Προς το περιεχόμενο

Logitech MX Master 2S - 67,10 ευρώ - amazon.de


newnick

Προτεινόμενες αναρτήσεις

39 λεπτά πριν, MoviemakerGr είπε

Αθάνατο AMAZON !!

άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Το Ερώτημα..

Please explain to me why on my previous orders you kept 1€ that in the end you returned back to me
and this time you kept all the amount immediately. I think this is not right especially for the products that have estimated time over a month.

Η Απάντηση..

Thank you for writing to Amazon.
If you place an order at Amazon and you select the Credit Card payment method, we always initiate a query with your bank. We run a check to ensure that the details are valid and that the card has not been reported as lost or stolen.
In the process, we request that the amount of €1.00 should be debited. However, we don't take this debit through to the end. It's just a security query. The query isn't actually charged to your credit card. Some banks/ credit card companies save this inquiry as an entry for up to 7 days before deleting it again. However, there are no costs to you.
I am very sorry for any inconvenience you have experienced.
Please do not hesitate to contact me if you have any questions.
Thank you for your patience and have a nice day!

We'd appreciate your feedback. Please use the buttons below to vote about your experience today.

Ξαναστείλε την ερώτηση αλλά μόνο με το δεύτερο σκέλος της (παρακράτηση όλου του ποσού) Μίλα συγκεκριμένα για το προϊόν που παρήγγειλες τώρα. Μην τους μπλέκεις με το τι γινόταν στο παρελθόν . ΤΟ support εκει θα κοιτάξει την παραγγελία σου και θα σου πει τι ενέργειες εχουν κάνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

48 λεπτά πριν, anonik είπε

Ξαναστείλε την ερώτηση αλλά μόνο με το δεύτερο σκέλος της (παρακράτηση όλου του ποσού) Μίλα συγκεκριμένα για το προϊόν που παρήγγειλες τώρα. Μην τους μπλέκεις με το τι γινόταν στο παρελθόν . ΤΟ support εκει θα κοιτάξει την παραγγελία σου και θα σου πει τι ενέργειες εχουν κάνει.

Χαχαχ μα επισυναπτεις την παραγγελία για να κάνεις το ερώτημα.. απλά οι Άνθρωποι είναι πλεον ρομποτακια δεν δύναται να σκεφτούν ακόμα και με δεδομένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, MoviemakerGr είπε

Εμένα 3 πρόσφατες αγορές που εχω κάνει μου δεσμεύει άμεσα όλο το ποσό, αλλιώς μου λέει να αλλάξω τον τρόπο πληρωμής.

Ενω πριν δέσμευε 1 ευρω και στα τράβαγε οταν ηταν να κάνει την αποστολή.. τωρα που μιλαμε εχω δεσμευμένα 650 ευρω με παράδοση 1-2 μήνες..

 

17 ώρες πριν, DsLmAnIaC είπε

Μου έτυχε πρόσφατα με το amazon Ιταλίας και δεν το πίστευα. Στις προηγούμενες αποστολές δεσμευε το ποσό όταν έφευγε το προϊόν. 

Μπορεί να θέλουν απλά να διασφαλίζουν τις παραγγελίες τους. 

 

17 ώρες πριν, Dantε είπε

Και σε φιλο,του δεσμευσε αμεσως 400+ ευρω χωρις να στειλουν το προιον.

Ακυρωσε τη παραγγελια 4-5 μερες αργοτερα γιατι το βρηκε Ελλαδα και του τα γυρισαν.

Μαλλον αλλαζουν τακτικη.

Εγώ πάντως,αν δεν έχω κάποιο μεγάλο κενό μνήμης,θυμάμαι οτι πάντα έτσι γινόταν. Δέσμευση του ποσού αμέσως με την παραγγελία ή στη διάρκεια της μέρας,και χρέωση/τράβηγμα των χρημάτων οταν ήταν έτοιμο για αποστολή. 

Ειδικά αυτό που γράφεις @MoviemakerGr για το 1 ευρώ,είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν υπήρχε ποτέ σε αγορά. Μόνο σε καταχώρηση νέας κάρτας,αλλαγή τρόπου πληρωμής ή αλλαγή στοιχείων κάποιας κάρτας. Και είναι κανονική χρέωση και επιστροφή,όχι δέσμευση. Γι αυτό και όταν δεν υπάρχει επαρκές υπόλοιπο στην κάρτα σου ζητάει από την πρώτη μέρα να αλλάξεις τρόπο πληρωμής. Αν ίσχυε αυτό που λες,θα έβρισκε το 1 ευρώ που θα χρειαζόταν και δεν θα σε ενοχλούσε μέχρι να χρειαστεί να χρεώσει.

Δυστυχώς έχω διαπιστώσει μέσα από διάφορες κουβέντες ότι πολύς κόσμος συγχέει την δέσμευση με τη χρέωση και δεν ξέρει τη διαφορά μεταξύ λογιστικού/διαθέσιμου υπολοίπου. Ή έστω ισως δεν τα "διαβάζει" σωστά. Δεν βοηθάνε σε αυτό και οι τράπεζες,οι οποίες δείχνουν η καθεμιά με διαφορετικό τρόπο αυτά τα στοιχεία. Άλλη δείχνει τη δέσμευση ως προσωρινή κίνηση,άλλη δεν δείχνει τίποτα. Άλλη στη σύνοψη δείχνει το λογιστικό,άλλη δείχνει και τα δύο κτλ. Αρκετές φορές μου έχει τύχει κάποιος να μου λέει ότι δεν του πήραν λεφτά επειδή κοιτάει το λογιστικό υπόλοιπο.

Πρακτικά δηλαδή και εν συντομία,η διαφορά του amazon με άλλους retailers με το "δεν χρεώνω μέχρι την αποστολή" είναι απλά ότι δεν σου παίρνει τα χρήματα από τον λογαριασμό.όχι ότι μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις. Φαντάζομαι θα είναι πιο εύκολο να γίνει ακύρωση έτσι όσο είναι απλά δεσμευμένα. Αν ψωνίσεις απο αλλού προπαραγγελία θα πληρώσεις κανονικά και θα φύγουν τα χρήματα από τον λογαριασμό.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Xvipes είπε

Η Amazon σου ζητάει το παλιό πίσω όμως :D 

Όχι πάντα :D

2 ώρες πριν, MoviemakerGr είπε

Χαχαχ μα επισυναπτεις την παραγγελία για να κάνεις το ερώτημα.. απλά οι Άνθρωποι είναι πλεον ρομποτακια δεν δύναται να σκεφτούν ακόμα και με δεδομένα.

Μόνο με το Ιταλικό είχα θέμα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, pedrojay είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Εγώ πάντως,αν δεν έχω κάποιο μεγάλο κενό μνήμης,θυμάμαι οτι πάντα έτσι γινόταν. Δέσμευση του ποσού αμέσως με την παραγγελία ή στη διάρκεια της μέρας,και χρέωση/τράβηγμα των χρημάτων οταν ήταν έτοιμο για αποστολή. 

Ειδικά αυτό που γράφεις @MoviemakerGr για το 1 ευρώ,είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν υπήρχε ποτέ σε αγορά. Μόνο σε καταχώρηση νέας κάρτας,αλλαγή τρόπου πληρωμής ή αλλαγή στοιχείων κάποιας κάρτας. Και είναι κανονική χρέωση και επιστροφή,όχι δέσμευση. Γι αυτό και όταν δεν υπάρχει επαρκές υπόλοιπο στην κάρτα σου ζητάει από την πρώτη μέρα να αλλάξεις τρόπο πληρωμής. Αν ίσχυε αυτό που λες,θα έβρισκε το 1 ευρώ που θα χρειαζόταν και δεν θα σε ενοχλούσε μέχρι να χρειαστεί να χρεώσει.

Δυστυχώς έχω διαπιστώσει μέσα από διάφορες κουβέντες ότι πολύς κόσμος συγχέει την δέσμευση με τη χρέωση και δεν ξέρει τη διαφορά μεταξύ λογιστικού/διαθέσιμου υπολοίπου. Ή έστω ισως δεν τα "διαβάζει" σωστά. Δεν βοηθάνε σε αυτό και οι τράπεζες,οι οποίες δείχνουν η καθεμιά με διαφορετικό τρόπο αυτά τα στοιχεία. Άλλη δείχνει τη δέσμευση ως προσωρινή κίνηση,άλλη δεν δείχνει τίποτα. Άλλη στη σύνοψη δείχνει το λογιστικό,άλλη δείχνει και τα δύο κτλ. Αρκετές φορές μου έχει τύχει κάποιος να μου λέει ότι δεν του πήραν λεφτά επειδή κοιτάει το λογιστικό υπόλοιπο.

Πρακτικά δηλαδή και εν συντομία,η διαφορά του amazon με άλλους retailers με το "δεν χρεώνω μέχρι την αποστολή" είναι απλά ότι δεν σου παίρνει τα χρήματα από τον λογαριασμό.όχι ότι μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις. Φαντάζομαι θα είναι πιο εύκολο να γίνει ακύρωση έτσι όσο είναι απλά δεσμευμένα. Αν ψωνίσεις απο αλλού προπαραγγελία θα πληρώσεις κανονικά και θα φύγουν τα χρήματα από τον λογαριασμό.

Aυτό ακριβώς. Μπράβο σου, καλύτερα δεν θα μπορούσες να τα περιγράψεις. Τα χρήματα δεσμεύονται, δεν τα τραβάνε/ φεύγουν από τον λογαριασμό εξαρχής πάρα μόνο λίγο πριν αποσταλεί η παραγγελία.

Πολλές φορές μου έχει τύχει να παραγγείλω κάτι για το οποίο δεν είμαι 100% σίγουρος, προκειμένου λοιπόν να μην χάσω την τιμή και να μην μου δεσμεύσουν τα χρήματα, επιλέγω κάρτα στην οποία δεν έχω το ανάλογο αντίτιμο. Όταν το αποφασίσω τότε αλλάζω μέθοδο πληρωμής ή την ακυρώνω.

Με αυτό τον τρόπο όταν γίνεται η κίνηση να δεσμευτούν τα χρήματα σε ενημερώνει προκειμένου να αλλάξεις μέθοδο πληρωμής,  οπότε έχεις περιθώριο να το σκεφτείς καλύτερα και να αποφασίσεις. ;) 

Σε κανέναν άλλο retailer δεν γίνεται αυτό, τουλάχιστον με αυτή την ευκολία. 

Το μόνο αρνητικό που έχω διαπιστώσει τελευταία είναι οι καθυστερήσεις στις αποστολές αλλά και οι καθυστερήσεις στις παραλαβές (παίζει πολύ iparcel με ότι αυτό συνεπάγεται). 

Επεξ/σία από lionheart75
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, lionheart75 είπε

Aυτό ακριβώς. Μπράβο σου, καλύτερα δεν θα μπορούσες να τα περιγράψεις. Τα χρήματα δεσμεύονται, δεν τα τραβάνε/ φεύγουν από τον λογαριασμό εξαρχής πάρα μόνο λίγο πριν αποσταλεί η παραγγελία.

Πολλές φορές μου έχει τύχει να παραγγείλω κάτι για το οποίο δεν είμαι 100% σίγουρος, προκειμένου λοιπόν να μην χάσω την τιμή και να μην μου δεσμεύσουν τα χρήματα, επιλέγω κάρτα στην οποία δεν έχω το ανάλογο αντίτιμο. Όταν το αποφασίσω τότε αλλάζω μέθοδο πληρωμής ή την ακυρώνω.

Με αυτό τον τρόπο όταν γίνεται η κίνηση να δεσμευτούν τα χρήματα σε ενημερώνει προκειμένου να αλλάξεις μέθοδο πληρωμής,  οπότε έχεις περιθώριο να το σκεφτείς καλύτερα και να αποφασίσεις. ;) 

Σε εμενα παντως δε γινοταν ετσι.

Δεσμευαν παντα 1Ε.Ποτε ολοκληρο το ποσο.Με λιγα λογια λογιστικο και διαθεσιμο υπολοιπο ηταν ιδια,περα απο το 1Ε που ειχε δεσμευτει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Dantε είπε

Σε εμενα παντως δε γινοταν ετσι.

Δεσμευαν παντα 1Ε.Ποτε ολοκληρο το ποσο.Με λιγα λογια λογιστικο και διαθεσιμο υπολοιπο ηταν ιδια,περα απο το 1Ε που ειχε δεσμευτει.

Ποτέ δεν έχω παρατηρήσει δέσμευση 1 ευρώ. Όμως ανέφερε και ο @pedrojay 1 ευρώ θυμάμαι την πρώτη φορά πριν χρόνια που ενεργοποίησα τον λογαριασμό.

Τι να πω, για να το αναφέρετε κάποιοι θα ισχύει αλλά εγώ δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο στο account μου. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
4 ώρες πριν, pedrojay είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Εγώ πάντως,αν δεν έχω κάποιο μεγάλο κενό μνήμης,θυμάμαι οτι πάντα έτσι γινόταν. Δέσμευση του ποσού αμέσως με την παραγγελία ή στη διάρκεια της μέρας,και χρέωση/τράβηγμα των χρημάτων οταν ήταν έτοιμο για αποστολή. 

Ειδικά αυτό που γράφεις @MoviemakerGr για το 1 ευρώ,είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν υπήρχε ποτέ σε αγορά. Μόνο σε καταχώρηση νέας κάρτας,αλλαγή τρόπου πληρωμής ή αλλαγή στοιχείων κάποιας κάρτας. Και είναι κανονική χρέωση και επιστροφή,όχι δέσμευση. Γι αυτό και όταν δεν υπάρχει επαρκές υπόλοιπο στην κάρτα σου ζητάει από την πρώτη μέρα να αλλάξεις τρόπο πληρωμής. Αν ίσχυε αυτό που λες,θα έβρισκε το 1 ευρώ που θα χρειαζόταν και δεν θα σε ενοχλούσε μέχρι να χρειαστεί να χρεώσει.

Δυστυχώς έχω διαπιστώσει μέσα από διάφορες κουβέντες ότι πολύς κόσμος συγχέει την δέσμευση με τη χρέωση και δεν ξέρει τη διαφορά μεταξύ λογιστικού/διαθέσιμου υπολοίπου. Ή έστω ισως δεν τα "διαβάζει" σωστά. Δεν βοηθάνε σε αυτό και οι τράπεζες,οι οποίες δείχνουν η καθεμιά με διαφορετικό τρόπο αυτά τα στοιχεία. Άλλη δείχνει τη δέσμευση ως προσωρινή κίνηση,άλλη δεν δείχνει τίποτα. Άλλη στη σύνοψη δείχνει το λογιστικό,άλλη δείχνει και τα δύο κτλ. Αρκετές φορές μου έχει τύχει κάποιος να μου λέει ότι δεν του πήραν λεφτά επειδή κοιτάει το λογιστικό υπόλοιπο.

Πρακτικά δηλαδή και εν συντομία,η διαφορά του amazon με άλλους retailers με το "δεν χρεώνω μέχρι την αποστολή" είναι απλά ότι δεν σου παίρνει τα χρήματα από τον λογαριασμό.όχι ότι μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις. Φαντάζομαι θα είναι πιο εύκολο να γίνει ακύρωση έτσι όσο είναι απλά δεσμευμένα. Αν ψωνίσεις απο αλλού προπαραγγελία θα πληρώσεις κανονικά και θα φύγουν τα χρήματα από τον λογαριασμό.

 

Οχι δυστυχως, δεν ηταν ετσι. Η  δεσμευση γινοταν μολις πηγαινε σε φαση "dispatching soon", "prepare for dispatch" αναλογα πως το ελεγε το καθε αμαζον. Τωρα αλλαξε, δεσμευει αμεσα σε λιγα λεπτα ολο το ποσο, ακομα και σε κατοπιν παραγγελιας προιοντα και ειναι ΧΑΛΙΑ.

(για το 1€, ναι ηταν μονο σε νεα καρτα, ή οταν προσθετες νεα διευθυνση, ή αν ειχες μηνες να παραγγειλεις - αλλα αυτο δεν ηταν και δεν ειναι προβλημα κακως το εβαλε και ο movieMaker στο ερωτημα και τους μπερδεψε. Επισης δεν θα βγει κατι με την ερωτηση, ουτε θα κανουν εξαιρεση σε οποιον διαμαρτυρεται ουτε θα μπορει ο υπαλληλος να το παγωσει σε καποιους)

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, matrixxx είπε

Οχι δυστυχως, δεν ηταν ετσι. Η  δεσμευση γινοταν μολις πηγαινε σε φαση "dispatching soon", "prepare for dispatch" αναλογα πως το ελεγε το καθε αμαζον. Τωρα αλλαξε, δεσμευει αμεσα σε λιγα λεπτα ολο το ποσο, ακομα και σε κατοπιν παραγγελιας προιοντα και ειναι ΧΑΛΙΑ.

Τί να πω ρε Γιάννη,μπορεί να μην θυμάμαι καλά όπως ανέφερα. Δεν γίνεται και να το επιβεβαιώσω κοιτώντας παλιές παραγγελίες δυστυχώς,αλλά αφού θυμάσαι σίγουρα δεν το αμφισβητώ. Η αλήθεια είναι ότι δεν με απασχολεί ιδιαίτερα μιας και πολύ σπάνια θα παραγγείλω κάτι μη διαθέσιμο οπότε ίσως να μην το πήρα χαμπάρι πότε άλλαξε. Πρέπει να πηγαίνει πάνω απο 1-1,5 χρόνο λογικά πάντως 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Οχι δυστυχως, δεν ηταν ετσι. Η  δεσμευση γινοταν μολις πηγαινε σε φαση "dispatching soon", "prepare for dispatch" αναλογα πως το ελεγε το καθε αμαζον. Τωρα αλλαξε, δεσμευει αμεσα σε λιγα λεπτα ολο το ποσο, ακομα και σε κατοπιν παραγγελιας προιοντα και ειναι ΧΑΛΙΑ.

(για το 1€, ναι ηταν μονο σε νεα καρτα, ή οταν προσθετες νεα διευθυνση, ή αν ειχες μηνες να παραγγειλεις - αλλα αυτο δεν ηταν και δεν ειναι προβλημα κακως το εβαλε και ο movieMaker στο ερωτημα και τους μπερδεψε. Επισης δεν θα βγει κατι με την ερωτηση, ουτε θα κανουν εξαιρεση σε οποιον διαμαρτυρεται ουτε θα μπορει ο υπαλληλος να το παγωσει σε καποιους)

Εγώ το έβαλα για να τονίσω το πριν και το μετά,και τους είπα με λίγα λόγια οτι δεν μπορούν να δεσμεύουν ολο το ποσό για ενα προϊόν που μπορεί να παραδοθεί μετά από ένα και δυο μήνες..

Δεύτερον οι απαντήσεις τους είναι "βιομηχανοποιημένες" χωρίς να ακουμπάνε το πραγματικό πρόβλημα πολύ περισσοτερο αν πρέπει να απολογηθούν πραγματικά..

και Τριτον μαγαζί ειναι θέλει να πουλάει αν διαμαρτυρηθούν πολλοί γι'αυτο μπορεί πάλι να αλλάξει,δεν ξέρουμε πόσοι το έχουν κανει εκτος απο εμένα αλλα και ο πρώτος να ειμαι φυσικά και θεωρώ οτι πρέπει να πω ευθαρσώς αυτό που άλλαξε και ενοχλεί.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Παρεξηγησες το "κακως το εβαλε", οποτε ας γινω αναλυτικος:

Για το πρωτο...Το γιατι το εβαλες ειναι προφανες και δεν διαφωνει κανεις μας.

Για το δευτερο...Το οτι απαντουν ο,τι να΄ναι ειναι επισης προφανες και το εχουμε δει πολλες φορες, γνωστο δυστυχως. Γι αυτο λεω οτι κακως το εβαλες, γιατι τους "μπερδεψες" επειδη ακριβως πολλοι απο αυτους δεν μπορουν να διαβασουν και να απαντησουν σε απλα πραγματα.

Για το τριτο...εχουν αποδειξει οτι δεν τους καιγεται καρφακι δυστυχως. Τους βολευει αυτη η νεα πολιτικη, δεν την εφαρμοσαν χωρις να τα υπολογισουν. Εχουν τοσους πελατες που και να χασουν ή να θυμωσουν τους "ψαγμενους" δυστυχως αδιαφορουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, jmirko15 είπε

Εμένα πάντως δεν μου δέσμευε ποτέ τίποτα. Ούτε το 1eu που λες 😕

Βέβαια δεν έχω κάνει παραγγελία με προϊόν που δεν είναι ετοιμοπαράδοτο πάνω από 6 μήνες..

Ρε παιδιά αυτά τα προϊόντα μπορεί και να έχουν φύγει από αυτούς. 2 εβδομάδες θέλουν για delivery με κανονικό ταχυδρομείο..

Εδώ είσαι: http://www.rocketjumpninja.com/find-a-mouse/

¨Εχω αγοράσει με αυτό τον τρόπο μία οθόνη από Amazon Αγγλίας και μία κάρτα γραφικών από Amazon Γαλλίας. Ποτέ δε συνέβη κάτι τέτοιο. Η χρέωση γινόταν ΜΟΝΟ όταν το προϊόν ήταν στο στάδιο της αποστολής, δηλαδή ήταν να παραλάβω σε δύο εβδομάδες ας πούμε, οπότε και άλλαζε η ημερομηνία παράδοσης.

Εδώ δέσμευσαν τα χρήματα και η παράδοση παρέμεινε τέλος Δεκέμβρη. Αν ήταν σε δύο εβδομάδες, θα έλεγα εντάξει, το προϊόν τελικά το πήραν νωρίτερα από ότι υπολόγιζα, ήταν στα χρονικά περιθώρια που είχαν δηλώσει και θα δεχόμουν τη χρέωση.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...