Προς το περιεχόμενο

Πτυχίο ΤΕΙ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, possiz είπε

Η σχέση που έχει η σχολή Ηλεκτρολόγων του ΕΜΠ με ένα ΤΕΙ Πληροφορικής είναι η σχέση που έχει η ρόδα ποδηλάτου με ένα παγωτό. Και σε πεδίο γνώσεων και σε δυσκολία.

Και αυτό δεν είναι καθόλου παράξενο. Ο τελευταίος στο ΕΜΠ έχει παραπάνω βάση εισαγωγής από τον 1ο του ΤΕΙ.

Απορώ πως τόσο εύκολα αλλάζουν ένα ΤΕΙ σε ΑΕΙ. Με ποιο γνωσιακό υπόβαθρο φοιτητών? Άκουγα ένα γνωστό μου καθηγητή ΤΕΙ που έλεγε το εξής: "με δεδομένο ότι το επίπεδο είναι χαμηλό, αν γίνουμε ΑΕΙ απορώ ποιοι θα τελειώνουν".

 

Ανακρίβειες. Υπάρχουν λόγοι που οι βάσεις στα πρώην ΤΕΙ ήταν χαμηλότερες. 

α) Παίζει ρόλο το πόσο κεντρικό είναι ένα τμήμα. Άλλη βάση έχει πχ το ΟΠΑ που είναι Αθήνα, άλλη το πρώην ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης απ' όπου και αποφοίτησα.

β) Άλλος σημαντικός ρόλος είναι η ζήτηση. Με όλη αυτή την προπαγάνδα περί κατωτερότητας των ΤΕΙ, είναι φυσικό κάποιος να προτιμήσει ένα ΑΕΙ πανεπιστημιακού τομέα. Δεν θα ξεχάσω ότι κάποτε είχα ένα γνωστό ο οποίος πέρναγε στο ΤΕΙ Πληροφορικής Αθήνας. Πρίν κάνει την δήλωση, ο πατέρας του του είχε πει "μην δηλώσεις ΤΕΙ γιατί είναι σκατά, πήγαινε σε ΑΕΙ καλύτερα". Και τελικά δήλωσε και πέρασε στο ΑΕΙ Επιστήμης των Υλικών στην Πάτρα. Ακόμα κλαίει γι αυτή του την επιλογή. Όπως υπάρχουν χάλια ΤΕΙ, έτσι υπάρχουν και χάλια ΑΕΙ. Δεν υφίσταται κανένας διαχωρισμός.

Όπως ειπώθηκε και παραπάνω, υπάρχουν ΑΕΙτζήδες που πέρασαν με 17-18k μόρια και έμειναν στάσιμοι και ΤΕΙτζήδες που πέρασαν με 7-8k μόρια και τα έχουν καταφέρει καλύτερα επαγγελματικά. Τουλάχιστον στον τομέα της Πληροφορικής που έχω τελειώσει εγώ.

Από εκεί και πέρα το όλο σχέδιο της και καλά "ανωτατοποίησης" των ΤΕΙ δεν είναι πάρα μια μπούρδα η οποία σχεδιάστηκε με προχειρότητα και χωρίς κανένα ουσιαστικό σχεδιασμό. Δεν μπορείς επειδή δεν έχεις χρήματα να "εξαφανίζεις" τα ΤΕΙ και τμήματα τα οποία ήταν αξιόλογα. Να υποβαθμίζεις τα πτυχία τόσων αποφοίτων και να δημιουργείς τόσα πρόβληματα σχετικά με μετατροπή πτυχίων ΤΕ σε ΠΕ, με επιπλέον μαθήματα κλπ. Αν θες να "ανωτατοποιήσεις τα ΤΕΙ" τότε να τους δίνεις ίδια χρηματοδότηση με τα ΑΕΙ. Δεν γίνεται ένα ΑΕΙ να παίρνει πχ 10 € μόνο και μόνο επειδή είναι "ΑΕΙ" και ένα ΤΕΙ...5 €. Αλλά σε αυτή τη χώρα όλα είναι πιθανά...

Επεξ/σία από _Theo_
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαλαρώσε , σε 10 χρόνια ΚΑΝΕΝΑΣ δεν θα θυμάται τον παλιό διαχωρισμό ΤΕΙ-ΑΕΙ.

Θα υπάρχουν μέτρια , καλά και πολύ καλά πανεπιστήμια όπως στην Αγγλία. Η κάθε σχολή ανεξαρτήτως αφετηρίας θα δημιουργήσει την φήμη της με την αξία των σπουδών που θα παρέχει στους φοιτητές της.

Οταν οδηγήτε έχετε το βλέμμα σας κολλημένο στον καθρέπτη? στο παρελθόν? Αφού είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ που πάει η κατάσταση σε όσους έχουν ανοιχτά τα μάτια τους.

ΥΓ

Επίσης να περιμένετε ΠΟΛΛΑ κλεισίματα σχολών λόγω ΠΛΑΦΟΝ βαθμολογίας που θα μπουν σε πανελλήνιες. Και σε πρώην ΤΕΙ και σε πρώην πανεπιστήμια.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, DrFreeman είπε

Μην αναγάγουμε τα όσα γίνονται στο Λύκειο σε οδηγό ζωής. Μέσα σε ένα ακαδημαϊκό ίδρυμα μπορείς και κενά να καλύψεις και να μάθεις να μελετάς πιο σωστά (διότι δε νομίζω να θεωρείται σωστός τρόπος αυτός των ελληνικών πανελληνίων με τη μοριολαγνεία).

Επιπλέον, δεν αμφιβάλλω πως υπάρχουν πολύ καλά μυαλά και πως γίνεται καλή δουλειά, όμως είναι τέτοια η φύση της σχολής. Δεν γίνεται να κάνεις 5 πράγματα σε 5 χρόνια και να είσαι καλύτερος σε κάθε ένα απο αυτά, από τον άλλο που ασχολείται με 1 εξ αυτών για 4 χρόνια. Φύσει αδύνατον. Jack of all trades, master of none λένε οι Αγγλοσάξωνες και κάτι ξέρουν...

Δεν έχεις ιδέα από την σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών γι' αυτό σταμάτα καλύτερα να μιλάς. από το 6ο εξάμηνο υπάρχει διαχωρισμός. Δεν μπορώ να σε πείσω από εδώ αλλά όταν σου λέω ότι η διαφορά είναι χαοτική το εννοώ. Χαοτική εντελώς.

 

Επεξ/σία από possiz
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες ο φίλος δεν ξερει ακόμα τα δικαιώματα του πτυχίου.

Κάτσε να μαθει απο Δευτέρα και το συζητάμε.

Δεν διαλέγουμε σχολές με τιτλο αλλά με δικαιώματα πτυχίου. Γιαυτο καο υπαρχουν και ΤΕΙ με μηδεν ανεργια. Όσοι βγαινουν ,δουλεύουν.

Όντως η κινηση μια μπούρδα και μισή. Ας σε κανει υπερπανεπιστημιο δυτικης σεληνης αν δεν πειραξει δικαιώματα ....καληνυχτα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, basia1200 είπε

Παίδες ο φίλος δεν ξερει ακόμα τα δικαιώματα του πτυχίου.

Κάτσε να μαθει απο Δευτέρα και το συζητάμε.

Δεν διαλέγουμε σχολές με τιτλο αλλά με δικαιώματα πτυχίου. Γιαυτο καο υπαρχουν και ΤΕΙ με μηδεν ανεργια. Όσοι βγαινουν ,δουλεύουν.

Όντως η κινηση μια μπούρδα και μισή. Ας σε κανει υπερπανεπιστημιο δυτικης σεληνης αν δεν πειραξει δικαιώματα ....καληνυχτα

 

 

Καλά αυτό που λες δυστυχώς δεν ισχύει. Από όπου και να βγεις θα έχεις πρόβλημα, τουλάχιστον στην αρχή. Η ανεργία ισχύει για όλους τους κλάδους ΚΑΙ για την Πληροφορική και ας λένε κάποιοι το αντίθετο. Το πρόβλημα είναι γενικό και δεν βλέπω, αν όχι να σταματήσει, να περιοριστεί έστω κάποια στιγμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, possiz said:

Δεν έχεις ιδέα από την σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών γι' αυτό σταμάτα καλύτερα να μιλάς. από το 6ο εξάμηνο υπάρχει διαχωρισμός. Δεν μπορώ να σε πείσω από εδώ αλλά όταν σου λέω ότι η διαφορά είναι χαοτική το εννοώ. Χαοτική εντελώς.

Δεν έχω διάθεση αντιπαράθεσης και σου εξήγησα για ποιο λόγο έχω αυτή την άποψη. Ούτε χαοτική διαφορά υπάρχει, ούτε οι σχολές ΗΜΜΥ είναι εξειδικευμένες σχολές (το αντίθετο - ευρύτητα πουλάνε) και φυσικά στο Λύκειο δεν κρίνεται τίποτα. Μετά ξεκινάνε τα ουσιώδη. Οπως αναφέρθηκε κι από τον φίλο παραπάνω, σε 10 χρόνια δε θα θυμάται κανείς πως λεγόταν το τάδε ίδρυμα κι αν η Πολυτεχνική σχολή τάδε ήταν ΤΕΙ, Πανεπιστήμιο ή ερευνητικό ινστιτούτο. Οι βάσεις θα καθορίζονται όπως  έπρεπε από την αρχή - κατά κανόνα από την τοποθεσία και την ποιότητα των σπουδών κι όχι από μια ψευδεπίγραφη "κλάση" ιδρύματος.

Επιμένεις να λες τα δικά σου, με γενικόλογα, άσχετα ή και αναιδή "επιχειρήματα", όπως: "δεν ξέρεις τι συμβαίνει στις σχολές ΗΜΜΥ" και "σταμάτα να μιλάς". Δεν μπορείς να ξέρεις ποιες είναι οι εμπειρίες μου και σίγουρα δεν μπορείς να μου κάνεις υποδείξεις - ιδιαιτέρως δε, για το αν θα μιλάω. Το μόνο που θα σου πω είναι να κάνεις τις νουθεσίες σου αλλού, διότι εδώ δεν περνάνε.

59 minutes ago, _Theo_ said:

Καλά αυτό που λες δυστυχώς δεν ισχύει. Από όπου και να βγεις θα έχεις πρόβλημα, τουλάχιστον στην αρχή. Η ανεργία ισχύει για όλους τους κλάδους ΚΑΙ για την Πληροφορική και ας λένε κάποιοι το αντίθετο. Το πρόβλημα είναι γενικό και δεν βλέπω, αν όχι να σταματήσει, να περιοριστεί έστω κάποια στιγμή.

Προφανώς αναφέρεται στο ότι δεν είναι το είδος της σχολής που καθορίζει το βαθμό ανεργίας, αλλά το αντικείμενο. Αν είναι πρώην ΤΕΙ, νυν Πανεπιστήμιο, Πολυτεχνείο ή κάτι άλλο, δεν παίζει πλέον ρόλο στην αγορά.

Επεξ/σία από DrFreeman
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, possiz είπε

Η σχέση που έχει η σχολή Ηλεκτρολόγων του ΕΜΠ με ένα ΤΕΙ Πληροφορικής είναι η σχέση που έχει η ρόδα ποδηλάτου με ένα παγωτό. Και σε πεδίο γνώσεων και σε δυσκολία.

Και αυτό δεν είναι καθόλου παράξενο. Ο τελευταίος στο ΕΜΠ έχει παραπάνω βάση εισαγωγής από τον 1ο του ΤΕΙ.

Απορώ πως τόσο εύκολα αλλάζουν ένα ΤΕΙ σε ΑΕΙ. Με ποιο γνωσιακό υπόβαθρο φοιτητών? Άκουγα ένα γνωστό μου καθηγητή ΤΕΙ που έλεγε το εξής: "με δεδομένο ότι το επίπεδο είναι χαμηλό, αν γίνουμε ΑΕΙ απορώ ποιοι θα τελειώνουν".

Εσυ τι σχεση με τα παγωτα ή την ροδα ποδηλατου?

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ   
Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών    14880 μορια.

πα.δ.αττικης τμημα μηχανικος πληροφορικης και υπολογιστων  13678 μορια

Μεγαλο υποβαθρο .....

5 ώρες πριν, MiKe-Dee είπε

Απόφοιτος ΤΕΙ εδώ. Καλώς ή κακώς η τριτοβάθμια εκπαίδευση δυο ταχυτήτων έπρεπε να τελειώσει. Αυτή η πατέντα των ΤΕΙ και ΑΕΙ απ' όσο γνωρίζω είναι αποκλειστικά δική μας και δεν εξυπηρέτησε τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από το βόλεμα ακόμα περισσότερων εκπαιδευτικών πόσο μάλλον όταν σε μια πόλη μπορεί να υφίστανται και Πανεπιστήμιο και ΤΕΙ, βλέπε Πάτρα, Καλαμάτα κ.λπ. Ωστόσο, εξίσωση πτυχίων δεν έγινε ποτέ. Επίσης εύκολα το ΤΕΙ σε ΑΕΙ δεν άλλαξε. Δεν νομίζω πως το πρόγραμμα σπουδών παρέμεινε το ίδιο σε καμία σχολή. Ακόμα κι εγώ, περιμένω να δω τι χρειάζεται να δώσω από μαθήματα (αν και έχω MSc και κάνω ΜΒΑ) ώστε να δω αν αξίζει να αναβαθμίσω το πτυχίο μου σε ΑΕΙ.

Πόσοι όμως πιστεύεις θα το κάνουν αυτό; Πόσοι θα μπουν στην διαδικασία να γίνουν μηχανικοί ΠΕ; Πόσοι έχουν τη θέληση;

Αν θες τη γνώμη μου, ΛΙΓΟΙ, ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ.

Κι αυτοί που την έχουν κατά βάση επιδιώκουν θέσεις/καθήκοντα που ενδεχομένως να έχουν άμεση σχέση με δικαιώματα υπογραφών ή να επιθυμούν καμία συνδιαλαγή με δημόσιο.

Όσο για το σχόλιο του ποιοί θα τελειώνουν, γιατί τώρα στα ΤΕΙ πόσοι τέλειωναν; Στα ΑΕΙ πόσοι τελειώνουν; Σιγά τη δικαιολογία.

Το προγραμμα αλλαξε τελειως.Μπηκαν μαθηματα που ουτε στο ονειρο δεν υπηρχαν στα τει.Σε οσα εγιναν 5ετη μπηκαν κοντα 25.

Εξισωση 5ετων σχολων με τα νεα 5ετη τει σε αει δεν εγινε,δυστηχως.Αναμενουν αξιολογηση((που δεν θα γινει ποτε).

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 minutes ago, vasilllis said:

Εσυ τι σχεση με τα παγωτα ή την ροδα ποδηλατου?

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ   
Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών    14880 μορια.

πα.δ.αττικης τμημα μηχανικος πληροφορικης και υπολογιστων  13678 μορια

Μεγαλο υποβαθρο .....

Το προγραμμα αλλαξε τελειως.Μπηκαν μαθηματα που ουτε στο ονειρο δεν υπηρχαν στα τει.Σε οσα εγιναν 5ετη μπηκαν κοντα 25.

Εξισωση 5ετων σχολων με τα νεα 5ετη τει σε αει δεν εγινε,δυστηχως.Αναμενουν αξιολογηση((που δεν θα γινει ποτε).

Είπαμε: οι συντεχνίες κυβερνούν αυτό τον τόπο.

  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου πρότεινα να συνεχίσεις να αναβαθμίσεις το πτυχίο σου σε ΑΕΙ . Οι αδυναμίες που αναφέρεις αντιμετωπίζονται εύκολα (αρκεί να το επιθυμείς), οι βοήθειες που υπάρχουν σήμερα (διαδίκτυο, φροντιστήρια κ.λπ.) δεν υπήρχαν μόλις πριν από μερικά χρόνια, τόσο από άποψη προσιτότητας (οικονομικής, μέσων, ποικιλίας) όσο και ότι εξελίσσονται και ανανεώνονται διαρκώς. Να αναβαθμίσεις το πτυχίο σου σε ΑΕΙ  όχι γιατί απαραίτητα θα βρεις καλύτερη δουλειά ή καλύτερη γκόμενα. Και αναβάθμιση και μεταπτυχιακό και δεύτερο μεταπτυχιακό. Το ένα δεν πρέπει να αναιρεί το άλλο.

Το θεωρώ αδιανόητο ένας άνθρωπος να σταματήσει να παλεύει με το διάβασμα και την εκπαίδευση ανεξάρτητα από την κατάσταση που βρίσκεται  εργασιακά, ηλικιακά, οικογενειακά κ.α. (στο δικό του ρυθμό φυσικά). Να μην εκμεταλλεύεται τις ευκαιρίες που του παρουσιάζονται.  Το θεωρώ απαράδεκτο να έχει κάποιος ελεύθερο χρόνο και να μην πιέζει τον εαυτό του να μάθει κάτι καινούριο (π.χ. μία ξένη γλώσσα, δεύτερη, τρίτη...) μία καινούρια επιστήμη, μία καινούρια τέχνη. Σε διαβεβαιώνω ότι το ταξίδι της μάθησης δεν τελειώνει ποτέ και είναι ένα από τα καλύτερα ταξίδια που μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος.  

Το κόλπο είναι : Ποτέ δεν απελπιζόμαστε όταν αντικρίζουμε ένα βουνό. Μικρούς και εφικτούς στόχους, συστηματικά με επιμονή. Αλλά με ένα όραμα που να πλαισιώνει τους στόχους σου, όχι σχέδιο πλημμύρα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, DrFreeman είπε

Στα επαγγελματικά δικαιώματα θα είναι το ίδιο - πως μπορεί να εξαιρεθεί μια σχολή ΗΜΜΥ από τα δικαιώματα όλων των άλλων. Τώρα αν το ΕΜΠ είναι ποιοτικά ανώτερο, αυτό ας το δει ο καθένας κι ας κρίνει. Προσωπικά δεν το έψαξα και δεν έχω άποψη.

Τα επαγγελματικά δικαιώματα ΗΜΜΥ δε τον ενδιαφέρουν από τη στιγμή που θέλει να ασχοληθεί μόνο με την πληροφορική - κι αντικειμενικά μια σχολή Πληροφορικής είναι καταλληλότερη από μια οποιαδήποτε ΗΜΜΥ γι' αυτό το σκοπό. 

Μην το λες, και ομως υπάρχουν....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 minutes ago, tsioulak said:

Μην το λες, και ομως υπάρχουν....

Με εκπλήσσουν όλο και λιγότερα από τα τρέλα πράγματα που συμβαίνουν σε αυτή τη χώρα. Έχω πάθει ανοσία πλέον...😑

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 minutes ago, possiz said:

Τρεχάτε να δείτε τις βάσεις των Ηλεκτρολόγων του ΕΜΠ και ξαναελάτε να συζητήσουμε.

Οι βάσεις είναι ενδεικτικές της ζήτησης (που μόνη της προκύπτει από αρκετούς παράγοντες) κι όχι φυσικά της ποιότητας του ιδρύματος ή των αποφοίτων. Αλλιώς θα πρέπει να αποδεχθούμε πως το προαναφερθέν Πολυτεχνείο της Κρήτης, το Μαθηματικό της Σάμου και οι ξένες φιλολογίες του ΑΠΘ είναι σχολές χαμηλής ποιότητας. Δεν είναι συζήτηση σε σοβαρή βάση αυτή, να μιλάμε για σχολές και αποφοίτους και να χρησιμοποιούμε τα μόρια των πανελληνίων σαν κύριο κριτήριο αξιολόγησης.

Στην Ελλάδα το φαίνεσθαι πάντα είχε σημασία και οι συγκριτικά χαμηλές βάσεις των πρώην ΤΕΙ (Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα εδώ και 20 χρόνια σχεδόν) ήταν καθαρά αποτέλεσμα του κακού brand name τους - αποτέλεσμα προπαγάνδας - κι εν πολλοίς των απομακρυσμένων τοποθεσιών τους.

Οσο περίεργο κι αν ακούγεται σε πολλούς (κατά βάσιν άσχετους με το ζήτημα), το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα που είχαν τα ΤΕΙ τις τελευταίες 2 δεκαετίες - πέρα από την υποχρηματοδότηση που όμως είναι ευρύτερο πρόβλημα και αφορά ολόκληρη την ελληνική Παιδεία - ήταν το όνομα τους. Επρεπε να αλλάξει day 1 με την εφαρμογή της Μπολώνια σε Πανεπιστήμια ή Τεχνολογικά Πανεπιστήμια. Κι επίσης να μην επιτραπεί στις συντεχνίες να επιλέγουν ποιους αποφοίτους θα εντάσσουν στους καταλόγους τους - αλλά να υπάρχουν εξετάσεις διαφανείς, αξιοκρατικές και κοινές για όλους, ώστε να λαμβάνεται η επαγγελματική άδεια.

Επεξ/σία από DrFreeman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, πίστευε ότι θέλεις. Όλα ίδια είναι για σένα. 

Πώς ένας που γράφει 10 στις πανελλήνιες θα καταλάβει ποτέ επικαμπύλια ολοκληρώματα είναι κάτι που με ξεπερνάει . Εδώ δυσκολεύεται στο τριώνυμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, possiz said:

Καλά, πίστευε ότι θέλεις. Όλα ίδια είναι για σένα. 

Πώς ένας που γράφει 10 στις πανελλήνιες θα καταλάβει ποτέ επικαμπύλια ολοκληρώματα είναι κάτι που με ξεπερνάει . Εδώ δυσκολεύεται στο τριώνυμο.

Όπως τα κατάλαβε ο μαθητής της Γ' Λυκείου. Αν απαιτηθεί από τη σχολή θα μελετηθεί και θα γίνει κατανοητό. 

Προφανώς σου αρέσει να βάζεις ταμπέλες στους ανθρώπους, χαρακτηρίζοντας κατά το δοκούν ηλίθιους (που δεν μπορούν να κατανοήσουν τα όσα απαιτούνται κατά τη γνώμη σου) ή στην καλύτερη κατώτερης νοημοσύνης.

Τίποτα απ' όσα γράφεις δεν είναι ανέφικτο να γίνει σε μια σχολή μετά το Λυκειο και ο τεράστιος αριθμός των αποφοίτων πρώην ΤΕΙ που συνεχίζει σε μεταπτυχιακές σπουδές (όπου και προφανώς απαιτούνται τα όσα περιγράφεις) το αποδεικνύει.

Το Λύκειο δεν είναι be all end all κατάσταση, αλλά το τελευταίο κομμάτι της εισαγωγικής παιδείας. 

Η επιστημονική κατάρτιση αρχίζει στις Ανώτατες Σχολές.

Επεξ/σία από DrFreeman
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...