panos0121 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 δηλαδη και λιγο χοντρικα τα ελτα ειναι μια εταιρια ,βασικα ειναι η νο1 εταιρια μεταφορων στην ελλαδα..εχει τον μεγαλυτερο τζιρο απ ολες τις ιδιωτικες..πληρωνεται κανονικα απο ους πελατες για τις υπηρεσιες που προσφερει..αλλα παρ ολα αυτα χανει 6εκ ευρω το μηνα?κατι τετοιο διαβασα πιο πισω?πως τα χανει ρε φιλε?που τα χανει αφου πληρωνεται κανονικα....μαλιστα..διορισαμε πολλους υπαληλους για να μας ψηφισουνε και τωρα μαζευτηκανε πολλοι και τα εξοδα ειναι παραπανω απο τα εσοδα αλλα δεν μπορουμε να τους διωξουμε γτ δεν θελουμε να χασουμε τους ψηφους(και δεν μπορουμε ενδεχομενως) οποτε καλυτερα να βουλιαξει και να τα ιδιωτικοποιησουμε αλλα ως τοτε ας αρπαξουμε οτι προλαβουμε..ναι αλλα απο ποιον?απο τον συνηθης υποπτο..τον ελληνα πολιτη.. 1
spyroseva Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, baskon είπε Δε βγάζεις άκρη στο ελλαδισταν.. Φυσικά παρόμοιες εμπειρίες έχω και εγώ με το συνήγορο του πολίτη και άλλες υπηρεσίες. Γενικά Γιάννης κερνάει Γιάννης πίνει είναι.. Το ίδιο και εδώ με τα ΕΛΤΑ.. Δε θα βγάλουμε άκρη. Αναμένουμε να δούμε τι θα γίνει πάντως.. Έτσι και αλλιώς δε νομίζω να απέκτησαν την ικανότητα εκεί στα τελωνεία να ελέγχουν όλα τα πακέτα.. Και φυσικά θα στείλουμε τα πακέτα μέσω Ολλανδίας.. Είμαστε τόσο ηλιθιοι που αν ο Κινέζος μας πει να στέλνει εκατομμύρια πακέτα μέσω Ελλάδας για τριγωνική αποστολή θα του πούμε ΟΧΙ. Εδώ είμαστε Ελλάδα δε κάνουμε τέτοια κόλπα εμείς. Επειδή τυγχάνει να γνωρίζω καλά τη νομοθεσία και τη διαδικασία ως προς τον "Συνήγορο του Πολίτη", θα ήθελα να σας ενημερώσω το εξής. Ο "Συνήγορος του Πολίτη" για τον οποίο έγινε αναφορά πιο πάνω, δεν έχει καμία σχέση με το αντικείμενο και τη συζήτηση του θέματος, ούτε έχει να κάνει με τον Τραπεζικό τομέα (αναφέρθηκε από φίλο, ότι υπάλληλος του Συνηγόρου του Πολίτη, προσπαθούσε να τον πείσει ότι η Τράπεζα (Alpha) είχε δίκιο.. κλπ.) - Όσον αφορά καταναλωτικά αγαθά και υπηρεσίες αρμόδια Υπηρεσία είναι ο "Συνήγορος του Καταναλωτή" και εκεί πρέπει να γίνουν οι καταγγελίες από εμάς. Για τον Τραπεζικό τομέα αρμόδια Υπηρεσία είναι ο "Τραπεζικός Διαμεσολαβητής". Ο "Συνήγορος του Πολίτη" είναι Ανεξάρτητη Αρχή έχει να κάνει με άλλα ζητήματα Δημοσίων Υπηρεσιών (Δήμοι, Υπουργεία, Κοινωνική Προστασία, Αστυνομική Βία, Ρατσιστικές ή άλλες επιθετικές ενέργειες σε σχολεία κλπ.)- δεν έχει ουδεμία αρμοδιότητα για θέματα καταναλωτή (εκτός από ΔΕΗ - οριακά και αυτό) ή Τραπεζικές συναλλαγές. Έχω συνεργαστεί αρκετές φορές με το "Συνήγορο του Πολίτη" λόγω αντικειμένου μου και έχω βοηθηθεί αρκετά και σε δύσκολες περιπτώσεις. Μην λέμε ανακρίβειες και παρασύρουμε τους φίλους εδώ, ούτε να γενικεύουμε, όπως κακή ώρα "γενικεύουν" τα ΕΛΤΑ με τα 15ευρα και δεν μας αρέσει. Καλό είναι κάποια στιγμή να έχουμε υπεύθυνη στάση έτσι ώστε και οι Υπηρεσίες είτε του Δημοσίου, είτε του Ιδιωτικού τομέα να μας αντιμετωπίζουν επίσης υπεύθυνα ως πολίτες και όχι ως υπηκόους. Συμφωνώ απόλυτα με την παρότρυνση άλλων φίλων για μαζικές καταγγελίες και αναφορές στις αρμόδιες, όμως, υπηρεσίες που στην περίπτωση μας είναι: 1. ο "Συνήγορος του Καταναλωτή", 2. Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (πρώην Υπουργείο Εμπορίου) και 3. Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (EETT) Φιλικά, Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2020 από spyroseva 9
dinos234 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Πριν κάτι μήνες που μίλησα με μια τελωνειακό να ρωτήσω κάτι για ένα δέμα μου είπε ότι 20.000 δέματα περίπου έρχονται καθημερινά από Κίνα. Οι Κινέζοι δεν πληρώνουν μεταφορικά να στείλουν κάτι από όσο ξέρω είναι όλα του κράτους. Τα λεφτά πιστεύω ότι εκτός ότι έγιναν πολλές προσλήψεις που από την μια καλό είναι για να έχει ο κόσμος δουλειά, τα μεγάλο στελέχη κάτι δεν θα έβαλαν στην τσέπη τους αποκλείεται αλλού και αλλού γίνονται τετοια.
baskon Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 14 minutes ago, spyroseva said: Επειδή τυγχάνει να γνωρίζω καλά τη νομοθεσία και τη διαδικασία ως προς τον "Συνήγορο του Πολίτη", θα ήθελα να σας ενημερώσω το εξής. Ο "Συνήγορος του Πολίτη" για τον οποίο έγινε αναφορά πιο πάνω, δεν έχει καμία σχέση με το αντικείμενο και τη συζήτηση του θέματος, ούτε έχει να κάνει με τον Τραπεζικό τομέα (αναφέρθηκε από φίλο, ότι υπάλληλος του Συνηγόρου του Πολίτη, προσπαθούσε να τον πείσει ότι η Τράπεζα (Alpha) είχε δίκιο.. κλπ.) - Όσον αφορά καταναλωτικά αγαθά και υπηρεσίες αρμόδια Υπηρεσία είναι ο "Συνήγορος του Καταναλωτή" και εκεί πρέπει να γίνουν οι καταγγελίες από εμάς. Για τον Τραπεζικό τομέα αρμόδια Υπηρεσία είναι ο "Τραπεζικός Διαμεσολαβητής". Ο "Συνήγορος του Πολίτη" είναι Ανεξάρτητη Αρχή έχει να κάνει με άλλα ζητήματα Δημοσίων Υπηρεσιών (Δήμοι, Υπουργεία, Κοινωνική Προστασία, Αστυνομική Βία, Ρατσιστικές ή άλλες επιθετικές ενέργειες σε σχολεία κλπ.)- δεν έχει ουδεμία αρμοδιότητα για θέματα καταναλωτή (εκτός από ΔΕΗ - οριακά και αυτό) ή Τραπεζικές συναλλαγές. Έχω συνεργαστεί αρκετές φορές με το "Συνήγορο του Πολίτη" λόγω αντικειμένου μου και έχω βοηθηθεί αρκετά και σε δύσκολες περιπτώσεις. Μην λέμε ανακρίβειες και παρασύρουμε τους φίλους εδώ, ούτε να γενικεύουμε, όπως κακή ώρα "γενικεύουν" τα ΕΛΤΑ με τα 15ευρα και δεν μας αρέσει. Καλό είναι κάποια στιγμή να έχουμε υπεύθυνη στάση έτσι ώστε και οι Υπηρεσίες είτε του Δημοσίου, είτε του Ιδιωτικού τομέα να μας αντιμετωπίζουν επίσης υπεύθυνα ως πολίτες και όχι ως υπηκόους. Συμφωνώ απόλυτα με την παρότρυνση άλλων φίλων για μαζικές καταγγελίες και αναφορές στις αρμόδιες, όμως, υπηρεσίες που στην περίπτωση μας είναι: 1. ο "Συνήγορος του Καταναλωτή", 2. Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (πρώην Υπουργείο Εμπορίου) και 3. Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (EETT) Φιλικά, Αναφέρθηκε από τον φίλο ο συνήγορος του πολίτη και το συντομο σχόλιο μου πήγαινε ακριβώς για αυτόν, από τον οποίο έχω εμπειρία σε θέμα που εμπίπτει στις αρμοδιότητες του. Από εκεί και πέρα καλή η διευκρίνιση, δεν έπρεπε να έχει αναφερθεί από την αρχή ο συνήγορος του πολίτη (από τον φίλο) αν δεν είναι αρμόδιος. Στα του θέματος είμαι περίεργος να δω τι θα γίνει στη πράξη με τα ΕΛΤΑ. Για την ώρα αγορές από Κίνα με φιδω, η αλλιώς priority όπου γίνεται. 1
The_Judas Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 2 λεπτά πριν, dinos234 είπε Πριν κάτι μήνες που μίλησα με μια τελωνειακό να ρωτήσω κάτι για ένα δέμα μου είπε ότι 20.000 δέματα περίπου έρχονται καθημερινά από Κίνα. Οι Κινέζοι δεν πληρώνουν μεταφορικά να στείλουν κάτι από όσο ξέρω είναι όλα του κράτους. Τα λεφτά πιστεύω ότι εκτός ότι έγιναν πολλές προσλήψεις που από την μια καλό είναι για να έχει ο κόσμος δουλειά, τα μεγάλο στελέχη κάτι δεν θα έβαλαν στην τσέπη τους αποκλείεται αλλού και αλλού γίνονται τετοια. Μην τα ρίχνουμε όλα στα μεγαλοστελέχη... Ποια σοβαρή εταιρεία με 500εκ χρέη προσλαμβάνει υπαλλήλους (ενώ ήδη έχει κόστος μισθοδοσίας 200εκ ευρώ /έτος) και γιατί να το θεωρούμε καλό;
dsvee Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Θέλουν φαντάζομαι να διώξουν (εθελουσία έξοδος) τους παλιούς με υψηλούς μισθούς και να πάρουν νέους με χαμηλό μισθό. Επίσης κλείνουν αρκετά υποκαταστήματα ή μειώνουν το ωράριο. Τα ΕΛΤΑ έχασαν το παιχνίδι στις υπηρεσίες courier. Οι online αγορές έχουν αυξηθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια. Πόσα μαγαζιά έχετε δει να στέλνουν με ΕΛΤΑ; Πολύ λίγα συγκριτικά με το μέγεθος και το δίκτυο που εχουν. Μόνο λογαριασμούς στέλνουν πια...
Aurumnus Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 3 ώρες πριν, bromiaris είπε Για μία ακόμη φορά δείχνουμε το πόσο λαμόγια και κοπρόσκυλα είμαστε... Έχουμε χρεωμένα ΕΛΤΑ.... Αντί να ξυπνήσουμε και να δούμε τι κάνουν οι Ολλανδοί, Γερμανοί κλπ κλπ που από αυτούς περνούν όλα τα ακριβά δέματα για όλη την ΕΕ, μαζεύοντας ζεστό χρήμα.... εμείς επιμένουμε όχι να κάνουμε συμφωνίες με τους Κινεζικους κολοσσούς αλλά να βάζουμε ηλίθια χαράτσια σε δέματα που δεν χρειάζονταν ποτέ εκτελωνισμό... Αλλά ξέχασα... όταν εμείς φτιάχναμε τον Παρθενώνα, αυτοί έτρωγαν βελανίδια.... Αφού η εγχώρια παρασιτική Ελίτ μας βλέπει όλους σαν μηχανάκια παραγωγής χρήματος και ολικής απομύζησης μας. Φοβούνται ότι αν αρχίσουν να γίνονται σωστά πράγματα για τη χώρα μας, μία μέρα θα χάσουν τα προνόμια τους και θα τους πάρει όλους ο διάολος! 1
DEREK4A Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Καλημέρα, εάν φτάσει στα ΕΛΤΑ ένα ηλεκτρονικό τσιγάρο ή κάποια μπαταρία δεν τα στέλνουν πίσω στην Κίνα? Ποιός τα κρατάει?
bromiaris Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Βλέπω το 15 ευρώ χαράτσι να έρχεται επάνω μου με δρασκελιές.... 1
Aurumnus Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Συνέχεια γράφουν ότι τα ΕΛΤΑ έχουν πολύ προσωπικό. Έκλεισαν το ταχυδρομείο πίσω από το σπίτι μου που είχε τουλάχιστον 7 άτομα προσωπικό και οι υπηρεσίες μεταφέρθηκαν σε ένα κεντρικό κατάστημα. Σε συζητήσεις με άλλα άτομα στο κεντρικό κατάστημα, έμαθα ότι και άλλα ΕΛΤΑ στην ευρύτερη περιοχή είχαν κλείσει και μεταφέρθηκαν όλα στο κεντρικό. Που πήγαν όλοι αυτοί οι υπάλληλοι από τα καταστήματα που έκλεισαν; Γιατί στο κεντρικό κατάστημα που όλοι πια πηγαίνουμε και γίνεται ο χαμός, πάνω από 4 άτομα δεν έχω δει! Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2020 από Aurumnus
KalishBioloid Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 13 λεπτά πριν, bromiaris είπε Βλέπω το 15 ευρώ χαράτσι να έρχεται επάνω μου με δρασκελιές.... Αν έμπαινες στο κόπο να διαβάσεις μερικές σελίδες παραπίσω, θα ήξερες ότι δε θα πληρώσεις τίποτα.
papp0us Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 15 λεπτά πριν, DEREK4A είπε Καλημέρα, εάν φτάσει στα ΕΛΤΑ ένα ηλεκτρονικό τσιγάρο ή κάποια μπαταρία δεν τα στέλνουν πίσω στην Κίνα? Ποιός τα κρατάει? H μπαταρία γιατι να σταματήσει; Δεν έχει θέμα το τελωνείο με τις μπαταρίες, οι αεροπορικές δεν τις μεταφέρουν για θέματα ασφαλειας. Τα ηλ. τσιγάρα καταστρέφονται
bromiaris Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, KalishBioloid είπε Αν έμπαινες στο κόπο να διαβάσεις μερικές σελίδες παραπίσω, θα ήξερες ότι δε θα πληρώσεις τίποτα. Φίλε μου καλέ το νήμα το έχω παρακολουθήσει από την πρώτη ημέρα... Εσύ μάλλον δεν το παρακολουθείς. Αν το έκανες θα καταλάβαινες ότι αστειεύομαι, γιατί πριν 19 ωρες έχω ανεβάσει διευκρίνιση για δέμα που χρεώθηκε 15 ευρώ πριν τις νέες χρεώσεις, αλλά έγραφε στο tracking number των ΕΛΤΑ "διαδικασία φυσικού ελέγχου από τελωνείο". Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2020 από bromiaris
greengr21 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 https://www.capital.gr/epixeiriseis/3409750/ta-400-ekat-euro-aggizei-to-kostos-tou-sxediou-diasosis-ton-elta Αναφορά σε κείμενο Στο πλαίσιο αυτό, τα ΕΛΤΑ θα προχωρήσουν σε καλύτερη αξιοποίηση του μόνιμου προσωπικού, με το μέσο κόστος των μονίμων υπαλλήλων να ανέρχεται σε 2.850 ευρώ μηνιαίως. στρογγυλεψτε το ποσο στο 3χιλιαρο ρε τσιγκουνηδες αντε απο την τσεπη σας βγαινουν
dedalos91 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, wasd είπε Το free shipping είναι προς εσένα. ΦΥΣΙΚΑ και το έχεις πληρώσει. Απλά ο πωλητής το έχει ενσωματώσει στην τιμή του προϊόντος (ναι ακόμα και αυτά που κάνουν 50cents για παράδειγμα). εχεις δικιο μονο μην ξεχνας και την εως 100% επιδοτηση κοστους αποστολης προιοντων για τονωση των εξαγωγων του κινεζικου κρατους επισης και το γεγονος οτι οι κινεζοι δεν πληρωνουν συνηθως την αποστολη με το κομματι αλλα με τον χρονο χρησης της υπηρεσιας, δηλαδη για 1 μηνα δινω 100 ευρω και στελνω ο,τι και οσα χρειαζομαι μεσα σε αυτον τον μηνα....τετοια εξηγηση υπαρχει λοιπον και αλλη που ισως δεν γνωριζουμε οχι δεν ειμαι κινεζος απλα τα διαβασα στο νετ Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου 2020 από dedalos91
Προτεινόμενες αναρτήσεις