Speculoos Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Αυτό που λέει ο τίτλος. Ποιοι είναι ο κύριοι λόγοι, ειδικά αν έχετε εμπειρία από PSA group κινητήρες, για να βγάζει χαμηλή πίεση το τούρμπο; Σένσορας/βαλβίδα αερισμού/ηλεκτροβάνα, φίλτρα, εισαγωγή, όλο το τούρμπο; Οι αγιογδύτες συνεργειάδες στο Βέλγιο είναι πονάει δάχτυλο κόβει κεφάλι. Χωρίς να έχουν όρεξη να κάτσουν να εντοπίσουν το πρόβλημα (πού χρόνος ρε φιλαράκι, έχω κι άλλα αυτοκίνητα) σου λένε έλα να αλλάξουμε το turbocharger, 2000 ευρώ ή την ηλεκτροβάνα (που βρίσκεις αυθεντική με 80-90) με 1000+ ευρώ.
thanasisxask Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Αν η τουρμπίνα σου είναι με μεταβλητής γεωμετρίας πτερύγια μπορεί να δημιουργεί αυτό το πρόβλημα. Όλα αυτά που αναφέρεις μπορεί να σου δημιουργούν το πρόβλημα που λες, το θέμα είναι ποιος θα κάτσει να το ψάξει. 1
primeragt Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2019 Τσεκαρε και την wastegate της τουρμπινας, καμια φορα χαλαρωνει το ελατηριο και ανοιγει νωριτερα με αποτελεσμα χαμηλη πιεση. Αν με ηλεκτροβανα ενοεις κατι σαν την Ν75 (δεν ξερω στα diesel αν ειναι ιδια) αλλα στα βενζινης ειναι γνωστο προβληματακι (σκαστρα στην ουσια ειναι). 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα