Alexandros Christofis Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2019 Καλησπέρα! σημερα παρέλαβα απο ενα γνωστό ηλεκτρονικό καταστημα ενα OSIO ACO-4525UBT CAR RADIO USB/BLUETOOTH/SD/AUX-IN συστημα! με το που το συνδεσα δεν δουλευει το τηλεχειριστήριο του Ιμομπιλαϊζερ (κεντρικο κλειδωμα).. έχετε καμια ιδέα γιατι? Τα ακροφύσια (pins) είναι πανομοιότυπα με το προηγούμενο Ράδιο/CD (Pioneer DEH-1820R) και έχουν και τα 2 αρνητική πολικότητα.. Παρακαλώ μόνο λύσεις-συμβουλές απο γνώστες του αντικειμένου..μη φτασει το θέμα στο ποσο αερα εχω στα ελλαστικα! Ευχαριστώ! 1 λεπτό πριν, Alexandros Christofis είπε Καλησπέρα! σημερα παρέλαβα απο ενα γνωστό ηλεκτρονικό καταστημα ενα OSIO ACO-4525UBT CAR RADIO USB/BLUETOOTH/SD/AUX-IN συστημα! με το που το συνδεσα δεν δουλευει το τηλεχειριστήριο του Ιμομπιλαϊζερ (κεντρικο κλειδωμα).. έχετε καμια ιδέα γιατι? Τα ακροφύσια (pins) είναι πανομοιότυπα με το προηγούμενο Ράδιο/CD (Pioneer DEH-1820R) και έχουν και τα 2 αρνητική πολικότητα.. Παρακαλώ μόνο λύσεις-συμβουλές απο γνώστες του αντικειμένου..μη φτασει το θέμα στο ποσο αερα εχω στα ελλαστικα! Ευχαριστώ! ξεχασα να σημειώσω ότι βγαζοντας το κλειδί απο την υποδοχή του τιμονιού το παλιο ραδιο εσβηνε ενώ το νεο μενει αναμένο!
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2019 Για να σβήνει όταν βγάζεις το κλειδί πρέπει να αλλάξεις θέση σε ένα καλώδιο,το μανουαλ το αναφέρει σίγουρα. Τι σχέση μπορεί να έχει το κεντρικό κλείδωμα με το ιμμομπιλάιζερ και το ραδιόφωνο δεν το καταλαβαίνω,εκτός αν ξηλώσες κάτι που δεν έπρεπε. 1 1
paylidis Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2019 Πιθανοτατα ενώ μοιάζει να έχει ίδιες υποδοχές δεν έχει. Να υποθέσω επισης οτι το παλιό ήταν εργοστασιακό;; 1
pablo_esobar Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2019 Πρέπει να μας πεις τι αμάξι έχεις πρώτα από όλα . Σε κάποια group vag γενιάς 98-03 έπρεπε να κόψεις κάποια καλώδια από την φύσα. Για αρχή βγάλε τελείως το ράδιο και δες αν δουλεύει το ασύρματο τηλεχειριστήριο . Στην συνέχεια ξανασυνδεστο και στην Φύσσα έχει 2 γραμμές με ρεύμα μια κίτρινη και μια κόκκινη που θα χουν κλιπακι για να βγει καντα τραμπα το ένα με το άλλο δλδ αν ήταν κόκκινο με κόκκινο κ κίτρινο με κόκκινο δώσε κόκκινο με κίτρινο και κίτρινο με κόκκινο . ΥΓ δεν γίνεται εν έτη 2019 να μην ξέρουμε τι είναι το ιμομπιλαιζερ και τι το απομακρυσμένο κλείδωμα με τηλεχειρισμό 1
NikosKallithea Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2019 Tα σύγχρονα ηχοσυστηματα επικοινωνούν με το αυτοκίνητο μεσω canbus, αν το ηχοσυστημα δεν ειναι συμβατό με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορεί να παρουσιάσει διάφορες δυσλειτουργείς στο αυτοκίνητο 1.πρεπει να μιλησεις με αυτον που στο έβαλε μέσω αντιπροσωπείας μηπως υπάρχει λυση αλλιώς αλλο ηχοσυστημα 2.μπορει να θελει αλλαγη το canbus του αυτοκίνητου με αλλο νεοτερο 1 1
Alexandros Christofis Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2019 Ευχαριστώ όλους! το προβήμα λυθηκε! 2 καλώδια θελανε αλλαγή θεσης στην φυσα!! 1
paylidis Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2019 2 ώρες πριν, NikosKallithea είπε μπορει να θελει αλλαγη το canbus του αυτοκίνητου με αλλο νεοτερο Το canbus δεν αλλάζει. Μπαίνει εγκεφαλακι που το ξεγελάει για να μπουν μη εργοστασιακά ηλεκτρικά. Κατά τα αλλά και εγώ εκεί περίμενα να είναι το θέμα (και πιθανώς να ήταν).
NikosKallithea Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2019 2 ώρες πριν, paylidis είπε Το canbus δεν αλλάζει. Μπαίνει εγκεφαλακι που το ξεγελάει για να μπουν μη εργοστασιακά ηλεκτρικά. Κατά τα αλλά και εγώ εκεί περίμενα να είναι το θέμα (και πιθανώς να ήταν). Κανεις λαθος
potis21 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2021 Το πήγατε μακριά. Σε κάποιες θέσεις της φισας η VAG πετά Canbus για εργοστασιακά ραδιοφωνα με δυνατότητα διαγνωσης ενσωματωμένης σε αυτά. Σε κάποια παλιότερα εφτανε ως και speed control για την ένταση του ήχου. Το σημαντικότερο ειναι οτι στα VAG ειναι ανεστραμμένα τα +12V battery standby και +12V διακοπτόμενη απο την μίζα παροχή, όπως και οτι κάποιες γραμμές που κατα DIN συνδέονται για ενεργοποιηση ηλεκτρικής κεραίας η VAG τις χρησιμοποιεί για Canbus ή k-line σε παλιότερα μοντέλα. Μεσω αυτών των σημάτων εμφανίζονται σε άλλα μοντέλα στα οργανα οι πληροφορίες RDS ΤΑ και άλλα ενδιαφέροντα μοντερνομπιχλιμπίδια που πετάνε μεσα οι κατασκευαστές για να σας πείσουν να αγοράσετε καινουριο όχημα αντί να δωσετε κάτι ψιλα και να κάνετε καινουριο το παλιό. Το Service manual του οχήματος λέει σε εναν ηλεκτρολόγο οχημάτων επακριβώς τι και πως να κάνει ωστε να πάρεις τα κατα DIN απαραίτητα σήματα. Οτιδήποτε άλλο ειναι μπουγάδα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα