timk Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Συνέχεια με τις πολύ ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις στο τεχνολογικό μας podcast "3 στον αέρα", όπου αυτή τη φορά φιλοξενούμε τον Δημήτρη Δεστέ, Mobility Business Unit Director της Infoquest καθώς και τον Γιάννη Ιατρίδη, Mobility Product Marketing Manager των προϊόντων Xiaomi στην Ελλάδα. Με ευκαιρία την κυκλοφορία του Redmi Note 8 Pro στην Ελλάδα αυτή την εβδομάδα, οι πλέον αρμόδιοι για την παρουσία της Xiaomi στη χώρα μας, μας αναφέρουν αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία για την εκπληκτική πορεία της κινεζικής εταιρείας τα τρία τελευταία χρόνια μέσω της Infoquest, του επίσημου διανομέα. Το τεράστιο οικοσύστημα εφαρμογών και συσκευών της Xiaomi είναι στο επίκεντρο της συζήτησής μας, χωρίς να λείπουν και οι ειδήσεις όπως η τεράστια επιτυχία των ηλεκτρικών scooter της εταιρείας, το λανσάρισμα των Xiaomi τηλεοράσεων το 2020 αλλά και τα επερχόμενα εγκαίνια δύο νέων Mi Store, το ένα στη Θεσ/νίκη και το άλλο στην Κύπρο. Ειδικότερα για τα smartphones, μαθαίνουμε την τεράστια επιτυχία που σημειώνει η σειρά Redmi Note αλλά και γιατί δεν θα δούμε κάποιο νέο Pocophone ή το νέο Mi Mix Alpha που ανακοινώθηκε πρόσφατα. Στα υπόλοιπα θέματα της εκπομπής, συζητάμε για μία από τις σημαντικότερες παρουσιάσεις της Microsoft των τελευταίων ετών, όπου είδαμε αρκετά νέα Surface συστήματα, μεταξύ των οποίων και ένα νέο smartphone το οποίο τρέχει...android. Κλείνουμε με τις εντυπώσεις μας από τα εγκαίνια του δεύτερου "Dell Exclusive Store", αυτή τη φορά στη Θεσ/νικη, αλλά και την κριτική μας για το Joker, μία από τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς. Αναλυτικά 00:34 - Συνέντευξη Δημήτρη Δεστέ & Γιάννη Ιατρίδη (Xiaomi) 32:20 - Surface Event 42:13 - Dell Exclusive Store στη Θεσ/νικη 43:53 - Joker Το podcast "3 στον Αέρα" είναι διαθέσιμο όπως πάντα στις υπηρεσίες Soundcloud, iTunes, Google Podcasts, στο Spotify και πλέον και στο YouTube με βίντεο! View full article 1
renaxan Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Καλησπέρα! To Xiaomi brand, με όλο το οικοσύστημα που διαθέτει είναι απλά καταπληκτικό. Δεν γνώριζα ότι έχει πάνω από 200 προϊόντα στην Ελλάδα.. Φυσικά τα στατιστικά πωλήσεων που ειπώθηκαν - με άφησαν απλά άφωνη! Μπράβο στην Xiaomi αλλά και σε αυτούς που την εκπροσωπούν στην Ελλάδα. Πολύ ωραία η εκπομπή σας και εύχομαι να έχετε πάντα τέτοιους καλεσμένους!
gthe Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Ωραία η συνέντευξη, μοναδική ανακρίβεια ότι "η infoquest εξελλήνισε τα xiaomi". Global versions με ελληνικά κυκλοφορούσαν πολύ πριν τα φέρει η infoquest. Τι έκανε δλδ και τους πρόσθεσε ελληνικά? 3
logistoulis Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 5 λεπτά πριν, gthe είπε Ωραία η συνέντευξη, μοναδική ανακρίβεια ότι "η infoquest εξελλήνισε τα xiaomi". Global versions με ελληνικά κυκλοφορούσαν πολύ πριν τα φέρει η infoquest. Τι έκανε δλδ και τους πρόσθεσε ελληνικά? Το μόνο που έκανε είναι ότι έδωσε ελληνική εγγύηση (με το ανάλογο αντίτιμο βέβαια)
Psyber Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Αν και κάτοχος xiaomi, χωρίς καμία οπαδική διαθεση βέβαια, να επισημάνω ότι οι παρουσιαστές ήταν πολύ πιο θετικοί απέναντι στην κινεζική εταιρία, τους εκπροσώπους και τα προϊόντα της, από ότι ήταν στην ανάλογη εκπομπή με τον κύριο από την Apple.
yiatridis Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 2 ώρες πριν, gthe είπε Ωραία η συνέντευξη, μοναδική ανακρίβεια ότι "η infoquest εξελλήνισε τα xiaomi". Global versions με ελληνικά κυκλοφορούσαν πολύ πριν τα φέρει η infoquest. Τι έκανε δλδ και τους πρόσθεσε ελληνικά? 2 ώρες πριν, logistoulis είπε Το μόνο που έκανε είναι ότι έδωσε ελληνική εγγύηση (με το ανάλογο αντίτιμο βέβαια) Καλησπερα, Επειδη στα πλαίσια της εκπομπής δεν θα μπορούσαμε να έχουμε τον χρόνο να αναφερθούμε εκτενώς στο τι έχουμε κάνει από πλευράς τεχνικής υποστήριξης στα Xiaomi Smartphones, θα ανα φέρω μερικά εδώ: 1. Στήσαμε ομάδα που πήρε το MIUI από την αρχή και το εξελληνίσε από την αρχή. Προφανώς υπήρχαν custom Ελληνικές ROMs που πατάγανε στην Global οι οποίες όμως δεν ήταν μέρος του official build της Xiaomi με αποτέλεσμα να υπάρχουν εννίοτε θέματα με updates. Το βασικότερο όμως ήταν όμως ότι οι συσκευές που παρήγαγε η Xiaomi δεν είχαν Ελληνικά out of the box, κάτι που έπρεπε να διασφαλιστεί για τον μέσο καταναλωτή. 2. Από την πρώτη μέρα ξεκινήσαμε να κάνουμε testing και bug fixing μαζί με τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας προκειμένου να διασφαλήσουμε ότι όλα τα προϊόντα είχαν από την αρχή τα λιγότερα δυνατά προβλήματα. Λυθήκανε θέματα που είχαν να κάνουν με 4G-to-3G handovers, αδυναμίες reattach στο δίκτυο, θεματα προωθήσεων κλπ. Λεπτομέρειες μεν, σημαντικές δε και αυτονόητα πράγματα για τον μέσο χρήστη. Αυτή η διαδικασία συνεχίζεται για όλα τα προϊόντα. 3. Σε συνεργασία με τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και με engineers της Xiaomi έχουμε προχωρήσει στην υποστήριξη VoLTE, VoWiFi (WiFi Calling) και RCSe σε παρα πολλές συσκευές της Xiaomi ενώ η σειρα Redmi 8 θα είναι η πρώτη που θα τα υποστηρίζει out of the box χωρίς την ανάγκη κάποιου update. Τα ελληνικά δίκτυα μάλιστα ήταν και τα πρώτα δίκτυα στην Ευρώπη που υποστηρίχθηκαν σε συσκευές της Xiaomi για τις εν λόγω υπηρεσίες λόγω της ομάδας που έχει στηθεί στην Ελλάδα. 4. Το Face Unlock που δεν ήταν διαθέσιμο αρχικά στις Xiaomi συσκευές με επιλεγμένο region Ελλάδας, περάσαν ενδελεχές testing από την ελληνική ομάδα, βάσει των προδιαγραφών που θέτει η Xiaomi για να ενεργοποιήσει την υπηρεσία σε κάποιο region, με αποτέλεσμα να ειναι διαθέσιμη η λειτουργία πολύ πιο γρήγορα στους τελικούς καταναλωτές. Υπάρχουν πάρα πολλά άλλα τεχνικά project που τρέχουμε μαζί με την Xiaomi προκειμένου οι Ελληνες χρήστες των προϊόντων να έχουν πρόσβαση σε όλες τις νέες υπηρεσίες παρέχονται τόσο από τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας όσο και από την Xiaomi. Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την σημαντική παρακαταθήκη της κοινότητας που υποστηρίζει τα προϊόντα της εταιρείας πολλά περισσότερα χρόνια από εμάς, το μόνο που θέλουμε είναι να αξιοποιήσουμε τα μέσα που έχουμε στην διάθεση μας (Info Quest, direct συνεργασία με την Xiaomi και το R&D της κλπ) προκειμένου να παρέχουμε ακόμα περισσότερες δυνατότητες, υπηρεσίες και ευκολίες στους τελικούς καταναλωτές. Ευχαριστώ, Γιαννης Ιατρίδης 15 2
billbill96 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2019 Γιατί δεν υπάρχει υποστήριξη(εγγύηση) σε Xiaomi συσκευές που είναι αγορασμένες από Κίνα ακόμα και επίσημα Mi Stores(φυσικά καταστήματα) του εξωτερικού; Αντίστοιχα σε προϊόντα Apple που είναι αγορασμένα από εξ\ω υποστηρίζονται κανονικά....
atheatos Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2019 Στις 9/10/2019 στις 7:16 ΜΜ, billbill96 είπε Γιατί δεν υπάρχει υποστήριξη(εγγύηση) σε Xiaomi συσκευές που είναι αγορασμένες από Κίνα ακόμα και επίσημα Mi Stores(φυσικά καταστήματα) του εξωτερικού; Αντίστοιχα σε προϊόντα Apple που είναι αγορασμένα από εξ\ω υποστηρίζονται κανονικά.... Από ότι κατάλαβα και από το προηγούμενο σχόλιο , δεν βγάζει ένα μοντέλο για όλο τον κόσμο αλλά σε κάθε περιοχή βγαίνουν διαφορετικά. Σε αντίθεση με την apple οπου εχει σε σχεδόν όλα της τα προϊόντα ενα μοντελο για όλο τον κόσμο. Είναι κρίμα να φέρνει κάποιος, ένα μοντέλο που απευθύνεται στην αγορά της Ινδίας πχ. , στο. ελληνικό service και να ζηταει να του φτιάξουνε το σήμα πχ.
Yostar Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Γιατί δεν υπάρχει υποστήριξη(εγγύηση) σε Xiaomi συσκευές που είναι αγορασμένες από Κίνα ακόμα και επίσημα Mi Stores(φυσικά καταστήματα) του εξωτερικού;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα