terkos2 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2020 2 ώρες πριν, papp0us είπε κάπου είχα διαβάσει(θα βρώ και πηγή, αλλα δεν ηταν επίσημη) οτι είναι εύκολος ο διαχωρισμός τους και με την ειδοποίοηση, αφού ανάλογα με το τι ξεκινάει το Tracking code, δείχνει και την κλάση του. RΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧσε επιστολές CΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ σε δέματα EΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ σε EMS οταν μιλάμε φυσικά για συστημένα δέματα. Κλασσικά με κάθε επιφύλαξη, αν κάνω λάθος, ας διορθώσει κάποιος. Με την μέχρι τώρα εμπειρία μου απο επιστολές/πακέτα, νομίζω οντως έτσι πάει. Για δες εδώ στα Ρωσικά μεν αλλά με το google translate θα τα καταφέρεις. 1
papp0us Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2020 3 λεπτά πριν, terkos2 είπε Για δες εδώ στα Ρωσικά μεν αλλά με το google translate θα τα καταφέρεις. Μπραααααβο κάτι τέτοιο είχα βρεί , αλλα όχι στα Ρώσικα Αυτό φαίνεται πιο ενημερωμένο. 1
terkos2 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2020 Εγώ το χρησιμοποιώ και ως tracking, σε κάποιες περιπτώσεις μου έχει τύχει κάποια δέματα που δεν είναι ανιχνεύσιμα στα γνωστά tracking αυτό να τα ανιχνεύει.
kokos198 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2020 Έλαβα και γώ το ίδιο μήνυμα με έναν φίλο ποροηγούμενος ακριβώς από τον ίδιο υπάλληλο...Δεν ξέρω καν τι εννοεί. Πρόκειται για κινέζικα παπούτσια αξίας περί των 18 ευρώ.
makfil Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2020 Με τα τελευταία δεδομένα δεν πρέπει να ανησυχείς, απλά, θα περιμένεις να βγει από το τελωνείο και να προωθηθεί για παράδοση.
kokos198 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2020 6 λεπτά πριν, makfil είπε Με τα τελευταία δεδομένα δεν πρέπει να ανησυχείς, απλά, θα περιμένεις να βγει από το τελωνείο και να προωθηθεί για παράδοση. Τότε για ποιόν λόγο το καθυστερούν αν είναι τόσο ξεκάθαρα όσο τα λέμε? Θα ενημερώσω μόλις υπάρξει εξέλιξη για να ξέρει κ ο επόμενος που θα του έρθει κάτι αντίστοιχο
makfil Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2020 Γιατί είναι 1η μέρα εφαρμογής του νέου τιμολογίου και αλλαγής πολιτικής και πρέπει να προσαρμοστούν όλοι.
dionysg Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2020 Πάντως είμαστε ή του ύψους ή του βάθους. 08/12 στάλθηκε media player απο Κίνα. Σήμερα εμφανίστηκε Ελλάδα, πέρασε ΓΕΤΑ, πήγε κέντρο διανομής. Ούτε επικοινωνία, ούτε απόδειξη, τίποτα. Μάλλον το μικρό μέγεθος του MP τους μπέρδεψε και το άφησαν έτσι. Άντε και το είχα σίγουρο για 15ευρο
kokos198 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2020 έστειλα και ζήτησα διευκρινήσεις σχετικά με το χρήζει ατέλειας και μου απάντησε μια κυρία με το παρακάτω μήνυμα: "Εφόσον έχετε αποδεικτικό αξίας είδους κάτω των 22€ δεν επιβαρύνεστε με χρεώσεις φόρου και τελών εκτελωνισμού συνεπώς χρήζει ατέλειάς με την ολοκλήρωση του ελέγχου από την αρμόδια τελωνειακή αρχή ο παραλήπτης θα ενημερωθεί από το τοπικό ταχυδρομικό κατάστημα ΕΛΤΑ της περιοχής του για την παράδοση του δέματος"
makfil Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2020 Και πάλι σου απάντησαν το αυτονόητο, ότι θα φύγει χωρίς χρεώσεις από το τελωνείο και θα παραλάβεις το δέμα σου.
marjel Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Μια ενημέρωση για αυτούς που έτυχε να πληρώσουν το 15, μετά από επικοινωνία που είχα με τα ΕΛΤΑ θα πάρουν πίσω τα π@π@...ια τους (sorry για την γλώσσα αλλά με το κράτος που έχουμε). Βέβαια από το τελωνείο που ρώτησα ούτε φωνή ούτε ακρόαση! Επεξ/σία 19 Φεβρουαρίου 2020 από marjel
donstefano Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2020 8 λεπτά πριν, marjel είπε Μια ενημέρωση για αυτούς που έτυχε να πληρώσουν το 15, μετά από επικοινωνία που είχα με τα ΕΛΤΑ θα πάρουν πίσω τα π@π@...ια τους (sorry για την γλώσσα αλλά με το κράτος που έχουμε). Βέβαια από το τελωνείο που ρώτησα ούτε φωνή ούτε ακρόαση! Καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στο συνήγορο.εαν είσαι παθών βάρα!
Dvs Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Δεν ξερω αν το εχει ποσταρει καποιος ήδη: https://www.elta.gr/Portals/0/5 site ____02_2020.pdf Τι εννοεί στο β; Επεξ/σία 19 Φεβρουαρίου 2020 από Dvs
nikosgnr Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2020 22 ώρες πριν, tarantules είπε Πάντως η ζημιά έχει ήδη γίνει.Οι αναμονές είναι τεράστιες για κάποιο δέμα και πλέον δεν προβλέπεται να ξεμπουκώσουν οι αποθήκες σύντομα.Οτιδηποτε και να παραγγείλει κάποιος θα έχει minimum χρόνο αναμονής πάνω από 2μηνο με τη σημερινή κατάσταση. Έχω δέμα από 18 Δεκέμβρη που έχει φτάσει τελωνείο από 1η Φεβρουαρίου και ακόμα η κατάσταση (awaiting custom inspection) δεν έχει αλλάξει.Πιστεύω οτι το κάνουν εσκεμμένα.Ειδικά μετά το φιάσκο με τη χρέωση που αναγκάστηκαν και πήραν πίσω, να οπλιστείτε με υπομονή.Θα αφήνουν τα δέματα να "ωριμάζουν" σαν καλό κρασί και όταν τα παραλαμβάνεις δεν θα θυμάσαι καν οτι τα είχες παραγγείλει. Μια απο τα ίδια. 2 δέματα απο μέσα Δεκέμβρη που στο 17Track δεν τα εμφανίζει καν πως έχουν φτάσει εδώ. Υπήρχε και υπάρχει ήδη θέμα με τις αναμονές, δε μπορώ καν να φανταστώ τι θα γίνει απο 'δω και πέρα που το πράγμα με τα ΕΛΤΑ και τις καθυστερήσεις έχει μπουκώσει τόσο πολύ. Το 2μηνο σε αναμονή που λένε αρκετοί, είναι πολύ αισιόδοξο. 1
Dead-Poet Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2020 Στις 17/2/2020 στις 6:19 ΜΜ, kosutasu22 είπε Μα λεει πως θα ειναι υποχρεωμενο το τελωνειο να κολλαει πρασινη ετικετα αν βρεθει τελωνειακως ελευθερο. Είναι αδύνατον οι τελωνειακοί υπάλληλοι να επικολλούν την πράσινη ετικέτα σε ΚΑΘΕ πακετάκι/φακελάκι, γιατί απαιτεί πολύ χρόνο αν γίνει για όλα, δηλαδή πολύ προσωπικό, και οι τελωνειακοί δεν είναι τόσο πολλοί (σε πλήθος). Το χαρτάκι (θα πρέπει να) το κολλάει το ΕΛΤΑ/ΓΕΤΑ, και ακριβώς ΕΚΕΙ είναι το σημείο όπου μπορεί να γίνει η ματσακονιά και να μπει το χαράτσι, ή να αιτιολογηθεί (ως "παροχή υπηρεσίας εκτελωνισμού").
Προτεινόμενες αναρτήσεις