Προς το περιεχόμενο

BMW 118i Vs FORD FOCUS st-line ή .........!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/10/2019 στις 8:04 ΜΜ, HALF EVIL είπε

[...] Πάω για αντικατάσταση του  IBIZA 1,2 TSI  105 hp [...]

 

15 ώρες πριν, tsofras είπε

Την νέα Corolla την έχεις δει? [...]

Πριν αποφασίσεις @HALF EVIL πήγαινε όντως να δεις τη νέα Corolla Hybrid. Ίσως το όνομα που κουβαλάει να χαλάει ορισμένους ελαφρώς (μεταξύ αυτών κι εγώ) αλλά το αυτοκίνητο είναι σε άλλο επίπεδο. Σχεδιαστικά το βρίσκω πανέμορφο, το εσωτερικό του είναι εξαιρετικά premium (με μόνο μείον τη θέση της μιας ποτηροθήκης, που είναι κάτω από το armrest) και κουβαλά πάρα πολλές τεχνολογικές ανέσεις και πλούσιο εξοπλισμό. Φυσικά, μόνο σε υβριδική έκδοση. Κατανοώ ότι ο 1.8L με τους 122hp είναι αρκετά παλιό σύνολο και δεν θα βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά στα δικά μου μάτια υπερέχει παντού έναντι των Focus/118.

Υ.Γ. υπάρχει πάντα και o νέος 2.0L κινητήρας με τους 178hp και €0 τέλη σύμφωνα με το site, αλλά στα €30.000 κι εγώ θα κοιτούσα κάτι άλλο.

Επεξ/σία από dBpanos
  • Like 1
  • Απαντ. 105
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 8/10/2019 στις 12:31 ΠΜ, mp123 είπε

παλι καλα που το κανανε με κινηση μπροστα γιατι τωρα υπαρχει ελπιδα να στριβει κανονικα.ξερω καλα τι λεω ειχα το bmw 316 2007

Μια χαρά στρίβουν και τα πισωκίνητα. 

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Alex2020 είπε

Την είδαμε την προπαγάνδα 

😅 εχεις να προτείνεις κατι καλυτερο?

1 ώρα πριν, Xacti είπε

Ναι γιατί αυτοί στη Mazda θα πέσουν έξω λόγω της ελληνικής βλακείας των πολιτικών. Δεν υπάρχουν άλλες αγορές για να πουλήσουν

το νεο mazda 3 εχει πατωσει στις πωλησεις

spacer.png

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, dimos15 είπε

το νεο mazda 3 εχει πατωσει στις πωλησεις

spacer.png

Kαταρχήν αυτό το γραφηματάκι που έβαλες δεν λέει τίποτα. 

Η εταιρία λέει 

“We’re re-orienting the vehicle to a more premium position, It’s what our customers have asked for. We’re a private-buyer-focused brand… and in the last five years we’ve seen Mazda 3 buyers move away from the the entry grade.”

Δημοσ.

Ίσως γιατί το CX5 έχει φτάσει τις 115000 πωλήσεις ως τώρα.

Όπως το 2018 το Tiguan πούλησε πιο πολύ από το Golf.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, NT1G είπε

Ίσως γιατί το CX5 έχει φτάσει τις 115000 πωλήσεις ως τώρα.

Όπως το 2018 το Tiguan πούλησε πιο πολύ από το Golf.

Το golf 7 κυκλοφορει απο το 2012 και το 2019 θα βγει το καινουριο οποτε ειναι λογικο να εχει χαμηλες πωλησεις για το 2018..

Το νεο mazda 3 βγηκε το 2019..

  • Like 1
Δημοσ.

Το Hyundai το έκανα test drive όταν το είχανε φέρει. Δεν μου άρεσε καθόλου. Βέβαια έχει γκάζι, πολύ εξοπλισμό, αλλά σαν αίσθηση δεν μου άρεσε. Γνωρίζοντας τους δρόμους εδώ γύρω αλλά και την κίνηση μέσα στα Γιάννενα, ίσως να συμφέρει να κοιτάξεις κάτι σε A1 ή A3 μεταχειρισμένο 1.8 TFSI (S-Line με πολύ και καλό εξοπλισμό). Πάντως και το Focus είναι εξαιρετική επιλογή και η 118i. Έχω βρεθεί μέσα και στα δύο αυτοκίνητα και το καθένα έχει τα υπερ και τα κατά του. Θα έπαιρνα Focus μεταξύ των δύο λόγω μεγαλύτερης άνεσης στους δρόμους εδώ γύρω (περιφερειακή, ζαγόρια, παλιά εθνική Ιωαννίνων - Άρτας, κέντρο Ιωαννίνων κοκ). Στην Ιόνια και τα δύο θα είναι υποδειγματικά (δεδομένου ότι μιλάμε για το St-Line).

Σημαντικό είναι και το γεγονός ότι στην Ford είναι πιο ευέλικτοι σε προκαταβολές (εάν θα γίνει δανειοδότηση, δεν είδα να το γράφεις κάπου). Πέρνα και απο την Renault να ρωτήσεις για το Megane 1.3 TCe 150hp (δεν ξέρω αν έρχεται άλλη έκδοση, όπως η RS). Παροιμιώδη γαλλική άνεση και κρατήματα (έχω twingo 😛 ) αλλά και υπερπλήρης εξοπλισμός και πολύ καλή θέση οδήγησης.  

Απο εμένα, με το κριτήριο της άνεσης στα Γιάννενα, ψηφίζω Focus. Κατά τα άλλα, προσωπικά θα κοιτούσα σε άλλες εταιρείες γιατί η Ford έχει ηλιθιότητες σχετικά με τον εξοπλισμό της και αυτά που δίνει (Fiesta 1.0 Titanium και δεν βάλανε Navigation ενώ στην Business είχε). 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, dimos15 είπε

😅 εχεις να προτείνεις κατι καλυτερο?

το νεο mazda 3 εχει πατωσει στις πωλησεις

spacer.png

Φίλε μακάρι να ήταν τόσο εύκολη η ζωή. Δηλαδή βρίσκω ένα γράφημα και ένα βίντεο στο YouTube και διαμορφώνω άποψη. 

Επειδή αναφέρθηκες σε κινητήρες οι καλύτεροι αυτήν την στιγμή είναι της Renault που φοράνε κάποια Mercedes τα opel τα Nissan. 

Ειναι από αλουμίνιο..... 

Μπορείς να μου πεις εσυ ένα κινητήρα golf που να βγάζει 136 hp με 320 ροπη στην μεσαία κατηγορία; 

Για να μην ψάχνεις στο YouTube δεν υπάρχει. Για να σου γλυτώσω χρόνο... 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Agmourk είπε

Το Hyundai το έκανα test drive όταν το είχανε φέρει. Δεν μου άρεσε καθόλου. Βέβαια έχει γκάζι, πολύ εξοπλισμό, αλλά σαν αίσθηση δεν μου άρεσε. Γνωρίζοντας τους δρόμους εδώ γύρω αλλά και την κίνηση μέσα στα Γιάννενα, ίσως να συμφέρει να κοιτάξεις κάτι σε A1 ή A3 μεταχειρισμένο 1.8 TFSI (S-Line με πολύ και καλό εξοπλισμό). Πάντως και το Focus είναι εξαιρετική επιλογή και η 118i. Έχω βρεθεί μέσα και στα δύο αυτοκίνητα και το καθένα έχει τα υπερ και τα κατά του. Θα έπαιρνα Focus μεταξύ των δύο λόγω μεγαλύτερης άνεσης στους δρόμους εδώ γύρω (περιφερειακή, ζαγόρια, παλιά εθνική Ιωαννίνων - Άρτας, κέντρο Ιωαννίνων κοκ). Στην Ιόνια και τα δύο θα είναι υποδειγματικά (δεδομένου ότι μιλάμε για το St-Line).

Σημαντικό είναι και το γεγονός ότι στην Ford είναι πιο ευέλικτοι σε προκαταβολές (εάν θα γίνει δανειοδότηση, δεν είδα να το γράφεις κάπου). Πέρνα και απο την Renault να ρωτήσεις για το Megane 1.3 TCe 150hp (δεν ξέρω αν έρχεται άλλη έκδοση, όπως η RS). Παροιμιώδη γαλλική άνεση και κρατήματα (έχω twingo 😛 ) αλλά και υπερπλήρης εξοπλισμός και πολύ καλή θέση οδήγησης.  

Απο εμένα, με το κριτήριο της άνεσης στα Γιάννενα, ψηφίζω Focus. Κατά τα άλλα, προσωπικά θα κοιτούσα σε άλλες εταιρείες γιατί η Ford έχει ηλιθιότητες σχετικά με τον εξοπλισμό της και αυτά που δίνει (Fiesta 1.0 Titanium και δεν βάλανε Navigation ενώ στην Business είχε). 

φανταζομαι δε σου αρεσε γιατι το νιωθεις αερινο σε σχεση με τα "βαρια" κουτια των ανταγωνιστων ; 

θεωρω οτι δε σου εδωσε την αισθηση σταθεροτητας που προσφερει ενα ευρωπαϊκο αμαξι. αυτο που λενε καποιοι "παει τρενο".

νομιζω ομως οτι στριβει & νιωθεις πιο αμεσα καθε κινηση - οπως διορθωνει λαθη αρκετα καλυτερα λογω στησιματος απο τον ανταγωνισμο.

εκτος συναγωνισμου θεωρω το ταπερ, το οποιο παλι κατα την προσωπικη μου αποψη ειναι πολυβολο γενικως & ειδικως αλλα εμφανησιακα καποιους ισως τους χαλασει..

9 ώρες πριν, dBpanos είπε

Πριν αποφασίσεις @HALF EVIL πήγαινε όντως να δεις τη νέα Corolla Hybrid. Ίσως το όνομα που κουβαλάει να χαλάει ορισμένους ελαφρώς (μεταξύ αυτών κι εγώ) αλλά το αυτοκίνητο είναι σε άλλο επίπεδο. Σχεδιαστικά το βρίσκω πανέμορφο, το εσωτερικό του είναι εξαιρετικά premium (με μόνο μείον τη θέση της μιας ποτηροθήκης, που είναι κάτω από το armrest) και κουβαλά πάρα πολλές τεχνολογικές ανέσεις και πλούσιο εξοπλισμό. Φυσικά, μόνο σε υβριδική έκδοση. Κατανοώ ότι ο 1.8L με τους 122hp είναι αρκετά παλιό σύνολο και δεν θα βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά στα δικά μου μάτια υπερέχει παντού έναντι των Focus/118.

Υ.Γ. υπάρχει πάντα και o νέος 2.0L κινητήρας με τους 178hp και €0 τέλη σύμφωνα με το site, αλλά στα €30.000 κι εγώ θα κοιτούσα κάτι άλλο.

πανεμορφο το τουότα αλλα το 2λιτρο με τις μπαταριες πολυ βαρυ κι ασηκωτο...

στα 40Κ που φτανει μια σοβαρη του εκδοση υπαρχουν καλυτερες επιλογες / ισως ομως να μην υπαρχουν οικονομικοτερες σε βαθος 10ετιας.

Επεξ/σία από mclein²
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Alex2020 είπε

Φίλε μακάρι να ήταν τόσο εύκολη η ζωή. Δηλαδή βρίσκω ένα γράφημα και ένα βίντεο στο YouTube και διαμορφώνω άποψη. 

Επειδή αναφέρθηκες σε κινητήρες οι καλύτεροι αυτήν την στιγμή είναι της Renault που φοράνε κάποια Mercedes τα opel τα Nissan. 

Ειναι από αλουμίνιο..... 

Μπορείς να μου πεις εσυ ένα κινητήρα golf που να βγάζει 136 hp με 320 ροπη στην μεσαία κατηγορία; 

Για να μην ψάχνεις στο YouTube δεν υπάρχει. Για να σου γλυτώσω χρόνο... 

Η Opel, που αυτή την στιγμή ανήκει στην Peugeot, φοράει κινητήρες Renault; Λογικό.

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, mclein² είπε

φανταζομαι δε σου αρεσε γιατι το νιωθεις αερινο σε σχεση με τα "βαρια" κουτια των ανταγωνιστων ; 

θεωρω οτι δε σου εδωσε την αισθηση σταθεροτητας που προσφερει ενα ευρωπαϊκο αμαξι. αυτο που λενε καποιοι "παει τρενο".

νομιζω ομως οτι στριβει & νιωθεις πιο αμεσα καθε κινηση - οπως διορθωνει λαθη αρκετα καλυτερα λογω στησιματος απο τον ανταγωνισμο.

εκτος συναγωνισμου θεωρω το ταπερ, το οποιο παλι κατα την προσωπικη μου αποψη ειναι πολυβολο γενικως & ειδικως αλλα εμφανησιακα καποιους ισως τους χαλασει..

πανεμορφο το τουότα αλλα το 2λιτρο με τις μπαταριες πολυ βαρυ κι ασηκωτο...

στα 40Κ που φτανει μια σοβαρη του εκδοση υπαρχουν καλυτερες επιλογες / ισως ομως να μην υπαρχουν οικονομικοτερες σε βαθος 10ετιας.

Αν το i30N  δεν ήταν 2λιτρο,  και με λιγότερους ίππους ούτε καν θα έμπαινα στον κόπο να ψάχνομαι. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, HALF EVIL είπε

Αν το i30N  δεν ήταν 2λιτρο,  και με λιγότερους ίππους ούτε καν θα έμπαινα στον κόπο να ψάχνομαι. 

για σενα το φανταζομαι, εχω καταλαβει τη λογικη σου.

ο συμφορουμιτης γιατι το απορριπτει δεν καταλαβα :)

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, mclein² είπε

για σενα το φανταζομαι, εχω καταλαβει τη λογικη σου.

ο συμφορουμιτης γιατι το απορριπτει δεν καταλαβα :)

Ανακοινώθηκε ότι αρχές του 2020 θα βγει με αυτόματο διπλού συμπλέκτη, αν και προσωπικά τείνω στο μηχανικό.

Δημοσ.
26 minutes ago, mclein² said:

φανταζομαι δε σου αρεσε γιατι το νιωθεις αερινο σε σχεση με τα "βαρια" κουτια των ανταγωνιστων ; 

θεωρω οτι δε σου εδωσε την αισθηση σταθεροτητας που προσφερει ενα ευρωπαϊκο αμαξι. αυτο που λενε καποιοι "παει τρενο".

νομιζω ομως οτι στριβει & νιωθεις πιο αμεσα καθε κινηση - οπως διορθωνει λαθη αρκετα καλυτερα λογω στησιματος απο τον ανταγωνισμο.

εκτος συναγωνισμου θεωρω το ταπερ, το οποιο παλι κατα την προσωπικη μου αποψη ειναι πολυβολο γενικως & ειδικως αλλα εμφανησιακα καποιους ισως τους χαλασει..

πανεμορφο το τουότα αλλα το 2λιτρο με τις μπαταριες πολυ βαρυ κι ασηκωτο...

στα 40Κ που φτανει μια σοβαρη του εκδοση υπαρχουν καλυτερες επιλογες / ισως ομως να μην υπαρχουν οικονομικοτερες σε βαθος 10ετιας.

Ξεκίνησα να γράφω ένα κειμενάκι με τις ατελείες του, αλλά δεν υπάρχει λόγος. 

Απλά δεν μου άρεσε συνολικά σαν αυτοκίνητο και μου άφησε ουδέτερη αίσθηση. Ειναι πολλες μικρες λεπτομερείες που μαζεύονται και στο σύνολο καταλήγω εκεί. Όπως φαντάζομαι έχεις μια αιτιολογημένα άποψη για τα ευρωπαϊκά, έτσι και εγώ για τα Κορεάτικα. Απλά όταν προσφέρεις πολλά σε καλή τιμή, από κάπου κόβεις για να έχεις κέρδος (άλλοι ακούγεται ότι κόβουν μέχρι και το βάψιμο του εσωτερικού μέρους του καπο Για κέρδος ). Εκτός εάν πάψαμε να μιλάμε για εταιρείες και μιλάμε για ίδρυμα. 

Όλα είναι θέμα συμβιβασμών. Με τα λεφτά που έχεις διαθέσιμα τι παραχωρήσεις θα κάνεις (και όχι τι παραπάνω θα αγορασεις). 

  • Like 1
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Agmourk είπε

Ξεκίνησα να γράφω ένα κειμενάκι με τις ατελείες του, αλλά δεν υπάρχει λόγος. 

Απλά δεν μου άρεσε συνολικά σαν αυτοκίνητο και μου άφησε ουδέτερη αίσθηση. Ειναι πολλες μικρες λεπτομερείες που μαζεύονται και στο σύνολο καταλήγω εκεί. Όπως φαντάζομαι έχεις μια αιτιολογημένα άποψη για τα ευρωπαϊκά, έτσι και εγώ για τα Κορεάτικα. Απλά όταν προσφέρεις πολλά σε καλή τιμή, από κάπου κόβεις για να έχεις κέρδος (άλλοι ακούγεται ότι κόβουν μέχρι και το βάψιμο του εσωτερικού μέρους του καπο Για κέρδος ). Εκτός εάν πάψαμε να μιλάμε για εταιρείες και μιλάμε για ίδρυμα. 

Όλα είναι θέμα συμβιβασμών. Με τα λεφτά που έχεις διαθέσιμα τι παραχωρήσεις θα κάνεις (και όχι τι παραπάνω θα αγορασεις). 

Ok ούτως ή άλλως λόγω 2λιτρου δεν αποτελεί πρώτη επιλογή, κουβέντα κάνουμε. Προτεραιότητα είναι να κλείσω ένα test drive με την bmv και να δω που φτάνει τελικά και με ποιον ακριβώς εξοπλισμό. Εδω στα Γιάννενα υπαρχει μονο ενας αντιπρόσωπος για καθε μαρκα, αντε δυο οποτε δεν υπαρχουν πολλες επιλογες. 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...