Dantε Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Και σε φιλο,του δεσμευσε αμεσως 400+ ευρω χωρις να στειλουν το προιον. Ακυρωσε τη παραγγελια 4-5 μερες αργοτερα γιατι το βρηκε Ελλαδα και του τα γυρισαν. Μαλλον αλλαζουν τακτικη. 2
Skrobo Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Να πω και εγω το anecdotal μου σχετικά με το mouse, ειχα αγοράσει το πρώτο Logitech MX Master με το που βγήκε ενα 100ρι περίπου και δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος λόγο του οτι το thumb rest ειναι και κουμπί και α) κάποιες φορές το πατούσα καταλάθος β) κολλούσε συχνά και ο μόνος τρόπος να το επαναφέρεις ήταν να βάλεις κάτι αιχμηρό και να "σηκώσεις" το κουμπί, γδερνοντας το πλαστικό. Φαντάζομαι οτι ήταν απλα αστοχία υλικού το β. Το πρώτο mouse και τελευταίο της Logitech που οχι δεν του έστησα βωμό, αλλά με απογοήτευσε κιόλας.
MoviemakerGr Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 55 λεπτά πριν, DsLmAnIaC είπε Μου έτυχε πρόσφατα με το amazon Ιταλίας και δεν το πίστευα. Στις προηγούμενες αποστολές δεσμευε το ποσό όταν έφευγε το προϊόν. Μπορεί να θέλουν απλά να διασφαλίζουν τις παραγγελίες τους. 48 λεπτά πριν, Dantε είπε Και σε φιλο,του δεσμευσε αμεσως 400+ ευρω χωρις να στειλουν το προιον. Ακυρωσε τη παραγγελια 4-5 μερες αργοτερα γιατι το βρηκε Ελλαδα και του τα γυρισαν. Μαλλον αλλαζουν τακτικη. Ετοιμάζω email,θα έχουμε πιστευω νέα σύντομα.. Είναι ξεκάθαρο εγώ στην Πειραιώς εχω δεσμευμένα 650 ευρώ και παράδοση προϊόντος 1-2 μήνες. αν ακυρώσεις δε την παραγγελία τα χρήματα απελευθερώνονται ανάλογα την τράπεζα από 10 εργάσιμες μέχρι και μήνα.. όσα τηλ και να πάρεις σου δίνουν ένα κωδικό που οι τράπεζες όμως δεν τον δέχονται και σου λένε να περιμένεις να παρέλθει το χρονικό διάστημα.. και σε δυο παραγγελίες που εχω παράδοση 10 και 14 /10 τα χρήματα τα δεσμεύσαν άμεσα. 29 λεπτά πριν, Skrobo είπε Να πω και εγω το anecdotal μου σχετικά με το mouse, ειχα αγοράσει το πρώτο Logitech MX Master με το που βγήκε ενα 100ρι περίπου και δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος λόγο του οτι το thumb rest ειναι και κουμπί και α) κάποιες φορές το πατούσα καταλάθος β) κολλούσε συχνά και ο μόνος τρόπος να το επαναφέρεις ήταν να βάλεις κάτι αιχμηρό και να "σηκώσεις" το κουμπί, γδερνοντας το πλαστικό. Φαντάζομαι οτι ήταν απλα αστοχία υλικού το β. Το πρώτο mouse και τελευταίο της Logitech που οχι δεν του έστησα βωμό, αλλά με απογοήτευσε κιόλας. Την LOGI εγώ δεν της εχω καμιά εκτίμηση και την εχω σκυλοβρίσει με την πολιτική του RMA .. και μετα έχουν και το θράσος να ρωτάνε αν εξυπηρετήθηκες.. Αλλά το mouse αυτό ειναι οτι καλύτερο ειχα ποτέ.. Επεξ/σία 3 Οκτωβρίου 2019 από MoviemakerGr
DsLmAnIaC Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, MoviemakerGr είπε Ετοιμάζω email,θα έχουμε πιστευω νέα σύντομα.. Είναι ξεκάθαρο εγώ στην Πειραιώς εχω δεσμευμένα 650 ευρώ και παράδοση προϊόντος 1-2 μήνες. αν ακυρώσεις δε την παραγγελία τα χρήματα απελευθερώνονται ανάλογα την τράπεζα από 10 εργάσιμες μέχρι και μήνα.. όσα τηλ και να πάρεις σου δίνουν ένα κωδικό που οι τράπεζες όμως δεν τον δέχονται και σου λένε να περιμένεις να παρέλθει το χρονικό διάστημα.. και σε δυο παραγγελίες που εχω παράδοση 10 και 14 /10 τα χρήματα τα δεσμεύσαν άμεσα. Την LOGI εγώ δεν της εχω καμιά εκτίμηση και την εχω σκυλοβρίσει με την πολιτική του RMA .. και μετα έχουν και το θράσος να ρωτάνε αν εξυπηρετήθηκες.. Αλλά το mouse αυτό ειναι οτι καλύτερο ειχα ποτέ.. Και σε εμένα ο κωδικός που έδωσαν δεν αλλάζει αυτό που υποτίθεται ότι θα άλλαζε στην επικοινωνία μου με την τράπεζα. Από τις 25 του Σεπτέμβρη η αποδέσμευση του ποσού ήταν για τις 10 του Οκτώβρη. Έλεος δηλαδή. Να δηλώνουμε κάρτα χωρίς αρκετό υπόλοιπο αν είναι έτσι. Επεξ/σία 3 Οκτωβρίου 2019 από DsLmAnIaC
Αdmin Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 7 ώρες πριν, Skrobo είπε Να πω και εγω το anecdotal μου σχετικά με το mouse, ειχα αγοράσει το πρώτο Logitech MX Master με το που βγήκε ενα 100ρι περίπου και δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος λόγο του οτι το thumb rest ειναι και κουμπί και α) κάποιες φορές το πατούσα καταλάθος β) κολλούσε συχνά και ο μόνος τρόπος να το επαναφέρεις ήταν να βάλεις κάτι αιχμηρό και να "σηκώσεις" το κουμπί, γδερνοντας το πλαστικό. Φαντάζομαι οτι ήταν απλα αστοχία υλικού το β. Το πρώτο mouse και τελευταίο της Logitech που οχι δεν του έστησα βωμό, αλλά με απογοήτευσε κιόλας. Έχω το ίδιο θέμα με το ποντίκι.. απ' ότι φαίνεται υπήρχε και στην 1η version και δεν το διόρθωσαν. Και στην δουλειά οι συνάδελφοι το ίδιο θέμα έχουν. Απαράδεκτοι
Telumetar Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 ρε παιδιά άσχετο, αλλά οδηγό για τα μεγέθη mouse που ταιριάζουν στο χέρι μας έχει βρει κανένας; τυγχάνει να βρίσκομαι σε αναζήτηση και δυστυχώς στο ηράκλειο αυτά που βρισκονται στα καταστήματα ώστε να τα ελέγξω είναι πολύ περιορισμένα
vagdesign Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 10 ώρες πριν, Skrobo είπε Να πω και εγω το anecdotal μου σχετικά με το mouse, ειχα αγοράσει το πρώτο Logitech MX Master με το που βγήκε ενα 100ρι περίπου και δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος λόγο του οτι το thumb rest ειναι και κουμπί και α) κάποιες φορές το πατούσα καταλάθος β) κολλούσε συχνά και ο μόνος τρόπος να το επαναφέρεις ήταν να βάλεις κάτι αιχμηρό και να "σηκώσεις" το κουμπί, γδερνοντας το πλαστικό. Φαντάζομαι οτι ήταν απλα αστοχία υλικού το β. Το πρώτο mouse και τελευταίο της Logitech που οχι δεν του έστησα βωμό, αλλά με απογοήτευσε κιόλας. Σου προτείνω να μιλήσεις με Logitech απευθείας αφού το κάνεις register στο site τους. Αν είναι σε εγγύηση θα στο αντικαταστήσει. Δοκιμασμένο σε άλλη περίπτωση. Το καλύτερο support από εταιρεία με περιφερειακά μακράν. 2
Xvipes Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 20 minutes ago, vagdesign said: Σου προτείνω να μιλήσεις με Logitech απευθείας αφού το κάνεις register στο site τους. Αν είναι σε εγγύηση θα στο αντικαταστήσει. Δοκιμασμένο σε άλλη περίπτωση. Το καλύτερο support από εταιρεία με περιφερειακά μακράν. Συμφωνώ, έχουν περάσει από τα χέρια μου πολλά ποντίκια που μου στείλανε χωρίς να μου ζητήσουν τα παλιά πίσω. 😇
jmirko15 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, MoviemakerGr είπε Αγόρασες πρόσφατα ? το 1 ευρο το παλιό δεν υπάρχει πουθενά.. τσέκαρε το.. Εμένα πάντως δεν μου δέσμευε ποτέ τίποτα. Ούτε το 1eu που λες 😕 Βέβαια δεν έχω κάνει παραγγελία με προϊόν που δεν είναι ετοιμοπαράδοτο πάνω από 6 μήνες.. 10 ώρες πριν, MoviemakerGr είπε Ετοιμάζω email,θα έχουμε πιστευω νέα σύντομα.. Είναι ξεκάθαρο εγώ στην Πειραιώς εχω δεσμευμένα 650 ευρώ και παράδοση προϊόντος 1-2 μήνες. αν ακυρώσεις δε την παραγγελία τα χρήματα απελευθερώνονται ανάλογα την τράπεζα από 10 εργάσιμες μέχρι και μήνα.. όσα τηλ και να πάρεις σου δίνουν ένα κωδικό που οι τράπεζες όμως δεν τον δέχονται και σου λένε να περιμένεις να παρέλθει το χρονικό διάστημα.. και σε δυο παραγγελίες που εχω παράδοση 10 και 14 /10 τα χρήματα τα δεσμεύσαν άμεσα. Την LOGI εγώ δεν της εχω καμιά εκτίμηση και την εχω σκυλοβρίσει με την πολιτική του RMA .. και μετα έχουν και το θράσος να ρωτάνε αν εξυπηρετήθηκες.. Αλλά το mouse αυτό ειναι οτι καλύτερο ειχα ποτέ.. 9 ώρες πριν, DsLmAnIaC είπε Και σε εμένα ο κωδικός που έδωσαν δεν αλλάζει αυτό που υποτίθεται ότι θα άλλαζε στην επικοινωνία μου με την τράπεζα. Από τις 25 του Σεπτέμβρη η αποδέσμευση του ποσού ήταν για τις 10 του Οκτώβρη. Έλεος δηλαδή. Να δηλώνουμε κάρτα χωρίς αρκετό υπόλοιπο αν είναι έτσι. Ρε παιδιά αυτά τα προϊόντα μπορεί και να έχουν φύγει από αυτούς. 2 εβδομάδες θέλουν για delivery με κανονικό ταχυδρομείο.. 3 ώρες πριν, Telumetar είπε ρε παιδιά άσχετο, αλλά οδηγό για τα μεγέθη mouse που ταιριάζουν στο χέρι μας έχει βρει κανένας; τυγχάνει να βρίσκομαι σε αναζήτηση και δυστυχώς στο ηράκλειο αυτά που βρισκονται στα καταστήματα ώστε να τα ελέγξω είναι πολύ περιορισμένα Εδώ είσαι: http://www.rocketjumpninja.com/find-a-mouse/ Επεξ/σία 3 Οκτωβρίου 2019 από jmirko15 1
MoviemakerGr Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 2 λεπτά πριν, jmirko15 είπε Εμένα πάντως δεν μου δέσμευε ποτέ τίποτα. Ούτε το 1eu που λες 😕 Βέβαια δεν έχω κάνει παραγγελία με προϊόν που δεν είναι ετοιμοπαράδοτο πάνω από 6 μήνες.. Είναι καινούριο αυτό,αλλά υποψιάζομαι ότι σε χρεώνουν και αν είναι μεγάλη η απόσταση παράδοσης στα επιστρέφουν και μετά σε ξαναχρεωνουν λίγο πριν την παράδοση.. Επίσης το 1ευρω ήταν δέσμευση δύσκολα θα το έβλεπες χρέωση,απλά θα έβλεπες να σου λείπει από το διαθέσιμο υπόλοιπο.. Σήμερα λοιπόν αποφάσισα να αγοράσω ένα δεύτερο mouse αυτό της προσφοράς.. και σε δευτερόλεπτα μου δεσμεύσαν ολο το ποσό. Τώρα πως θα εξελιχθεί θα ενημερώσω. 1 ώρα πριν, vagdesign είπε Σου προτείνω να μιλήσεις με Logitech απευθείας αφού το κάνεις register στο site τους. Αν είναι σε εγγύηση θα στο αντικαταστήσει. Δοκιμασμένο σε άλλη περίπτωση. Το καλύτερο support από εταιρεία με περιφερειακά μακράν. Ναι αφού σε ρωτήσουν 3 φορές να περιγράψεις το πρόβλημα σου και να στείλεις και video με το πρόβλημα και περάσει κανένα δίμηνο τότε στο αλλάζουν.. Απαράδεκτοι.. Προτίμησα να το πετάξω και να πάρω άλλο ήταν δε ένα silent των 15 ευρώ που είχε χαλάσει δις και ήξεραν ότι είναι ένα προβληματικό μοντέλο,είχε βουίξει ο κόσμος. 2
vagdesign Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, MoviemakerGr είπε Ναι αφού σε ρωτήσουν 3 φορές να περιγράψεις το πρόβλημα σου και να στείλεις και video με το πρόβλημα και περάσει κανένα δίμηνο τότε στο αλλάζουν.. Απαράδεκτοι.. Προτίμησα να το πετάξω και να πάρω άλλο ήταν δε ένα silent των 15 ευρώ που είχε χαλάσει δις και ήξεραν ότι είναι ένα προβληματικό μοντέλο,είχε βουίξει ο κόσμος. Σε πληκτρολόγιο (G810), σε ποντίκι (Performance MX), σε ακουστικά (G430) και παλαιότερα σε άλλα περιφερειακά, ήταν κύριοι. 1ον. Κάνεις register στο επίσημο site τους, με ανέβασμα σε pdf το τιμολόγιο/απόδειξη και ημ/νια αγοράς, μαγαζί κτλ. 2ον. Ανοίγεις support ticket αν κάτι γίνει και περιμένεις. Σε όλες τις περιπτώσεις που σου ανέφερα, μέσα σε 20 μέρες το αργότερο είχα αντικατάσταση χωρίς να χρειαστεί να στείλω πίσω το περιφερειακό. Η κάτι κάνεις λάθος, ή δεν έχεις υπομονή. Να σου θυμίσω ότι μπορείς ακόμα και να μιλήσεις με Έλληνα αν καλέσεις στο ανάλογο τηλέφωνο του εξωτερικού... 1
jmirko15 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 38 λεπτά πριν, vagdesign είπε Σε πληκτρολόγιο (G810), σε ποντίκι (Performance MX), σε ακουστικά (G430) και παλαιότερα σε άλλα περιφερειακά, ήταν κύριοι. 1ον. Κάνεις register στο επίσημο site τους, με ανέβασμα σε pdf το τιμολόγιο/απόδειξη και ημ/νια αγοράς, μαγαζί κτλ. 2ον. Ανοίγεις support ticket αν κάτι γίνει και περιμένεις. Σε όλες τις περιπτώσεις που σου ανέφερα, μέσα σε 20 μέρες το αργότερο είχα αντικατάσταση χωρίς να χρειαστεί να στείλω πίσω το περιφερειακό. Η κάτι κάνεις λάθος, ή δεν έχεις υπομονή. Να σου θυμίσω ότι μπορείς ακόμα και να μιλήσεις με Έλληνα αν καλέσεις στο ανάλογο τηλέφωνο του εξωτερικού... Ή το αγοράζεις από Amazon και απλώς τους ενημερώνεις και στο αλλάζουν αυτοί..
Xvipes Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 50 minutes ago, jmirko15 said: Ή το αγοράζεις από Amazon και απλώς τους ενημερώνεις και στο αλλάζουν αυτοί.. Η Amazon σου ζητάει το παλιό πίσω όμως
vagdesign Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Τις 2 φορές ήταν αγορά από Amazon αλλά είχε περάσει το χρονικό όριο του Amazon support και αναγκαστικά πήγα στη μαμά εταιρεία.
MoviemakerGr Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2019 14 ώρες πριν, MoviemakerGr είπε Ετοιμάζω email,θα έχουμε πιστευω νέα σύντομα.. Είναι ξεκάθαρο εγώ στην Πειραιώς εχω δεσμευμένα 650 ευρώ και παράδοση προϊόντος 1-2 μήνες. αν ακυρώσεις δε την παραγγελία τα χρήματα απελευθερώνονται ανάλογα την τράπεζα από 10 εργάσιμες μέχρι και μήνα.. όσα τηλ και να πάρεις σου δίνουν ένα κωδικό που οι τράπεζες όμως δεν τον δέχονται και σου λένε να περιμένεις να παρέλθει το χρονικό διάστημα.. και σε δυο παραγγελίες που εχω παράδοση 10 και 14 /10 τα χρήματα τα δεσμεύσαν άμεσα. Αθάνατο AMAZON !! άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.. Τα συμπεράσματα δικά σας. Το Ερώτημα.. Please explain to me why on my previous orders you kept 1€ that in the end you returned back to me and this time you kept all the amount immediately. I think this is not right especially for the products that have estimated time over a month. Η Απάντηση.. Thank you for writing to Amazon. If you place an order at Amazon and you select the Credit Card payment method, we always initiate a query with your bank. We run a check to ensure that the details are valid and that the card has not been reported as lost or stolen. In the process, we request that the amount of €1.00 should be debited. However, we don't take this debit through to the end. It's just a security query. The query isn't actually charged to your credit card. Some banks/ credit card companies save this inquiry as an entry for up to 7 days before deleting it again. However, there are no costs to you. I am very sorry for any inconvenience you have experienced. Please do not hesitate to contact me if you have any questions. Thank you for your patience and have a nice day! We'd appreciate your feedback. Please use the buttons below to vote about your experience today.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα