Προς το περιεχόμενο

Τέλος εκτελωνισμού €15 για αποστολές από Κίνα με κόστος έως €22


Atropocc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, Nos20VT είπε

Με το Brexit και τα δέματα από Αγγλία ξέρουμε τι θα γίνει;

Μετα την 31/12/2020, θα ισχύσει λογικά ότι και απο την ΚΙΝΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, siegfried_gr είπε

Ακόμα κι έτσι η Επιτροπή κάνει λάθος. Από την Ε.Ε. προκύπτει ότι το κόστος  για customs clearance δεν πρέπει να υπερβαίνει την πραγματική αξία του προϊόντος. Οπότε το χαράτσι των πονηρίδηδων στα ΕΛΤΑ είναι απλά παράνομο. Οι λοιπές εταιρείες είναι  Ι.Χ. κι ας βάλουν και 1000€. Who cares.

 

9 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Τι να σου πω ρε φίλε. Δεν ξέρω τι ορίζει η ΕΕ σχετικά. Θα το ψάξω.

Δεν με εκπλήσσει πάντως αυτή η κίνηση. Ήταν αναμενόμενο να κάνουν κάτι δεδομένου το όγκου αγορών από την Κίνα χωρίς δασμούς, Φ.Π.Α. ή τίποτα.

Δε λέει ακριβώς αυτό, αλλά κάτι έβγαλα! Αν κάποιος έχει άλλη πηγή, ας το πει.

 

Αναφορά σε κείμενο

Customs clearance fees

The customs clearance is the documented permission to pass that the national customs authority grants to the imported goods.
The customs clearance is typically given to a shipping agent to prove that all applicable customs duties have been paid and the shipment has been approved.
The shipping provider may charge a customs clearance fee or customs handling fee for processing the import declaration, an advancement fee for paying the duty and VAT on behalf of the recipient, an airline handling fee for loading and unloading the goods, a security fee for screening or x-raying the goods and a fee for preparing the customs declaration.
These charges will vary from company to company.
When goods are brought into the European Union by postal operators such additional charges are limited to the costs of the customs clearance procedure.
Member States cannot impose charges related to customs clearance higher than the actual costs incurred.
 

Οπότε:
 

  1. Οπως το διαβάζω, είναι επιτρεπτό να χρεώνουν fee απλά και μόνο για να επεξεργαστούν το πακέτο και ας μην υπάρχει τελικά χρέωση ΦΠΑ ή δασμών, αφού η περιγραφή το σπάει σε 100 κομμάτια, και μόνο το ένα έχει να κάνει με «ΦΠΑ/δασμούς».
  2. Στις τελευταίες δύο γραμμές, η προμήθεια πρέπει να μην ξεπερνά το κόστος της διαδικασίας (όχι του δέματος). Όσοι κάνουν καταγγελία ίσως μπορούν να πατήσουν σε αυτό: Μπορούν τα ΕΛΤΑ να αποδείξουν ότι τους κοστίζει €15 ο εκτελωνισμός και μόνο ενός προϊόντος που τελικά βγαίνει «ελεύθερο»;
Επεξ/σία από iddqdiddqd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Αυτά πέρασαν απο έλεγχο λοιπόν στο τελωνείο. Πριν την 3/2/2020. 

Μετά την 3/2/2020, ότι είχαμε συνηθίσει με αυτό το πράσινο αυτοκόλλητο, πλέον θα είναι +15€.

Αυτό σημαίνει πως ίδια παραγγελία σου στο μέλλον, πάλι θα πέρναγε απο έλεγχο και θα σου κόστιζε 15€*2

Το πιο πιθανό είναι όπως το λες.

Σε λίγες μέρες θα αρχίσει να φαίνεται αν παίρνει η μπάλα όλα τα δέματα με το πράσινο αυτοκόλλητο ή είναι όποιον πάρει ο Χάρος.

Γι'αυτό καταγγελίες τώρα, που το πράγμα είναι φρέσκο. Αν περάσει και παγιωθεί... μετά καληνύχτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο εκτελωνιστης διενεργει  εκτελωνισμο οταν το δεμα χρειαστει να περασει τελωνειακους ελεγχους και διαδικασιες. Οταν το δεμα γραφει τιμη κατω τον 22 ευρω, δεν χρειαζεται να το εκτελωνισει, γιατι ειναι τελωνειακως ελευθερο.  Απλως παρισταται, λαμβανει τα 3 (ευρω) της παραστασης (το πολυ) και φευγει.

Το καινουργιο  που μας λενε τωρα ειναι οτι για οποια δεματα κρινουν αυτοι, στην πραξη  δεν εμπιστευονται  την αναγραφομενη χαμηλη αξια, και ετσι αποφασιζουν να το πανε για τελωνειακο ελεγχο (εκτελωνισμο)  και εκει ακριβως  τρωει το 15αρι στα σιγουρα, ειτε κανει 0,1 ευρω ειτε 19,99 ευρω.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, ringboy είπε

Ο εκτελωνιστης διενεργει  εκτελωνισμο οταν το δεμα χρειαστει να περασει τελωνειακους ελεγχους και διαδικασιες. Οταν το δεμα γραφει τιμη κατω τον 22 ευρω, δεν χρειαζεται να το εκτελωνισει, γιατι ειναι τελωνειακως ελευθερο.  Απλως παρισταται, λαμβανει τα 3 (ευρω) της παραστασης (το πολυ) και φευγει.

Το καινουργιο  που μας λενε τωρα ειναι οτι για οποια δεματα κρινουν αυτοι, στην πραξη  δεν εμπιστευονται  την αναγραφομενη χαμηλη αξια, και ετσι αποφασιζουν να το πανε για τελωνειακο ελεγχο (εκτελωνισμο)  και εκει ακριβως  τρωει το 15αρι στα σιγουρα, ειτε κανει 0,1 ευρω ειτε 19,99 ευρω.

Δεν μπορούμε να λέμε στον αποστολέα (bangood πχ) να αναγράφει ότι το περιεχόμενο του πακέτου έχει κόστος κάτω από 22€ ;;;; 

Επεξ/σία από SakisLeft
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ διαβάζοντας όλα αυτά έχω μία άλλη μεγάλη απορία... Εφόσον υπάρχει το priority direct mail στο banggood και priority line EU στο gearbest γιατί δεν το καθιερώνουν και στα υπόλοιπα Aliexpress, ebay να τελειώνουμε; Έτσι πχ θα πληρώνουμε ένα 2ευράκι και θα έρχονται και όλα πιο γρήγορα γιατί θα φαίνονται ότι έρχονται από EU.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ετοιμη και η δικη μου καταγγελια στο συνηγορο με το κειμενο του @Orestis_G 

αρκει μια φωτογραφια της (μαζι με τα ταυτοτητες κλπ) και αποστολη με το μειλ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

2 λεπτά πριν, SakisLeft είπε

Δεν μπορούμε να λέμε στον αποστολέα (bangood πχ) να αναγράφει ότι το περιεχόμενο του πακέτου έχει κόστος κάτω από 22€ ;;;; 

Μα για τα δεματα κατω των 22 ευρω λεμε.

Επεξ/σία από ringboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Αυτά πέρασαν απο έλεγχο λοιπόν στο τελωνείο. Πριν την 3/2/2020. 

 

Αυτα, με το πρασινο αυτολλητο δεν ειχαν τελωνειακο ενδιαφερον αρα δεν περασαν απο ελεγχο στο τελωνειο.

Οταν θα περασει κατι απο ελεγχο στο τελωνειο (κατι το οποιο παρουσιαζει τελωνειακο ενδιαφερον) και ζητηθουν παραστατικα (αποδειξεις, pay pal κτλ) οτι ποσο ειναι απο 0€-150€, εχει ενα κοστος παραστασης στο τελωνειο που ειναι 15€, και σε περιπτωση που αποδειχθει οτι το προίον ειναι πανω απο 22€, στο 15€ της παραστασης ειναι + το ΦΠΑ.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@papp0us Και πάλι δεν το διατυπώνεις εντελώς σωστά, μολονότι κάπως το σώζεις στο τέλος. Η διαδικασία είναι η εξής, βάσει της εγκυκλίου που δημοσίευσες:

Στάδιο 1:

Ρίχνουμε μια ματιά στα δεματάκια και τα χωρίζουμε σε "Τελωνειακώς Ελεύθερα" και σε πακέτα προς έλεγχο. Τα πρώτα φεύγουν με πράσινη ετικεττούλα, κι όλα καλά

Στάδιο 2:

Τα πακέτα προς έλεγχο ελέγχονται και επιβάλλονται οι αντίστοιχοι δασμοί και φόροι, αν υπάρχουν. Κατόπιν μπαίνει και το χαράτσι των ΕΛΤΑ (15 για έως 150 ευρώ, κλιμακωτά μετά).  Κατόπιν φεύγουν με την κίτρινη ετικετούλα.

Οπότε το όλο θέμα είναι το αν στο στάδιο 1 αποφασίσει ο υπάλληλος να περάσει το δεματάκι για έλεγχο. Υποθέτω ότι αν τους λείψουν αρκετά λεφτά εκεί στα ΕΛΤΑ, θα αυξηθεί και ο αριθμός των ελέγχων.

 

Άρα, η σωστή διατύπωση είναι ότι όλα τα δέματα διατρέχουν τον κίνδυνο να φάνε το χαράτσι, ΑΝ πάνε για έλεγχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, thanos75x είπε

Εγώ διαβάζοντας όλα αυτά έχω μία άλλη μεγάλη απορία... Εφόσον υπάρχει το priority direct mail στο banggood και priority line EU στο gearbest γιατί δεν το καθιερώνουν και στα υπόλοιπα Aliexpress, ebay να τελειώνουμε; Έτσι πχ θα πληρώνουμε ένα 2ευράκι και θα έρχονται και όλα πιο γρήγορα γιατί θα φαίνονται ότι έρχονται από EU.

Μα απ ότι κατάλαβα δεν έχει σχέση εάν είναι Priority... Ισχύει για όλα. Οοοο εχω μπερδευτεί... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, SakisLeft είπε

Δεν μπορούμε να λέμε στον αποστολέα (bangood πχ) να αναγράφει ότι το περιεχόμενο του πακέτου έχει κόστος κάτω από 22€ ;;;; 

Από εκεί ξεκίνησε η φάση: οι κινέζοι από μόνοι τους γράφανε αστεία ποσά, οπότε το τελωνείο αντί να εμπιστευεται τη δήλωση στο πακέτο και να τσεκάρει αραιά και που, ελέγχει πολύ πιο εντατικά, καθυστερεί, ζητάει κάρτες/paypal κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, christos_75 είπε

Αυτα, με το πρασινο αυτολλητο δεν ειχαν τελωνειακο ενδιαφερον αρα δεν περασαν απο ελεγχο στο τελωνειο.

Οταν θα περασει κατι απο ελεγχο στο τελωνειο (κατι το οποιο παρουσιαζει τελωνειακο ενδιαφερον) και ζητηθουν παραστατικα (αποδειξεις, pay pal κτλ) οτι ποσο ειναι απο 0€-150€, εχει ενα κοστος παραστασης στο τελωνειο που ειναι 15€, και σε περιπτωση που αποδειχθει οτι το προίον ειναι πανω απο 22€, στο 15€ της παραστασης ειναι + το ΦΠΑ.

Αυτό ίσχυε μέχρι τώρα και μάλιστα την διαδικασία την είχα κάνει 2 φορές και πλήρωσα κανονικά ότι αναλογούσε. Τώρα με την νέα απόφαση δεν θα είναι το ίδιο. Αυτό λέμε σε όλο το νήμα αν κατάλαβες ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Orestis_G είπε

@papp0us Και πάλι δεν το διατυπώνεις εντελώς σωστά, μολονότι κάπως το σώζεις στο τέλος. Η διαδικασία είναι η εξής, βάσει της εγκυκλίου που δημοσίευσες:

Στάδιο 1:

Ρίχνουμε μια ματιά στα δεματάκια και τα χωρίζουμε σε "Τελωνειακώς Ελεύθερα" και σε πακέτα προς έλεγχο. Τα πρώτα φεύγουν με πράσινη ετικεττούλα, κι όλα καλά

Στάδιο 2:

Τα πακέτα προς έλεγχο ελέγχονται και επιβάλλονται οι αντίστοιχοι δασμοί και φόροι, αν υπάρχουν. Κατόπιν μπαίνει και το χαράτσι των ΕΛΤΑ (15 για έως 150 ευρώ, κλιμακωτά μετά).  Κατόπιν φεύγουν με την κίτρινη ετικετούλα.

Οπότε το όλο θέμα είναι το αν στο στάδιο 1 αποφασίσει ο υπάλληλος να περάσει το δεματάκι για έλεγχο. Υποθέτω ότι αν τους λείψουν αρκετά λεφτά εκεί στα ΕΛΤΑ, θα αυξηθεί και ο αριθμός των ελέγχων.

Άρα, η σωστή διατύπωση είναι ότι όλα τα δέματα διατρέχουν τον κίνδυνο να φάνε το χαράτσι, ΑΝ πάνε για έλεγχο.

Αυτό που περιγράφεις, ισχύε και πριν, με τη διαφορά οτι στο δεύτερο στάδιο αν το πακέτο τελικά εμφανιζόταν κόστους ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟΥ των 22€ ο εκτελωνιστής ΔΕΝ χρεώνε την όποια δουλειά του. Τώρα την χρεώνει. 

Που είπα κάτι διαφορετικό; Που είπα οτι , ό,τι μπει μέσα θα γράψει; Μέχρι τώρα δεν το χρέωναν τώρα το χρεώνουν. ΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ.

Και το "οσα μπουν αν μπουν" διάβασε τι έγινε οταν άρχισαν να χρεώνουν το τρίευρω, και πως ξαφνικά το 85% των πακέτων ήταν άξιο ελέγχου ξαφνικά. 

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, SakisLeft είπε

Μα απ ότι κατάλαβα δεν έχει σχέση εάν είναι Priority... Ισχύει για όλα. Οοοο εχω μπερδευτεί... 

Αποκλείεται να πληρώσεις τελωνείο ή χαράτσι ή ότιδήποτε άλλο για πακέτο που έρχεται από EU. Μην μπερδεύεσαι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...