Προς το περιεχόμενο

Red Dead Redemption 2 [PC]


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Για να αποφύγουμε νέο κλείδωμα του νήματος, θα ισχύσουν άμεσα τα εξής, κάποια από τα οποία είναι επιπρόσθετα των βασικών όρων χρήσης του forum:

  • Spoilers για την υπόθεση και το φινάλε θα μπαίνουν αυστηρά σε spoiler tags!
  • Δεν θα έχουμε πλέον άλλα μηνύματα για FPS στο νήμα, ούτε καν μετά από patch!
  • Μην είστε επαναλαμβανόμενα αρνητικοί στα μηνύματά σας, μια φορά αρκεί.
  • Όπως πάντα κρατήστε ήπιους τόνους και αποφύγετε χαρακτηρισμούς και τσουβαλιάσματα προς άλλους χρήστες
  • Κάντε αναφορά τα προβληματικά μηνύματα, μην απαντάτε σε αυτά

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Για να δούμε αν θα είναι το πρώτο παιχνίδι με το DLSS Ultra Quality mode.

και τί κάρτα θα θέλει αυτό;

  • Απαντ. 2,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, fever25 είπε

και τί κάρτα θα θέλει αυτό;

Ε προφανώς θα είναι τo mode που θα βρίσκεται πιο κοντά απ' όλα στο native quality και άρα θα προσφέρει και το μικρότερο performance gain.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Στο δικό μου PC με i7 6700k , MSI 2060 rtx  , 16 Gb ram με το does ultra quality τα maxαρω όπλα και κρατάω 60 fps σταθερά.μπορω να πω πως είμαι ευχαριστημένος. Θα παίξω ξανά το main story από την αρχή .

Διόρθωση. Dlss ultra ήθελα να γράψω.

Δημοσ.

Πως είναι σε motion? Γιατί με το TAA της rockstar όταν κουνάς κάμερα και γενικά σε motion θολώνουν πολύ ορισμένα στοιχεία όπως γρασίδι και δέντρα...

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, naruto14 είπε

Πως είναι σε motion? Γιατί με το TAA της rockstar όταν κουνάς κάμερα και γενικά σε motion θολώνουν πολύ ορισμένα στοιχεία όπως γρασίδι και δέντρα...

Ειναι πολυ καλυτερα,εφυγε η βαζελινη..

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω δεν βλεπω alliasing ουτε σε 1080p οθονη που το τρεχω στο laptop αλλα ουτε σε 4k οθονη που το παιζω στο desktop.

Εαν εννοεις τις αλογοουρες,χαιτες και τα μαλλια αυτο ειναι limitation του dlss,δεν τα παει καλα με αυτα.

Shimmering κανει λιγο στα σχοινια απο τις τεντες και τις ραγες των τραινων.

Επεξ/σία από optimus prime
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ίσα ίσα στα μαλλιά και γενικά στα alpha transparent textures είναι που το DLSS τα πάει καλά σε σχέση με το ΤΑΑ. Ίσως στο RDR2 έχουν κάνει μακακία..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Όσοι το δοκιμάσατε όμως είχατε κλειστό TAA? Είχατε σε πούμε και κάποιο άλλο aa ανοιχτό ταυτόχρονα;

Γιατί από ότι φαίνεται αν κλείσεις το TAA όλο το παιχνίδι φρικαρει όσον αφορά δέντρα και γρασίδι.

Επισκέπτης
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, just getting started είπε

Γιατί από ότι φαίνεται αν κλείσεις το TAA όλο το παιχνίδι φρικαρει όσον αφορά δέντρα και γρασίδι.

Ε λογικό αφού με κλειστό ΤΑΑ δεν έχεις καθόλου anti-aliasing. Όταν ανοίγεις DLSS το TAA είναι κλειστό. ΤΟ DLSS κάνει και anti-aliasing κανονικά, απλά κάποια βλακεία έχουν κάνει στο RDR2 και έχει jaggies..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eγω δεν εχω παρατηρησει τπτ οσον αφορα τα δεντρα και το γρασιδι.

Βεβαια εχω το tree tesellation στο on και τις αλλες ρυθμισεις Ultra.

Me τα μαλλια το DLSS εχει προβλημα απο την εποχη που ηταν στο 1.0 και το Final Fantasy.

Απλα σε μερικα παιχνιδια ειναι λιγοτερο εμφανες.

Επεξ/σία από optimus prime

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...