JEIQ Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Καλήμερα,είμαι στο ψάξιμο για αυτοκίνητο κατηγορίας mini και σίγουρα μοντέλο μετά του 2010 ,η χρίση του θα είναι για 15-30χλμ καθημερινά στην πόλη + κάποιο ταξιδάκι τα σαββατοκύριακα .Να σημειωθεί ότι η χρίση του θα γίνει το πολύ για 2 χρονιά γιατί μετά προβλέπεται αναχώρηση στο εξωτερικό .Οι μέχρι τώρα επιλογές από αυτά που έχω δει είναι Opel Corsa d 1.3 cdti Ecoflex και 1.2 LPG Peugeot 208 1,0 VTi και 1.2 VTi Ιδανικά θα πήγαινα καρφί για το corsa 1.3 αλλά με τρομάζουν αυτά που ακούγονται για τα πετρέλαια στην Ελλάδα . Οποιαδήποτε άλλη πρόταση δεκτή .Ευχαριστώ !
paylidis Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Για τα χλμ που κανείς δεν αξίζει το πετρέλαιο. Το φιέστα γιατί δε το κοιτάς; Είναι πολύ πιο αξιοπρεπές και από τα δυο που παρέθεσες.
agnostos13 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, JEIQ είπε Καλήμερα,είμαι στο ψάξιμο για αυτοκίνητο κατηγορίας mini και σίγουρα μοντέλο μετά του 2010 ,η χρίση του θα είναι για 15-30χλμ καθημερινά στην πόλη + κάποιο ταξιδάκι τα σαββατοκύριακα .Να σημειωθεί ότι η χρίση του θα γίνει το πολύ για 2 χρονιά γιατί μετά προβλέπεται αναχώρηση στο εξωτερικό .Οι μέχρι τώρα επιλογές από αυτά που έχω δει είναι Opel Corsa d 1.3 cdti Ecoflex και 1.2 LPG Peugeot 208 1,0 VTi και 1.2 VTi Ιδανικά θα πήγαινα καρφί για το corsa 1.3 αλλά με τρομάζουν αυτά που ακούγονται για τα πετρέλαια στην Ελλάδα . Οποιαδήποτε άλλη πρόταση δεκτή .Ευχαριστώ ! Mπορείς να δεις και κανένα Clio / Fiesta 1200 Για το πετρέλαιο τι φόβο έχεις; Αφού για 2 χρόνια το θες! Το μόνο πρόβλημα είναι μην σου πλασάρουν κανένα euro4 για Αθήνα-Θεσσαλονίκη και σε πάρουν χαμπάρι (δύσκολο). Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου 2019 από agnostos13
JEIQ Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Από fiesta και clio βρίσκω μόνο pre facelift μοντελα τα οποία δεν μου αρέσουν εξωτερικά και ούτε έχουν κάποιον αξιόλογο κινητά για να πω ότι κάνω την θυσία. 17 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Mπορείς να δεις και κανένα Clio / Fiesta 1200 Για το πετρέλαιο τι φόβο έχεις; Αφού για 2 χρόνια το θες! Το μόνο πρόβλημα είναι μην σου πλασάρουν κανένα euro4 για Αθήνα-Θεσσαλονίκη και σε πάρουν χαμπάρι (δύσκολο). Σίγουρα μιλάμε για euro 5 αλλά αν είναι στα 2 δύο χρόνια που θα το έχω να βγάλει μπεκ, αντλίες και dpf θα χρειαστούν και άλλα χρήματα. Κάπως ρίσκο
agnostos13 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, JEIQ είπε Από fiesta και clio βρίσκω μόνο pre facelift μοντελα τα οποία δεν μου αρέσουν εξωτερικά και ούτε έχουν κάποιον αξιόλογο κινητά για να πω ότι κάνω την θυσία. Σε clio υπάρχει facelift (2009-2013) έκδοση αλλά για εμένα είναι πιο ωραίο το pre-facelift (2006-2009). Το fiesta είναι γεγονός πως έχει ψιλοψώφιους κινητήρες αλλά του clio ο 1.2 tce με 101 άλογα και με 7,5-8lt/100 κατανάλωση δεν τον λες άσχημο. Μια καλή περίπτωση φαίνεται αυτό (αν δεν έχει κάποιο λάκκο)... Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου 2019 από agnostos13
ProponitisTouKanape Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Κυκλοφορούν fiestaκια που είναι αέριο απο μαμά. Τα χιλιομετρα που κανεις καθε μερα ειναι αρκετά αλλά επειδή είναι αστικά το πετρέλαιο δεν είναι καλή περίπτωση γιατί θέλει να βγαίνει κι αρκετά σε αυτοκινητόδρομο. Απο την άλλη η βενζίνη τσούζει, οπότε ψάξουν για LPG 1
gthe Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, JEIQ είπε Opel Corsa d 1.3 cdti Ecoflex Αν δεν είμαι αδιάβαστος ή δεν άλλαξε κάτι στο facelift του, το corsa d diesel ήταν euro4. Το θυμάμαι γιατί το 2007 αγόρασα καινούργιο corsa d 1.4 βενζίνη και το πετρελαιοκίνητο τότε δεν έμπαινε Αθήνα/Θεσσαλονίκη. Όσον αφορά την LPG έκδοση που βγήκε εργοστασιακά σε αυτό το αυτοκίνητο, φοράει Landi Renzo κιτ. Το έβαλα και εγώ μετά, το ίδιο kit (θεωρητικά για καλύτερα) σε εξωτερικό εγκαταστάτη. Από τότε μέχρι να το πουλήσω (4 χρόνια μετά) μου έβγαλε 2 φορές αντλία βενζίνης. Πιθανότατα από το υγραέριο. Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο μέχρι το 2016 που το κράτησα ήταν φίλτρα, λάδια, τακάκια και λάστιχα, κανένα άλλο θέμα στα 130.000 χλμ Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου 2019 από gthe
JEIQ Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 4 ώρες πριν, gthe είπε Αν δεν είμαι αδιάβαστος ή δεν άλλαξε κάτι στο facelift του, το corsa d diesel ήταν euro4. Το θυμάμαι γιατί το 2007 αγόρασα καινούργιο corsa d 1.4 βενζίνη και το πετρελαιοκίνητο τότε δεν έμπαινε Αθήνα/Θεσσαλονίκη. Όσον αφορά την LPG έκδοση που βγήκε εργοστασιακά σε αυτό το αυτοκίνητο, φοράει Landi Renzo κιτ. Το έβαλα και εγώ μετά, το ίδιο kit (θεωρητικά για καλύτερα) σε εξωτερικό εγκαταστάτη. Από τότε μέχρι να το πουλήσω (4 χρόνια μετά) μου έβγαλε 2 φορές αντλία βενζίνης. Πιθανότατα από το υγραέριο. Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο μέχρι το 2016 που το κράτησα ήταν φίλτρα, λάδια, τακάκια και λάστιχα, κανένα άλλο θέμα στα 130.000 χλμ Έχει βγει φίλε καινούργιος κινητήρας 1.3 95hp και euro 5. Η απόδοση πως ήταν στο αέριο; γενικά το αμάξι σέρνεται γιατί βλέπω είναι λίγο βαρύ;
gthe Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 1 λεπτό πριν, JEIQ είπε Έχει βγει φίλε καινούργιος κινητήρας 1.3 95hp και euro 5. Η απόδοση πως ήταν στο αέριο; γενικά το αμάξι σέρνεται γιατί βλέπω είναι λίγο βαρύ; Οκ δεν βάζει και φωτιά στην άσφαλτο ακόμα ο 1.4 αλλά πάει αξιοπρεπεστατα ταξίδι. Όταν έβαλα υγραέριο, για εμένα ήταν το ίδιο θα έλεγα σε απόδοση. Και επειδή ήταν φτηνό το καύσιμο έκανα πάρα πολλά ταξίδια τα τελευταία χρόνια με το corsaκι. Όπως σου είπα όμως, 2 αλλαγές τρόμπας βενζίνης. Επίσης αν βρεις με 16αρες ζάντες, τα λάστιχα είναι περίαργο νούμερο και τσούζουν στην τιμή.
JEIQ Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Έχει κανένας γνώμη για polo 1.2 75hp kai Peugeot 1.2 85hp?
elise Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 https://www.car.gr/14143626-opel-corsa-1-3-cdti-ecoflex-95ps-5d άριστο....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα