jkoukos Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2019 Οι αιτήσεις φορητότητας αριθμού υποβάλλονται από το συνδρομητή στον πάροχο-δέκτη. Ο πάροχος-δέκτης παρέχει τη δυνατότητα υποβολής των αιτήσεων φορητότητας αριθμού με τουλάχιστον έναν από τους ακόλουθους τρόπους: (1) έντυπα, με την προσκόμιση ταυτότητας και την επισύναψη στην αίτηση φωτοτυπίας της ταυτότητας. (2) με τηλεομοιοτυπία, με την επισύναψη και αποστολή φωτοτυπίας ταυτότητας. (3) με ηλεκτρονικά μέσα, με χρήση ασφαλούς μεθόδου ταυτοποίησης του χρήστη ή συνδρομητή, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας χρήσης ηλεκτρονικής υπογραφής, (4) τηλεφωνικά, είτε μέσω κλήσεων, οι οποίες, κατόπιν σχετικής ενημέρωσης και συναίνεσης του συνδρομητή, μαγνητοφωνούνται, είτε μέσω κλήσεων σε αυτοματοποιημένο σύστημα IVR (Interactive Voice Response), και μόνο για τη μεταφορά μεμονωμένων αριθμών. Στην τελευταία περίπτωση, η κλήση πρέπει να γίνεται από τη γραμμή του συνδρομητή με τον αριθμό για τον οποίο υποβάλλεται η αίτηση φορητότητας προς συγκεκριμένο τηλεφωνικό αριθμό του παρόχου-δέκτη, ο οποίος δεν είναι αριθμός υπηρεσιών πολυμεσικής πληροφόρησης. Κατά την κλήση αυτή, ο συνδρομητής δηλώνει με κατάλληλη επιλογή ή απάντηση στο IVR ότι επιθυμεί την κατάθεση της αίτησης φορητότητας. Ο πάροχος-δέκτης οφείλει να προβεί στη συνέχεια σε ταυτοποίηση του συνδρομητή που υποβάλει την αίτηση φορητότητας τηλεφωνικά.» Στις περιπτώσεις (1) και (3) ο συνδρομητής λαμβάνει έντυπο ή ηλεκτρονικό, αντίστοιχα, αντίγραφο της αίτησής του, η οποία φέρει ημερομηνία υποβολής και μοναδικό αριθμό αναφοράς. Στις περιπτώσεις (2) και (4) αποστέλλεται από τον πάροχο-δέκτη μήνυμα SMS σε δηλωθέν αριθμό κινητού του συνδρομητή από το περιεχόμενο του οποίου προκύπτει σαφώς η επιβεβαίωση από τον πάροχο-δέκτη της υποβολής αίτησης φορητότητας και αναφέρεται ο μοναδικός αριθμός αναφοράς της και η ημερομηνία υποβολής της. Επιπρόσθετα, εάν ο πάροχος−δέκτης παρέχει τη δυνατότητα υποβολής αιτήσεων φορητότητας με έναν ή περισσότερους από τους τρόπους (1), (2), (3) και (4) της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου, τότε υποχρεούται να παρέχει και την αντίστοιχη δυνατότητα υποβολής αίτησης ακύρωσης με καθέναν από τους τρόπους αυτούς.
dreambox8000 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2019 2 ώρες πριν, jkoukos είπε Οι αιτήσεις φορητότητας αριθμού υποβάλλονται από το συνδρομητή στον πάροχο-δέκτη. Ο πάροχος-δέκτης παρέχει τη δυνατότητα υποβολής των αιτήσεων φορητότητας αριθμού με τουλάχιστον έναν από τους ακόλουθους τρόπους: (1) έντυπα, με την προσκόμιση ταυτότητας και την επισύναψη στην αίτηση φωτοτυπίας της ταυτότητας. (2) με τηλεομοιοτυπία, με την επισύναψη και αποστολή φωτοτυπίας ταυτότητας. (3) με ηλεκτρονικά μέσα, με χρήση ασφαλούς μεθόδου ταυτοποίησης του χρήστη ή συνδρομητή, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας χρήσης ηλεκτρονικής υπογραφής, (4) τηλεφωνικά, είτε μέσω κλήσεων, οι οποίες, κατόπιν σχετικής ενημέρωσης και συναίνεσης του συνδρομητή, μαγνητοφωνούνται, είτε μέσω κλήσεων σε αυτοματοποιημένο σύστημα IVR (Interactive Voice Response), και μόνο για τη μεταφορά μεμονωμένων αριθμών. Στην τελευταία περίπτωση, η κλήση πρέπει να γίνεται από τη γραμμή του συνδρομητή με τον αριθμό για τον οποίο υποβάλλεται η αίτηση φορητότητας