paylidis Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 1 λεπτό πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε ντροπη για την BMW ηταν και η σειρα 1 (το hatchback) όταν πρωτοβγηκε...αλλα την καλοαγορασαν μπολικοι από τι φαινεται. Οποτε ασε τις ντροπες και σε τον κοσμο να αποφασιζει μονος του τι θα επιλεξει! Γνώμες ζήτησε μεγάλε και είπα γνώμη. Εάν ήθελε να επιλέξει μόνος του δε νομίζω ότι θα άνοιγε θέμα όπως δεν άνοιξα εγώ για να επιλεξω
moure Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 8 λεπτά πριν, paylidis είπε Όχι απλά σηκώνει πολύ άνετα remap και χωρίς κανένα θέμα. Το έγραψα κ παραπάνω το βασικό 116 έχει 136ps στα χαρτιά κ το 118 170... δεν είναι και λίγα αλλά οταν με το remap πας στα 210 χωρίς καμία μηχανική αλλαγή και έχεις και καλύτερη κατανάλωση καυσίμου είναι ψιλόδεδομένο στο νεανικό κοινό. Ορθό αλλά και πάλι μη λέμε οτι σέρνεται. Μια χαρά πάει είτε το παλιό με τα 122 είτε τα νεότερα με 136/170... για την μπροστά κίνηση διαφωνώ αλλά ίσως είναι και υποκειμενικό - δε το έχω μάθει - δε μπορώ να το συνηθίσω κ το θεωρώ ντροπή για τη Bmw... Όχι δεν σέρνεται και στην εθνική κάνει πολύ καλό ταξίδι,αλλά σε επιτάχυνση,ρεπριζ και σε ανάβαση σε βουνό φαίνεται ότι είναι λίγα τα άλογα για το βάρος του.
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 9 ώρες πριν, paylidis είπε Αδιαβαστος http://www.microchips-tuning.com/el/carellcars/bmw-f20-116i-stage1-remap-216ps-320nm/ έχουν κλάψει πολλά 20vt και κάτι αλλά τρίλιτρο από 114-116... Εντάξει αν τώρα πάρουμε σβάρνα τον κάθε μάστορα που με ένα chiptuning υπόσχεται λαγούς με πετραχήλια και σίγουρα καμμία εγγύηση για το μοτέρ μελλοντικά,έχω δει πολλά διαλυμένα λόγω τέτοιων φθηνοδουλιων,τότε δεν υπάρχει λόγος συζήτησης.Μιλαμε για μαμά μοτέρ,απείραχτα. Η σωστή βελτίωση που να αντέχει στο χρόνο,κοστίζει. Εξάλλου η συγκεκριμένη μπεμπα μια χαρά άλογα από το εργοστάσιο και μια χαρά τραβάει.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Moderators Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Και εγώ θεωρώ (έχοντας οδηγήσει το 325 coupe ενός φίλου για μερικούς μήνες τα τελευταία χρόνια) πως αν έστω και ελάχιστα ξεφεύγεις από τον όρο "μέσος οδηγός", δηλαδή ξέρεις τι είναι η πίσω κίνηση και δεν σε ενδιαφέρει μόνο να πας από το σημείο Α στο Β, τότε σίγουρα σε ενδιαφέρει η διαφορετική άποψη που έχει η BMW για την αυτοκίνηση. Και σίγουρα ξενερώνεις με τη χρήση εμπρόσθιας κίνησης στα καινούρια 1 Series και X1 Series. Όπως αντίστοιχα ξενερώνει κανείς και με άλλους κατασκευαστές που "βάζουν νερό στο κρασί τους", δηλαδή τη χρήση ημιάκαμπτου στις φθηνές εκδόσεις των μικρομεσαίων οικογενειακών του group VW που παραδοσιακά είχαν ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω κλπ. Δηλαδή hell, το Fiat Tipo του 1992 του πατέρα μου είχε πολλαπλών... Αν επιπροσθέτως κάποιος δεν έχει θέμα με τις μάρκες, δηλαδή δε βασίζεται στο τι μούρη έχει το αμάξι ή τι σήμα έχει το κλειδί για να έχει την καθημερινή του γαλήνη θα του έλεγα να αποφύγει τέτοιου είδους προτάσεις που περιέχουν νερό στο κρασί τους. Έχοντας οδηγήσει και τη Mercedes A180d, έχω να πω σιγά τα ωα από ποιότητα. Ένα Focus αντίστοιχης τιμής την ίδια ή και καλύτερη θα είχε. Από κει και πέρα, πρέπει να οριστούν οι πρωτεραιότητες στην αγορά αυτοκινήτου. Τι θέλει κανείς πιο πολύ; Χώρους? Να βάζει τη φαμίλια και 2 σπίτια μέσα? Οδηγική απόλαυση? Να στρίβει? Γρήγορο τόξο? Να κολλάει το άντερο στην πλάτη στην ευθεία? (διαφορετικό από το από πάνω) Κάτι ελαφρώς υπερυψωμένο να καβαλάει πεζοδρόμια στη δουλειά για να παρκάρει χωρίς να το σπάει? Ή να πηγαίνει σε ελαφρούς χωματόδρομους στο νησί το καλοκαίρι? Τζιπάκι γιατί ο δρόμος για το εξοχικό το χειμώνα δεν παλεύεται αλλιώς? Ή γιατί έχει αντίστοιχα outdoor χόμπυ? Οικονομία πρώτο μέλημα? κοκ.... Λύσεις υπάρχουν για όλα. Αν για κάποιον είναι σημαντικά πάνω από 1-2 πράγματα, πάλι υπάρχουν λύσεις, απλά πιο λίγες και πιο ακριβές ανάλογα την περίπτωση. Για παράδειγμα εγώ συνειδητά κρατάω το μικρομεσαίο hatch μου με την κατανάλωση των 9+lt/100km πληρώνοντας πάνω από 3000€ ετησίως σε βενζίνες, γιατί μου αρέσει ο συνδυασμός που πετυχαίνω με αυτό. Με πιο μικρό ξέρω ότι θα ζοριστώ κάποιες φορές το χρόνο σε ταξίδια. Με πιο αργό/οικονομικό ξέρω ότι δεν θα φχαριστιέμαι να το οδηγάω καθημερινά. Με πιο ψηλό ξέρω ότι θα πάω σε 3 χωματοδρομους παραπάνω, αλλά θα χαλάσει η οδηγική συμπεριφορά που απολαμβάνω τώρα. Θα μπορούσα όσο έχω το σημερινό μου αυτοκίνητο να έχω "βγάλει" μόνο από τη διαφορά κόστους καυσίμου και κατανάλωσης άλλο ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο, αλλά δεν θέλω. Άρα TS, θέλεις απόλυτες επιδόσεις? Leon Cupra/i30N. Θες στρίψιμο και καλές επιδόσεις? Focus. Θες σηματάκι/μούρη/βελούδινος γδούπος κλεισίματος πόρτας και σε δεύτερη μοίρα τα υπόλοιπα? Σειρά 1/Α. Θες να βάζεις τη φαμίλια και να παίζουν ποδόσφαιρο στα πίσω καθίσματα? Skoda Superb. Θες υπερυψωμένο i-cockpitoειδές? Peugeot 2008 (το καινούριο). Δόξα τω Θεώ υπάρχουν άπειρες επιλογές για όλα τα γούστα με αυτά τα χρήματα. Μέχρι και SLK/320 cabrio περασμένων γενιών συν ένα Sandero Stepway/Fiesta/Tipo/whatever καινούριο με τα ίδια χρήματα παίρνεις με τόσα. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2019 από GeorgeMan 8 2
NT1G Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Και το Megane RS έχει ημιάκαμπτο άξονα πίσω, αλλά μια χαρά στρίβει λένε. 2
nikopoup Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 2 ώρες πριν, mclein² είπε αν εχεις χρονο & διαθεση, ψαξου στη Γερμανια για A45 AMG σαν το παρακατω : https://www.car.gr/7613669-mercedes-benz-a-45-amg-edition-1-autokantzavelos μπορεις να το βρεις 25Κ ~ 26Κ και με αλλα 10Κ μαξ θα βγαλεις ελληνικες πινακιδες μετα απο λιγο καιρο... Το 328 που έψαχνα είχε 15 τελωνείο. Δεν μπορώ να φανταστώ ποσο θα έχει το a45
mclein² Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 2 λεπτά πριν, nikopoup είπε Το 328 που έψαχνα είχε 15 τελωνείο. Δεν μπορώ να φανταστώ ποσο θα έχει το a45 αν φτανει τα 40Κ, τοτε μιλαμε για αλλο θεμα & το αγοραζει απο εδω. δεν ξερω πλεον πως ταξινομει το ελληνικο κρατος οποτε, πασο !
Redragon7 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 http://www.honda-cars.gr/civic5d-my17/price/ Το έχεις στα υπόψιν? Με ψήνει πολύ.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 2 ώρες πριν, paylidis είπε Γνώμες ζήτησε μεγάλε και είπα γνώμη. Εάν ήθελε να επιλέξει μόνος του δε νομίζω ότι θα άνοιγε θέμα όπως δεν άνοιξα εγώ για να επιλεξω Γνωμη σου ηταν το πρωτο μηνυμα, μετα απλα προσπαθεις να επιβαλεις την αποψη σου. Τελος το Offtopic από μενα 2
HALF EVIL Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, mp123 είπε Το 116 εννοω. Εμφανισιακα δεν το συζητω ειναι πολυ ωραιο το bmw.μου στειλανε φωτο πριν τρεις μερες που κατι ψωνησα απο bmw. Εχει προσφορα ενα αυτοματο 116 στα 28000 ευρω.κριμα που δεν μπορω να ανεβασω φωτογραφια. Δεν το ηξερα πως το focus ειναι τρικυλινδρο.εγω θα σου ελεγα να αποφυγεις τα τρικυλινδρα.με τοσα λεφτα που δινεις πας σε μερσεντες.κακα τα ψεματα ειναι η μερσεντες και μετα τα υπολοιπα. Diesel το αποκλείω. Μερσέντες Α ειλικρινά δεν μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά και εδώ που τα λέμε κινητήρα Ρενώ έχει, όχι ότι είναι κακό, απλώς Μερσεντες πιστεύω αξίζει από C class και πάνω. 2 ώρες πριν, GeorgeMan είπε Και εγώ θεωρώ (έχοντας οδηγήσει το 325 coupe ενός φίλου για μερικούς μήνες τα τελευταία χρόνια) πως αν έστω και ελάχιστα ξεφεύγεις από τον όρο "μέσος οδηγός", δηλαδή ξέρεις τι είναι η πίσω κίνηση και δεν σε ενδιαφέρει μόνο να πας από το σημείο Α στο Β, τότε σίγουρα σε ενδιαφέρει η διαφορετική άποψη που έχει η BMW για την αυτοκίνηση. Και σίγουρα ξενερώνεις με τη χρήση εμπρόσθιας κίνησης στα καινούρια 1 Series και X1 Series. Όπως αντίστοιχα ξενερώνει κανείς και με άλλους κατασκευαστές που "βάζουν νερό στο κρασί τους", δηλαδή τη χρήση ημιάκαμπτου στις φθηνές εκδόσεις των μικρομεσαίων οικογενειακών του group VW που παραδοσιακά είχαν ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω κλπ. Δηλαδή hell, το Fiat Tipo του 1992 του πατέρα μου είχε πολλαπλών... Αν επιπροσθέτως κάποιος δεν έχει θέμα με τις μάρκες, δηλαδή δε βασίζεται στο τι μούρη έχει το αμάξι ή τι σήμα έχει το κλειδί για να έχει την καθημερινή του γαλήνη θα του έλεγα να αποφύγει τέτοιου είδους προτάσεις που περιέχουν νερό στο κρασί τους. Έχοντας οδηγήσει και τη Mercedes A180d, έχω να πω σιγά τα ωα από ποιότητα. Ένα Focus αντίστοιχης τιμής την ίδια ή και καλύτερη θα είχε. Από κει και πέρα, πρέπει να οριστούν οι πρωτεραιότητες στην αγορά αυτοκινήτου. Τι θέλει κανείς πιο πολύ; Χώρους? Να βάζει τη φαμίλια και 2 σπίτια μέσα? Οδηγική απόλαυση? Να στρίβει? Γρήγορο τόξο? Να κολλάει το άντερο στην πλάτη στην ευθεία? (διαφορετικό από το από πάνω) Κάτι ελαφρώς υπερυψωμένο να καβαλάει πεζοδρόμια στη δουλειά για να παρκάρει χωρίς να το σπάει? Ή να πηγαίνει σε ελαφρούς χωματόδρομους στο νησί το καλοκαίρι? Τζιπάκι γιατί ο δρόμος για το εξοχικό το χειμώνα δεν παλεύεται αλλιώς? Ή γιατί έχει αντίστοιχα outdoor χόμπυ? Οικονομία πρώτο μέλημα? κοκ.... Λύσεις υπάρχουν για όλα. Αν για κάποιον είναι σημαντικά πάνω από 1-2 πράγματα, πάλι υπάρχουν λύσεις, απλά πιο λίγες και πιο ακριβές ανάλογα την περίπτωση. Για παράδειγμα εγώ συνειδητά κρατάω το μικρομεσαίο hatch μου με την κατανάλωση των 9+lt/100km πληρώνοντας πάνω από 3000€ ετησίως σε βενζίνες, γιατί μου αρέσει ο συνδυασμός που πετυχαίνω με αυτό. Με πιο μικρό ξέρω ότι θα ζοριστώ κάποιες φορές το χρόνο σε ταξίδια. Με πιο αργό/οικονομικό ξέρω ότι δεν θα φχαριστιέμαι να το οδηγάω καθημερινά. Με πιο ψηλό ξέρω ότι θα πάω σε 3 χωματοδρομους παραπάνω, αλλά θα χαλάσει η οδηγική συμπεριφορά που απολαμβάνω τώρα. Θα μπορούσα όσο έχω το σημερινό μου αυτοκίνητο να έχω "βγάλει" μόνο από τη διαφορά κόστους καυσίμου και κατανάλωσης άλλο ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο, αλλά δεν θέλω. Άρα TS, θέλεις απόλυτες επιδόσεις? Leon Cupra/i30N. Θες στρίψιμο και καλές επιδόσεις? Focus. Θες σηματάκι/μούρη/βελούδινος γδούπος κλεισίματος πόρτας και σε δεύτερη μοίρα τα υπόλοιπα? Σειρά 1/Α. Θες να βάζεις τη φαμίλια και να παίζουν ποδόσφαιρο στα πίσω καθίσματα? Skoda Superb. Θες υπερυψωμένο i-cockpitoειδές? Peugeot 2008 (το καινούριο). Δόξα τω Θεώ υπάρχουν άπειρες επιλογές για όλα τα γούστα με αυτά τα χρήματα. Μέχρι και SLK/320 cabrio περασμένων γενιών συν ένα Sandero Stepway/Fiesta/Tipo/whatever καινούριο με τα ίδια χρήματα παίρνεις με τόσα. Την χρήση που κάνω την ανέφερα αρχικά. Μου αρέσει πολύ και το νέο Χ1 , αλλά πέρα από το μπάντζετ , δεν κάνει για αυτό που θέλω. Το i30N το ανέφερα μόνο και μόνο για την τιμή του κα για τις πολύ θετικές κριτικές που διάβασα. Από εκεί και πέρα σίγουρα παίρνεις ένα υπερόπλο , αλλά φαντάζομαι και τα ελαστικά 235/35/19 τι ωραία θα κυλάνε στους δρόμους μας. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2019 από HALF EVIL
thanasisxask Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Τι έγινε που φοράει κινητήρα της Renault; Ωραία και το ssangyong φοράει κινητήρα mercedes. Που οδηγεί αυτό; Συγκεκριμένα το Α το Β και το CLA έχουν τον 1.5 (μόνο αυτός είναι της Renault) με διαφορετικές ιπποδυνάμεις. Μιλάμε για μοντέλα για καθημερινή χρήση, δεν πήρε ο άλλος AMG άνοιξε το καπό και έγραφε Renault μέσα! Πόσα άλλα αυτοκίνητα φοράνε κινητήρες από άλλες εταιρείες; δεν μπορώ να καταλάβω ποιο είναι το πρόβλημα;
HALF EVIL Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 7 λεπτά πριν, thanasisxask είπε Τι έγινε που φοράει κινητήρα της Renault; Ωραία και το ssangyong φοράει κινητήρα mercedes. Που οδηγεί αυτό; Συγκεκριμένα το Α το Β και το CLA έχουν τον 1.5 (μόνο αυτός είναι της Renault) με διαφορετικές ιπποδυνάμεις. Μιλάμε για μοντέλα για καθημερινή χρήση, δεν πήρε ο άλλος AMG άνοιξε το καπό και έγραφε Renault μέσα! Πόσα άλλα αυτοκίνητα φοράνε κινητήρες από άλλες εταιρείες; δεν μπορώ να καταλάβω ποιο είναι το πρόβλημα; Κανένα. 1 ώρα πριν, Redragon7 είπε http://www.honda-cars.gr/civic5d-my17/price/ Το έχεις στα υπόψιν? Με ψήνει πολύ. Ναι το είδα και αυτό, θα το εξέταζα πολύ σοβαρά, αλλά μου φάνηκε μεγάλο.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Moderators Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 hours ago, NT1G said: Και το Megane RS έχει ημιάκαμπτο άξονα πίσω, αλλά μια χαρά στρίβει λένε. Δεν είναι πάντα δεμένο το στρίψιμο ούτε με την πίσω κίνηση ούτε με την πίσω ανάρτηση. Απλά ως παράδειγμα υποβάθμισης για λόγους κόστους το ανέφερα. Προφανώς είναι ένας ημιάκαμπτος του 2019 είναι καλύτερος από μια πολλαπλών του 1992, αλλά δυστυχώς ό,τι και να κάνουν μια ανεξάρτητη ανάρτηση προσφέρει καλύτερη άνεση και λιγότερους θορύβους από εγκάρσιες ανωμαλίες οδοστρώματος στην καμπίνα. (Όχι ότι τους ενδιαφέρει αυτό στο Megane RS και στο στήσιμό του anyway 😛 ) Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2019 από GeorgeMan
babisskg Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 15 ώρες πριν, HALF EVIL είπε ΟΙ απόψεις σου που γράφεις είναι σεβαστές αν και κάπως μπετόν αρμέ. Την διαφορά μεταξύ των δύο κινήσεων την ξέρω (οδηγώ από το 1990 επίσημα) , αλλά η άποψη (χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ την BMW έναντι των άλλων δύο επιλογών ) ότι όποιος παίρνει πισωκίνητο αμάξι πρέπει ντε και σώνει να κάνει ψιλοτρελίτσες μάλλον δεν στέκει , εκτός και αν μιλάμε για 20άχρονα. Επίσης το επιχείρημα (πέραν της εμφάνισης) ότι εφόσον η BMW σε πρόδωσε , άρα πάμε στο FOCUS που επίσης είναι εμπροσθοκίνητο , μάλλον ούτε και αυτή στέκει. Φιλικά πάντα. Κι' όμως , η επιχειρηματολογία του στέκει , άσχετα με το ύφος γραφής , ας κρατηθούμε όμως στο κυρίως θέμα το οποίο είναι οι επιλογές που θέσατε σε ότι αφορά την αντικατάσταση του Ibiza , σύμφωνα με τις οποίες αυτό που αντιλαμβάνομαι , είναι πως θέλετε κάτι σε πενταπορτο σχήμα , αυτό σας αρέσει , καλά κάνετε , με κάτι περισσότερο ποιοτικό σε κατασκευή , πιο επώνυμο και λίγο πιο δυνατό . Αν κατάλαβα λάθος , διορθωστε με . Θα συμφωνήσω μαζί του , σε ότι αφορά την επιλογή του Focus με την πενταετή εγγύηση . Αυτό όμως που ήθελα να καταλάβω , πέραν του προσωπικού γούστου , κάτι που κατανοώ απολύτως , άλλωστε γι' αυτό λένε άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου , τον λόγο για τον οποίο καταλήξατε στις τρεις αυτές επιλογές . Πενταπορτα σχήματα υπάρχουν αρκετά , δεν μπορώ λοιπόν να φανταστώ , χωρίς αυτό να είναι δεσμευτικό για σας , πως δεν βάλατε στο λογαριασμό ένα Golf , ένα Civic κλπ . Αφήνω στην άκρη τα περί μπροστινής η πίσω η γύρω γύρω κίνησης , έτσι κι' αλλιώς όλα μπροστοβαρα είναι ώστε να υποστρεφουν , με την επόμενη λογική κίνηση από μέρους όλων , να γυρίσουν το τιμόνι κατά μέσα αν πάει να φύγει η μούρη κλπ κλπ κλπ ....... Για το ζήτημα της μπροστινής κίνησης σε BMW θα συμφωνήσω ότι ούτε εγώ θέλω να μπω σε κάτι τέτοιο κι' ας μου το κάνουνε δώρο , αυτό όμως είναι μια προσωπική εκτίμηση .
Alex2020 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2019 14 ώρες πριν, giorgos_di είπε Ρίξε μια ματιά στο Mazda 3, μόλις κυκλοφόρησε στην Ελλάδα η έκδοση με τον Skyactiv X κινητήρα βενζίνης, με 180 άλογα και ροπή, κατανάλωση diesel(έτσι τουλάχιστον λέει η Mazda). Το είδα στον δρόμο προχθές σε μπορντω και έπαθα πλάκα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα