Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλήμερα,είμαι στο ψάξιμο για αυτοκίνητο κατηγορίας mini και σίγουρα μοντέλο μετά του 2010 ,η χρίση του θα είναι για 15-30χλμ καθημερινά  στην πόλη + κάποιο ταξιδάκι τα σαββατοκύριακα .Να σημειωθεί ότι η χρίση του θα γίνει το πολύ για 2 χρονιά  γιατί μετά προβλέπεται αναχώρηση στο εξωτερικό .Οι μέχρι τώρα επιλογές από αυτά που έχω δει  είναι

Opel Corsa d 1.3 cdti  Ecoflex και 1.2 LPG

Peugeot 208 1,0 VTi και  1.2 VTi

 

Ιδανικά θα πήγαινα καρφί για το corsa 1.3 αλλά με τρομάζουν αυτά που ακούγονται για τα πετρέλαια στην Ελλάδα .

Οποιαδήποτε άλλη πρόταση δεκτή .Ευχαριστώ !

 

 

 

Δημοσ.

Για τα χλμ που κανείς δεν αξίζει το πετρέλαιο. Το φιέστα γιατί δε το κοιτάς; Είναι πολύ πιο αξιοπρεπές και από τα δυο που παρέθεσες. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, JEIQ είπε

Καλήμερα,είμαι στο ψάξιμο για αυτοκίνητο κατηγορίας mini και σίγουρα μοντέλο μετά του 2010 ,η χρίση του θα είναι για 15-30χλμ καθημερινά  στην πόλη + κάποιο ταξιδάκι τα σαββατοκύριακα .Να σημειωθεί ότι η χρίση του θα γίνει το πολύ για 2 χρονιά  γιατί μετά προβλέπεται αναχώρηση στο εξωτερικό .Οι μέχρι τώρα επιλογές από αυτά που έχω δει  είναι

Opel Corsa d 1.3 cdti  Ecoflex και 1.2 LPG

Peugeot 208 1,0 VTi και  1.2 VTi

Ιδανικά θα πήγαινα καρφί για το corsa 1.3 αλλά με τρομάζουν αυτά που ακούγονται για τα πετρέλαια στην Ελλάδα .

Οποιαδήποτε άλλη πρόταση δεκτή .Ευχαριστώ !

Mπορείς να δεις και κανένα Clio / Fiesta 1200

Για το πετρέλαιο τι φόβο έχεις; Αφού για 2 χρόνια το θες! Το μόνο πρόβλημα είναι μην σου πλασάρουν κανένα euro4 για Αθήνα-Θεσσαλονίκη και σε πάρουν χαμπάρι (δύσκολο).

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.

Από fiesta και clio βρίσκω μόνο pre facelift μοντελα τα οποία δεν μου αρέσουν εξωτερικά και ούτε έχουν κάποιον αξιόλογο κινητά για να πω ότι κάνω την θυσία. 

 

 

17 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Mπορείς να δεις και κανένα Clio / Fiesta 1200

Για το πετρέλαιο τι φόβο έχεις; Αφού για 2 χρόνια το θες! Το μόνο πρόβλημα είναι μην σου πλασάρουν κανένα euro4 για Αθήνα-Θεσσαλονίκη και σε πάρουν χαμπάρι (δύσκολο).

Σίγουρα μιλάμε για euro 5 αλλά αν είναι στα 2 δύο χρόνια που θα το έχω να βγάλει μπεκ, αντλίες και dpf θα χρειαστούν και άλλα χρήματα. Κάπως ρίσκο 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, JEIQ είπε

Από fiesta και clio βρίσκω μόνο pre facelift μοντελα τα οποία δεν μου αρέσουν εξωτερικά και ούτε έχουν κάποιον αξιόλογο κινητά για να πω ότι κάνω την θυσία. 

Σε clio υπάρχει facelift (2009-2013) έκδοση αλλά για εμένα είναι πιο ωραίο το pre-facelift (2006-2009).
Το fiesta είναι γεγονός πως έχει ψιλοψώφιους κινητήρες αλλά του clio ο 1.2 tce με 101 άλογα και με 7,5-8lt/100 κατανάλωση δεν τον λες άσχημο. 

Μια καλή περίπτωση φαίνεται αυτό (αν δεν έχει κάποιο λάκκο)...

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.

Κυκλοφορούν fiestaκια που είναι αέριο απο μαμά. Τα χιλιομετρα που κανεις καθε μερα ειναι αρκετά αλλά επειδή είναι αστικά το πετρέλαιο δεν είναι καλή περίπτωση γιατί θέλει να βγαίνει κι αρκετά σε αυτοκινητόδρομο. Απο την άλλη η βενζίνη τσούζει, οπότε ψάξουν για LPG

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, JEIQ είπε

Opel Corsa d 1.3 cdti  Ecoflex

Αν δεν είμαι αδιάβαστος ή δεν άλλαξε κάτι στο facelift του, το corsa d diesel ήταν euro4. Το θυμάμαι γιατί το 2007 αγόρασα καινούργιο corsa d 1.4 βενζίνη και το πετρελαιοκίνητο τότε δεν έμπαινε Αθήνα/Θεσσαλονίκη.

Όσον αφορά την LPG έκδοση που βγήκε εργοστασιακά σε αυτό το αυτοκίνητο, φοράει Landi Renzo κιτ. Το έβαλα και εγώ μετά, το ίδιο kit (θεωρητικά για καλύτερα) σε εξωτερικό εγκαταστάτη. Από τότε μέχρι να το πουλήσω (4 χρόνια μετά) μου έβγαλε 2 φορές αντλία βενζίνης. Πιθανότατα από το υγραέριο. Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο μέχρι το 2016 που το κράτησα ήταν φίλτρα, λάδια, τακάκια και λάστιχα, κανένα άλλο θέμα στα 130.000 χλμ 

Επεξ/σία από gthe
Δημοσ.
4 ώρες πριν, gthe είπε

Αν δεν είμαι αδιάβαστος ή δεν άλλαξε κάτι στο facelift του, το corsa d diesel ήταν euro4. Το θυμάμαι γιατί το 2007 αγόρασα καινούργιο corsa d 1.4 βενζίνη και το πετρελαιοκίνητο τότε δεν έμπαινε Αθήνα/Θεσσαλονίκη.

Όσον αφορά την LPG έκδοση που βγήκε εργοστασιακά σε αυτό το αυτοκίνητο, φοράει Landi Renzo κιτ. Το έβαλα και εγώ μετά, το ίδιο kit (θεωρητικά για καλύτερα) σε εξωτερικό εγκαταστάτη. Από τότε μέχρι να το πουλήσω (4 χρόνια μετά) μου έβγαλε 2 φορές αντλία βενζίνης. Πιθανότατα από το υγραέριο. Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο μέχρι το 2016 που το κράτησα ήταν φίλτρα, λάδια, τακάκια και λάστιχα, κανένα άλλο θέμα στα 130.000 χλμ 

Έχει βγει φίλε καινούργιος κινητήρας 1.3 95hp και euro 5.

Η απόδοση πως ήταν στο αέριο; γενικά το αμάξι σέρνεται γιατί βλέπω είναι λίγο βαρύ; 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, JEIQ είπε

Έχει βγει φίλε καινούργιος κινητήρας 1.3 95hp και euro 5.

Η απόδοση πως ήταν στο αέριο; γενικά το αμάξι σέρνεται γιατί βλέπω είναι λίγο βαρύ; 

Οκ δεν βάζει και φωτιά στην άσφαλτο ακόμα ο 1.4 αλλά πάει αξιοπρεπεστατα ταξίδι. Όταν έβαλα υγραέριο, για εμένα ήταν το ίδιο θα έλεγα σε απόδοση. Και επειδή ήταν φτηνό το καύσιμο έκανα πάρα πολλά ταξίδια τα τελευταία χρόνια με το corsaκι. Όπως σου είπα όμως, 2 αλλαγές τρόμπας βενζίνης. Επίσης αν βρεις με 16αρες ζάντες, τα λάστιχα είναι περίαργο νούμερο και τσούζουν στην τιμή. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...