worsteamever Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Καλησπέρα σας, Είμαι κάτοχος του εν λόγω κινητού, και τις τελευταίες εβδομάδες η οθόνη του κινητού παγώνει. Εφόσον κλειδώσω και ξεκλειδώσω το κινητό το πρόβλημα λύνεται αμέσως. Επίσης, μπορεί να συμβεί είναι μόλις ανοίξω το κινητό, είτε ενώ το χρησιμοποιώ ήδη. Πριν λίγες ημέρες δοκίμασα και ένα hard reset και για κανά δυο ημέρες φαινόταν να είχε στρώσει, αλλά πάλι τα ίδια. Έχει παρουσιαστεί σε άλλον αυτό το πρόβλημα; Είπα να ρωτήσω πριν το στείλω για service.
zx1234r Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Μήπως έβαλες κάποιο application που το επηρέασε μετα το reset?
worsteamever Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 11 λεπτά πριν, zx1234r είπε Μήπως έβαλες κάποιο application που το επηρέασε μετα το reset? Δεν εγκατέστησα κάτι το ιδιαίτερο. Ίσα ίσα που δεν εγκατέστησα όλες τις εφαρμογές που είχα πριν το reset. Μάλιστα, σήμερα απεγκατέστησα και τις εφαρμογές του facebook και του outlook γιατί πρόσεξα ότι μου κολλούσε πιο συχνά σε αυτές. Μάλλον βέβαια να ήταν εντελώς τυχαίο, γιατί μου κόλλησε και πάλι μετά.
zx1234r Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Μήπως έχει θέμα τότε. Αν έχει εγγύηση πήγαινε το να το δουν.
worsteamever Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 8 λεπτά πριν, zx1234r είπε Μήπως έχει θέμα τότε. Αν έχει εγγύηση πήγαινε το να το δουν. Ευχαριστώ, αυτό θα κάνω γιατί έχει ακόμη εγγύηση.
saruman123 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Κάνε μια εκκαθάριση στον Launcher μπας και στρώσει, αλλιώς άλλαξε Launcher μπας και είναι εκεί το πρόβλημα. Αν δεις ότι συνεχίζει τότε το πας Service. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2019 από saruman123
worsteamever Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 3 λεπτά πριν, saruman123 είπε Κάνε μια εκκαθάριση στον Launcher μπας και στρώσει, αλλιώς άλλαξε Launcher μπας και είναι εκεί το πρόβλημα. Αν δεις ότι συνεχίζει τότε το πας Service. Δοκίμασα και άλλο launcher αλλά έκανε τα ίδια. Δυστυχώς... Όχι τίποτα άλλο, αλλά ξενέρωσα. Πριν από αυτό είχα ένα meizu m2 note για 3 χρόνια και του είχα αλλάξει τα φώτα. Ήταν σκυλί όμως
saruman123 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 3 λεπτά πριν, worsteamever είπε Δοκίμασα και άλλο launcher αλλά έκανε τα ίδια. Δυστυχώς... Κατάλαβα. Τώρα το κακό είναι ότι η το πας TS Solutions( πρώην Arvato) ή σε κάποιον Γερμανό γιατί η Nokia δεν έχει επίσημη αντιπροσωπεία.
worsteamever Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 43 λεπτά πριν, saruman123 είπε Κατάλαβα. Τώρα το κακό είναι ότι η το πας TS Solutions( πρώην Arvato) ή σε κάποιον Γερμανό γιατί η Nokia δεν έχει επίσημη αντιπροσωπεία. Την TS solution έλεγα να την αποφύγω. Έχει η nokia μέσα στο site της μια διαδικασία αποστολής και σκεφτόμουν να την ακολουθήσω.
saruman123 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δεν την γνωρίζω. Δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμα τα Nokia Care που μπορείς να το πας και εκεί.
worsteamever Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 34 λεπτά πριν, saruman123 είπε Δεν την γνωρίζω. Δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμα τα Nokia Care που μπορείς να το πας και εκεί. Μέσω του site της Nokia συμπληρώνεις διάφορα πράγματα που ζητάνε και μέσω της DHL που συνεργάζονται το στέλνεις απευθείας Ουγγαρία. Ήδη το ξεκίνησα και μου εστάλη αμέσως e-mail με την ετικέτα αποστολής. Τώρα πρέπει να πάω σε καταστημα της DHL. Θα δείξει... Επειδή όμως έχω ακούσει πολλά αρνητικα για την TS προτίμησα αυτή τη λύση.
saruman123 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 6 ώρες πριν, worsteamever είπε Μέσω του site της Nokia συμπληρώνεις διάφορα πράγματα που ζητάνε και μέσω της DHL που συνεργάζονται το στέλνεις απευθείας Ουγγαρία. Ήδη το ξεκίνησα και μου εστάλη αμέσως e-mail με την ετικέτα αποστολής. Τώρα πρέπει να πάω σε καταστημα της DHL. Θα δείξει... Επειδή όμως έχω ακούσει πολλά αρνητικα για την TS προτίμησα αυτή τη λύση. Ααα καλή φάση. Ναι η TS είναι άστα να πάνε.
zx1234r Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Γενικά η Nokia στο Service δεν έχει ακουστεί να έχει θέματα. Πιστεύω πως θα σε εξυπηρετήσουν κια γρήγορα. Καλή τύχη.
worsteamever Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 43 λεπτά πριν, zx1234r είπε Γενικά η Nokia στο Service δεν έχει ακουστεί να έχει θέματα. Πιστεύω πως θα σε εξυπηρετήσουν κια γρήγορα. Καλή τύχη. Σε ευχαριστώ. Έτσι νομίζω και εγώ. Λογικά θα ξεμπερδέψω πιο γρήγορα από ότι με την TS.
worsteamever Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Είπα να ενημερώσω το post για τα αποτελέσματα. Το τηλέφωνο το παρέδωσα στη μεταφορική στις 09/10 το απόγευμα και χθες 15/10 το παρέλαβα. Επίσης, συνεχώς μου έστελναν ενημερωτικά e-mails. Πολύ γρήγορη ανταπόκριση, αλλά με απογοητευτικά αποτελέσματα. Στο χαρτί που είχαν μέσα στο κουτί αποστολής έγραψαν ότι το πρόβλημα ήταν software και έκαναν αναβάθμιση. Φυσικά απογοητεύτηκα, αρχικά γιατί δεν πίστευα ότι ήταν θέμα software και κατά δεύτερον γιατί το έστειλα έξω πιστεύοντας ότι θα έχω καλύτερα αποτελέσματα. Όπως καταλαβαίνετε, το τηλέφωνο και σήμερα που ξεκίνησα πάλι να το δουλεύω παρουσιάζει και πάλι το ίδιο πρόβλημα. Κρίμα για τη nokia.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα