ChrisTz1 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 4 ώρες πριν, Vasileios-gr είπε Και ποιες ΣΥΓΚΕΡΙΜΕΝΑ είναι αυτές οι χώρες στις οποιες αναφέρεσαι αφηρημένα; Που δεν χρεώνουν Φ.Π.Α πάνω από 22 ευρώ; Για Αγγλία που ξέρω , δεν χρεώνει τίποτα παραπάνω αν η αξία που αναγράφεται πάνω στο δέμα δεν ξεπερναει τα 50 pounds 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dasimo Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Όποτε είναι ασφαλές κάποιος να θεωρήσει ότι υπάρχουν ας πουμε 10% πιθανότητες αν και εφόσον δειγματοληπτικά το δέμα του ( επειδή ας πουμε δεν φέρει σήμανση) να περάσει έλεγχο και μόνο έτσι να φάει την χρέωση ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
antouaa Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Έχω μια ιδέα! Αν έχουμε κάτι που είναι κάτω από 22€ και γυαλίζει ότι είναι ακριβούτσικο, να στέλνουμε email στο τελωνείο με το track number, την απόδειξη αγοράς και να γράφουμε σημείωμα "αυτό είναι κάτω από 22€ μη το πάρετε για ελέγχω αφήστε το να περάσει ελεύθερο" ή κάτι τέτοιο. Έτσι δε θα έχει δικαιολογία να το ελέγξει, θα του πούμε μετά στα έλεγα πλήρωνε εσύ το 15€..😁 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δεν άνοιξα τα μηνύματα για μια μέρα και, εκτός των άλλων, είδα ότι σε αυτό το νήμα είχα γραφτεί 146 posts !!! Και είχα το κουράγιο και την υπομονή να τα διαβάσω όλα. Ποιο είναι το συμπέρασμα; Πολλά posts δείχνουν την άγνοια, που έχουν όσοι τα έγραψαν, στα βασικά θέματα των αγορών από το εξωτερικό. Δεν γνωρίζουν γιατί επιβάλλεται ΦΠΑ και δασμός στα ταχυδρομικά δέματα που εισάγονται από τρίτες χώρες. Άλλα posts έχουν αντικείμενο τη νέα χρέωση των 15€ σε δέματα με αξία κάτω των 22€, ενώ δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη η κατάσταση με τον τρόπο που χρεώνεται το τέλος αυτό στα δέματα με μηδενική διασάφηση, όπως λένε τα ΕΛΤΑ. Πολλά posts δείχνουν την άγνοια του αντικειμένου δουλειάς των τελωνειακών (δημόσιων) υπαλλήλων και των "υπαλλήλων" των ΕΛΤΑ (στην πραγματικότητα, των υπαλλήλων του εργολάβου που αναλαμβάνει, μετά από δημοπρασία, το έργο της χαρτούρας για τον εκτελωνισμό των ταχυδρομικών δεμάτων), που κάνουν καθαρά γραφειοκρατική δουλειά και ΟΧΙ έλεγχο των δεμάτων. Για όσους δεν γνωρίζουν, τα ΕΛΤΑ ανέλαβαν από τον ΙΟΥΝ 2017 το έργο και του "εκτελωνιστή" με αμοιβή το τέλος των 15€/δέμα, ενώ οι ιδιώτες εκτελωνιστές χρεώνουν αμοιβή 70-80€/δέμα όταν αυτό ταξιδεύει με εταιρείες courier. Και το αποκορύφωμα, η διαμάχη μεταξύ "επαγγελματιών" στο αντικείμενο των αγορών (προσπαθώ να χρησιμοποιήσω τις πιο κατάλληλες λέξεις) και των "ερασιτεχνών" που νομίζουν ότι τα γνωρίζουν όλα και ειρωνεύονται τους πάντες και τα πάντα. Υπάρχουν και άλλες κατηγορίες, αλλά δεν θέλω να κουράσω άλλο με τις διαπιστώσεις μου, από την ανάγνωση των 146 posts. Είναι ξεκάθαρο , πλέον ότι, από 3/2/20 , και μετά τις διορθώσεις των ΕΛΤΑ, εξακολουθεί να λειτουργεί το προηγούμενο καθεστώς χρεώσεων για έξοδα εκτελωνισμού στα δέματα αξίας CIF πάνω από 22€, που δεν είναι αντικείμενο αυτού του νήματος, και μένει να ξεκαθαρίσει ο τρόπος επιβολής του τέλους των 15€ στα δέματα με μηδενική διασάφηση, δηλαδή στην ουσία τα δέματα που έχουν πραγματική αξία CIF κάτω των 22€, και μπαίνουν για έλεγχο στο τελωνείο. Με τα λίγα περιστατικά που έχουν αναφερθεί σ' αυτό το forum και σε άλλα, δεν είναι δυνατόν να καταλάβουμε τον τρόπο εφαρμογής αυτής της νέας διαδικασίας ακόμη. Καταλήγω με την πρόταση να πέσουν οι τόνοι από όλους και να περιμένουμε τουλάχιστον 10-15 μέρες, για να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερα παραδείγματα από περιστατικά που μας ενδιαφέρουν. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanos75x Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 4 ώρες πριν, Maggie1 είπε Ακριβώς αυτή την απορία έχω και εγώ. Εννοείται ότι τα πιο μεγάλα σε όγκο δέματα ή και πιο βαριά, εφόσον έχουν tracking number (γιατί όσα δεν έχουν tracking σημαίνει ότι είναι ασήμαντης αξίας άρα τελωνειακώς αδιάφορα) τους χτυπάνε στο μάτι οπότε και θα τ' ανοίξουν για να βεβαιωθούν ότι δεν τους ξέφυγε μια πιθανή έξτρα χρέωση άσχετα αν μετά για να επιβεβαιωθούν θα σου ζητήσουν παραστατικά αγοράς πιστωτικής ή paypal... Εκτός κι αν είναι φως φανάρι ότι το προϊόν είναι αξίας μεγαλύτερης των 22€. Αν για παράδειγμα ένα πακετάκι έχει μέσα κινητό έστω μία κινέζικη μπακατέλα xiaomi ( χαχαχαχα πλάκα κάνω ) και απόδειξη paypal μαγειρεμένη να τους στείλεις δεν θα σε πιστέψουν και θα φας το +24% + κόστος εκτελωνιστή. Εχθές έκανα πάλι παραγγελία από ebay ένα μικρό αντικείμενο αξίας 2€ πλαστική βάση μητρικής για AM3 ασήμαντο ποσό και εννοείται ότι δεν θα περάσει τελωνείο θα το ποστάρω και όταν έρθει για να δείτε ότι δεν αγχώνομαι καθόλου για τις μ@λ@κίες που λένε τα ELTA... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dead-Poet Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 14 ώρες πριν, donstefano είπε Μπορει σιγα σιγα να το επεκτεινουν και σε ολα εαν θελουν. Αυτό δεν μπορεί να γίνει. Για όσα δεν περνάνε από τελωνειακό έλεγχο, υποτίθεται ότι το ταχυδρομικό τέλος έχει πληρωθεί εξ ολοκλήρου από τα κινέζικα ταχυδρομεία. Αν στα ΕΛΤΑ φαίνονται λίγα, να διαμαρτυρηθούν στον παγκόσμιο φορέα που διαμεσολαβεί για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες κι ας ζητήσουν αναπροσαρμογή των τελών (σε διεθνές επίπεδο). Μπορούν; Δε μπορούν, γιατί ξέρουν ότι δεν θα βρουν ανταπόκριση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dead-Poet Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 14 ώρες πριν, skiabox είπε To σώσιμο των ΕΛΤΑ από τον φορολογούμενο που ενδεχωμένως δεν τα χρησιμοποιεί θα ήταν λιγότερο εκβιαστικό; Γιατί εμένα μου φαίνεται ότι πιο λογικό να σωθούν από αυτόν που τα χρησιμοποιεί. "Να σωθούν από αυτόν που τα χρησιμοποιεί", αλλά ΜΟΝΟ αν οι επιβαλλόμενες χρεώσεις διέπονται από την αρχή της αναλογικότητας. Δεν μπορείς να ρίχνεις ετσιθελικά χαράτσι €15 σε ένα αντικείμενο αξίας €1. Ούτε φυσικά μπορούν να ρίχνουν έξτρα χαράτσι για κάτι που δεν "παρουσιάζουν" -πόσο ηλίθια διατύπωση κι αυτή...- στο τελωνείο, τη στιγμή που τα ταχυδρομικά τέλη από Κίνα έχουν ήδη πληρωθεί. Αν αυτά δεν τους αρέσουν, είτε ας ζητήσουν αναπροσαρμογή, είτε ας σταματήσουν να δέχονται αλληλογραφία από Κίνα κι ας λουστούν τις συνέπειες (πλήρης αποβολή από τη διεθνή ταχυδρομική "οικογένεια", ως μαύρα πρόβατα). Αν δεν μπορούν να εφαρμόσουν αυτή την αρχή, τότε μη σώσουν και σωθούν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kosutasu22 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καταρχην υπαρχει το παρακατω τοπικ για αυτα τα θεματα Κατα δευτερο καλο θα ηταν να μη μπλεκετε με τριτους εαν δεν εχετε ξεκαθαρισει ποιος θα επωμιστει το βαρος σε περιπτωση που κατι παει στραβα. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2020 από kosutasu22 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δυστυχώς, συνεχίζονται οι off topic συζητήσεις, ενώ το νήμα έχει τίτλο για το τέλος εκτελωνισμού στα δέματα κάτω των 22€ ..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Manos-Sx Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 5 ώρες πριν, dkmaster είπε Βασικά δεν άλλαξε κάτι. Διάβασε ξανά τον τιμοκατάλογο. Στα αντικείμενα που επιλέγονται από τις τελωνειακές αρχές για περαιτέρω έλεγχο αλλά φέρουν τελωνειακή διασάφηση με μηδενικού φόρους και δασμούς, το τέλος εκτελωνισμού ορίζεται στα 15 ευρώ. Αυτό σημαίνει για όλα τα δέματα ακόμη και κάτω απο 22 ευρω, αν επιλέγουν για έλεγχο, ότι δηλαδή λέει ο pappous και οι υπόλοιποι. Μια χαρά άλλαξε. Πριν την αλλαγή που έγινε 11/2 θα είχαν την χρέωση 15€ όλα τα πακέτα χωρίς εξαίρεση εκτός από επιστολές και το έχουν επιβιώσει χρήστες που παρέλαβαν μέχρι και μικρά πακέτα αξίας 5€. Τώρα απλώς όσα θεωρούνται ύποπτα μόνο θα έχουν την χρέωση με αξία κάτω κάτω από 22€ για τον δήθεν έλεγχο που θα υποστεί το πακέτο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) @donstefano Ας αναλύσω άλλη μια φορά: 1) Σε ό,τι αφορά το κράτος Σε ό,τι αφορά το κράτος, αν το δέμα έχει αξία CIF < 22 ευρώ, δεν επιβαρύνεται με κάτι. Αν η αξία CIF είναι >=22 ευρώ και μέχρι 150 αν δεν κάνω λάθος, επιβαρύνεται με ΦΠΑ. Αν CIF >=150, στο παιχνίδι μπαίνουν και οι δασμοί. Αυτά σε ό,τι αφορά το κράτος. Εδώ έχει πεδίο εφαρμογής το περί ευρωπαϊκής νομοθεσίας, τι μπορούν να επιβάλουν τα κράτη μέλη κ.λπ. 2) ΕΛΤΑ (Πηγή:https://www.elta.gr/Portals/0/ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ/4_Τιμ_Ειδικα_Τέλη_Εκτελωνισμού_02_2020.pdf ) Εδώ έχουμε να κάνουμε με μία Α.Ε, άσχετα αν βασικός μέτοχος είναι το κράτος. Ισχύουν λοιπόν τα ακόλουθα: Αν το αντικείμενο είναι επιστολή και πέρασε ως ελεύθερο, δεν υπάρχει χρέωση Αν το αντικείμενο είναι δέμα, ή αποστολή EMS και πέρασε ως ελεύθερο, τα ΕΛΤΑ χρεώνουν 3 ευρώ Αν το αντικείμενο, για τον Α ή Β λόγο επιλεγεί από τους τελωνειακούς για έλεγχο, ακόμα κι αν αυτός δεν καταλήξει στην επιβολή ΦΠΑ ή δασμών, τότε χρεώνεσαι το 15άρι Με άλλα λόγια, το 15άρι/3άρι ή οτιδήποτε σχετικό, αποτελεί χρέωση υπηρεσίας από πλευράς επιχείρησης. Δεν έχει να κάνει με φόρους, δασμούς κ.λπ. Το ότι στο SMS των ΕΛΤΑ αναφέρεται ως δασμός, έχει απλά να κάνει στο ότι ψωνίσανε SMS με τυποποιημένο κείμενο @Manos-Sx Κάνεις λάθος, δεν άλλαξε τίποτα, νομίζεις ότι άλλαξε. Πριν σου έλεγε μεν για CIF έως 22 ότι υπάρχει το 15άρι, αλλά στο ανέφερε στο τέλος εκτελωνισμού (εκεί είχα διαφωνήσει με τη διατύπωση του @papp0us), ενώ υπήρχε η αναφορά για 3ευρο στο τέλος παρουσίασης των τελωνειακώς ελευθέρων. Τα τελωνειακώς ελεύθερα, όμως, δεν εκτελωνίζονται, άρα το 15άρι εκ των πραγμάτων αναφερόταν σε αυτά που πέρναγαν έλεγχο. Τώρα απλά έβγαλαν το CIF < 22 από τον εκτελωνισμό, και το βάλανε ως "Προσοχή", παρακάτω. Αυτό ο λαός το λέει "άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς". Το ίδιο πράγμα λέει, απλά το σερβίρει διαφορετικά! Γράφεις επίσης "Customs Duty is not due for goods, provided directly to the buyer when their value does not exceed 150 euros". Μετέφρασες αυτό που έγραψες; "Customs Duty" είναι οι δασμοί. Η Ελλάδα δεν επιβάλλει δασμούς για CIF < 150, επιβάλλει Φόρο Προστιθέμενης Αξίας. Επίσης, αν δεις το site της ΕΕΤΤ, διαχωρίζει σαφώς τα τέλη προς το δημόσιο από τα τέλη εκτελωνισμού ΕΛΤΑ. Τέλος, όπως έγραψα και πιο πάνω, τα ΕΛΤΑ είναι Α.Ε. Εσύ μπορεί να αρέσκεσαι στο να τα θεωρείς δημόσια υπηρεσία, αλλά έχουν πάψει προ πολλού να είναι! Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2020 από Orestis_G Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dkmaster Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Βασικά όπως τα λέει ο Ορέστης είναι, δεν άλλαξε τίποτα μεταξύ των δύο τιμοκαταλογων. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2020 από dkmaster Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Manos-Sx Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Δεν υπάρχει λόγος να περιμένετε να ξεκαθαρίσει κανένα τοπίο. Βουλιάζουν και θέλουν έσοδα. Το πώς θα δουλεύουν από δω και στο εξής είναι απλό. -Μητσαρα ο πρόεδρος λέει σήμερα να φέρουμε έσοδα 6000€, μοίρασε 400 15ευρα σε μικρό πακέτα. Απλώς έχει γίνει χαμός τώρα και είμαι σχεδόν βέβαιος ότι πέρασαν αρκετά πακέτα ελεύθερα από Δευτέρα για να ηρεμήσει το κλίμα προσωρινά. Προφανώς το μέγεθος και το βάρος παίζει ρόλο για το αν ένα πακέτο θα κριθεί ύποπτο ή όχι. Εξάλλου όταν ένα πακέτο κρίνεται ύποπτο σε πολύ σπάνια περίπτωση το ανοίγουν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, dkmaster είπε Βασικά όπως τα λέει ο Ορέστης είναι, δεν άλλαξε τίποτα μεταξύ των δύο τιμοκαταλογων. Μάλλον, δεν έχεις καταλάβει τη διαφορά μεταξύ των 2 τιμοκαταλόγων, αν και ο Orestis_G δεν ασχολείται με αυτό. Με τον 1ο, οι σοφοί των ΕΛΤΑ σκέφτηκαν ότι αλλάζοντας το "22-150" σε "0-150" θα δικαιολογούσαν το νέο εφεύρημα της χρέωσης των 15€ στα δέματα με μηδενική διασάφηση. Μετά το θόρυβο που ξέσπασε, επανέφεραν το "22-150", που ήταν και είναι το σωστό, σε ότι αφορά στα δέματα πάνω από 22€, και διατήρησαν, με τον αστερίσκο και την παραπομπή, για το νέο εφεύρημα. Μένει να δούμε στις επόμενες 10-15 μέρες τη συχνότητα εφαρμογής του νέου χαρατσιού. Επεξ/σία 13 Φεβρουαρίου 2020 από makfil 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aurumnus Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 Share Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2020 13 ώρες πριν, ntemek είπε Είνια πολλά περισσότερα για μένα, αλλά δεν τα βάζω όλα... Σου ήρθε ειδοποίηση παραπάνω από μία φορά να πληρώσεις 15€; 12 ώρες πριν, dedalos91 είπε ε ναι τωρα εχεις δικιο, αλλα γι αυτο υπηρχε το 3 ευρω ρε συ λες να κανουν το γνωστο κολπο για να δεχτουμε το 3 ευρω να μας χωνουν ενα 15 ευρω ωστε μετα να λεμε και ευχαριστω που μας εβαλα μονο τα 3? 12 ώρες πριν, papp0us είπε Νομίζω πως κάπου εκει θα καταλήξουμε, ελπίζω δηλαδή. Στις 9/2/2020 στις 12:23 ΜΜ, Aurumnus είπε Ίσως να είναι και αυτός ένας από τους στόχους τους. Θέλουν να κάνουν 1 βήμα εμπρός. Οπότε ακολουθούν την ψυχολογική τακτική 5 βήματα εμπρός, 4 βήματα πίσω. Λένε ότι θα χρεώνουνε 15€, γίνεται χαμός, το κατεβάζουν στα 3€, όλοι είναι ευχαριστημένοι, τέλος φασαρίας. 20.000 πακέτα την μέρα από Κίνα είναι αυτά... με την πλειονότητα να είναι κάτω των 22€. 11 ώρες πριν, Salvation81 είπε Οπως και να εχει οι εκτελωνιστες ειναι μια πολυ μεγαλη κλικα, ο παππους που εβαλε τον γιο που μετα εβαλε τον θειο που εβαλε τον γιο που μετα εβαλε τον εγγονο και ουτω καθεξης. Μου κανει πραγματικα μεγαλη εντυπωση που δεν εχει ασχοληθει ποτε κανεις με αυτο, εγω πρωτη φορα βλεπω τετοια κλικα παντως (ακομα και στο Δημοσιο δεν εχω δει κατι αναλογο). Είναι κλίκα κλειστή, με στεγανά. Και παίζει ομερτά. Οπότε δεν βγαίνει σχεδόν τίποτα προς τα έξω από τις βρωμοδουλειές τους και βρωμοπρακτικές τους. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις