Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ακουω μερικους που πληρωνουν το κατι παραπανω για να βαλουν ολοσωμο συστημα εξατμισης στην μηχανη. Στην ουσια ολος ο σωληνας μαζι με εξατμιησ ειναι ενα κομματι, Αντι απλα να προσαρμοσεις το τελικο. Ποια ειναι η διαφορα του να κανεις ολο αυτο, στο συνολο της συμπεριφορας? Παιρνεις ιππους, μεγαλυτεροι θορυβο, πεθσσοτερο νευρο, πιο αποδοτικη καυση? Τι ακριβως συμβααινει για ποιο λογο αποδιδει διαφορα η μηχανη με τις ολοσωμες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στις μηχανές είναι 2 και 3 κομμάτια μια ολόσωμη εξάτμιση και όχι ένα, ένα κομμάτι υπάρχει σε εξατμίσεις after market για τα παπάκια. Τώρα αν κερδίζεις κάτι, ναι σίγουρα κερδίζεις. Η εργοστασιακές εξατμίσεις, λόγω ρύπων, θορύβου, κόστους κατασκευής κτλ είναι αρκετά φυμωμένες και αρκετά κιλά βαρύτερες από μια καλή after market εξάτμιση. Οπότε αν εξαιρέσουμε τον θόρυβο που σίγουρα θα είναι περισσότερος λόγω πιο ανοιχτών διαφραγμάτων ( πολλοι κατασκευαστές δίνουν έξτρα σιγαστήρα) κερδίζεις αρκετά σε βάρος και κάτι τίς σε επιδώσεις. Βέβαια σε μια ολόσωμη εξάτμιση για να κερδίσουμε κάτι σε επιδόσεις θα χρειαστεί ρύθμιση στα καρμπυρατερ ή πρόγραμμα σε μηχανή ιντζεξιον  αλλιώς υπάρχει πιθανότητα από το να χάσουμε επιδόσεις έως να μήν λειτουργεί σωστά ο κινητήρας της μοτοσικλέτας. Επίσης αλλά 2 θετικά που ξέχασα είναι ότι στις after market  ποτέ δεν θα δεις σκουριές λόγω των υλικών που κατασκευάζονται (τιτάνιο- αλουμίνιο και καρμπον σε τελικά). 

Επεξ/σία από jimzak
  • Like 2
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, jimzak είπε

Στις μηχανές είναι 2 και 3 κομμάτια μια ολόσωμη εξάτμιση και όχι ένα, ένα κομμάτι υπάρχει σε εξατμίσεις after market για τα παπάκια. Τώρα αν κερδίζεις κάτι, ναι σίγουρα κερδίζεις. Η εργοστασιακές εξατμίσεις, λόγω ρύπων, θορύβου, κόστους κατασκευής κτλ είναι αρκετά φυμωμένες και αρκετά κιλά βαρύτερες από μια καλή after market εξάτμιση. Οπότε αν εξαιρέσουμε τον θόρυβο που σίγουρα θα είναι περισσότερος λόγω πιο ανοιχτών διαφραγμάτων ( πολλοι κατασκευαστές δίνουν έξτρα σιγαστήρα) κερδίζεις αρκετά σε βάρος και κάτι τίς σε επιδώσεις. Βέβαια σε μια ολόσωμη εξάτμιση για να κερδίσουμε κάτι σε επιδόσεις θα χρειαστεί ρύθμιση στα καρμπυρατερ ή πρόγραμμα σε μηχανή ιντζεξιον για να πάρουμε κάποιες επιδόσεις, αλλιώς υπάρχει πιθανότητα από το να χάσουμε επιδόσεις έως να μήν λειτουργεί σωστά ο κινητήρας της μοτοσικλέτας. Επίσης αλλά 2 θετικά που ξέχασα είναι ότι στις after market  ποτέ δεν θα δεις σκουριές λόγω των υλικών που κατασκευάζονται (τιτάνιο- αλουμίνιο και καρμπον σε τελικά). 

Γιατι το λες αυτο. Εγω ενα ξερω οτι ειναι

Πχ

X001-Y015.jpg

 

akrapovic_evolution_exhaust_system_300x3

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτα που εχεις ποσταρει αποτελουνται απο 3 κομματια. Χονρικα οπου βλεπεις ελατηριο αλαζει και το κομματι.

Επεξ/σία από primeragt
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, therock είπε

Γιατι το λες αυτο. Εγω ενα ξερω οτι ειναι

Πχ

X001-Y015.jpg

akrapovic_evolution_exhaust_system_300x3

Δεν είναι ένα, όπως πολύ σωστά επισήμανε ο @primeragt αυτές που πόσταρες είναι 3 κομμάτια.

Δημοσ.

