Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, beagnot είπε

Από που προκύπτει ότι όλα τα συστημένα ανοίγονται και περνάνε έλεγχο. Μου ήρθαν τις προάλλες ακουστικά in ear Xiao-Mi συστημένα χωρίς αυτοκολλητάκι, ούτε πράσινο, ούτε μπλε ούτε κόκκινο. 

Όλα τα registered ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ στο τελωνείο. Άσχετα με το αν ανοίγονται για να δουν από μέσα το περιεχόμενο. Τα ακουστικά που λες ότι πήρες, μπορείς να δώσεις tracking number έστω και σε προσωπικό μήνυμα να το δω; Η μόνη περίπτωση να σου ήρθαν συστημένα (αν δεν τους ξέφευγε κανένα στον έλεγχο) οπως λες και να μην ελέγχθηκαν στο τελωνείο, είναι να είχαν ήδη εκτελωνιστεί σε άλλη χώρα πιο πριν!

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, papp0us είπε

Εγώ θα τα γράψω ακόμα μια φορά, με ελπίδα να βοηθήσω κάποιον να καταλάβει στο χάος τι έχει γίνει, αν και ξέρω οτι θα χαθεί το μήνυμα στο χαμό.

Α) Τα 15€ αυτά είναι χρέωση των ΕΛΤΑ, όχι του τελωνείου, όχι του κράτους, δεν χρειάζεται να είναι σύμφωνη με καμια Ευρωπαική οδηγία, δεν είναι παράνομη(αν μείνει ως έχει και δεν επεκταθεί) και είναι για πολύ συγκεκριμένο σκοπό.

Β) ΟΧΙ. Δεν θα χρεώνονται ολα τα πακέτα κάτω των 22€ με 15€, όχι δε θα χρεωθεί μια θήκη με 15€ όχι δε θα χρεωθεί ένα καλώδιο με 15€ (στο 99% των περιπτώσεων)

Γ) Το αν είναι ή όχι τελωνειακώς ελεύθερο το πακέτο, δεν έχει καμία δουλειά με τη χρέωση.

Δ) Οταν έρχεται ένα πακέτο απο χώρα εκτός Ε.Ε. στο τελωνείο γίνεται μια πρώτη διαλογή. Όσα απο αυτά θεωρούνται χαμηλής αξίας (κάτω απο 22€ CIF) συνεχίζουν την πορεία τους προς τα ταχυδρομεία χωρίς άλλη χρέωση. Οσα θεωρούνται ακριβά (πάνω απο 22€ CIF)  στέλνονται στους εκτελωνιστές των ΕΛΤΑ(αν δεν έχουν έρθει με κάποια ταχυμεταφορική , στην περίπτωση την οποία αναλαμβάνει αυτή τον εκτελωνισμό) οι οποίοι επικοινωνούν με τον παραλήπτη αν δε βρουν επίσημο τιμολόγιο/απόδειξη για να τους στείλουν τα αποδεικτικά πληρωμής, και να εκτελωνιστεί το δέμα.

καλη η προσπαθεια σου αλλα νομιζω κανεις καποια λαθακια και ισως προτρεχεις και ισως ακυρωνεις ευκολα αλλες αποψεις

πχ το αν ειναι παρανομο ή οχι (με ευρωπαϊκό ή ελληνικο δίκαιο θα το κρίνουν οι ειδικοι αν κληθουν να αποφανθουν, επειτα ο εκτελωνιστης ειναι ιδιώτης και τα ελτα δεν εχουν εκτελωνιστες και δεν ξερω αν ειναι αρμοδιοι οι ταχυδρομικοι υπαλληλοι να κανουν εκτελωνισμο ενω ο τελωνειακός ειναι του δημοσιου...θα μπορουσα να πω και αλλα ... παντως καλη προσπαθεια να τα συγκεντρωσεις αληθεια

Επεξ/σία από dedalos91
Δημοσ.
Στις 10/2/2020 στις 11:00 ΜΜ, Bilbo1 είπε

πότε αν επιτρέπεται?

εγώ σήμερα παρέλαβα ένα banggood PDM και δεν βλέπω καμία αναφορά σε Κίνα πάνω στο αυτοκόλλητο

Τελευταιο πακετο με PDM από BG που παρέλαβα ήταν πριν την πρωτοχρονια. Ειχε στο πακετο μια στρογγυλη σαν σφραγιδα που ελεγε αυτο country of origin ή καπως έτσι και CN.

Αποστολή του είχε γίνει με PostNL.

2 που ελαβα την προηγουμενη βδομαδα απο bg ήταν με απλο μη συστημενο ταχυδρομείο και δεν σταματησαν (το ενα μαλιστα ειχε πρασινο αυτοκολλητο τελωνειακώς ελευθερο).

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, papp0us είπε

Εγώ θα τα γράψω ακόμα μια φορά, με ελπίδα να βοηθήσω κάποιον να καταλάβει στο χάος τι έχει γίνει, αν και ξέρω οτι θα χαθεί το μήνυμα στο χαμό.

Α) Τα 15€ αυτά είναι χρέωση των ΕΛΤΑ, όχι του τελωνείου, όχι του κράτους, δεν χρειάζεται να είναι σύμφωνη με καμια Ευρωπαική οδηγία, δεν είναι παράνομη(αν μείνει ως έχει και δεν επεκταθεί) και είναι για πολύ συγκεκριμένο σκοπό.

Β) ΟΧΙ. Δεν θα χρεώνονται ολα τα πακέτα κάτω των 22€ με 15€, όχι δε θα χρεωθεί μια θήκη με 15€ όχι δε θα χρεωθεί ένα καλώδιο με 15€ (στο 99% των περιπτώσεων)

Γ) Το αν είναι ή όχι τελωνειακώς ελεύθερο το πακέτο, δεν έχει καμία δουλειά με τη χρέωση.

Δ) Οταν έρχεται ένα πακέτο απο χώρα εκτός Ε.Ε. στο τελωνείο γίνεται μια πρώτη διαλογή. Όσα απο αυτά θεωρούνται χαμηλής αξίας (κάτω απο 22€ CIF) συνεχίζουν την πορεία τους προς τα ταχυδρομεία χωρίς άλλη χρέωση. Οσα θεωρούνται ακριβά (πάνω απο 22€ CIF)  στέλνονται στους εκτελωνιστές των ΕΛΤΑ(αν δεν έχουν έρθει με κάποια ταχυμεταφορική , στην περίπτωση την οποία αναλαμβάνει αυτή τον εκτελωνισμό) οι οποίοι επικοινωνούν με τον παραλήπτη αν δε βρουν επίσημο τιμολόγιο/απόδειξη για να τους στείλουν τα αποδεικτικά πληρωμής, και να εκτελωνιστεί το δέμα.

Ε) ΜΕΧΡΙ την 2/2/2020 σε περίπτωση που το πακέτο έφτανε στον εκτελωνιστή των ΕΛΤΑ, και του στέλνατε χαρτιά που έδειχναν οτι το συνολικό κόστος ήταν κάτω απο 22€, παρότι στην διαλογή το πέρασαν για ακριβό, ο εκτελωνιστής των ελτα, προχωρούσε το δέμα σας  προς το ταχυδρομείο, χωρίς άλλη χρέωση.

Ζ) ΜΕΤΑ την 3/2/2020, στην ίδια περίπτωση, για την διαδικασία αυτή (ελεγχος δέματος, τσεκάρισμα αποδεικτικών κτλ) τα ΕΛΤΑ χρεώνουν 15€ ως αμοιβή του εκτελωνιστή. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΑΣΜΟΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΠΑ, είναι αμοιβή για την διαδικασία του εκτελωνιστή.

Η) Αν δεν αλλάξει κάτι, οταν δείτε στο Tracking Code του πακέτου σας οτι "απαιτείται απόδειξη Paypal η κάρτα" ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ, θα χρεωθείτε τα 15€ , γιατι αυτό το μήνυμα σημαίνει πως στην πρώτη διαλογή το δέμα σας θεωρήθηκε "μάλλον ακριβό(πάνω απο 22€ CIF) και στάλθηκε για έλεγχο. Αν δείτε αναμονή για παρουσία στο τελωνείο δε σημαίνει τίποτα άλλο, παρα το οτι το δέμα σας είναι ακόμα σε σάκο που δεν έχει ανοιχτεί.

Θ) Μπορείτε να αρνηθείτε την παραλαβή του αντικειμένου που έχει χρεωθεί με 15€ χωρίς πρόβλημα για την ώρα.

Ι) Τα δέματα με κόστος πάνω απο 22€ ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΑΝ ΤΕΛΩΝΕΙΟ, και χρέωση απο τα ΕΛΤΑ. Δεν είναι κανένα "εκτακτο χαράτσι" αν πάρετε 100€ δέμα και πληρώσετε Τέλη και ΦΠΑ. Το συνηθισμένο ειναι.

Κ) Δεν έχω ιδέα τι ισχύει με το 3€.

Στην πράξη αυτό που χάνουμε είναι η σιγουριά οτι "κάτω απο 22€ -> όχι άλλα έξοδα" γιατι απο θέμα ελέγχων για την ώρα(και νομίζω γενικά) θα είναι πολύ μικρός ο αριθμός των πακέτων που θα χρεωθούν. Αλλα αυτό ειναι δικιά μου άποψη τελείως, δε λέει τίποτα.

Αν τα διαβάσετε με τη σειρά και έχετε ακόμα απορίες, δεν μπορώ να βοηθήσω παραπάνω, έκανα οτι καλύτερο μπορούσα.

Απλό και κατανοητο. Ευχαριστούμε για το συμμάζεμα. Μου δημιουργείτε όμως μια απορία, (μπορεί να είναι πολυ χαζή) το τελωνείο είναι κρατική υπηρεσία αν δεν κάνω λάθος που σου βάζει τους δασμούς κτλ. γιατί εκτλωνίζουν υπαλληλοι των ΕΛΤΑ.
Αν έχω επιλέξει κάποια άλλη εταιρία μεταφορών (πχ DHL) δε θα πληρώσω των ΕΛΤΑ λογικά ακόμα και αν γίνει έλεγχος? γιατί εγώ δεν έχω επιλέξει να χρησιμοποιήσω καμιά υπηρεσία των ΕΛΤΑ αλλά στο παράδειγμα της dhl....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, dedalos91 είπε

καλη η προσπαθεια σου αλλα νομιαζω κανεις καποια λαθακια και ισως προτρεχεις και ισως ακυρωνεις ευκολα αλλες αποψεις

πχ το αν ειναι ακυρο ή οχι θα το κρίνουν οι ειδικοι αν κληθουν να ααποφανθουν, επειτα ο εκτελωνιστης ειναι ιδιώτης και τα ελτα δεν εχουν εκτελωνιστες και δεν ξερω αν ειναι αρμοδιοι οι ταζυδρομικοι υπαλλοιλοι να κανουν εκτελωνισμο ενω ο τελωνειακός ειναι του δημοσιου...θα μπορουσα να πω και αλλα ... παντως καλη προσπαθεια αληθεια 

Οι τελωνειακοί είναι υπάλληλοι του δημοσίου, και δεν κάνουν εκτελωνισμούς. Εκτελωνισμούς κάνουν οι εκτελωνιστές. 

Οκ, δίκαιο,  όχι οι εκτελωνιστές των ΕΛΤΑ, αλλα εκτελωνιστές για λογαριασμό των ΕΛΤΑ. Δεν αλλάζει κάτι

Ποιες απόψεις ακυρώνω; Αυτές περί Ευρωπαϊκής νομοθεσίας; Αυτό είναι αβάσιμο όσο δεν πάει. Τη δουλειά έχει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία στο τι ζητάει για εκτελωνισμό η DHL π.χ;  

2 λεπτά πριν, maglor1981 είπε

Απλό και κατανοητο. Ευχαριστούμε για το συμμάζεμα. Μου δημιουργείτε όμως μια απορία, (μπορεί να είναι πολυ χαζή) το τελωνείο είναι κρατική υπηρεσία αν δεν κάνω λάθος που σου βάζει τους δασμούς κτλ. γιατί εκτλωνίζουν υπαλληλοι των ΕΛΤΑ.
Αν έχω επιλέξει κάποια άλλη εταιρία μεταφορών (πχ DHL) δε θα πληρώσω των ΕΛΤΑ λογικά ακόμα και αν γίνει έλεγχος? γιατί εγώ δεν έχω επιλέξει να χρησιμοποιήσω καμιά υπηρεσία των ΕΛΤΑ αλλά στο παράδειγμα της dhl....

Όχι, αν τη μεταφορά την κάνει η DHL, τον εκτελωνισμό θα τον αναλάβει η ίδια, δεν μπαίνουν στην μέση τα ΕΛΤΑ. Αν θές μπορείς να φέρεις το δέμα μόνος σου μέσα(χωρίς να χρησιμοποιήσεις διεθνή ταχυδρομεία) και να βάλεις δικό σου εκτελωνιστή να το εκτελωνίσει, ή να το κάνεις και μόνος σου. Απο τη στιγμή που χρησιμοποιουνται διεθνή ταχυδρομεία, η εταιρία που αναλαμβάνει τον εκτελωνισμό είναι τα ΕΛΤΑ, και οι εκτελωνιστές που έχουν σύμβαση μαζί τους.

Επεξ/σία από papp0us
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, papp0us είπε

Ποιες απόψεις ακυρώνω; Αυτές περί Ευρωπαϊκής νομοθεσίας; Αυτό είναι αβάσιμο όσο δεν πάει. Τη δουλειά έχει η Ευρωπαϊκή νομοθεσία στο τι ζητάει για εκτελωνισμό η DHL π.χ;  

αυτο λεω αν δεν εισαι νομικος δεν μπορεις να εισαι σιγουρος αλλα ακομα και να εισαι θα το κρινουν οι επιφορτισμενοι με αυτο το ρολο συναδελφοι σου αν ποτέ κληθουν να αποφανθουν, επισης οσο ειμαστε στην ΕΕ η ευρωπαικη νομοθεσια μας επηρεαζει, δεν ξερω λεπτομεριες δεν ειμαι ειδικος, αλλα να ξερεις υπαρχουν και ευρωπαικοι νομοι που υπερτερουν των εθνικων και πρεπει να συμμορφωθούν με αυτους ακομα και οι ιδιωτικες εταιριες, ναι ετσι ειναι, σκεψου παραδειγματα ... δεν ξερω λεπτομεριες δεν ειμαι ειδικος και δεν μπορω να πω κατι που δεν ξερω ... ασχετως τι πιστευω 

Επεξ/σία από dedalos91
Δημοσ.

"Ο νόμος της Ευρωπαϊκής ένωσης που παραβιάζουν τα ΕΛΤΑ και το τελωνείο βρίσκεται εδώ. Όσοι πληρώσετε το χαράτσι των 15€ για δέματα αξίας κάτω από 22€ έχετε κάθε δικαίωμα να επικαλεστείτε τον Ευρωπαϊκό νόμο και να ζητήσετε εξηγήσεις για την διαδικασία επεξεργασίας από το τελωνείο που επήλθε το δέμα σας και κοστολογήθηκε στα 15€. Ο νόμος της Ε.Ε αναφέρει ξεκάθαρα πως ΔΕΝ επιτρέπεται το κόστος επεξεργασίας να είναι μεγαλύτερο από το πραγματικό."

Άλλο €22 βέβαια και άλλο €15. Αν το κόστος του προιόντος είναι €15.01 με βάση αυτό που γράφουν εδώ μπορούν ανετότατα να βάλουν το κόστος εκτελωνισμού στα €15.

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, papp0us είπε

Εγώ θα τα γράψω ακόμα μια φορά, με ελπίδα να βοηθήσω κάποιον να καταλάβει στο χάος τι έχει γίνει, αν και ξέρω οτι θα χαθεί το μήνυμα στο χαμό.

Α) Τα 15€ αυτά είναι χρέωση των ΕΛΤΑ, όχι του τελωνείου, όχι του κράτους, δεν χρειάζεται να είναι σύμφωνη με καμια Ευρωπαική οδηγία, δεν είναι παράνομη(αν μείνει ως έχει και δεν επεκταθεί) και είναι για πολύ συγκεκριμένο σκοπό.

Β) ΟΧΙ. Δεν θα χρεώνονται ολα τα πακέτα κάτω των 22€ με 15€, όχι δε θα χρεωθεί μια θήκη με 15€ όχι δε θα χρεωθεί ένα καλώδιο με 15€ (στο 99% των περιπτώσεων)

Γ) Το αν είναι ή όχι τελωνειακώς ελεύθερο το πακέτο, δεν έχει καμία δουλειά με τη χρέωση.

Δ) Οταν έρχεται ένα πακέτο απο χώρα εκτός Ε.Ε. στο τελωνείο γίνεται μια πρώτη διαλογή. Όσα απο αυτά θεωρούνται χαμηλής αξίας (κάτω απο 22€ CIF) συνεχίζουν την πορεία τους προς τα ταχυδρομεία χωρίς άλλη χρέωση. Οσα θεωρούνται ακριβά (πάνω απο 22€ CIF)  στέλνονται στους εκτελωνιστές των ΕΛΤΑ(αν δεν έχουν έρθει με κάποια ταχυμεταφορική , στην περίπτωση την οποία αναλαμβάνει αυτή τον εκτελωνισμό) οι οποίοι επικοινωνούν με τον παραλήπτη αν δε βρουν επίσημο τιμολόγιο/απόδειξη για να τους στείλουν τα αποδεικτικά πληρωμής, και να εκτελωνιστεί το δέμα.

Ε) ΜΕΧΡΙ την 2/2/2020 σε περίπτωση που το πακέτο έφτανε στον εκτελωνιστή των ΕΛΤΑ, και του στέλνατε χαρτιά που έδειχναν οτι το συνολικό κόστος ήταν κάτω απο 22€, παρότι στην διαλογή το πέρασαν για ακριβό, ο εκτελωνιστής των ελτα, προχωρούσε το δέμα σας  προς το ταχυδρομείο, χωρίς άλλη χρέωση.

Ζ) ΜΕΤΑ την 3/2/2020, στην ίδια περίπτωση, για την διαδικασία αυτή (ελεγχος δέματος, τσεκάρισμα αποδεικτικών κτλ) τα ΕΛΤΑ χρεώνουν 15€ ως αμοιβή του εκτελωνιστή. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΑΣΜΟΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΠΑ, είναι αμοιβή για την διαδικασία του εκτελωνιστή.

Η) Αν δεν αλλάξει κάτι, οταν δείτε στο Tracking Code του πακέτου σας οτι "απαιτείται απόδειξη Paypal η κάρτα" ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ, θα χρεωθείτε τα 15€ , γιατι αυτό το μήνυμα σημαίνει πως στην πρώτη διαλογή το δέμα σας θεωρήθηκε "μάλλον ακριβό(πάνω απο 22€ CIF) και στάλθηκε για έλεγχο. Αν δείτε αναμονή για παρουσία στο τελωνείο δε σημαίνει τίποτα άλλο, παρα το οτι το δέμα σας είναι ακόμα σε σάκο που δεν έχει ανοιχτεί.

Θ) Μπορείτε να αρνηθείτε την παραλαβή του αντικειμένου που έχει χρεωθεί με 15€ χωρίς πρόβλημα για την ώρα.

Ι) Τα δέματα με κόστος πάνω απο 22€ ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΑΝ ΤΕΛΩΝΕΙΟ, και χρέωση απο τα ΕΛΤΑ. Δεν είναι κανένα "εκτακτο χαράτσι" αν πάρετε 100€ δέμα και πληρώσετε Τέλη και ΦΠΑ. Το συνηθισμένο ειναι.

Κ) Δεν έχω ιδέα τι ισχύει με το 3€.

Στην πράξη αυτό που χάνουμε είναι η σιγουριά οτι "κάτω απο 22€ -> όχι άλλα έξοδα" γιατι απο θέμα ελέγχων για την ώρα(και νομίζω γενικά) θα είναι πολύ μικρός ο αριθμός των πακέτων που θα χρεωθούν. Αλλα αυτό ειναι δικιά μου άποψη τελείως, δε λέει τίποτα.

Αν τα διαβάσετε με τη σειρά και έχετε ακόμα απορίες, δεν μπορώ να βοηθήσω παραπάνω, έκανα οτι καλύτερο μπορούσα.

Ωραία όλα αυτά. Το παράλογο είναι ότι για ποιο λόγο καλείται ο παραληπτης να δώσει αμοιβή σε αυτόν που νόμιζε ότι κάτι ήταν ακριβό και τελικά έκανε λάθος.

Παράλογο. Θα τα κάνω αύριο π*υτανα στη δουλειά και μετά θα ζητήσω αύξηση...

Επεξ/σία από liakjim
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ωραία όλα αυτά. Το παράλογο είναι ότι για πιο λόγο καλείται ο πελάτης να δώσει αμοιβή σε αυτόν που νόμιζε ότι κάτι ήταν ακριβό και τελικά έκανε λάθος.

Παράλογο. Θα τα κάνω αύριο π*υτανα στη δουλειά και μετά θα ζητήσω αύξηση...

Άλλος νόμιζε οτι ήταν ακριβό, άλλος έκανε τον κόπο. Ζητάς απο κάποιον εκτελωνιστή να κάνει την οποια διαδικασία κάνει τσάμπα, επειδή ο άλλος στο τελωνείο το θεώρησε ακριβό. Εσυ σαν εργαζόμενος θα το έκανες;  Η χρέωση ρε παιδιά, είναι άθλια, και οτι πιο χαζό μπορούσαν να σκεφτούν για να καλύψουν το πρόβλημα που αναφέρω απο πάνω. Αβάσιμη ομως δεν είναι.  

Σκέψου να είσαι εσυ ο εκτελωνιστής, και να σου έρχονται 500 πακέτα τη μέρα που πρέπει να ελέγξεις, απο τα οποία τα 450 είναι ελευθερα και δε θα πάρεις μια. Πως θα σου φαινόταν;

9 λεπτά πριν, beagnot είπε

"Ο νόμος της Ευρωπαϊκής ένωσης που παραβιάζουν τα ΕΛΤΑ και το τελωνείο βρίσκεται εδώ. Όσοι πληρώσετε το χαράτσι των 15€ για δέματα αξίας κάτω από 22€ έχετε κάθε δικαίωμα να επικαλεστείτε τον Ευρωπαϊκό νόμο και να ζητήσετε εξηγήσεις για την διαδικασία επεξεργασίας από το τελωνείο που επήλθε το δέμα σας και κοστολογήθηκε στα 15€. Ο νόμος της Ε.Ε αναφέρει ξεκάθαρα πως ΔΕΝ επιτρέπεται το κόστος επεξεργασίας να είναι μεγαλύτερο από το πραγματικό."

Άλλο €22 βέβαια και άλλο €15. Αν το κόστος του προιόντος είναι €15.01 με βάση αυτό που γράφουν εδώ μπορούν ανετότατα να βάλουν το κόστος εκτελωνισμού στα €15.

Τα είπαμε και πιο πάνω. Ο Νόμος αυτός λέει οτι οι εταιρίες μεταφορών ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΕΩΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥΣ. Δεν έχει να κάνει με το κόστος το αντικειμένου. 

Ο ίδιος αυτός ο νόμος αναφέρει και ποια ειναι τα έξοδα που μπορεί να προκύψουν:

The shipping provider may charge a customs clearance fee or customs handling fee for processing the import declaration, an advancement fee for paying the duty and VAT on behalf of the recipient, an airline handling fee for loading and unloading the goods, a security fee for screening or x-raying the goods and a fee for preparing the customs declaration.

Αυτά δεν μπορεί να υπερβουν ως χρέωση τα ΕΛΤΑ. Δεν έχει σημασία πόσο κάνει το δέμα. 

When goods are brought into the European Union by postal operators such additional charges are limited to the costs of the customs clearance procedure.

"Οταν εισέρχονται αγαθά στην Ε.Ε. απο τις εταιρίες μεταφορών, τα έξτρα έσοδα περιορίζονται στο κόστος των διαδικασιών της εκκαθάρισης του τελωνείου" Δηλαδή "ποσα χρειάζεσαι για να κάνεις τη διαδικασία; 15€ αυτά μονο μπορείς να χρεώσεις. Το πως βγαίνει τα 15€ δεν έχω ιδέα.

Επεξ/σία από papp0us
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ο εκτελωνισμός αν δεν κάνω λάθος είναι μια διαδικασία η οποία δεν περιλαμβάνει μόνο το άνοιγμα ενός δέματος αλλα και πολλες αλλες εργασιες (κυριως χαρτουρα) οι οποιες γινονται και αμείβονται στο συνολο τους οχι μονο το πρωτο βημα που ειναι να δω αν απαιτειται εκτελωνισμος, ε λοιπον αν το σκεφτεις ετσι ειναι αδικο να πληρωνεις πχ το συνολο της τιμης για το 1/5 της συνολικης υπηρεσιας και μαλιστα σε μια ακριβη τιμη με βαση την αξια του προς εκτελωνισμο αντικειμενου (δεν ξερω ισως αμείβονται και με ποσοστα, δεν ειμαι ουτε και εκτελωνιστης)

είναι σαν να πας στον γιατρό να δει αν έχεις πρόβλημα στην καρδιά και σε εξετάζει και λέει όχι είσαι καλά, άλλα σε καλεί να πληρώσεις εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς 

έδιτ

τι είπα ρε συ 😃, μου άρεσε και γι αυτό το bold 

Επεξ/σία από dedalos91
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Customs clearance fees

The customs clearance is the documented permission to pass that the national customs authority grants to the imported goods.

The customs clearance is typically given to a shipping agent to prove that all applicable customs duties have been paid and the shipment has been approved.

The shipping provider may charge a customs clearance fee or customs handling fee for processing the import declaration, an advancement fee for paying the duty and VAT on behalf of the recipient, an airline handling fee for loading and unloading the goods, a security fee for screening or x-raying the goods and a fee for preparing the customs declaration.

These charges will vary from company to company.

When goods are brought into the European Union by postal operators such additional charges are limited to the costs of the customs clearance procedure.

Member States cannot impose charges related to customs clearance higher than the actual costs incurred.

 

Συμφωνα με τα bold το τελωνείο αφου δωσει άδεια να περάσει το αγαθό το περνάει σε έναν παροχο αποστολών στην περιπτωση μας τα ΕΛΤΑ για τη διαχείρισή του. (custom clearance)

Άρα το custom clearance γινεται από τα ΕΛΤΑ. Στο τέλος όμως λέει ότι η χρέωση για το custom clearance , οπότε την όποια διαχείρηση δεν μπορεί να σε χρεώσει πάνω από την αξία του αντικειμένου. Οπότε ΝΑΙ τα ελτά μπορούν να σου βάλουν ένα καπέλο για την διαχείρηση, ποτέ όμως πάνω από την αξία του αντικειμένου. Αυτό καταλαβαίνω εγώ.

Αν το αντικείμενο κανει 2€ μέχρι 2€ χρεωση. Αν τώρα κάνει 15€ μπορεί να σε χρεώσει 15€

 

Επεξ/σία από maglor1981
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, maglor1981 είπε

ρα το custom clearance γινεται από τα ΕΛΤΑ. Στο τέλος όμως λέει ότι η χρέωση για το custom clearance , οπότε την όποια διαχείρηση δεν μπορεί να σε χρεώσει πάνω από την αξία του αντικειμένου. Οπότε ΝΑΙ τα ελτά μπορούν να σου βάλουν ένα καπέλο για την διαχείρηση, ποτέ όμως πάνω από την αξία του αντικειμένου. Αυτό καταλαβαίνω εγώ.

Αν το αντικείμενο κανει 2€ μέχρι 2€ χρεωση. Αν τώρα κάνει 15€ μπορεί να σε χρεώσει 15€

Εκει είναι το μπέρδεμα. Δεν αναφέρεται  πουθενά η αξία του αντικειμένου. Σου λέει οτι μπορεί σε χρεώσει ΜΟΝΟ τη διαδικασία με οτι αυτή περιλαμβάνει, και τίποτα περισσότερο

 

5 λεπτά πριν, dedalos91 είπε

ο εκτελωνισμος αν δεν κανω λαθος ειναι μια διαδικασια η οποια δεν περιλαμβανει μονο το ανοιγμα ενος δεματος αλλα και πολλες αλλες εργασιες (κυριως χαρτουρα) οι οποιες γινονται και αμοιβονται στο συνολο τους οχι μονο το πρωτο βημα που ειναι να δω αν απαιτειται εκτελωνισμος, ε λοιπον αν το σκεφτεις ετσι ειναι αδικο να πληρωνεις πχ το 1/5 της συνολικης υπηρεσιας και μαλιστα σε μια ακριβη τιμη με βαση την αξια του προς εκτελωνισμο αντικειμενου (δεν ξερω ισως αμείβονται και με ποσοστα, δεν ειμαι ουτε και εκτελωνιστης)

ειναι σαν να πας στον γιατρο να δει αν εχεις προβλημα στην καρδια και σε βλεπει και λεει οχι αλλα σε καλει να πληρωσεις εγχειρηση ανοιχτης καρδιας 

Ταυτόχρονα αυτό που γινοταν μέχρι τώρα, είναι να πηγαίνεις στο γιατρό, και επειδή δε σου βρίσκει καρδιοπάθεια, δε σε χρεώνει τις εξετάσεις.

Είπαμε η χρέωση είναι βλαμμένη, και άδικη, γιατι είναι πολύ υψηλή, αλλα δεν είναι αβάσιμη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, papp0us είπε

Άλλος νόμιζε οτι ήταν ακριβό, άλλος έκανε τον κόπο. Ζητάς απο κάποιον εκτελωνιστή να κάνει την οποια διαδικασία κάνει τσάμπα, επειδή ο άλλος στο τελωνείο το θεώρησε ακριβό. Εσυ σαν εργαζόμενος θα το έκανες;  Η χρέωση ρε παιδιά, είναι άθλια, και οτι πιο χαζό μπορούσαν να σκεφτούν για να καλύψουν το πρόβλημα που αναφέρω απο πάνω. Αβάσιμη ομως δεν είναι.  

Σκέψου να είσαι εσυ ο εκτελωνιστής, και να σου έρχονται 500 πακέτα τη μέρα που πρέπει να ελέγξεις, απο τα οποία τα 450 είναι ελευθερα και δε θα πάρεις μια. Πως θα σου φαινόταν;

Ο εκτελωνιστής δεν παίρνει μισθό για να κάνει τον εκτελωνιστή; Ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί να πρέπει να υπάρχει η απαίτηση για έξτρα αμοιβή.

Είναι αβάσιμη.

Επεξ/σία από liakjim
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, papp0us είπε

Ταυτόχρονα αυτό που γινοταν μέχρι τώρα, είναι να πηγαίνεις στο γιατρό, και επειδή δε σου βρίσκει καρδιοπάθεια, δε σε χρεώνει τις εξετάσεις.

σόρυ αλλα παλι αθελα σου σφάλεις δεν πηγαινες και δεν σε εξεταζε ... απο τα ελτα περνουσαν αερα μονο δειγματολειπτικα εξεταζαν δεματα 

Επεξ/σία από dedalos91
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ο εκτελωνιστής δεν παίρνει μισθό για να κάνει τον εκτελωνιστή; Ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί να πρέπει να υπάρχει η απαίτηση για έξτρα αμοιβή.

Είναι αβάσιμη.

Χωρίς να παίρνω όρκο, νομίζω πως δεν έχουν μισθό, ελεύθεροι επαγγελματίες είναι

 

Απο αλλου εδώ μέσα βρήκα αυτό 

  

Στις 8/1/2019 στις 2:13 ΜΜ, giwrgos555 είπε

Ο τελωνειακός υπάλληλος είναι έμμισθος υπάλληλος του Υπουργείου Οικονομικών και πιο συγκεκριμένα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων γίνεσαι τέτοιος μόνο μέσω προκήρυξης ΑΣΕΠ όταν βγεί.Απο εκεί και πέρα υπάρχει ο εκτελωνιστής ο οποίο είναι ελεύθερος επαγγελματίας ή και υπάλληλος σπανιότερα όπως λεέι ο paylidis  σε κάποια μεταφορική εταιρεία  και διενεργεί την γραφειοκρατική διαδικασία του εκτελωνισμού των δεμάτων και πληρώνεται γι'αυτό με κάθε εκτελωνισμό.Πρέπει να περάσεις απο ειδική σχολή εκτελωνιστή και να πάρεις το πτυχίο και την άδεια άσκησης επαγγέλματος κατόπιν εξετάσεων που διενεργούνται απο το Υπουργείο Οικονομικών.

Και πάλι λέω δεν είμαι σίγουρος. Αλλα αυτή την αισθηση έχω. 

5 λεπτά πριν, dedalos91 είπε

σόρυ αλλα παλι αθελα σου σφάλεις δεν πηγαινες και δεν σε εξεταζε ... περνουσαν αερα μονο δειγματολειπτικα εξεταζαν δεματα 

Μα τα δειγματολειπτικά χρεώνουν. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΟΥΝ χρεώνουν, όχι οσα βρουν μπροστά τους.

Επεξ/σία από papp0us
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...