Προς το περιεχόμενο

Πτυχίο ΤΕΙ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, DrFreeman είπε

Όπως τα κατάλαβε ο μαθητής της Γ' Λυκείου. Αν απαιτηθεί από τη σχολή θα μελετηθεί και θα γίνει κατανοητό. 

Προφανώς σου αρέσει να βάζεις ταμπέλες στους ανθρώπους, χαρακτηρίζοντας κατά το δοκούν ηλίθιους (που δεν μπορούν να κατανοήσουν τα όσα απαιτούνται κατά τη γνώμη σου) ή στην καλύτερη κατώτερης νοημοσύνης.

Τίποτα απ' όσα γράφεις δεν είναι ανέφικτο να γίνει σε μια σχολή μετά το Λυκειο και ο τεράστιος αριθμός των αποφοίτων πρώην ΤΕΙ που συνεχίζει σε μεταπτυχιακές σπουδές (όπου και προφανώς απαιτούνται τα όσα περιγράφεις) το αποδεικνύει.

Το Λύκειο δεν είναι be all end all κατάσταση, αλλά το τελευταίο κομμάτι της εισαγωγικής παιδείας. 

Η επιστημονική κατάρτιση αρχίζει στις Ανώτατες Σχολές.

Ανέφικτο τίποτα. Πάρα πολύ δύσκολο ναι. Προφανώς σου διαφεύγει τι σημαίνει να έχεις κάποιος καλές βάσεις, νομίζεις ότι αυτά ξεφυτρώνουν ξαφνικά και όταν τα θέλεις.

Και απ' όσα λες καταλαβαίνω ότι δεν έχει ιδέα από ανώτατατη εκπαίδευση υψηλού επιπέδου. Μόνο θεωρίες ότι κάποιος που στο Λύκειο ήταν τούβλο ξαφνικά θα αλλάξει. Παίρνεις το 1% και προσπαθείς να το κάνεις κανόνα.

Μιλάμε για την πλειοψηφία, όχι για την εξαίρεση. Και άσε τα μεταπτυχιακά, τα προπτυχιακά είναι πιο δύσκολα. Εκτός αν εσύ ξέρεις καλύτερα πάλι.

Έχεις και ένα θέμα με τη νοημοσύνη πάντως. Εγώ πχ πιστεύω ότι ο Αινστάιν ήταν πιο έξυπνος από μένα, εσύ νομίζεις όχι.

Επεξ/σία από possiz
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 minutes ago, possiz said:

Ανέφικτο τίποτα. Πάρα πολύ δύσκολο ναι. Προφανώς σου διαφεύγει τι σημαίνει να έχεις κάποιος καλές βάσεις, νομίζεις ότι αυτά ξεφυτρώνουν ξαφνικά και όταν τα θέλεις.

Και απ' όσα λες καταλαβαίνω ότι δεν έχει ιδέα από ανώτατατη εκπαίδευση υψηλού επιπέδου. Μόνο θεωρίες ότι κάποιος που στο Λύκειο ήταν τούβλο ξαφνικά θα αλλάξει. Παίρνεις το 1% και προσπαθείς να το κάνεις κανόνα.

Μιλάμε για την πλειοψηφία, όχι για την εξαίρεση. Και άσε τα μεταπτυχιακά, τα προπτυχιακά είναι πιο δύσκολα. Εκτός αν εσύ ξέρεις καλύτερα πάλι.

Έχεις και ένα θέμα με τη νοημοσύνη πάντως. Εγώ πχ πιστεύω ότι ο Αινστάιν ήταν πιο έξυπνος από μένα, εσύ νομίζεις όχι.

Αβάσιμες κι ανυπόστατες πολυλογίες:

α) Τα μεταπτυχιακά (τουλάχιστον αυτά του ιδίου αντικειμένου) δεν είναι δυνατόν να είναι ευκολότερα από τα προπτυχιακά, καθ' ότι απαιτούν εξειδίκευση και όλες τις βάσεις που καλύφθηκαν στον 1ο ακαδημαϊκό κύκλο. Η εμπειρία σου είτε βασίζεται σε πολύ κακής ποιότητας master για τα οποία άκουσες ή απλώς επιδιώκεις στείρα αντιπαράθεση. Δεν πειράζει, εδώ είμαστε να τα πούμε κι αυτά αν χρειαστεί.

β) Δεν κάνει ακόμη η πλειοψηφία μεταπτυχιακά, αλλά σίγουρα ούτε και το 1%. Τα παραδείγματα των σχολών δε που σου παραθέτω μπορούν να συνεχιστούν. Το τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών στο Ηράκλειο είναι στα 14668 μόρια και ήταν γύρω στα 14000 όλα τα τελευταία χρόνια. Προφανώς, το κορυφαίο ίσως τμήμα Πληροφορικής στην Ελλάδα, θεωρείται χαμηλής ποιότητος από την αφεντιά σου γιατί δεν δεχεται κυρίως μαθητές Λυκείου που έγραψαν 20 σε μαθηματα του Λυκείου. Θα συνεχίσω αν με προκαλέσεις. Είναι προφανές πως η ποιότητα της σχολής δεν είναι ανάλογη των μορίων αλλά της ζήτησης. Εχεις θολωμένες απόψεις για το ζήτημα κι έχεις μπερδέψει τις έννοιες.

γ) Για την τελευταία πρόταση σου τι να πω; Δεν ήξερα πως τις μετράμε (τις νοημοσύνες μας) εδώ. Δεν θα μπω στον κόπο να σου απαντήσω καν, καθώς πρόκειται για flame ερώτηση κι εντελώς εκτός θέματος - όπως έχεις την τάση να κινείσαι πετώντας την μπαλα στην εξέδρα.

Δεν έχεις πάρει μυρωδιά πως το Λύκειο δεν είναι ακαδημαϊκές σπουδές και πως πρόκειται για κύκλο γενικής παιδείας (πράγμα που ίσως και να μη γνωρίζεις αν κρίνω από το πόσες φορές το επαναφέρεις σαν "επιχείρημα"). Ως εκ τούτου, δεν μπορεί να κριθεί η ποιότητα των αποφοίτων ακαδημαϊκού ιδρύματος από το τι έγραψαν στις πανελλήνιες. Αν δεν είναι καλοί τελικά, δε θα βγάλουν τη σχολή - πόσο μάλλον με βαθμό. Στοιχειώδη πράγματα. Οταν βέβαια το μόνο που ξέρεις να λες είναι: "χαοτικές διαφορές", "δεν ξέρεις γι' αυτό μιλάς" και άλλα τέτοια ωραία (χωρίς να γνωρίζεις με ποιον μιλάς ή το ποιόν του), αυτό δείχνει πως έχεις εκπαιδευτεί σε μια μονόπλευρη παράθεση απόψεων, χωρίς αντίλογο (ειδικά αν αυτός δε σου αρέσει).

Εδώ ατύχησες, καθώς δε θα σου κάνω τη χάρη και θα τ' ακούσεις (διαβάσεις) όσες φορές χρειαστεί - ή μέχρι να κλειδώσει το thread, πράγμα που απεύχομαι.

Επεξ/σία από DrFreeman
typos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, DrFreeman είπε

Αβάσιμες κι ανυπόστατες πολυλογίες:

α) Τα μεταπτυχιακά (τουλάχιστον αυτά του ιδίου αντικειμένου) δεν είναι δυνατόν να είναι ευκολότερα από τα προπτυχιακά, καθ' ότι απαιτούν εξειδίκευση και όλες τις βάσεις που καλύφθηκαν στον 1ο ακαδημαϊκό κύκλο. Η εμπειρία σου είτε βασίζεται σε πολύ κακής ποιότητας master για τα οποία άκουσες ή απλώς επιδιώκεις στείρα αντιπαράθεση. Δεν πειράζει, εδώ είμαστε να τα πούμε κι αυτά αν χρειαστεί.

β) Δεν κάνει ακόμη η πλειοψηφία μεταπτυχιακά, αλλά σίγουρα ούτε και το 1%. Τα παραδείγματα των σχολών δε που σου παραθέτω μπορούν να συνεχιστούν. Το τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών στο Ηράκλειο είναι στα 14668 μόρια και ήταν γύρω στα 14000 όλα τα τελευταία χρόνια. Προφανώς, το κορυφαίο ίσως τμήμα Πληροφορικής στην Ελλάδα, θεωρείται χαμηλής ποιότητος από την αφεντιά σου γιατί δεν δεχεται κυρίως μαθητές Λυκείου που έγραψαν 20 σε μαθηματα του Λυκείου. Θα συνεχίσω αν με προκαλέσεις. Είναι προφανές πως η ποιότητα της σχολής δεν είναι ανάλογη των μορίων αλλά της ζήτησης. Εχεις θολωμένες απόψεις για το ζήτημα κι έχεις μπερδέψει τις έννοιες.

γ) Για την τελευταία πρόταση σου τι να πω; Δεν ήξερα πως τις μετράμε (τις νοημοσύνες μας) εδώ. Δεν θα μπω στον κόπο να σου απαντήσω καν, καθώς πρόκειται για flame ερώτηση κι εντελώς εκτός θέματος - όπως έχεις την τάση να κινείσαι πετώντας την μπαλα στην εξέδρα.

Δεν έχεις πάρει μυρωδιά πως το Λύκειο δεν είναι ακαδημαϊκές σπουδές και πως πρόκειται για κύκλο γενικής παιδείας (πράγμα που ίσως και να μη γνωρίζεις αν κρίνω από το πόσες φορές το επαναφέρεις σαν "επιχείρημα"). Ως εκ τούτου, δεν μπορεί να κριθεί η ποιότητα των αποφοίτων ακαδημαϊκού ιδρύματος από το τι έγραψαν στις πανελλήνιες. Αν δεν είναι καλοί τελικά, δε θα βγάλουν τη σχολή - πόσο μάλλον με βαθμό. Στοιχειώδη πράγματα. Οταν βέβαια το μόνο που ξέρεις να λες είναι: "χαοτικές διαφορές", "δεν ξέρεις γι' αυτό μιλάς" και άλλα τέτοια ωραία (χωρίς να γνωρίζεις με ποιον μιλάς ή το ποιόν του), αυτό δείχνει πως έχεις εκπαιδευτεί σε μια μονόπλευρη παράθεση απόψεων, χωρίς αντίλογο (ειδικά αν αυτός δε σου αρέσει).

Εδώ ατύχησες, καθώς δε θα σου κάνω τη χάρη και θα τ' ακούσεις (διαβάσεις) όσες φορές χρειαστεί - ή μέχρι να κλειδώσει το thread, πράγμα που απεύχομαι.

 

Είμαστε αυτό που είμαστε επειδή ήμασταν αυτό που ήμασταν.

Τώρα για το τι έχω κάνει εγώ ας το αφήσουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 minutes ago, possiz said:

Είμαστε αυτό που είμαστε επειδή ήμασταν αυτό που ήμασταν.

Τώρα για το τι έχω κάνει εγώ ας το αφήσουμε.

Ούτε εμένα μου αρέσει να περιαυτολογώ και γι' αυτό δε θα με πετύχεις να το κάνω.

Τώρα αν θέλεις να καταλήξουμε στα ρητά...

A person who won't read has no advantage over one who can't read

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, possiz είπε

Τρεχάτε να δείτε τις βάσεις των Ηλεκτρολόγων του ΕΜΠ και ξαναελάτε να συζητήσουμε.

τα ιδια δικαιωματα εχει του ΕΜΠ και της κρητης.Τι ακριβως να συζητησουμε?

9 ώρες πριν, possiz είπε

Καλά, πίστευε ότι θέλεις. Όλα ίδια είναι για σένα. 

Πώς ένας που γράφει 10 στις πανελλήνιες θα καταλάβει ποτέ επικαμπύλια ολοκληρώματα είναι κάτι που με ξεπερνάει . Εδώ δυσκολεύεται στο τριώνυμο.

Οπως ακριβως μπηκε με 14500 στο μαθηματικο αθηνων(μην πω αλλου).Η και αυτοι δεν τα κατανοουν ?

7 ώρες πριν, possiz είπε

Ανέφικτο τίποτα. Πάρα πολύ δύσκολο ναι. Προφανώς σου διαφεύγει τι σημαίνει να έχεις κάποιος καλές βάσεις, νομίζεις ότι αυτά ξεφυτρώνουν ξαφνικά και όταν τα θέλεις.

Και απ' όσα λες καταλαβαίνω ότι δεν έχει ιδέα από ανώτατατη εκπαίδευση υψηλού επιπέδου. Μόνο θεωρίες ότι κάποιος που στο Λύκειο ήταν τούβλο ξαφνικά θα αλλάξει. Παίρνεις το 1% και προσπαθείς να το κάνεις κανόνα.

Μιλάμε για την πλειοψηφία, όχι για την εξαίρεση. Και άσε τα μεταπτυχιακά, τα προπτυχιακά είναι πιο δύσκολα. Εκτός αν εσύ ξέρεις καλύτερα πάλι.

Έχεις και ένα θέμα με τη νοημοσύνη πάντως. Εγώ πχ πιστεύω ότι ο Αινστάιν ήταν πιο έξυπνος από μένα, εσύ νομίζεις όχι.

Σημαντικες οι βασεις.

7 ώρες πριν, DrFreeman είπε

Αβάσιμες κι ανυπόστατες πολυλογίες:

α) Τα μεταπτυχιακά (τουλάχιστον αυτά του ιδίου αντικειμένου) δεν είναι δυνατόν να είναι ευκολότερα από τα προπτυχιακά, καθ' ότι απαιτούν εξειδίκευση και όλες τις βάσεις που καλύφθηκαν στον 1ο ακαδημαϊκό κύκλο. Η εμπειρία σου είτε βασίζεται σε πολύ κακής ποιότητας master για τα οποία άκουσες ή απλώς επιδιώκεις στείρα αντιπαράθεση. Δεν πειράζει, εδώ είμαστε να τα πούμε κι αυτά αν χρειαστεί.

β) Δεν κάνει ακόμη η πλειοψηφία μεταπτυχιακά, αλλά σίγουρα ούτε και το 1%. Τα παραδείγματα των σχολών δε που σου παραθέτω μπορούν να συνεχιστούν. Το τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών στο Ηράκλειο είναι στα 14668 μόρια και ήταν γύρω στα 14000 όλα τα τελευταία χρόνια. Προφανώς, το κορυφαίο ίσως τμήμα Πληροφορικής στην Ελλάδα, θεωρείται χαμηλής ποιότητος από την αφεντιά σου γιατί δεν δεχεται κυρίως μαθητές Λυκείου που έγραψαν 20 σε μαθηματα του Λυκείου. Θα συνεχίσω αν με προκαλέσεις. Είναι προφανές πως η ποιότητα της σχολής δεν είναι ανάλογη των μορίων αλλά της ζήτησης. Εχεις θολωμένες απόψεις για το ζήτημα κι έχεις μπερδέψει τις έννοιες.

γ) Για την τελευταία πρόταση σου τι να πω; Δεν ήξερα πως τις μετράμε (τις νοημοσύνες μας) εδώ. Δεν θα μπω στον κόπο να σου απαντήσω καν, καθώς πρόκειται για flame ερώτηση κι εντελώς εκτός θέματος - όπως έχεις την τάση να κινείσαι πετώντας την μπαλα στην εξέδρα.

Δεν έχεις πάρει μυρωδιά πως το Λύκειο δεν είναι ακαδημαϊκές σπουδές και πως πρόκειται για κύκλο γενικής παιδείας (πράγμα που ίσως και να μη γνωρίζεις αν κρίνω από το πόσες φορές το επαναφέρεις σαν "επιχείρημα"). Ως εκ τούτου, δεν μπορεί να κριθεί η ποιότητα των αποφοίτων ακαδημαϊκού ιδρύματος από το τι έγραψαν στις πανελλήνιες. Αν δεν είναι καλοί τελικά, δε θα βγάλουν τη σχολή - πόσο μάλλον με βαθμό. Στοιχειώδη πράγματα. Οταν βέβαια το μόνο που ξέρεις να λες είναι: "χαοτικές διαφορές", "δεν ξέρεις γι' αυτό μιλάς" και άλλα τέτοια ωραία (χωρίς να γνωρίζεις με ποιον μιλάς ή το ποιόν του), αυτό δείχνει πως έχεις εκπαιδευτεί σε μια μονόπλευρη παράθεση απόψεων, χωρίς αντίλογο (ειδικά αν αυτός δε σου αρέσει).

Εδώ ατύχησες, καθώς δε θα σου κάνω τη χάρη και θα τ' ακούσεις (διαβάσεις) όσες φορές χρειαστεί - ή μέχρι να κλειδώσει το thread, πράγμα που απεύχομαι.

Οι πανελληνιες ειναι μονο ενα κριτηριο συγκρισης ,αν και ειμαι υπερ αυτων διοτι ειναι το μονο αδιαβλητο συστημα(οτι μπορει να λεγεται αδιαβλητο στην Ελλαδα).

Τα μεταπτυχιακα ,μην τα αναφερεις σαν κριτηριο με βαθμο δυσκολιας,υπαρχουν μεταπτυχιακα και μεταπτυχιακα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα αυτό το δίλημμα τον Ιούνιο, όπου έπρεπε να επιλέξω αν θα πάρω το νέο πρόγραμμα σπουδών του ΠΑΔΑ (integrated masters-5ετες) ή το ΤΕΙ. Τελικά πήρα το ΤΕΙ καθώς χρωστάω αρκετά μαθήματα και τα +14 μαθήματα του νέου ΠΣ μου φάνηκαν βουνό.

Βλέπω όλοι σχολιάζετε για το επίπεδο των σχολών, τις βάσεις, τα μόρια, τα επαγγελματικά δικαιώματα αλλά μιλάμε για πληροφορική έτσι; Σαφώς και ένα ανώτερο χαρτί ανοίγει ίσως περισσότερες πόρτες αλλά υπάρχουν άπειρα παραδείγματα στον τομέα από άτομα που τα κατάφεραν χωρίς καν πτυχίο. Δηλαδή για παράδειγμα μια εταιρία(πχ προγραμματισμού) θα προσλάβει έναν του Πολυτεχνείου που απλά έβγαλε την σχολή και δεν ασχολήθηκε περαιτέρω  ή έναν ΤΕΙτζή που έχει κάνει 5 προτζεκτάκια;

Γνώμη μου αφού θες developer ή cyber security και τα νέα μαθήματα δεν σου αρέσουν πάρε το ΤΕΙ, αν ποτέ το μετανιώσεις κάνε ένα μεταπτυχιακό και συμβουλή: προσπάθησε με την σχολή παράλληλα να μαθαίνεις πράγματα που σου αρέσουν (πχ μια γλώσσα προγραμματισμού) γιατί αν περιμένεις απ την σχολή δεν.

Επεξ/σία από splanis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 hours ago, vasilllis said:

τα ιδια δικαιωματα εχει του ΕΜΠ και της κρητης.Τι ακριβως να συζητησουμε?

Οπως ακριβως μπηκε με 14500 στο μαθηματικο αθηνων(μην πω αλλου).Η και αυτοι δεν τα κατανοουν ?

Σημαντικες οι βασεις.

Οι πανελληνιες ειναι μονο ενα κριτηριο συγκρισης ,αν και ειμαι υπερ αυτων διοτι ειναι το μονο αδιαβλητο συστημα(οτι μπορει να λεγεται αδιαβλητο στην Ελλαδα).

Τα μεταπτυχιακα ,μην τα αναφερεις σαν κριτηριο με βαθμο δυσκολιας,υπαρχουν μεταπτυχιακα και μεταπτυχιακα.

Το μεταπτυχιακό είναι αυτό που λέει η λέξη. Αν τώρα, κατά περίπτωση, δεν έχει υψηλότερο βαθμό δυσκολίας, τότε ίσως απευθύνεται σε αποφοίτους άλλου τομέα που θέλουν να κάνουν εισαγωγή στο αντικείμενο ή σε αποφοίτους του αυτού αντικειμένου που θέλουν να αλλάξουν κατεύθυνση ή να διευρύνουν τις γνώσεις τους. Δεν αναφέρθηκα όμως σε τέτοια περιπτωση εδώ και γι' αυτό το λόγο το διευκρίνισα.

Η περίπτωση στην οποία αναφερόμουν ήταν (προφανώς) αυτή της εξειδίκευσης σε βάθος στο ίδιο αντικείμενο και σε συγκεκριμένο τομέα. 

Οσο για τις πανελλήνιες: αδιάβλητες μπορεί να είναι (δεν αμφισβητήθηκε άλλωστε αυτό) ωστόσο δεν αποτελούν κριτήριο ποιότητας για τους αποφοίτους Ανώτατων Σχολών. Μόνο κριτήριο εισαγωγής και τίποτα άλλο. Κάποιος που δεν είναι καλός ή δεν ασχολείται, δε θα βγει από τη σχολή - τόσο απλά. Πράγμα που βλέπουμε και στην πράξη να συμβαίνει χρόνια τώρα σε όλη την ανώτατη εκπαίδευση και σε όλα τα τμήματα - χαμηλόβαθμα και υψηλόβαθμα.

Για το αν θα έπρεπε να υπάρχουν πανελλήνιες γενικότερα ή όχι κι αν μπορεί να βελτιωθεί το σύστημα εισαγωγής, έχω άλλη άποψη, που διαφέρει ριζικά από το (αμφιλεγόμενο άλλωστε) παρόν σύστημα. Αυτό ωστόσο αποτελεί συζήτηση για ένα άλλο thread και ασφαλώς μπορούμε να την κάνουμε αν κάποιος το επιθυμεί.

Επεξ/σία από DrFreeman
typos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά, αν έχεις το κουράγιο να αναβαθμίσεις το πτυχίο σου σε ΑΕΙ, κάντο. Σίγουρα θα είναι μια καλή επένδυση για σένα.
Από εκεί και πέρα αν πλέον έχεις μπει σε mood να ξεμπερδεύεις με το πτυχίο, οκ  κάνε ένα μεταπτυχιακό.
Επαγγελματικά στον ιδιωτικό τομέα από προσωπική πείρα, ένα πτυχίο με ένα καλό όνομα σχολής σου ανοίγει απλά πιο εύκολα κάποιες πόρτες, κάτι πχ που με ένα όχι τόσο δημοφιλές πτυχίο θα πρέπει να το αποδείξεις περισσότερο ότι το έχεις (μέσω καλύτερων βαθμών, εξετάσεων κτλ), αλλά και πάλι η πόρτα ανοίγει. 

ΠΧ εμείς που είμασταν απόφοιτοι πληροφορικής ΕΚΠΑ μας πήραν πιο εύκολα στο μεταπτυχιακό, χωρίς να κοιτάνε βαθμούς κτλ σε σχέση με τους απόφοιτους ΤΕΙ  που είχαν θέσει ένα πλαφόν 7+. 
Με ένα μεταπτυχιακό που κάνουν εξίσου απόφοιτοι ΤΕΙ και ΑΕΙ, ουσιαστικά εξισώνεσαι και δεν χάνεις κάτι. 

Όσον αφορά τη συζήτηση για τα μόρια των σχολών, είναι καθαρά και μόνο θέμα ζήτησης. Δείτε για παράδειγμα τη φούσκα με τους δασκάλους δημοτικής εκπαίδευσης. Σίγουρη και άμεση επαγγελματική αποκατάσταση έφτασε τις σχολές αυτές να αγγίξουν το 19.000. Μη μου πει κανείς ότι αυτές οι σχολές έχουν "κύρος" ή έρευνα που να άξιζε τέτοιες βαθμολογίες. Με το που έκλεισε η στρόφιγγα των διορισμών, οι σχολές αυτές έπεσαν στα τάρταρα. 

Το κύρος της σχολής χτίζεται από τους καθηγητές της, το ανταγωνιστικό πρόγραμμα σπουδών και την έρευνα που παράγει. Τίποτα άλλο. 
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/10/2019 στις 2:17 ΜΜ, DrFreeman είπε

Οι βάσεις είναι ενδεικτικές της ζήτησης (που μόνη της προκύπτει από αρκετούς παράγοντες) κι όχι φυσικά της ποιότητας του ιδρύματος ή των αποφοίτων. Αλλιώς θα πρέπει να αποδεχθούμε πως το προαναφερθέν Πολυτεχνείο της Κρήτης, το Μαθηματικό της Σάμου και οι ξένες φιλολογίες του ΑΠΘ είναι σχολές χαμηλής ποιότητας. Δεν είναι συζήτηση σε σοβαρή βάση αυτή, να μιλάμε για σχολές και αποφοίτους και να χρησιμοποιούμε τα μόρια των πανελληνίων σαν κύριο κριτήριο αξιολόγησης.

Στην Ελλάδα το φαίνεσθαι πάντα είχε σημασία και οι συγκριτικά χαμηλές βάσεις των πρώην ΤΕΙ (Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα εδώ και 20 χρόνια σχεδόν) ήταν καθαρά αποτέλεσμα του κακού brand name τους - αποτέλεσμα προπαγάνδας - κι εν πολλοίς των απομακρυσμένων τοποθεσιών τους.

Οσο περίεργο κι αν ακούγεται σε πολλούς (κατά βάσιν άσχετους με το ζήτημα), το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα που είχαν τα ΤΕΙ τις τελευταίες 2 δεκαετίες - πέρα από την υποχρηματοδότηση που όμως είναι ευρύτερο πρόβλημα και αφορά ολόκληρη την ελληνική Παιδεία - ήταν το όνομα τους. Επρεπε να αλλάξει day 1 με την εφαρμογή της Μπολώνια σε Πανεπιστήμια ή Τεχνολογικά Πανεπιστήμια. Κι επίσης να μην επιτραπεί στις συντεχνίες να επιλέγουν ποιους αποφοίτους θα εντάσσουν στους καταλόγους τους - αλλά να υπάρχουν εξετάσεις διαφανείς, αξιοκρατικές και κοινές για όλους, ώστε να λαμβάνεται η επαγγελματική άδεια.

Συμφωνώ με αυτά που λες αλλα υπήρχαν/υπάρχουν ΤΕΙ και ΤΕΙ, το τμήμα απο τμήμα μπορεί και να έχει τεράστιες διαφορές, π.χ. η πληροφορική στη Σινδο (ΤΕΙ Θεσσαλονίκης) έκανε και κάνει πολύ καλή δουλειά*, η πληροφορική στον Πυργο απο την άλλη.... αστο καλύτερα....
Αναφέρω αυτά τα δυο τμήματα επειδή σε αυτά τα 2 τυχαίνει να είχα αρκετές επαφές έτσι ώστε να σχηματίσω μια εικόνα του επιπέδου τους. Σίγουρα υπάρχουν και άλλα ΤΕΙ πληροφορικής που κάνουν πολύ καλή δουλειά (π.χ. το ΤΕΙ πληροφορικής στην Κρήτη)

*διαφορετικό focus απ ότι η πληροφορική του ΑΠΘ (και των ΑΕΙ γενικά) αλλα καλό επίπεδο σε αυτά που έχει επιλέξει να επικεντρωθεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφοσον υπαρχει διαφορες και δεν ακολουθουν κοινο προγραμμα μηπως θα επρεπε οι σχολες να αποκτησουν διαφορετικο επιπεδου πτυχιο και να μην ειναι ολα τσουβαλατα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εφόσον δεν σε ενδιαφέρει το αντικείμενο και τα νέα μαθήματα για το πτυχίο ΠΕ με integrated master που δίνει το ΠΑΔΑ μένεις με το ΤΕ που είναι πάνω στα πράγματα που σε ενδιαφέρουν και πας για ένα μτπχ μετά σε κάτι που επίσης σε ενδιαφέρει.

Τώρα για την συζήτηση που υπάρχει βλέπω ότι πολλοί κάνετε διαχωρισμό ΑΕΙ-ΤΕΙ. Δεν θέλω να σας σοκάρω αλλά και τα ΤΕΙ (που πλέον δεν υπάρχουν με εξαίρεση την ΑΣΠΑΙΤΕ)) ηταν ΑΕΙ. ΑΕΙ=Πανεπιστήμια+ΤΕΙ. 
Ανάλογα τη σχολή τώρα υπάρχουν καλά πανεπιστημιακά τμήματα και χάλια και το ίδιο και σε ΤΕΙ.  Από ΤΕΙ Φυσικοθεραπείας ή Νοσηλευτικής ή Logistics (εφοδιαστικής αλυσίδας) πχ κάποιος βρίσκει αμέσως δουλειά στο αντικείμενο του ενώ από κάτι Πανεπιστήμια Θεολογίας ή Παιδαγωγικά και πόσες άλλες πανεπιστημιακές σχολές να μη πω τι κάνει. 

Επίσης το τι έγραψε κάποιος στις πανελλήνιες δεν έχει καμία σχέση με το τι μπορεί να σπουδάσει σε πάρα πολλές περιπτώσεις. 
Τι σχέση έχουν τα μαθηματικά και η φυσική πχ σε κάποιον που θέλει να γίνει φυσικοθεραπευτής? Μια σχολή με βάση 17. Ή ένας νοσηλευτής? Αν κάποιος δεν γράψει αρχαία και λατινικά δεν είναι άξιος να γίνει Κοινωνικός Λειτουργός ή Ψυχολόγος?
Σαν να κρίνουμε ένα ψάρι πόσο "άξιο" είναι από το αν μπορεί να σκαρφαλώσει ένα δέντρο μου μοιάζει εμένα αυτό.  

Ακόμα και σε αυτό το ηλίθιο τριπάκι με τις βάσεις που μπαίνετε για να κάνετε διαχωρισμό Πανεπιστημίων με ΤΕΙ ξεφτιλίζετε ακόμα και πτυχία ίδιων σχολών. Το Μαθηματικό Αθήνας έχει πόσες χιλιάδες μόρια διαφορά από το Μαθηματικό Σάμου. Απλά λόγω γεωγραφίας. 
Το Παιδαγωγικό Θεσσαλονίκης 2 χρόνια πριν δώσω εγώ πανελλήνιες (2001) είχε βάση 12χιλ μόρια γιατί πολύ απλά δεν δούλευε κανείς μετά. Όταν έδωσα εγώ (2003) είχε 15χιλ μόρια. 
Μιλάμε για άτομα που σπούδαζαν ταυτόχρονα δλδ μέσα στο ίδιο τμήμα. Με το χαζό σκεπτικό πολλών εδώ μέσα αυτοί δεν αξίζουν να έχουν το ίδιο πτυχίο ή θα έπρεπε να τους δίνουν διαφορετικής βαρύτητας πτυχίο!?!?!?!?  
 

Επεξ/σία από Backpacker
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, Backpacker said:

Εφόσον δεν σε ενδιαφέρει το αντικείμενο και τα νέα μαθήματα για το πτυχίο ΠΕ με integrated master που δίνει το ΠΑΔΑ μένεις με το ΤΕ που είναι πάνω στα πράγματα που σε ενδιαφέρουν και πας για ένα μτπχ μετά σε κάτι που επίσης σε ενδιαφέρει.

Τώρα για την συζήτηση που υπάρχει βλέπω ότι πολλοί κάνετε διαχωρισμό ΑΕΙ-ΤΕΙ. Δεν θέλω να σας σοκάρω αλλά και τα ΤΕΙ (που πλέον δεν υπάρχουν με εξαίρεση την ΑΣΠΑΙΤΕ)) ηταν ΑΕΙ. ΑΕΙ=Πανεπιστήμια+ΤΕΙ. 
Ανάλογα τη σχολή τώρα υπάρχουν καλά πανεπιστημιακά τμήματα και χάλια και το ίδιο και σε ΤΕΙ.  Από ΤΕΙ Φυσικοθεραπείας ή Νοσηλευτικής ή Logistics (εφοδιαστικής αλυσίδας) πχ κάποιος βρίσκει αμέσως δουλειά στο αντικείμενο του ενώ από κάτι Πανεπιστήμια Θεολογίας ή Παιδαγωγικά και πόσες άλλες πανεπιστημιακές σχολές να μη πω τι κάνει. 

Επίσης το τι έγραψε κάποιος στις πανελλήνιες δεν έχει καμία σχέση με το τι μπορεί να σπουδάσει σε πάρα πολλές περιπτώσεις. 
Τι σχέση έχουν τα μαθηματικά και η φυσική πχ σε κάποιον που θέλει να γίνει φυσικοθεραπευτής? Μια σχολή με βάση 17. Ή ένας νοσηλευτής? Αν κάποιος δεν γράψει αρχαία και λατινικά δεν είναι άξιος να γίνει Κοινωνικός Λειτουργός ή Ψυχολόγος?
Σαν να κρίνουμε ένα ψάρι πόσο "άξιο" είναι από το αν μπορεί να σκαρφαλώσει ένα δέντρο μου μοιάζει εμένα αυτό.  

Ακόμα και σε αυτό το ηλίθιο τριπάκι με τις βάσεις που μπαίνετε για να κάνετε διαχωρισμό Πανεπιστημίων με ΤΕΙ ξεφτιλίζετε ακόμα και πτυχία ίδιων σχολών. Το Μαθηματικό Αθήνας έχει πόσες χιλιάδες μόρια διαφορά από το Μαθηματικό Σάμου. Απλά λόγω γεωγραφίας. 
Το Παιδαγωγικό Θεσσαλονίκης 2 χρόνια πριν δώσω εγώ πανελλήνιες (2001) είχε βάση 12χιλ μόρια γιατί πολύ απλά δεν δούλευε κανείς μετά. Όταν έδωσα εγώ (2003) είχε 15χιλ μόρια. 
Μιλάμε για άτομα που σπούδαζαν ταυτόχρονα δλδ μέσα στο ίδιο τμήμα. Με το χαζό σκεπτικό πολλών εδώ μέσα αυτοί δεν αξίζουν να έχουν το ίδιο πτυχίο ή θα έπρεπε να τους δίνουν διαφορετικής βαρύτητας πτυχίο!?!?!?!?  
 

Περιγράφεις την ωμή πραγματικότητα, σκέψου όμως πόσων το αφήγημα (πολλοί τριγυρνούν κι εδώ μέσα περιφέροντας το κόμπλεξ τους) ισοπεδώνεις έτσι! Ένα αφήγημα που βασίζεται σε επίπλαστους διαχωρισμούς και ανούσιες διακρίσεις, χωρίς κανένα έρεισμα στη λογική. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Κάθε ΤΕΙ έχει την αξία του, μην τα υποβαθμίζεις. Σχολή Μαιευτικής ΠΡΕΠΕΙ  να υπάρχει καθώς είναι παρά ιατρικό επάγγελμα με ότι συνεπάγεται αυτό. Το να ξεγενάς μια γυναίκα δεν μπορεί να το κάνει οποιοσδήποτε και πρέπει να έχει σπουδές. Όσο για την αισθητική εκεί έχω τις επιφυλάξεις μου είναι η αλήθεια. Δεν ξέρω κάτα πόσον πρέπει να υπάρχει ένα τέτοιο τμήμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Stamos_polixniotis99 είπε

Εξαρτάται το ΤΕΙ. Το ΤΕΙ πληροφορικής πχ είναι γενικά καλό. Βέβαια ΑΕΙ δεν είναι. Θα σου πρότεινα αφού δε σε ενδιαφέρει η ηλεκτρονική (ούτε εμένα δε με ενδιαφέρει) να πάρεις πτυχίο ΤΕΙ. Καλύτερο από αυτό του ΑΕΙ. Με την έννοια ότι θα σε ενδιαφέρει. Υπάρχουν όμως και ΤΕΙ (πχ αισθητικής) που πρέπει να καταργηθούν χθες. Βασικά τέτοιου είδους ΤΕΙ είναι γελοίο και μόνο που υπάρχουν. Έγιναν η μαία και η νυχού ξαφνικά επιστημόνισες. Είμαι κι εγώ στην ίδια σχολή με εσένα (ΤΕΙ πληροφορικής και μπήκα το 2017). Αλλά δεν έχω περάσει τίποτα παρά μόνο πολύ λίγα μαθήματα. Κι αυτά από το 1ο εξάμηνο. Α κι ένα από το 2ο. Επίσης έχουμε συμφοιτητές στο ΤΕΙ που γλύφουν κυριολεκτικά καθηγητές για να πάρουν 5. Αυτά τα βλαμμένα (σόρυ αλλά έτσι πρέπει να τους λέμε) θέλουν να κάνουν μετά και διδακτορικό. Επίσης εγώ έχω ένα άλλο θέμα. Δε θέλω με τίποτα να ζήσω στο εξωτερικό θα πάθω κατάθλιψη. Λόγω του καιρού εκεί θα πάθω κατάθλιψη. 

 

Tι θέλεις να πεις πως θα πάθεις κατάθλιψη; Τι έχει ο καιρός στην Ιταλία, την Ισπανία, τη Γαλλία; Πήγαινε όπου σου αρέσει το κλίμα, τι τσουβάλιασμα είναι αυτό - λες και το εξωτερικό είναι ΜΙΑ χώρα ή μία πόλη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/10/2019 στις 1:58 ΜΜ, Backpacker είπε

Εφόσον δεν σε ενδιαφέρει το αντικείμενο και τα νέα μαθήματα για το πτυχίο ΠΕ με integrated master που δίνει το ΠΑΔΑ μένεις με το ΤΕ που είναι πάνω στα πράγματα που σε ενδιαφέρουν και πας για ένα μτπχ μετά σε κάτι που επίσης σε ενδιαφέρει.

Τώρα για την συζήτηση που υπάρχει βλέπω ότι πολλοί κάνετε διαχωρισμό ΑΕΙ-ΤΕΙ. Δεν θέλω να σας σοκάρω αλλά και τα ΤΕΙ (που πλέον δεν υπάρχουν με εξαίρεση την ΑΣΠΑΙΤΕ)) ηταν ΑΕΙ. ΑΕΙ=Πανεπιστήμια+ΤΕΙ. 
Ανάλογα τη σχολή τώρα υπάρχουν καλά πανεπιστημιακά τμήματα και χάλια και το ίδιο και σε ΤΕΙ.  Από ΤΕΙ Φυσικοθεραπείας ή Νοσηλευτικής ή Logistics (εφοδιαστικής αλυσίδας) πχ κάποιος βρίσκει αμέσως δουλειά στο αντικείμενο του ενώ από κάτι Πανεπιστήμια Θεολογίας ή Παιδαγωγικά και πόσες άλλες πανεπιστημιακές σχολές να μη πω τι κάνει. 

Επίσης το τι έγραψε κάποιος στις πανελλήνιες δεν έχει καμία σχέση με το τι μπορεί να σπουδάσει σε πάρα πολλές περιπτώσεις. 
Τι σχέση έχουν τα μαθηματικά και η φυσική πχ σε κάποιον που θέλει να γίνει φυσικοθεραπευτής? Μια σχολή με βάση 17. Ή ένας νοσηλευτής? Αν κάποιος δεν γράψει αρχαία και λατινικά δεν είναι άξιος να γίνει Κοινωνικός Λειτουργός ή Ψυχολόγος?
Σαν να κρίνουμε ένα ψάρι πόσο "άξιο" είναι από το αν μπορεί να σκαρφαλώσει ένα δέντρο μου μοιάζει εμένα αυτό.  

Ακόμα και σε αυτό το ηλίθιο τριπάκι με τις βάσεις που μπαίνετε για να κάνετε διαχωρισμό Πανεπιστημίων με ΤΕΙ ξεφτιλίζετε ακόμα και πτυχία ίδιων σχολών. Το Μαθηματικό Αθήνας έχει πόσες χιλιάδες μόρια διαφορά από το Μαθηματικό Σάμου. Απλά λόγω γεωγραφίας. 
Το Παιδαγωγικό Θεσσαλονίκης 2 χρόνια πριν δώσω εγώ πανελλήνιες (2001) είχε βάση 12χιλ μόρια γιατί πολύ απλά δεν δούλευε κανείς μετά. Όταν έδωσα εγώ (2003) είχε 15χιλ μόρια. 
Μιλάμε για άτομα που σπούδαζαν ταυτόχρονα δλδ μέσα στο ίδιο τμήμα. Με το χαζό σκεπτικό πολλών εδώ μέσα αυτοί δεν αξίζουν να έχουν το ίδιο πτυχίο ή θα έπρεπε να τους δίνουν διαφορετικής βαρύτητας πτυχίο!?!?!?!?  
 

Eφοσον το ιδιο το κρατος διαχωριζει τους ΤΕ και τους ΠΕ ο διαχωρισμος  εδω σου φαινεται περιεργος?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...