Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά είμαι συνδρομητής Vodafone εδώ και 2 χρόνια plus και τις τελευταίες 15 μέρες έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με την σύνδεση του internet . Πρώτα από όλα 15 μέρες πριν δεν είχα καθόλου internet για πάνω από 4 ώρες. Παίρνω τηλ στις βλάβες και μου η κοπελιά που μου απάντησε με έβαλε να κάνω ένα σωρό δοκιμές με την εγκατάστασή όταν με΄τα από τουλάχιστον 15 λεπτά συνομιλίας μου είπε ότι στην περιοχή μου υπάρχει σοβαρή βλάβη στο dslam και αναμένεται να διορθωθεί μέσα στις επόμενες ώρες. Και αναρωτιέμαι τώρα εγώ με το φτωχό μου το μυαλό δεν θα έπρεπε να μου το πει από την αρχή και να μην με βάλει να κάνω όλες αυτές τις δοκιμές; Έρχομαι τώρα στα χτεσινά όπου τηλεφώνησα στις βλάβες γιατί από την Παρασκευή το βράδυ το internet σερνόταν κανονικά. Μετά από τις υποδείξεις του τεχνικού σύνδεσα μόνο του το router στην κεντρική τηλεφωνική πρίζα του σπιτιού αφήνοντας αποσυνδεδεμένες όλες τις άλλες τηλεφωνικές συσκευές του σπιτιού. Το αποτέλεσμα; Προκαλούσε λέει βραχυκύκλωμα το splitter, ενώ ταυτόχρονα ο τεχνικός μου είπε ότι έκανε κάποιες αλλαγές στην γραμμή μου και μετά τις έκανε και επανεκκίνηση. Ως δια μαγείας μετά δούλευε το internet ρολόι. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω όμως κάτι. Με το ίδιο splitter είμαι και τώρα και όλα λειτουργούν κανονικά άρα προφανώς όλα αυτά τα όσα μου είπε ο τεχνικός για το splitter και το βραχυκύκλωμα δεν ισχύουν προφανώς άρα το πιο πιθανό σενάριο είναι ότι έχουν κάποια βλάβη στην vodafone και απλά δεν το παραδέχονται. Εσείς τι γνώμη έχετε για όλο αυτό ρε παιδιά; Συγγνώμη κιόλας σας ζητώ για το μακροσκελές του κειμένου. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά όλους!

Επεξ/σία από lab_user
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Τελικά το πρόβλημα λύθηκε ή όχι?

Το πρόβλημα λύθηκε ναι απλά έχω την εντύπωση ότι στην τεχνική υποστήριξη της vodafone μας δουλεύουν κανονικά.

Δημοσ.

Ναι ωραία οκ πολύ πιθανόν να έχουν προβλήματα με την εσωτερική τους συνεννόηση αλλά αυτό είναι αποκλειστικά δικό τους θέμα. Εμένα δεν μου αρέσει το ότι κοροϊδεύουν  μέσα στα μούτρα του τον πελάτη. Τι θέλουν δηλαδή να τον χάσουν;

Δημοσ.

Η vodafone άπω προσωπική εμπειρία είναι ένα τρελάδικο με 100 τρελούς υπαλλήλους και  5 καλούς 

Εγώ στου γραφείου τη σύνδεση έκανα 1 μήνα για την αλλαγή διεύθυνσης γραμμής και άλλους 2 για το vdsl φυσικά όλο αυτό το καιρό όπου και να ρώταγα έλεγαν σε 5 μέρες το αργότερο θα έχει ενεργοποιηθεί μόνο ο σύμβουλος είχε εικόνα.

Η γενική εικόνα η vodafone ήταν για το @@@@@ μόλις πήρε και τη cyta έγιναν όλα για το @@ σε κάτι είναι καλή να βγάζει λογαριασμούς και να λέει παρακαλούμε πληρώστε 

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν θα διαφωνήσω αλλά όταν έχεις μία βλάβη οφείλεις να το παραδέχεσαι και να το λες στον πελάτη και όχι να ρίχνεις επί τόπου το φταίξιμο στον εξοπλισμό του πελάτη. Αυτό είναι και το λάθος τους για μένα ότι δεν σέβονται τον πελάτη ούτε και στο ελάχιστο όμως, αλλά αντιθέτως τον κοροϊδεύουν και του ρίχνουν και το μπαλάκι των ευθυνών για την δικιά τους υπαιτιότητα στην βλάβη λέγοντας έτσι απλά ότι φταίει ο εξοπλισμός του πελάτη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

είμαι χρόνια στη vodafone

κάποιες φορές που έχει χαλάσει η γραμμή αυτά τα χρόνια,

πάντα προηγείται τηλεφωνική διρεύνηση και δίνουν ρεζέρβα επικοινωνίας στο κινητό αν θέλω,

και κάποια στιγμή μου άλλαξαν το ρούτερ που έχω με χρησιδάνειο

.

τελευταία φορά είχε συμβεί να έχει η περιοχή πρόβλημα όπως μου είπαν, προηγήθηκε κι η τηλεφωνική διερεύνηση

επέμεινα και έστειλαν όμως και τεχνικό να ελέγξει μέχρι τον κατανεμητή

Επεξ/σία από KoreanW
Δημοσ.
16 ώρες πριν, lab_user είπε

Δεν θα διαφωνήσω αλλά όταν έχεις μία βλάβη οφείλεις να το παραδέχεσαι και να το λες στον πελάτη και όχι να ρίχνεις επί τόπου το φταίξιμο στον εξοπλισμό του πελάτη. Αυτό είναι και το λάθος τους για μένα ότι δεν σέβονται τον πελάτη ούτε και στο ελάχιστο όμως, αλλά αντιθέτως τον κοροϊδεύουν και του ρίχνουν και το μπαλάκι των ευθυνών για την δικιά τους υπαιτιότητα στην βλάβη λέγοντας έτσι απλά ότι φταίει ο εξοπλισμός του πελάτη.

Κανείς δεν σου είπε ότι θα παραμείνεις έτσι χωρίς να ξαναεμφανιστεί το πρόβλημα εφόσον δεν αλλάξεις κάτι στο εσωτερικό σου δίκτυο. Μετά, όταν θα ξαναέχεις πρόβλημα, φαντάζομαι θα φταίει ο πάροχος πάλι, σωστά; Το ότι δεν έχεις πρόβλημα αυτή τη στιγμή δεν σημαίνει πως θα παραμείνει και ως έχει.

Δημοσ.
Στις 9/10/2019 στις 8:37 ΠΜ, l337 είπε

Κανείς δεν σου είπε ότι θα παραμείνεις έτσι χωρίς να ξαναεμφανιστεί το πρόβλημα εφόσον δεν αλλάξεις κάτι στο εσωτερικό σου δίκτυο. Μετά, όταν θα ξαναέχεις πρόβλημα, φαντάζομαι θα φταίει ο πάροχος πάλι, σωστά; Το ότι δεν έχεις πρόβλημα αυτή τη στιγμή δεν σημαίνει πως θα παραμείνει και ως έχει.

Γιατί πρέπει να αλλάξω εγώ κάτι στο δίκτυό μου δεν το καταλαβαίνω αυτό ειλικρινά.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, lab_user είπε

Γιατί πρέπει να αλλάξω εγώ κάτι στο δίκτυό μου δεν το καταλαβαίνω αυτό ειλικρινά.

Γιατί είναι στο δικό σου κομμάτι ευθύνης. Και μπορεί να είναι κάτι πολύ απλό, πχ. spliter κλπ μέχρι κάτι πολύ πιο σύνθετο.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, l337 είπε

Γιατί είναι στο δικό σου κομμάτι ευθύνης. Και μπορεί να είναι κάτι πολύ απλό, πχ. spliter κλπ μέχρι κάτι πολύ πιο σύνθετο.

Αυτό δεν καταλαβαίνω εγώ όμως γιατί πρέπει το πρόβλημα να είναι στο δικό μου κομμάτι ευθύνης;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, lab_user είπε

Αυτό δεν καταλαβαίνω εγώ όμως γιατί πρέπει το πρόβλημα να είναι στο δικό μου κομμάτι ευθύνης;

Δεν είπα ότι είναι απαραίτητα στο δικό σου κομμάτι ευθύνης, μπορεί να είναι και στο δικό τους. Εσύ μπορείς να το ελέγξεις από τον κατανεμητή και μετά για να δεις αν το πρόβλημα αφορά εσένα, κάτι που από τα γραφόμενα σου θεωρώ πως δεν έχει γίνει, και αντίστοιχα ο πάροχος 9/10 περιπτώσεις μπορεί να δει αν είναι δικό του θέμα το πρόβλημα. Το αν θα πει παπατζηλίκια ή όχι, είναι κάτι άσχετο και σε δεύτερο στάδιο. Από την στιγμή λοιπόν, και με βάση τα παραπάνω που γράφω (αν έχω καταλάβει λάθος, πές μου) , που δεν έχεις κάνει 100% έλεγχο του δικού σου κομματιού ευθύνης, τότε είναι λάθος να είμαστε τόσο απόλυτοι ότι <ο τάδε μας κλέβει, <ο τάδε κάνει κάτι επίτηδες> κλπ. Όσον αφορά το πρόβλημα τώρα, ναι, θα μπορούσε να είναι στο δικό σου κομμάτι ευθύνης και αυτό θα φανεί με μετρήσεις κάτω στον κατανεμητή.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, l337 είπε

Δεν είπα ότι είναι απαραίτητα στο δικό σου κομμάτι ευθύνης, μπορεί να είναι και στο δικό τους. Εσύ μπορείς να το ελέγξεις από τον κατανεμητή και μετά για να δεις αν το πρόβλημα αφορά εσένα, κάτι που από τα γραφόμενα σου θεωρώ πως δεν έχει γίνει, και αντίστοιχα ο πάροχος 9/10 περιπτώσεις μπορεί να δει αν είναι δικό του θέμα το πρόβλημα. Το αν θα πει παπατζηλίκια ή όχι, είναι κάτι άσχετο και σε δεύτερο στάδιο. Από την στιγμή λοιπόν, και με βάση τα παραπάνω που γράφω (αν έχω καταλάβει λάθος, πές μου) , που δεν έχεις κάνει 100% έλεγχο του δικού σου κομματιού ευθύνης, τότε είναι λάθος να είμαστε τόσο απόλυτοι ότι <ο τάδε μας κλέβει, <ο τάδε κάνει κάτι επίτηδες> κλπ. Όσον αφορά το πρόβλημα τώρα, ναι, θα μπορούσε να είναι στο δικό σου κομμάτι ευθύνης και αυτό θα φανεί με μετρήσεις κάτω στον κατανεμητή.

Δεν είναι το πρόβλημα στο δικό μου κομμάτι ευθύνης διότι πρόσφατα ηλεκτρολόγος έχει ελέγξει όλη την καλωδίωση από τον κατανεμητή της πολυκατοικίας μου μέχρι το διαμέρισμά μου και διαπίστωσε ότι όλα είναι οκ. Επίσης αν διαβάσεις προσεκτικά τι γράφω θα δεις ότι λέω κάπου ότι την ώρα που αποσύνδεα εγώ το splitter ο τεχνικός της Vodafone μου είπε ότι έκανε κάτι αλλαγές στην γραμμή μου. Πιο συγκεκριμένα αν δεις γράφω ότι:

Αναφορά σε κείμενο

Προκαλούσε λέει βραχυκύκλωμα το splitter, ενώ ταυτόχρονα ο τεχνικός μου είπε ότι έκανε κάποιες αλλαγές στην γραμμή μου και μετά τις έκανε και επανεκκίνηση.

Επιπλέον αυτή την στιγμή παραμένω ακόμα με το ίδιο splitter και το πρόβλημα φαίνεται μέχρι στιγμής να έχει λυθεί. Άρα λοιπόν όπως καταλαβαίνεις το πρόβλημα εδώ είναι αποκλειστικά του παρόχου στην προκειμένη της Vodafone που αρνείται να παραδεχτεί την βλάβη του.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...