yannis27gr Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Καθώς έχω κάνει μετατροπή σε υγραέριο δεν έχω ρεζέρβα στο αμάξι αλλά έχω ήδη κομπρεσέρ. Να πάρω και τον αφρό σε περίπτωση μεγάλου σκισίματος; Κάνει ζημιά στο ελαστικό;
Γιάννης Platano Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Αν το ελαστικο σκιστει δεν κανει τιποτα .... Εχω σε 3 αμαξια υγραεριο αλλα η ρεζερβα μεσα οτι κι αν σημαινει αυτο για τον χωρο πισω. 1
thanasisxask Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Πάρε ένα μικρό κομπρεσέρ αέρα και ένα κιτ επισκευής με κορδόνια, είναι το καλύτερο που μπορείς να έχεις, θα σε ξελασπώσει στην δύσκολη στιγμή. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 41 λεπτά πριν, bromiaris είπε ή πολύ απλά συμβόλαιο οδικής βοήθειας... Δεν νοειται ασφαλεια χωρις Οδικη πια ! 1
G.bar Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Οδηγάω 20 χρόνια και μόνο μια φορά έμεινα απο λάστιχο και αυτό επειδή το δάγκωσε σκύλος στο πλάι εν κινήσει!
papoys1 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Και εγώ υγραεριοκίνητος 6,5 χρόνια αλλά χωρίς ρεζέρβα ποτέ δεν κινούμαι όσο και αν μειώνεται ο χώρος στο πορτ μπαγκάζ.Ρίσκο να κινείσαι χωρίς ρεζέρβα γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου κάτσει στραβή. Μπορείς να αναζητήσεις και να βρεις στενή ρεζέρβα (λίγο ακριβή) που πιάνει λίγο χώρο. 2
asmilon Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2019 12 ώρες πριν, G.bar είπε Οδηγάω 20 χρόνια και μόνο μια φορά έμεινα απο λάστιχο και αυτό επειδή το δάγκωσε σκύλος στο πλάι εν κινήσει! Κατι σαν αυτο ηταν??
G.bar Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, asmilon είπε Κατι σαν αυτο ηταν?? Kι όμως ήταν ένα αδέσποτο απο αυτά που κυνηγάνε αυτοκίνητα και τα κοροιδευα οτι δεν τα πιάνουν ποτέ! Τελικά με έπιασε, και όταν πήγα στο κοντινό βουλκανίζατερ δεν περίμενα να με πιστέψει οτι το δαγκωσε σκύλος, όμως ο τύπος γυρναει και μου λέει πρέπει να βρω ποιος είναι αυτος ο ασκύλος και να ξεκινήσω να τον ταϊζω, μου έχουν έρθει πάνω απο 10 αυτοκίνητα.
thanasisxask Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2019 Κοροιδευετε αλλά εμένα μου είχε κάνει δύο βαθιές γρατσουνιές στο φτερό.
asmilon Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2019 Δεν κοροιδευω, απλα μου φαινεται απιστευτο πως εν κινησει δαγκωνει και κανει ζημια χωρις να του σπαει η οδοντοστοιχια... Προφανως μιλαμε για μεγαλη δυναμη και μανια...
haris_216 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 22 ώρες πριν, papoys1 είπε Και εγώ υγραεριοκίνητος 6,5 χρόνια αλλά χωρίς ρεζέρβα ποτέ δεν κινούμαι όσο και αν μειώνεται ο χώρος στο πορτ μπαγκάζ.Ρίσκο να κινείσαι χωρίς ρεζέρβα γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου κάτσει στραβή. Μπορείς να αναζητήσεις και να βρεις στενή ρεζέρβα (λίγο ακριβή) που πιάνει λίγο χώρο. Ας μπω κι εγώ στο γκρουπάκι των φανατικών της ρεζέρβας. Με εξαίρεση τη στιγμή που θα πάρω αυτό (που να τη χωρέσεις τη ρεζέρβα εκεί;) για όλες τις άλλες φάσεις θέλω τη σιγουριά της ρεζέρβας μου. Και ιδανικά σε παραπλήσια (αν όχι ίδια) διάσταση με αυτή που "φοράει" το αμάξι (οκ, δεν έχω τίποτα μεγάλες ζάντες. 14άρες είναι) . Σαφώς υπάρχει και η οδική αλλά προτιμώ να την καλέσω (και να στηθώ να περιμένω) για κάτι πιο σοβαρό από flat tire. Μάλιστα επειδή μου αρέσουν τα ταξίδια (μεγάλα/μικρά, εσωτερικό/εξωτερικό, μέρα/νύχτα) θέλω να εξαρτώμαι κυρίως από τον εαυτό μου και όχι από την οδική. Τουλάχιστον για τέτοια διαχειρίσιμα μικροπράγματα. Βέβαια ίσως και οι φαν της ρεζέρβας να είναι και μιας άλλης εποχής. Ηλικίες δεν ξέρω ακριβώς αλλά υποθέτω ότι ο papoys, ο Γιαννης Platano κι εγώ πρέπει να είμαστε λίγο "σειρούλες" Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2019 από haris_216 2
kostaskalamatas Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2019 Ειμαι επαγγελματιας οδηγος σε βαρεα οχηματα. μη χρησιμοποιητε αφρο, παρα μονο αν βρεθητε στις παρακατω 4 περιπτωσεις. 1. Σε ποδηλατα βουνου. 2. Σε αγροτικα ή 4χ4 στο βουνο. 3. Σε στρατιωτικα οχηματα που ειναι σε εμπολεμη αποστολη 4.Σε οχημα διαφυγης, μετα απο ληστεια.
haris_216 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2019 Το λέει για να τονίσει ότι ο αφρός είναι επιλογή όταν δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά και είναι το μόνο σου option. Γενικά για τους αφρούς λέγονται διάφορα. Από το ότι μπορεί να καταστρέφει το λάστιχο μέχρι το να μην "δουλέψει". Είτε γιατί η τρύπα είναι μεγάλη (για σκίσιμο δεν το συζητώ καν) είτε γιατί δεν μπόρεσε να πάει στο συγκεκριμένο σημείο που υπάρχει θέμα (για παράδειγμα κάποιοι λένε, ειδικά σε μηχανές, ότι πρέπει μετά την εφαρμογή να περιστραφεί ο τροχός γρήγορα προκειμένου να μεταφερθεί το υλικό σε όλη την επιφάνεια). Άσχετα με το τι από αυτά είναι αλήθεια ή όχι το σίγουρο είναι ότι θα αφήσει το εσωτερικό (λάστιχο και ζάντα) κ...λο, το οποίο και θα ανακαλύψεις όταν πας στο βουλκανιζατέρ (και δεις τη φάτσα του λαστιχά). Και βέβαια είναι σίγουρο ότι θα πας, αφού αυτού του είδους η "επισκευή" είναι απλά για να σε βγάλει από τη δύσκολη θέση και το λάστιχο πρέπει έτσι κι αλλιώς να επισκευαστεί κανονικά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα