Προς το περιεχόμενο

Τέλος εκτελωνισμού €15 για αποστολές από Κίνα με κόστος έως €22


Atropocc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, papath είπε

Δεν είναι κάτι νεότερο. Έχει αναφερθεί ήδη εδώ, από πολλούς, και μάλιστα έχει αποδομηθεί πλήρως ο καθησυχαστικός της χαρακτήρας.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

καλησπερα σας !!! εψαξα ΄λιγο και βρηκα τον συνδεσμο απο κατω, δεν ξερω εαν μασ καλυπτει 100%  αλλα μπορουμε να το παρουμε ως σημειο αναφορας. φυσικα πρεπει να κανουμε καταγγελιες στην ΕΕΤΤ.  δεν διαβασα ολες τις σελιδες και δε ξερω εαν το εχει αναφερει καποιος συμφορουμιτης,

 

https://ec.europa.eu/taxation_customs/individuals/buying-goods-services-online-personal-use/buying-goods/buying-goods-online-coming-from-a-noneu-union-country_en?fbclid=IwAR1w6vcAMZ-wiO9WMG3fSJLMg3l5SanyCxIWQ8XnXyb6SS4p7T5iMyBqDWI

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, kitsoklis είπε

καλησπερα σας !!! εψαξα ΄λιγο και βρηκα τον συνδεσμο απο κατω, δεν ξερω εαν μασ καλυπτει 100%  αλλα μπορουμε να το παρουμε ως σημειο αναφορας. φυσικα πρεπει να κανουμε καταγγελιες στην ΕΕΤΤ.  δεν διαβασα ολες τις σελιδες και δε ξερω εαν το εχει αναφερει καποιος συμφορουμιτης,

https://ec.europa.eu/taxation_customs/individuals/buying-goods-services-online-personal-use/buying-goods/buying-goods-online-coming-from-a-noneu-union-country_en?fbclid=IwAR1w6vcAMZ-wiO9WMG3fSJLMg3l5SanyCxIWQ8XnXyb6SS4p7T5iMyBqDWI

Τι ακριβώς έχουμε ανακαλύψει με αυτό ρε παιδια θα μου πει κανείς; Γιατί κάνει κύκλους στο fb λες και βρήκαμε πετρέλαιο, και έχω την εντύπωση ότι δε λέει τίποτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, kitsoklis είπε

καλησπερα σας !!! εψαξα ΄λιγο και βρηκα τον συνδεσμο απο κατω, δεν ξερω εαν μασ καλυπτει 100%  αλλα μπορουμε να το παρουμε ως σημειο αναφορας. φυσικα πρεπει να κανουμε καταγγελιες στην ΕΕΤΤ.  δεν διαβασα ολες τις σελιδες και δε ξερω εαν το εχει αναφερει καποιος συμφορουμιτης,

https://ec.europa.eu/taxation_customs/individuals/buying-goods-services-online-personal-use/buying-goods/buying-goods-online-coming-from-a-noneu-union-country_en?fbclid=IwAR1w6vcAMZ-wiO9WMG3fSJLMg3l5SanyCxIWQ8XnXyb6SS4p7T5iMyBqDWI

Εδω αν καταλαβα καλά λέει οτι δυναται να επιβληθει και ΦΠΑ για αγορες αξίας 10-22€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφαιρεθηκε εντελως το αρχειο pdf των νεων ειδικων τελων

https://www.elta.gr/Portals/0/pdf/Τιμ_Ειδικα_Τέλη_Εκτελωνισμού_02_2020.pdf

Ενω το προηγουμενο αρχειο υπαρχει ακομη...

https://www.elta.gr/Portals/0/pdf/nea_eidika_telh_ektelwnismou.pdf

Μηπως ολο αυτο με τα 15 ευρω ηταν παιχνιδακι των ΕΛΤΑ ωστε να το μειωσουν υστερα π.χ στα 5 ευρω σε καθε δεμα κατω των 22 ευρω που τυχων ελεγχθει, να φανει σαν να μας κανουν "χαρη" και ο κοσμος να το δεχθει σε γενικες γραμμες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, kitsoklis είπε

καλησπερα σας !!! εψαξα ΄λιγο και βρηκα τον συνδεσμο απο κατω, δεν ξερω εαν μασ καλυπτει 100%  αλλα μπορουμε να το παρουμε ως σημειο αναφορας. φυσικα πρεπει να κανουμε καταγγελιες στην ΕΕΤΤ.  δεν διαβασα ολες τις σελιδες και δε ξερω εαν το εχει αναφερει καποιος συμφορουμιτης,

https://ec.europa.eu/taxation_customs/individuals/buying-goods-services-online-personal-use/buying-goods/buying-goods-online-coming-from-a-noneu-union-country_en?fbclid=IwAR1w6vcAMZ-wiO9WMG3fSJLMg3l5SanyCxIWQ8XnXyb6SS4p7T5iMyBqDWI

Δε μας καλύπτει στο προβλημα που έχουμε. Αυτο που επεβαλαν τα ΕΛΤΑ είναι τέλος/αμοιβή για μια υπηρεσια που παρέχουν. Δεν είναι ΦΠΑ ούτε τελωνειακό τέλος. Για την ακρίβεια πρόκειται για χαράτσι.

Επεξ/σία από spartak1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dead-Poet είπε

 

Σοβαρά τώρα, πιστεύεις ότι θα βρεθεί άνθρωπος που αντί για 1 ευρώ για το ίδιο καλώδιο φόρτισης από Κίνα, θα δώσει 10 ευρώ σε ελληνικό σκρουτζομάγαζο; Ή αντίστοιχα για το τηλεχειριστήριο που ανέφερε προηγούμενος χρήστης μερικά μηνύματα παραπάνω;

νομιζω πως ναι.αντι να δωσει 1+15 και 2 μηνες αναμονης,θα δώσει 10 ευρώ σε ελληνικό σκρουτζομάγαζο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιμένω 7-8 δεματάκια, τα περισσότερα είναι 2-3 ευρώ και ένα των 8 ευρώ από αλιεξπρες. Ήδη το ένα έληξε και έκανα dispute το οποίο και δέχτηκαν. Αύριο λήγει ακόμα ένα. Από τη μια ο κινεζικός ιός, από την άλλη το χαράτσι των ελτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, konpan123 είπε
  • Από τα 19 δεματάκια που περιμένω απο aliexpress συνολικής αξίας 36,23$!!! (και τα 19), διάλεξα 5 που θα τα ήθελα οπωσδήποτε και για τα οποία ίσως(?) πληρώσω τα 3 ευρά αν και δεν είμαι ακόμα σίγουρος αν θα το κάνω, αναλόγως τα κέφια μου... Για 15 δεν το συζητώ. Τα υπόλοιπα ας τα βάλουν στον κόλο τους , πλην όμως θα ενημερώσω τους Κινέζους προμηθευτες γιατί δεν φταίνε σε τίποτα οι άνθρωποι, ώστε να μου πουν τι μπορεί να γίνει για να γυρίσουν πίσω . Δεν θα ήθελα σε καμμιά περίπτωση να τα φάνε αυτά τα λαμόγια στα τελωνεία. Ακύρωσα και δύο παραγγελίες και φυσικά συμμετέχω στις καταγγελίες με υπογραφές και τα ρέστα. 
  •  Αυτό δεν πρέπει να περάσει με τίποτα

Ηρέμησε φίλος! Αν περιμένεις 19 πακέτα και είναι 2-3 ευρώ η κάθε σου παραγγελία, μην ξεχνάς ότι κατά 99% σου έχουν αποσταλεί με ΑΠΛΟ ταχυδρομείο. Τα ΑΠΛΑ  ΔΕΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ (ανεξάρτητα από την αξία τους)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, stavpup είπε

Περιμένω 7-8 δεματάκια, τα περισσότερα είναι 2-3 ευρώ και ένα των 8 ευρώ από αλιεξπρες. Ήδη το ένα έληξε και έκανα dispute το οποίο και δέχτηκαν. Αύριο λήγει ακόμα ένα. Από τη μια ο κινεζικός ιός, από την άλλη το χαράτσι των ελτα.

Εγω δεν παρέλαβα το δεμα εδω και 10 ημέρες απο τη λήξη του buyer protection και αναγκαστικά σήμερα προχώρησα σε dispute.  Eννοείται πως επικοινώνησα με τον πωλητή 24 ώρες πριν λήξει η κανονική προθεσμία των 60 ημερών και μόνος του μου είπε αν δεν παραλάβω σε 7-10 ημέρες να προχωρήσω σε dispute. To άσχημο είναι πως σε λιγότερο απο 24 ώρες λήγει και η προθεσμία για άλλο ενα δεματάκι που δεν ήρθε :(  Επικοινώνησα ήδη με τον πωλητή αλλά με αυτές τις καθυστερήσεις δεν βλέπω να αποφεύγω και το 2ο dispute... Ειλικρινά νιώθω άσχημα, πρώτη  φορά δύο συνεχόμενα dispute ;  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

με επιφύλαξη θα πω κάτι και αβεβαιοτητα.

Δεν νομίζω να μπορέσει να σταθεί 15 ευρώ τελωνειακό τέλος σε όλα τα μικροδέματα κλπ,

για πολλούς λόγους!

ίσως μια μικρότερη επιβάρυνση πχ 3,7 ευρώ ανάλογα μεγέθους κλπ,

αλλά 15 ευρώ ίσως να σταθεί μόνο λογω για λίγο λόγω κορονοιού κλπ! 

διότι πχ δεν είναι δυνατόν οι κινέζοι να στέλνουν με δωρεάν μεταφορικά στα 20 ευρώ

κοτζαμ μητρική, ξυριστικές μηχανές, φακούς, ραδιοφωνα υψηλής τεχνολογίας και ενα σύγχρονο

κράτος να λέει στα 15 ευρώ ραδιόφωνο θέλω άλλα 15 για να το εκτελωνίσω!

δεν νομίζω κανένα σύγχρονο κράτος δυτικής νοοτροπίας να έχει τέτοια πολιτική!

δεν μπορεί να μαζευτεί χρήμα καταργωντας εμπορικές συναλλαγές,

ούτε εχω ακούσει να καθήσει να ασχοληθεί κάποιος φορές με ψιλικατζίδικες τιμές

ψιλικατζίδικες αγορές, και να βάζει τέλος 15 ευρώ στα ψιλικατζίδικα!

κατα δεύτερον οι ίδιοι οι τελωνειακοί πρέπει να εχουν μεγάλα προβλήματα,

καθώς δεν θα υπάρχουν δυνατότητες με το υπάρχον προσωπικό να καθήσουν

να εκτελωνίζουν κάθε ψιλικατζίδικο μικροδέμα ,

θα αργουν πολύ, και τελικά και οι ίδιοι μαλλον θα ξέρουν ότι περίπου άνω του 80%

των ψιλικατζίδικων θα επιστρέφεται Κίνα,

οπότε πάλι θα αυτοί θα χρεωθούν έξτρα φόρτο εργασίας,

πρώτα να πατάνε 15 ευρώ στα δέματα και μετά να τα ξαναγυρνάνε κίνα!

σιγά μην τους δώσουν και νέο προσωπικό να τους βοηθήσει έτσι εύκολα κ γρήγορα!

 

άρα οι ίδιοι εκ των πραγμάτων για να μην διαμαρτύρεται ο κόσμος και για να μην 

γίνει τεράστιο κόλλημα στο τελωνείο με αρκετά καρότσια καθυστερημενων

ψιλικών,

 

θα κληθούν να κάνουν πατέντες γιατι δεν είναι ευκολο πραγμα να παραμένουν

αρκετά καρότσια ψιλικών στα πόδια τους για πολύ καιρό!

αν αρχήσει ο κόσμος να διαμαρτύρεται λέγοντας τί έγινε, περιμένω 3 μήνες, 

εγω περιμένω 4 μήνες, αν γεμίσουν οι αποθήκες και είναι συνεχώς τσιτωμένοι

και συνεχώς δεν προλαβαίνουν να εκτελωνίζουν Χ καρότσια ψιλικών καθημερινά, 

θα αναγκαστουν ίσως να πουν ρε φίλε αφού δεν μου στέλνεις νέο προσωπικό

θα αναγκαστώ κ εγω να περνάω μερικά καρότσια έτσι, χωρίς να προλαβαίνω 

να ασχοληθώ!! για να πάρουμε ανάσα! σε οποιον δεν αρέσει ας έρθει 

να εκτελωνίζει Χ καροτσια καθημερινά με το μισθό μας 

και να τα κάνει και καλύτερα να του πούμε κ εμείς μπράβο φίλε!

φυσικά τα λέω με επιφύλαξη, πού να ξέρω τί μπορεί να γίνεται>!?

 

θα δούμε τί θα γίνει.

λογω κορονοιου τελικά μπορεί να γίνουν πολλά. 

 

Επεξ/σία από peiraiask
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, molot12 είπε

Εγω δεν παρέλαβα το δεμα εδω και 10 ημέρες απο τη λήξη του buyer protection και αναγκαστικά σήμερα προχώρησα σε dispute.  Eννοείται πως επικοινώνησα με τον πωλητή 24 ώρες πριν λήξει η κανονική προθεσμία των 60 ημερών και μόνος του μου είπε αν δεν παραλάβω σε 7-10 ημέρες να προχωρήσω σε dispute. To άσχημο είναι πως σε λιγότερο απο 24 ώρες λήγει και η προθεσμία για άλλο ενα δεματάκι που δεν ήρθε :(  Επικοινώνησα ήδη με τον πωλητή αλλά με αυτές τις καθυστερήσεις δεν βλέπω να αποφεύγω και το 2ο dispute... Ειλικρινά νιώθω άσχημα, πρώτη  φορά δύο συνεχόμενα dispute ;  

 

25 λεπτά πριν, molot12 είπε

Εγω δεν παρέλαβα το δεμα εδω και 10 ημέρες απο τη λήξη του buyer protection και αναγκαστικά σήμερα προχώρησα σε dispute.  Eννοείται πως επικοινώνησα με τον πωλητή 24 ώρες πριν λήξει η κανονική προθεσμία των 60 ημερών και μόνος του μου είπε αν δεν παραλάβω σε 7-10 ημέρες να προχωρήσω σε dispute. To άσχημο είναι πως σε λιγότερο απο 24 ώρες λήγει και η προθεσμία για άλλο ενα δεματάκι που δεν ήρθε :(  Επικοινώνησα ήδη με τον πωλητή αλλά με αυτές τις καθυστερήσεις δεν βλέπω να αποφεύγω και το 2ο dispute... Ειλικρινά νιώθω άσχημα, πρώτη  φορά δύο συνεχόμενα dispute ;  

Υπάρχει καθυστέρηση γιατί τώρα είναι η κινέζικη πρωτοχρονιά. Αλλά την έχω πατήσει με τρία μικροδέματα που δεν πήρα χαμπάρι ότι έληξαν και δεν πρόλαβα να κάνω dispute. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, stavpup είπε

Υπάρχει καθυστέρηση γιατί τώρα είναι η κινέζικη πρωτοχρονιά. Αλλά την έχω πατήσει με τρία μικροδέματα που δεν πήρα χαμπάρι ότι έληξαν και δεν πρόλαβα να κάνω dispute. 

Ουδεμια σχεση δεν εχει η CNY (που ηταν πριν αρκετες μερες), το μονο που αλλαζει οταν υπαρχει η CNY ειναι πως αργουν να ΦΥΓΟΥΝ τα πακετα απο Κινα. Δλδ απο 20 Γεναρη μεχρι 5 Φλεβαρη καθε χρονο καθυστερουν οι αποστολες (τωρα με τον Κορονοιο βεβαια καθυστερουν ακομα και τωρα).
Η παραδοση καμια σχεση δεν εχει με αυτο.

Επεξ/σία από Salvation81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, molot12 είπε

Εγω δεν παρέλαβα το δεμα εδω και 10 ημέρες απο τη λήξη του buyer protection και αναγκαστικά σήμερα προχώρησα σε dispute.  Eννοείται πως επικοινώνησα με τον πωλητή 24 ώρες πριν λήξει η κανονική προθεσμία των 60 ημερών και μόνος του μου είπε αν δεν παραλάβω σε 7-10 ημέρες να προχωρήσω σε dispute. To άσχημο είναι πως σε λιγότερο απο 24 ώρες λήγει και η προθεσμία για άλλο ενα δεματάκι που δεν ήρθε :(  Επικοινώνησα ήδη με τον πωλητή αλλά με αυτές τις καθυστερήσεις δεν βλέπω να αποφεύγω και το 2ο dispute... Ειλικρινά νιώθω άσχημα, πρώτη  φορά δύο συνεχόμενα dispute ;  

φίλε μην στενοχωριέσαι, ρίξε dispute λόγω αλλαγής συνθηκών, δεν νομίζω ότι θα συμβεί τίποτα φοβερό

για 2 ή 2000+ (!!!) μικροδέματα που θα επιστρεψουν! "θα ζήσουν αυτοί καλά κ εμείς καλύτερα!" 😀

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...