Δε καταλαβαινω δεν εχω εμπειρο ματι. Εγω για ενα ενιαιο κομματι το βλεπω. Δηλαδη τι θεωρειται ολοσωμο αμα ειναι διαφορετικα κομματια

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, therock είπε

Δε καταλαβαινω δεν εχω εμπειρο ματι. Εγω για ενα ενιαιο κομματι το βλεπω. Δηλαδη τι θεωρειται ολοσωμο αμα ειναι διαφορετικα κομματια

Aυτο ονομαζουν "ολοσωμη", δηλαδη οταν μιλας για ολα τα κομματια απο το χταποδι μεχρι τελικο. Τα slip on ειναι  μονο τελικα καζανακια που ενωνουν στους μαμα σωληνες.Mid pipes ή δίχαλα ειναι το κομματι που ενωνει το χταποδι απο 4 σε 2 σε 1 ( η 2σε 1 αν ειναι δικυλινδρο) και μετα μπαινει το τελικο. Συνιθως δεν πουλιουνται σαν κομματια αλλα ειναι κομματια σε ολοσωμο πακετο και αυτο γιατι μονα του δεν εχουν κερδος. Αυτο γιατι ειτε θα πας μονο σε τελικο για να κερδισεις εμφανιση και ηχο (και λιγο βαρος λογω κραματων) ή θα πας σε ολοσωμη για να κερδισεις τοσο σε εμφανιση και ηχο οσο και σε αποδωση (μικρη μεγαλη δεν εχει σημασια και βαρος λογο κραματων).

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ολοσωμη κατ'αρχην σημαινει εξ ολοκλήρου aftermarket

Απο πολλαπλη εξαγωγης, link pipe (decat) collector (4-2-1 / 4-2-2 / 4-1 Κλπ) μεχρι και τελικο εξατμισης.

 

Ο σκοπος του να αλλαξεις χταποδι λοιπον μεχρι το τελικο, ειναι ενας και μοναδικος. Η μειωση βαρους.

Οι ατσαλινοι Inox λαιμοι, εχουν μεγαλυτερο βαρος απο καποιους π.χ. κραματος τιτανιου.

Το τιτανιο δεν θα οξειδωθει σε τετοιο βαθμο.

Το τιτανιο παραγει και διαφορετικο ηχο, ειναι λεπτοτερο απο τους ΟΕΜ λαιμους.

Aftermarket χταποδι θα βαλεις και χαριν μικρου κερδους σε επιδοσεις καθως εχει γινει μελετη για ακομα καλυτερη και πιο στρωτη ροη καυσαεριων.

Επεξ/σία από >>Morpheus>>
  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.

Οκ απο τις απαντησεις επιτελους καταλαβα οτι σημαινει πως αλλαζεις ολο το σωμα και οχι οτι προκειται για ενα ενιαιο ολοσωμο κομματι.. με βασανιζε καιρο αυτη η ενοια

Αν λοιπον κουμπωσεις μονο το τελικο χρειαζεται ρυθμιση ο κινητηρας (φλασαρισμα/κομμαντερ) η μπορεις να την σκαπουλαρεις και ετσι σε πρωτη φαση

Δημοσ.
Μόλις τώρα, therock είπε

Οκ απο τις απαντησεις επιτελους καταλαβα οτι σημαινει πως αλλαζεις ολο το σωμα και οχι οτι προκειται για ενα ενιαιο ολοσωμο κομματι.. με βασανιζε καιρο αυτη η ενοια

Αν λοιπον κουμπωσεις μονο το τελικο χρειαζεται ρυθμιση ο κινητηρας (φλασαρισμα/κομμαντερ) η μπορεις να την σκαπουλαρεις και ετσι σε πρωτη φαση

Την σκαπουλαρεις και ετσι. Δεν κανει καμια τρελη διαφορα εκτος απο θορυβο και εμφανιση.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, therock είπε

Οκ απο τις απαντησεις επιτελους καταλαβα οτι σημαινει πως αλλαζεις ολο το σωμα και οχι οτι προκειται για ενα ενιαιο ολοσωμο κομματι.. με βασανιζε καιρο αυτη η ενοια

Αν λοιπον κουμπωσεις μονο το τελικο χρειαζεται ρυθμιση ο κινητηρας (φλασαρισμα/κομμαντερ) η μπορεις να την σκαπουλαρεις και ετσι σε πρωτη φαση

Eξαρταται για τι τελικο μιλάμε και ποσο περιορισμένο ηταν εξ'αρχής το εργοστασιακο τελικο.

Σε συγχρονα superbike 1000cc υπαρχουν οχι ενας οχι δυο αλλα παραπανω καταλυτες ακομα και μεσα στο τελικο!

Εκει ναι, θες φλασαρισμα.

Δημοσ.

Πολυ καλά τα γράψατε!

να προσθέσω ότι έχεις και καλύτερη ψύξη κινητήρα με ένα αφτερμαρκετ χταπόδι τιτανίου-ειδικά σε 4κυλινδρα σε σειρά- μιας και οι λαιμοί του χταποδιού δεν επηρεάζουν τόσο το ψυγείο που βρίσκεται μπροστά. 

Δημοσ.

Εχω ακουσει αποψη παντως οτι ακομα και φιλτρο αερα να αλλαξεις μονο με αγωνιστικο θες προγραμμα για να μην εχεις αρρυθμιες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...