Προς το περιεχόμενο

Μπορω να αλλαξω παροχο εφοσον δεν εχω βαλει την υπογραφη μου?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα πριν 4-5 μηνες με καλεσαν τηλεφωνικα για να μου ανανεωσουν το πακετο στην wind και εγω συμφωνησα για internet και κινητο στα 35 ευρω,ομως ο λογαριασμος δεν εχει ερθει ποτε 35,ειναι παντα 40+ χωρις να ξεπερναω τα λεπτα η τα megabytes στο κινητο.

Θα ηθελα να ρωτησω αν θα μπορω να αναζητησω αλλο παροχο διοτι δεν εχω βαλει την υπογραφη μου σε τετοιο *τηλεφωνικο συμβολαιο*.

ΥΓ: Μπορει να υπαρχουν αριθμοι που σε χρεωνουν χωρις καν να σηκωσεις εσυ τηλεφωνο?Μονο αν σε παιρνουν?ευχαριστω εκ των προτερων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φαντάζομαι είναι τα πάγια κινητής. Παντού ισχύουν αυτά. Καλό είναι να επικοινωνήσεις μαζί τους και να το διευθετήσεις και όχι να πας σε κάποια άλλη εταιρία. Επίσης, αν στην τηλεφωνική σας επικοινωνία, σε είχαν ενημερώσει πως 35€ θα είναι το τελικό πόσο, συν τα πάγια, τότε ζήτα τους να ανατρέξουν σε εκείνο το ηχητικό και ζήτα να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο ή τον προσωπικό σου σύμβουλο. 

12 λεπτά πριν, Horn είπε

ΥΓ: Μπορει να υπαρχουν αριθμοι που σε χρεωνουν χωρις καν να σηκωσεις εσυ τηλεφωνο?Μονο αν σε παιρνουν?ευχαριστω εκ των προτερων

Όχι

Επεξ/σία από M A T R I X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επίσης ισχύουν τα εξης, εαν σε βοηθουν, επειδη εσυ γνωριζεις ακριβως τι ειδους συμφωνια εκανες?

1. Απαγόρευση επιβολής τέλους διακοπής/ανανέωσης σύμβασης  
Ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας, είτε σύμβασης που είναι (ή έχει καταστεί) αορίστου χρόνου, είτε σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας. Επίσης, απαγορεύεται να επιβάλει τέλος ανανέωσης για τη σύναψη νέας σύμβασης ορισμένου χρόνου σε υφιστάμενο συνδρομητή με σύμβαση αορίστου χρόνου.

2. Έχετε τη δυνατότητα να συνάψετε σύμβαση μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, Διαδικτύου ή fax, χωρίς να απαιτείται να προσέλθετε στο κατάστημα για να υπογράψετε. Έχετε δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των εγγράφων. Εξαίρεση αποτελεί η περίπτωση που έχετε δώσει τη συγκατάθεσή σας να σας παράσχει η εταιρία το σύνολο των υπηρεσιών, πριν την παρέλευση του παραπάνω διαστήματος, και έχετε ρητώς αποδεχθεί να απωλέσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μόλις η σύμβαση τεθεί πλήρως σε ισχύ. Σημειώνεται ότι σε οποιαδήποτε περίπτωση αμφισβήτησης σύναψης σύμβασης «από απόσταση» ή «εκτός καταστήματος», η εταιρία οφείλει να αποδείξει τη συναίνεσή σας για τη σύναψη της σύμβασης.

3.Η σύμβαση ισχύει από την ημέρα που υπογράφω ή από την ημέρα που ενεργοποιείται η σύνδεσή μου; Στο κείμενο της σύμβασης πρέπει να αναφέρεται η ημερομηνία έναρξης ισχύος της. Οι περισσότερες συμβάσεις ισχύουν από την ημερομηνία ενεργοποίησης της υπηρεσίας, ωστόσο είναι πιθανό να ορίζεται άλλη ημερομηνία έναρξης (π.χ. ημερομηνία υπογραφής). Σε κάθε περίπτωση, οι χρεώσεις για την παροχή υπηρεσιών ξεκινούν από την ημέρα ενεργοποίησης της υπηρεσίας. Ωστόσο, πρέπει να καταβάλετε τυχόν οφειλές για τη χρήση υπηρεσιών. Επισημαίνεται ότι η υποχρέωση αυτή ισχύει εφόσον έχετε ζητήσει να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία πριν την πάροδο της προθεσμίας των 14 ημερών για την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης.

4.Η σύναψη σύμβασης τηλεφωνικά και γενικότερα «από απόσταση» είναι άκυρη υπέρ σας, εάν δεν λάβετε σε εύλογο χρόνο από την ημερομηνία σύναψής της (π.χ. από την τηλεφωνική συνομιλία) αντίγραφο των όρων της, καθώς και το έντυπο δήλωσης υπαναχώρησης (βλ. και Ερ. 6). Δεσμεύεστε με την προσφορά που δεχθήκατε τηλεφωνικώς μόνον εφόσον την υπογράψετε ή στείλετε τη γραπτή συγκατάθεσή σας. Εάν αυτό δεν ισχύει, μπορείτε να διακόψετε τη συνεργασία αζημίως ενημερώνοντας εγγράφως την εταιρία.

Επεξ/σία από dreambox8000
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Που τα βρήκες αυτά; Ρωτώ διότι ειδικά το 4 δεν ισχύει επ ουδενί, καθώς υπάρχει σχετική πρόβλεψη από τον κανονισμό και με την βούλα του συνηγόρου του καταναλωτή.

Επεξ/σία από jkoukos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jkoukos είπε

Που τα βρήκες αυτά; Ρωτώ διότι ειδικά το 4 δεν ισχύει επ ουδενί, καθώς υπάρχει σχετική πρόβλεψη από τον κανονισμό και με την βούλα του συνηγόρου του καταναλωτή.

https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf

σελ.10, ερωτ.7

Επεξ/σία από dreambox8000
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μνημονεύεις τον "Οδηγό του Καταναλωτή" της ΕΕΤΤ, ο οποίος ωστόσο στη δεύτερη σελίδα αναφέρει ρητά ότι είναι ενημερωμένος έως τις 29/02/2016. Από το 2018 έχει αλλάξει όλο το θεσμικό πλαίσιο και προφανώς δεν είναι ενημερωμένος. Λογικά θα επικαιροποιηθεί κάποια στιγμή, αλλά στο τι ισχύει σήμερα, αναφέρεται στα σχετικά ΦΕΚ των κανονισμών που τα βρίσκει κανείς στην επίσημη σελίδα της ΕΕΤΤ.

Πρέπει να το έχω γράψει αμέτρητες φορές, αλλά επαναλαμβάνεται το ίδιο λάθος συνεχώς. Πολλοί πιπιλάνε την καραμέλα της Ευρωπαϊκής Οδηγίας και του σχετικού δικού μας Νόμου για την "Προστασία των Καταναλωτών" και τι προβλέπεται στις συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος. Όμως επειδή δεν γνωρίζουν πως τι ακριβώς ισχύει, αναφέρονται πολλές φορές ανακρίβειες.

Κατά κανόνα οι νόμοι θέτουν τα γενικά και μόνο πλαίσια ρύθμισης ενός θέματος. Για την πλήρη εφαρμογή όμως αυτών στη πράξη απαιτείται και ακολουθείται συνήθως η έκδοση ιδιαίτερης πράξης που ρυθμίζει τα επί μέρους θέματα εντός των πλαισίων των νόμων. Αυτές οι επιμέρους πράξεις (της Πολιτείας) είναι τα Διατάγματα (εκτελεστικά, νομοθετικά και διοικητικά) και οι Υπουργικές Αποφάσεις.

Ο ίδιος ο ν.2251/1994 "Προστασία των Καταναλωτών σε ενιαίο κείμενο" (τελευταία επικαιροποίηση ΦΕΚ 40/Β/2018), μνημονεύει (Άρθρο 14) την εφαρμογή του βάσει των παραπάνω πράξεων (και ανάλογα την περίπτωση) από Προεδρικά Διατάγματα, Κοινές ή απλές Υπουργικές Αποφάσεις και Κανονιστικές Πράξεις από τις αρμόδιες Αρχές. Αναφέρει δε χαρακτηριστικά:

Με τις κανονιστικές πράξεις του προηγούμενου εδαφίου μπορεί να λαμβάνεται και κάθε αναγκαίο συμπληρωματικό μέτρο για την εφαρμογή των παραπάνω πράξεων.

Και συνεχίζει παρακάτω:

Αν σε συγκεκριμένη περίπτωση οι κοινές διατάξεις παρέχουν στον καταναλωτή μεγαλύτερη προστασία από την ειδική ρύθμιση του νόμου αυτού, εφαρμόζονται οι κοινές διατάξεις. Εξαιρούνται οι διατάξεις που αφορούν παραγραφές και αποκλειστικές προθεσμίες.

Στα θέματα τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών σε σχέση με τον παραπάνω νόμο και ειδικά όσον αφορά εμάς τους καταναλωτές, ως Δίκαιο ισχύουν 2 Κανονιστικές Πράξεις της ΕΕΤΤ (αρμόδια Αρχή), ο "Κανονισμός Γενικών Αδειών" (ΦΕΚ 4262/Β/2017) και ο "Κανονισμός για τη Φορητότητα Αριθμών" (ΦΕΚ 1873/Β/2013). Με τις πρόσφατες τροποποιήσεις αυτών (2018), κατόπιν σχετικών διαβουλεύσεων εμπλεκόμενων φορέων οργανισμών κλπ, καθορίσθηκε με μεγαλύτερη σαφήνεια το τι ισχύει ανά περίπτωση. Ειδικά στις περιπτώσεις ανανεώσεων (που ο γενικός νόμος ήταν ασαφής) ενσωματώθηκε ακριβώς η πρόταση του Συνήγορου του Καταναλωτή.

Αξιομνημόνευτο είναι ότι είτε στους παλιούς σχετικούς Κανονισμούς της ΕΕΤΤ είτε στους νέους, η ανανέωση των συμβάσεων γίνεται χωρίς να υπογράφεται πάλι, καθώς ισχύει η αρχική. Και τούτο διότι η σύμβαση αφορά παροχή υπηρεσιών πάνω από την τηλεφωνική γραμμή. Κατά την ανανέωση δεν αλλάζει η τηλεφωνική γραμμή αλλά απλά ανανεώνουμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες (τηλεφωνίας, Internet, τηλεόραση κλπ). Η τηλεφωνική σύνδεση παραμένει η ίδια για όσο διάστημα είναι ενεργή (ασχέτως ποιες υπηρεσίες λαμβάνουμε).

Ο οδηγός που παραθέτεις μνημονεύει αποκλειστικά τι ισχύει κατά την αρχική σύμβαση και όχι την ανανέωση αυτής και ο λόγος είναι προφανής. Δεν υπάρχει πουθενά και σε κανέναν νόμο αναφορά για ενυπόγραφη σύμβαση σε περίπτωση ανανέωσης. Το λέει εξάλλου η ίδια η λέξη, αφού πρόκειται για ανανέωση παρεχόμενων υπηρεσιών υπάρχουσας ενεργής σύμβασης.
Απλά η τηλεφωνική επικοινωνία κι επιβεβαίωση, για να ισχύσει η ανανέωση, πρέπει να γίνει σύμφωνα με τον "Κανονισμό Γενικών Αδειών" των παρόχων και τον "Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο". Είναι κάτι που έχει αποφανθεί σχετικά ο Συνήγορος του Καταναλωτή, διαφορετικά θα υπήρξε ρητή αναφορά στους κανονισμούς.

Το λάθος συμπέρασμα που βγάζουν πολλοί, είναι λόγω του σκεπτικού "λήγει το συμβόλαιο μου". Δεν λήγει κανένα συμβόλαιο. Αυτό που λήγει είναι το υποχρεωτικό διάστημα παραμονής στον όποιο πάροχο, κατά το οποίο λαμβάνουμε τις υπηρεσίες με έκπτωση επί του ονομαστικού παγίου. Αν δεν γίνει καμία ενέργεια και από τα 2 συμβαλλόμενα μέρη, η σύμβαση θα εξακολουθεί να ισχύει επ' άπειρο με αυξημένο πάγιο λόγω λήξης της έκπτωσης και το ίδιο πακέτο υπηρεσιών, εκτός κι αν γίνει νέα συμφωνία που δεν αλλάζει ωστόσο την αρχική σύμβαση.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, jkoukos είπε

Μνημονεύεις τον "Οδηγό του Καταναλωτή" της ΕΕΤΤ, ο οποίος ωστόσο στη δεύτερη σελίδα αναφέρει ρητά ότι είναι ενημερωμένος έως τις 29/02/2016. Από το 2018 έχει αλλάξει όλο το θεσμικό πλαίσιο και προφανώς δεν είναι ενημερωμένος. Λογικά θα επικαιροποιηθεί κάποια στιγμή, αλλά στο τι ισχύει σήμερα, αναφέρεται στα σχετικά ΦΕΚ των κανονισμών που τα βρίσκει κανείς στην επίσημη σελίδα της ΕΕΤΤ.

Πρέπει να το έχω γράψει αμέτρητες φορές, αλλά επαναλαμβάνεται το ίδιο λάθος συνεχώς. Πολλοί πιπιλάνε την καραμέλα της Ευρωπαϊκής Οδηγίας και του σχετικού δικού μας Νόμου για την "Προστασία των Καταναλωτών" και τι προβλέπεται στις συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος. Όμως επειδή δεν γνωρίζουν πως τι ακριβώς ισχύει, αναφέρονται πολλές φορές ανακρίβειες.

Κατά κανόνα οι νόμοι θέτουν τα γενικά και μόνο πλαίσια ρύθμισης ενός θέματος. Για την πλήρη εφαρμογή όμως αυτών στη πράξη απαιτείται και ακολουθείται συνήθως η έκδοση ιδιαίτερης πράξης που ρυθμίζει τα επί μέρους θέματα εντός των πλαισίων των νόμων. Αυτές οι επιμέρους πράξεις (της Πολιτείας) είναι τα Διατάγματα (εκτελεστικά, νομοθετικά και διοικητικά) και οι Υπουργικές Αποφάσεις.

Ο ίδιος ο ν.2251/1994 "Προστασία των Καταναλωτών σε ενιαίο κείμενο" (τελευταία επικαιροποίηση ΦΕΚ 40/Β/2018), μνημονεύει (Άρθρο 14) την εφαρμογή του βάσει των παραπάνω πράξεων (και ανάλογα την περίπτωση) από Προεδρικά Διατάγματα, Κοινές ή απλές Υπουργικές Αποφάσεις και Κανονιστικές Πράξεις από τις αρμόδιες Αρχές. Αναφέρει δε χαρακτηριστικά:

 
 

Και συνεχίζει παρακάτω:

 
 

Στα θέματα τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών σε σχέση με τον παραπάνω νόμο και ειδικά όσον αφορά εμάς τους καταναλωτές, ως Δίκαιο ισχύουν 2 Κανονιστικές Πράξεις της ΕΕΤΤ (αρμόδια Αρχή), ο "Κανονισμός Γενικών Αδειών" (ΦΕΚ 4262/Β/2017) και ο "Κανονισμός για τη Φορητότητα Αριθμών" (ΦΕΚ 1873/Β/2013). Με τις πρόσφατες τροποποιήσεις αυτών (2018), κατόπιν σχετικών διαβουλεύσεων εμπλεκόμενων φορέων οργανισμών κλπ, καθορίσθηκε με μεγαλύτερη σαφήνεια το τι ισχύει ανά περίπτωση. Ειδικά στις περιπτώσεις ανανεώσεων (που ο γενικός νόμος ήταν ασαφής) ενσωματώθηκε ακριβώς η πρόταση του Συνήγορου του Καταναλωτή.

Αξιομνημόνευτο είναι ότι είτε στους παλιούς σχετικούς Κανονισμούς της ΕΕΤΤ είτε στους νέους, η ανανέωση των συμβάσεων γίνεται χωρίς να υπογράφεται πάλι, καθώς ισχύει η αρχική. Και τούτο διότι η σύμβαση αφορά παροχή υπηρεσιών πάνω από την τηλεφωνική γραμμή. Κατά την ανανέωση δεν αλλάζει η τηλεφωνική γραμμή αλλά απλά ανανεώνουμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες (τηλεφωνίας, Internet, τηλεόραση κλπ). Η τηλεφωνική σύνδεση παραμένει η ίδια για όσο διάστημα είναι ενεργή (ασχέτως ποιες υπηρεσίες λαμβάνουμε).

Ο οδηγός που παραθέτεις μνημονεύει αποκλειστικά τι ισχύει κατά την αρχική σύμβαση και όχι την ανανέωση αυτής και ο λόγος είναι προφανής. Δεν υπάρχει πουθενά και σε κανέναν νόμο αναφορά για ενυπόγραφη σύμβαση σε περίπτωση ανανέωσης. Το λέει εξάλλου η ίδια η λέξη, αφού πρόκειται για ανανέωση παρεχόμενων υπηρεσιών υπάρχουσας ενεργής σύμβασης.
Απλά η τηλεφωνική επικοινωνία κι επιβεβαίωση, για να ισχύσει η ανανέωση, πρέπει να γίνει σύμφωνα με τον "Κανονισμό Γενικών Αδειών" των παρόχων και τον "Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο". Είναι κάτι που έχει αποφανθεί σχετικά ο Συνήγορος του Καταναλωτή, διαφορετικά θα υπήρξε ρητή αναφορά στους κανονισμούς.

Το λάθος συμπέρασμα που βγάζουν πολλοί, είναι λόγω του σκεπτικού "λήγει το συμβόλαιο μου". Δεν λήγει κανένα συμβόλαιο. Αυτό που λήγει είναι το υποχρεωτικό διάστημα παραμονής στον όποιο πάροχο, κατά το οποίο λαμβάνουμε τις υπηρεσίες με έκπτωση επί του ονομαστικού παγίου. Αν δεν γίνει καμία ενέργεια και από τα 2 συμβαλλόμενα μέρη, η σύμβαση θα εξακολουθεί να ισχύει επ' άπειρο με αυξημένο πάγιο λόγω λήξης της έκπτωσης και το ίδιο πακέτο υπηρεσιών, εκτός κι αν γίνει νέα συμφωνία που δεν αλλάζει ωστόσο την αρχική σύμβαση.

...kαι τι ισχυει για την υπαναχωρηση , οταν δρομολογω (μεσω τηλεφωνικη συναινεσης ή σύναψη μεσω του ιστοτοπου του παροχεα) για την παροχη εξ αρχης ΝΕΑΣ τηλεφ. συνδεσης + ιντερνετ και ΟΧΙ για την ανανεωση της ηδη υπάρχουσας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να καταλάβεις ότι οι συμβάσεις παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών (και όχι γενικά οι συμβάσεις), αφορούν αποκλειστικά την αρχική φυσική (ενσύρματη ή ασύρματη) τηλεφωνική σύνδεση σε έναν πάροχο (είτε πρόκειται για νέα είτε λόγω φορητότητας). Με απλά, κατανοητά λόγια, αφορά τον τηλεφωνικό αριθμό. Αυτό είναι που ζητάμε (και αναφέρεται) στην σχετική αίτηση και χωρίς αυτόν είναι αδύνατον να έχουμε οποιαδήποτε υπηρεσία, που αναφέρεται σε επόμενα πεδία της αίτησης.

Η σύμβαση δεν λήγει ποτέ και ισχύει στον αιώνα τον άπαντα, εκτός αν διακοπεί για οποιονδήποτε λόγο η σύνδεση. Αυτό που τυχόν αλλάζει, είναι οι παρεχόμενες υπηρεσίες που δίδονται μέσω της τηλεφωνικής σύνδεσης. Αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με την σύμβαση καθεαυτή. Σε ανανέωση δεν υπάρχει νέα σύμβαση, αφού εξακολουθεί να ισχύει στο ακέραιο η αρχική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jkoukos είπε

Πρέπει να καταλάβεις ότι οι συμβάσεις παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών (και όχι γενικά οι συμβάσεις), αφορούν αποκλειστικά την αρχική φυσική (ενσύρματη ή ασύρματη) τηλεφωνική σύνδεση σε έναν πάροχο (είτε πρόκειται για νέα είτε λόγω φορητότητας). Με απλά, κατανοητά λόγια, αφορά τον τηλεφωνικό αριθμό. Αυτό είναι που ζητάμε (και αναφέρεται) στην σχετική αίτηση και χωρίς αυτόν είναι αδύνατον να έχουμε οποιαδήποτε υπηρεσία, που αναφέρεται σε επόμενα πεδία της αίτησης.

Η σύμβαση δεν λήγει ποτέ και ισχύει στον αιώνα τον άπαντα, εκτός αν διακοπεί για οποιονδήποτε λόγο η σύνδεση. Αυτό που τυχόν αλλάζει, είναι οι παρεχόμενες υπηρεσίες που δίδονται μέσω της τηλεφωνικής σύνδεσης. Αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με την σύμβαση καθεαυτή. Σε ανανέωση δεν υπάρχει νέα σύμβαση, αφού εξακολουθεί να ισχύει στο ακέραιο η αρχική.

δεν μου απαντησες.....στην παραπανω ερωτηση...επειδη προκειται να αιτηθω και εγω ΝΕΑ τηλεφ συνδεση...εχουν ισχυ αυτα που ανεφερα για την υπαναχωρηση ή όχι?

.....εκτιμω οτι NΑΙ οπως τα αναλύεις...

....παντα καλοπιστα και χωρις καμια διάθεση αντιπαραθεσης :)

Επεξ/σία από dreambox8000
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα είναι προφανές ότι σε σύναψη σύμβασης, για νέα τηλεφωνική γραμμή ή με φορητότητα, ισχύει το 14ήμερο της υπαναχώρησης. Οι διαφωνία είναι για τις ανανεώσεις και το αν απαιτείται πάλι ενυπόγραφο συμβόλαιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Μα είναι προφανές ότι σε σύναψη σύμβασης, για νέα τηλεφωνική γραμμή ή με φορητότητα, ισχύει το 14ήμερο της υπαναχώρησης. Οι διαφωνία είναι για τις ανανεώσεις και το αν απαιτείται πάλι ενυπόγραφο συμβόλαιο.

OK..προφανως θα πρεπει να στειλουν για υπογραφη το συμβολαιο...

...οχι διαφωνια....ΕΣΥ εχεις δικιο διοτι εισαι απολυτα ενημερωμενος...εγω απλα ειχα σχηματισει λαθος εντυπωση..

ευχαριστουμε για τις διευκρινησεις :)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το νέο κανονισμό δεν χρειάζεται να στείλουν το συμβόλαιο προς υπογραφή. Εξαρτάται με ποιον τρόπο γίνεται πιστοποίηση του πελάτη. Προβλέπονται 4 διαφορετικοί τρόποι και μόνο στις 2 απαιτείται υπογραφή σε έντυπο και είναι επιλογή του παρόχου ποιος θα ακολουθηθεί. Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης παίρνει αντίγραφο του συμβολαίου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, jkoukos είπε

Με το νέο κανονισμό δεν χρειάζεται να στείλουν το συμβόλαιο προς υπογραφή. Εξαρτάται με ποιον τρόπο γίνεται πιστοποίηση του πελάτη. Προβλέπονται 4 διαφορετικοί τρόποι και μόνο στις 2 απαιτείται υπογραφή σε έντυπο και είναι επιλογή του παρόχου ποιος θα ακολουθηθεί. Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης παίρνει αντίγραφο του συμβολαίου

 

Και το πήρε την ίδια μέρα (σε μορφή PDF) στη διεύθυνση Email που έχει δώσει στον πάροχο.

Μαζί πήρε και ένα δεύτερο PDF, της υπαναχώρησης, που μπορούσε να συμπληρώσει και να τους το στείλει εντός 14 ημερών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, jkoukos είπε

Με το νέο κανονισμό δεν χρειάζεται να στείλουν το συμβόλαιο προς υπογραφή. Εξαρτάται με ποιον τρόπο γίνεται πιστοποίηση του πελάτη. Προβλέπονται 4 διαφορετικοί τρόποι και μόνο στις 2 απαιτείται υπογραφή σε έντυπο και είναι επιλογή του παρόχου ποιος θα ακολουθηθεί. Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης παίρνει αντίγραφο του συμβολαίου. 

...ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ 4 ΤΡΟΠΟΙ...??? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...