προς συγκεκριμένο τηλεφωνικό αριθμό του παρόχου-δέκτη, ο οποίος δεν είναι αριθμός υπηρεσιών πολυμεσικής πληροφόρησης. Κατά την κλήση αυτή, ο συνδρομητής δηλώνει με κατάλληλη επιλογή ή απάντηση στο IVR ότι επιθυμεί την κατάθεση της αίτησης φορητότητας. Ο πάροχος-δέκτης οφείλει να προβεί στη συνέχεια σε ταυτοποίηση του συνδρομητή που υποβάλει την αίτηση φορητότητας τηλεφωνικά.» Στις περιπτώσεις (1) και (3) ο συνδρομητής λαμβάνει έντυπο ή ηλεκτρονικό, αντίστοιχα, αντίγραφο της αίτησής του, η οποία φέρει ημερομηνία υποβολής και μοναδικό αριθμό αναφοράς. Στις περιπτώσεις (2) και (4) αποστέλλεται από τον πάροχο-δέκτη μήνυμα SMS σε δηλωθέν αριθμό κινητού του συνδρομητή από το περιεχόμενο του οποίου προκύπτει σαφώς η επιβεβαίωση από τον πάροχο-δέκτη της υποβολής αίτησης φορητότητας και αναφέρεται ο μοναδικός αριθμός αναφοράς της και η ημερομηνία υποβολής της. Επιπρόσθετα, εάν ο πάροχος−δέκτης παρέχει τη δυνατότητα υποβολής αιτήσεων φορητότητας με έναν ή περισσότερους από τους τρόπους (1), (2), (3) και (4) της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου, τότε υποχρεούται να παρέχει και την αντίστοιχη δυνατότητα υποβολής αίτησης ακύρωσης με καθέναν από τους τρόπους αυτούς. Στην ΝΕΑ ΣΥΝΔΕΣΗ (ΟΧΙ Φορητότητα) να φανταστω ότι ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να σου στείλουν για υπογραφη το συμβόλαιο, σωστά?
jkoukos Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2019 Τα ίδια ισχύουν. Η υπογραφή θεωρείται ότι έχει δοθεί με τους παραπάνω τρόπους εφόσον έχει γίνει πιστοποίηση. Υποχρέωση υπάρχει σε κάθε περίπτωση να σου δώσουν αντίγραφο της αίτησης και του συμβολαίου. Πραγματικά παραδείγματα, όταν κάνεις αίτηση σύνδεσης με έναν πάροχο, εκτός εμπορικού καταστήματος: Σου στέλνει με sms σύνδεσμο ιστοσελίδας, όπου διαβάζεις αυτά που έχετε συμφωνήσει για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και το συμβόλαιο. Σε κάποιο πεδίο τα αποδέχεσαι και σου έρχεται αντίγραφό τους. Έρχεται courier και σου φέρνει την πρωτότυπο της αίτησης και το συμβόλαιο να τα υπογράψεις και σου παραδίδει αντίγραφά τους. Παράλληλα του δίνεις φωτοτυπία της ταυτότητας καθώς στο έχουν ζητήσει εκ των προτέρων.
katbo Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2019 Μετά από τηλεφωνική ανανέωση, υπάρχει περίπτωση να μην στείλουν τη νέα σύμβαση? Και εγώ που δεν την έχω λάβει μπορώ να διακόψω π.χ. χωρίς να πληρώσω κερατιάτικα?
dreambox8000 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 9 ώρες πριν, katbo είπε Μετά από τηλεφωνική ανανέωση, υπάρχει περίπτωση να μην στείλουν τη νέα σύμβαση? Και εγώ που δεν την έχω λάβει μπορώ να διακόψω π.χ. χωρίς να πληρώσω κερατιάτικα? Καλημερα! Εγω που εκανα προσφατα αναβαθμιση της συνδεσης μου ADSL σε VDSL σε COSMOTE , μου εστειλαν την αιτηση μεσω email να την υπογραψω και να επιστρεψω παλι με τον ιδιο τροπο. Επουδενι δεν προχωρουσαν εαν δεν υπεγραφα την αιτηση.
katbo Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 Εγώ πάλι έκανα την ανανέωση μέσω τηλεφώνου τον Ιούνιο αλλά δεν μου έστειλαν ποτέ τίποτα άρα και δεν υπέγραψα τίποτα και έχουν περάσει 3-4 μήνες. 'Εχουν μόνο ηχογραφημένη την αποδοχή μου. Τώρα όμως ψάχνω τρόπο να την κάνω γιατί έχω βρει πολύ καλύτερη προσφορά. Υπάρχει περίπτωση να αμφισβητήσω και να ακυρώσω την σύμβαση αφού δεν έχω υπογράψει?
jkoukos Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2019 3 ώρες πριν, dreambox8000 είπε Καλημερα! Εγω που εκανα προσφατα αναβαθμιση της συνδεσης μου ADSL σε VDSL σε COSMOTE , μου εστειλαν την αιτηση μεσω email να την υπογραψω και να επιστρεψω παλι με τον ιδιο τροπο. Επουδενι δεν προχωρουσαν εαν δεν υπεγραφα την αιτηση. Τον περασμένο Μάρτη έκανα τηλεφωνικά ανανέωση της σύνδεσης και ταυτόχρονα αναβάθμιση σε VDSL. Μου στάλθηκε με sms και email, ιστοσελίδα της Cosmote όπου διάβασα το πακέτο των υπηρεσιών και έκανα αποδοχή πατώντας σχετική επιλογή. Λίγη ώρα αργότερα ήρθε στο email αντίγραφο του συμβολαίου και οι όροι αυτού. Αν δεν συμφωνούσα πατώντας το πεδίο αποδοχής, δεν θα προχωρούσε η ανανέωση/αναβάθμιση. Τα παραπάνω αφορούσαν υπηρεσία από αστικό κέντρο. Δεν γνωρίζω αν στην περίπτωση που υπήρχε νέα καμπίνα και με μετέφεραν σε αυτήν, αν θα γινόταν με τον ίδιο τρόπο. Εξάλλου το έγραψα προηγουμένως. Είναι στην ευχέρεια του παρόχου ποιον τρόπο από τους 4 προβλεπόμενους θα ακολουθήσει. 2 ώρες πριν, katbo είπε Εγώ πάλι έκανα την ανανέωση μέσω τηλεφώνου τον Ιούνιο αλλά δεν μου έστειλαν ποτέ τίποτα άρα και δεν υπέγραψα τίποτα και έχουν περάσει 3-4 μήνες. 'Εχουν μόνο ηχογραφημένη την αποδοχή μου. Τώρα όμως ψάχνω τρόπο να την κάνω γιατί έχω βρει πολύ καλύτερη προσφορά. Υπάρχει περίπτωση να αμφισβητήσω και να ακυρώσω την σύμβαση αφού δεν έχω υπογράψει? Μια χαρά ισχύει η τηλεφωνική ανανέωση υπάρχουσας σύνδεσης. Διάβασες όλο το θέμα; Αν ναι, τι κατάλαβες;
fysikos Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2019 Εχω doubleplay vodafone. Μιλησα με wind και nova. Μου εστειλε η wind το συμβολαιο με courier και η nova μεσω email ωστε να τα υπογραψω καξ να τα στειλω πισω. Δεν υπεγραψα σε κανεναν απο τους δυο καθως η Vodafone μου εκανε πολυ καλυτερη προσφορα. Θα πρεπει να στειλω αιτηση υπαναχώρησης σε wind και nova?
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2019 Στις 13/10/2019 στις 11:06 ΜΜ, katbo είπε Μετά από τηλεφωνική ανανέωση, υπάρχει περίπτωση να μην στείλουν τη νέα σύμβαση? Και εγώ που δεν την έχω λάβει μπορώ να διακόψω π.χ. χωρίς να πληρώσω κερατιάτικα? Είμαι στην ίδια φαση με σένα...
dreambox8000 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 14/10/2019 στις 12:07 ΜΜ, jkoukos είπε Τον περασμένο Μάρτη έκανα τηλεφωνικά ανανέωση της σύνδεσης και ταυτόχρονα αναβάθμιση σε VDSL. Μου στάλθηκε με sms και email, ιστοσελίδα της Cosmote όπου διάβασα το πακέτο των υπηρεσιών και έκανα αποδοχή πατώντας σχετική επιλογή. Λίγη ώρα αργότερα ήρθε στο email αντίγραφο του συμβολαίου και οι όροι αυτού. Αν δεν συμφωνούσα πατώντας το πεδίο αποδοχής, δεν θα προχωρούσε η ανανέωση/αναβάθμιση. Τα παραπάνω αφορούσαν υπηρεσία από αστικό κέντρο. Δεν γνωρίζω αν στην περίπτωση που υπήρχε νέα καμπίνα και με μετέφεραν σε αυτήν, αν θα γινόταν με τον ίδιο τρόπο. Εξάλλου το έγραψα προηγουμένως. Είναι στην ευχέρεια του παρόχου ποιον τρόπο από τους 4 προβλεπόμενους θα ακολουθήσει. Μια χαρά ισχύει η τηλεφωνική ανανέωση υπάρχουσας σύνδεσης. Διάβασες όλο το θέμα; Αν ναι, τι κατάλαβες; Άρα πως ειναι δυνατον να ισχυει η τηλεφ επικοινωνια σαν Υπογραφή απο την στιγμη που με αυτο που αναφερεις οτι: <<Μου στάλθηκε με sms και email, ιστοσελίδα της Cosmote όπου διάβασα το πακέτο των υπηρεσιών και έκανα αποδοχή πατώντας σχετική επιλογή. Αν δεν συμφωνούσα πατώντας το πεδίο αποδοχής, δεν θα προχωρούσε η ανανέωση/αναβάθμιση.>> ????? Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου 2019 από dreambox8000
jkoukos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Αυτό έγινε λόγω αλλαγής της υπηρεσίας (από ADSL σε VDSL) και προφανώς άλλα δεδομένα. Όταν παραμένεις στην ίδια παρεχόμενη υπηρεσία και απλά ανανεώνεις, αρκεί και η απλή τηλεφωνική επικοινωνία, εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις ενημέρωσης του κανονισμού. Και μόλις πριν 3 μέρες ανανεώσαμε με την Vodafone τηλεφωνικώς για 3η συνεχόμενη φορά, την σύνδεση στο χωριό με τα ίδια ακριβώς δεδομένα υπηρεσίας και παγίου.
dreambox8000 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, jkoukos είπε Αυτό έγινε λόγω αλλαγής της υπηρεσίας (από ADSL σε VDSL) και προφανώς άλλα δεδομένα. Όταν παραμένεις στην ίδια παρεχόμενη υπηρεσία και απλά ανανεώνεις, αρκεί και η απλή τηλεφωνική επικοινωνία, εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις ενημέρωσης του κανονισμού. Και μόλις πριν 3 μέρες ανανεώσαμε με την Vodafone τηλεφωνικώς για 3η συνεχόμενη φορά, την σύνδεση στο χωριό με τα ίδια ακριβώς δεδομένα υπηρεσίας και παγίου. οκ ΤΩΡΑ ειναι ΣΩΣΤΗ η ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΣΟΥ!!! ΣΥΜΦΩΝΩ!! <<Και μόλις πριν 3 μέρες ανανεώσαμε με την Vodafone τηλεφωνικώς για 3η συνεχόμενη φορά, την σύνδεση στο χωριό με τα ίδια ακριβώς δεδομένα υπηρεσίας και παγίου.>> Αυτο ισχυει και στην περιπτωση που αλλαζεις ΠΑΡΟΧΟ??? π.χ. ADSL ΣΥΝΔΕΣΗ απο WIND σε VODAFONE? Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου 2019 από dreambox8000
jkoukos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2019 Ανανέωση σημαίνει παραμονή στον ίδιο πάροχο και φορητότητα ότι αλλάζεις πάροχο. Όπως ήδη ανέφερα, είναι στην ευχέρεια της εταιρείας με ποιον τρόπο θα γίνει αρκεί να τηρούνται τα προβλεπόμενα. Στην περίπτωση 4 προβλέπεται ακόμη και η απλή τηλεφωνική επικοινωνία υπό συγκεκριμένους όρους. Συνήθως η ανανέωση γίνεται τηλεφωνικώς με ηχογράφηση και επιβεβαίωση των στοιχείων του χρήστη ενώ η φορητότητα με υπογραφή (έντυπο, sms/ιστοσελίδα κλπ), δηλαδή τις πρώτες 3 περιπτώσεις.
dreambox8000 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 25/10/2019 στις 12:04 ΜΜ, jkoukos είπε Ανανέωση σημαίνει παραμονή στον ίδιο πάροχο και φορητότητα ότι αλλάζεις πάροχο. Όπως ήδη ανέφερα, είναι στην ευχέρεια της εταιρείας με ποιον τρόπο θα γίνει αρκεί να τηρούνται τα προβλεπόμενα. Στην περίπτωση 4 προβλέπεται ακόμη και η απλή τηλεφωνική επικοινωνία υπό συγκεκριμένους όρους. Συνήθως η ανανέωση γίνεται τηλεφωνικώς με ηχογράφηση και επιβεβαίωση των στοιχείων του χρήστη ενώ η φορητότητα με υπογραφή (έντυπο, sms/ιστοσελίδα κλπ), δηλαδή τις πρώτες 3 περιπτώσεις. ....ΣΤΗΝ φορητοτητα οι 14ημερες του διακιωματος υπαναχωρησης ισχυουν απο την ημερα υποβολης της αιτησης φορητοτητας η οποια εγινε τηλεφωνικά,, ή απο την στιγμη που γινει επιβεβαιωση της οταν αποσταλλει από τον πάροχο-δέκτη μήνυμα SMS σε δηλωθέν αριθμό κινητού του συνδρομητή από το περιεχόμενο του οποίου προκύπτει σαφώς η επιβεβαίωση από τον πάροχο-δέκτη της υποβολής αίτησης φορητότητας και αναφέρεται ο μοναδικός αριθμός αναφοράς της και η ημερομηνία υποβολής της, ή απο την ημερα ενεργοποιησης της υπηρεσιας? Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου 2019 από dreambox8000
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα