Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα  ,

Επειδή κάθε φορά που έρχομαι από Αγγλία παρατηρώ ότι η κίνηση επιστρέφει στα προ κρίσης επίπεδα πήρα απόφαση να βγάλω δίπλωμα Α2 και να πάρω ένα σκούτερ για να μετακινούμαι με άνεση στα πέριξ.

Δεδομένα-ζητούμενα :

1. Μηδενική εμπειρία με σκούτερ-μηχανές.

2. Μετακινήσεις σε ακτίνα 4-5 χιλιόμετρα μαξ γύρω από το σπίτι μου στα βόρεια προάστια για αρχή με προοπτική να μπορώ να κατέβω από Μαρούσι στο Κέντρο μετά από 1-2 χρόνια. Για μεγαλύτερες μετακινήσεις υπάρχει και smart και αυτοκίνητο.

3. Ευκολία οδήγησης και ευλελιξία στην κίνηση.

4. Αξιοπιστία - χαμηλή τιμή αγοράς - συντήρησης.

5. Χαμηλή κατανάλωση.

Υπάρχει κλειστό γκαράζ για το πάρκινγκ οπότε το σκούτερ θα είναι προστατευμένο από τον καιρό και τους κλέφτες.

Μαξ χιλιόμετρα ανά έτος 3000-5000.

Το budget είναι μέχρι 4.000 ευρώ αλλά δε θα ήθελα να το εξαντλήσω αν δεν υπάρχει λόγος.

Το μόνο που μου έχουν πει μέχρι τώρα φίλοι και γνωστοί είναι να ΜΗΝ πάρω αερόψυκτο.

Ευχαριστώ.

 

Επεξ/σία από Looter
Δημοσ.

Ειχα πριν 5 χρόνια τις ίδιες απαιτήσεις με τις δικές σου. Ήθελα ένα «εργαλείο» που να μην ζητά πολλά, να μην χαλάει και να βολεύει για αστικές μετακινήσεις.

Τοτε κατέληξα σε ενα SYM 200αρι. Σου προτείνω αυτή τη μάρκα και αυτά τα κυβικά (ακόμα και 125 αν θα είσαι μόνος σου). Λιγότερο έξοδα από 300αρια και κάνεις τη δουλειά σου μια χαρά. Πάντα εντός πόλης, με ακτίνα δράσης 30 χιλιόμετρα άνετα και χωρίς να κουράζεσαι.

Μερικά tips που ίσως σε βοηθήσουν στην επιλογή σου:

- μεγάλοι τροχοί 16”, πιο άνετο το scooter σε λακκούβες και ανωμαλίες.

- αν βρεις με επίπεδο πάτωμα, βολεύει αφάνταστα σε ψώνια και μεταφορές.

- μπαγκαζιέρα πίσω

- όχι αερόψυκτο (αν και οι γνώμες διίστανται)

- μέχρι 3000, μετά ανεβαίνεις κατηγορία 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 hours ago, tasanton said:

Ειχα πριν 5 χρόνια τις ίδιες απαιτήσεις με τις δικές σου. Ήθελα ένα «εργαλείο» που να μην ζητά πολλά, να μην χαλάει και να βολεύει για αστικές μετακινήσεις.

Τοτε κατέληξα σε ενα SYM 200αρι. Σου προτείνω αυτή τη μάρκα και αυτά τα κυβικά (ακόμα και 125 αν θα είσαι μόνος σου). Λιγότερο έξοδα από 300αρια και κάνεις τη δουλειά σου μια χαρά. Πάντα εντός πόλης, με ακτίνα δράσης 30 χιλιόμετρα άνετα και χωρίς να κουράζεσαι.

Μερικά tips που ίσως σε βοηθήσουν στην επιλογή σου:

- μεγάλοι τροχοί 16”, πιο άνετο το scooter σε λακκούβες και ανωμαλίες.

- αν βρεις με επίπεδο πάτωμα, βολεύει αφάνταστα σε ψώνια και μεταφορές.

- μπαγκαζιέρα πίσω

- όχι αερόψυκτο (αν και οι γνώμες διίστανται)

- μέχρι 3000, μετά ανεβαίνεις κατηγορία 

Το HD200 ήταν πολύ καλό και είχε την δύναμη που χρειαζόσουν(θεωρώ τα 125 σχετικά λίγα ως κυβικά) αλλά πλέον δεν υπάρχει στην αγορά όπου αντικαταστάθηκε από το HD300. Ωραίο και αυτό αλλά στην τιμή που έπαιζε 3995Ε ήταν απαγορευτικό όταν το Best seller της κατηγορίας (Beverly 300) κυμαινεται στα 4000Ε. Και στα 3695 που παίζει αν θυμαμαι καλά τώρα το SYM όσο και να την συμπαθώ την εταιρεία, Piaggio Beverly 300 θα προτείνω(και επειδή είναι φετινό μοντέλο το SYM, μπορεί να έχει παιδικές ασθένειες, γρίπη κτλ).  Για SH300 δεν θα αναφερθώ καν με την τιμή που έχει ο ακατανόμαστος( :P )  και από τους άλλους ιάπωνες δεν μου έρχεται κάτι στο μυαλό.

Για κάτι πιο χαμηλά στο bugdet δεν γνωρίζω αλλά μην ξεχνάς πως θες και έξτρα 500Ε χοντρικά για μπουφαν και κράνος.

Υ.Γ: Να συμπληρώσω ένα τιπ. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ABS στο πρώτο απότομο φρενάρισμα τα έβγαλε τα λεφτά του.

Επεξ/σία από VonLoutsos
  • Like 1
Δημοσ.

Να συμπληρώσω τον προηγούμενο φίλο: όντως το HD2 200i έχω που δεν κυκλοφορεί πια (κακώς). Σκυλί, δεν καταλαβαίνει τίποτα.

Αντίστοιχο μοντέλο (και best seller) είναι το SYM Symphony 200i σε προσφορά αυτό τον καιρό (https://www.sym.gr/model/symphony-st-200i-abs/). Παραδόξως αερόψυκτο. Πάντως τα SYM έχουν κεραμική επίστρωση στoυς κυλίνδρους και ανταποκρίνονται άψογα σε υψηλές θερμοκρασίες (κοινώς, σπάνια παίρνει μπρος το βεντιλατέρ).

Το Beverly 300 (ή το Medley 150 αν προτιμάς) μπορεί να είναι όμορφο αλλά αποκτάς μια "άλλη" σχέση με συνεργεία, από όσα έχω δει και ακούσει.

Τo Honda SH150 είναι τρελά αξιόπιστο αλλά το κοστολογούν στο θεό (τουλάχιστον 1000€ πάνω). Επίσης κοπανάει στις λακκούβες σαν κατσίκι (γνώμη μου).

Όλα τα νέα μοντέλα των εταιρειών (πρέπει να) έχουν ABS.

Δημοσ.

Εγω θα σου προτεινα να πας σε στυλ cruisym 250 , xtown 300. στα λεφτα σου ειναι.   πιο ανετη θεση οδηγησης. δεν θα πηγαινα με αυτα τα λεφτα σε αυτα που κοιτας.

Δημοσ.

Και νέος οδηγός, και στην Αθήνα, και με σκούτερ, θα σε φάνε λάχανο ρε φίλε.

Για δες το Citycom S300 με ABS της SYM .

  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, donblunts είπε

Για δες το Citycom S300 με ABS της SYM .

Σχετικά βαρύ και ογκώδες για την κίνηση. Το νέο HD300 είναι πιο μαζεμένο. Και τα δύο 300άρια όμως με αυξημένα έξοδα...

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tasanton είπε

Σχετικά βαρύ και ογκώδες για την κίνηση. Το νέο HD300 είναι πιο μαζεμένο. Και τα δύο 300άρια όμως με αυξημένα έξοδα...

Νέος οδηγός είναι, δεν νομίζω να κάνει σφήνες, προσπεράσεις κτλπ.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, donblunts είπε

Νέος οδηγός είναι, δεν νομίζω να κάνει σφήνες, προσπεράσεις κτλπ.

Μα με τη διαρκή κίνηση που έχει πια η πόλη, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να κινηθείς παρά ανάμεσα στα ΙΧ. Μου έχει τύχει να φύγω από Μαρούσι και να φτάσω Χίλτον μετρώντας καθρέπτες. Καλή ώρα, σήμερα αυτό συμβαίνει έξω στους δρόμους με τις απεργίες.

Εκεί λοιπόν θες κάτι μαζεμένο και ελαφρύ. 

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, tasanton είπε

Μα με τη διαρκή κίνηση που έχει πια η πόλη, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να κινηθείς παρά ανάμεσα στα ΙΧ. Μου έχει τύχει να φύγω από Μαρούσι και να φτάσω Χίλτον μετρώντας καθρέπτες. Καλή ώρα, σήμερα αυτό συμβαίνει έξω στους δρόμους με τις απεργίες.

Εκεί λοιπόν θες κάτι μαζεμένο και ελαφρύ. 

Βρε συμφωνώ, αλλα σου ξαναλέω, νέος οδηγός πιστεύεις οτι θα κινείται ανάμεσα στη κίνηση?
Τουλάχιστον όχι άμεσα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σας ευχαριστώ ΘΕΡΜΑ για τις απαντήσεις.

Στο θέμα μας.

1. Το Citycom S.300 που έχει ένας γείτονας είναι ωραίο αλλά μου φαίνεται τεράστιο για πρώτο σκούτερ. 

2. Θα ήθελα κάτι πιο compact και βολικό σε μέγεθος. (1.87μ , 80 κιλά).

3. Δεν έχω διάθεση να κινούμαι ανάμεσα στην κίνηση όταν υπάρχει ροή αλλά θέλω να κινηθώ ανάμεσα όταν υπάρχει μποντιλιάρισμα για να βρεθώ πρώτος σε ένα φανάρι. Μέχρι εκεί είναι οι απαιτήσεις. Να κινούμαι δηλαδή σε λωρίδα και ΟΧΙ ανάμεσα όταν υπάρχει ροή και να γλιτώνω το μποντιλιάρισμα κινούμενος ενδιάμεσα όταν τα ιχ είναι σταματημένα. Οπότε σκούτερ με αυξημένο όγκο θα με δυσκολέψουν.

4. Το επίπεδο πάτωμα είναι κάτι που θα βόλευε όσο το σκέφτομαι.

 

Σε γενικές γραμμές το 300αρι μου φαίνεται πολύ μεγάλο αλλά δε βρίσκω και 200αρια υγρόψυκτα. Άσε που όσο είδα σε SYM και KYMCO , τα 200αρια τους είναι 160cc.. Η Sym ειδικά δε γράφει τον κυβισμό στο επίσημο site της , ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ..

Ένα μοντέλο που μου φάνηκε οκ είναι το Kymco People που βγαίνει σε 125,150,300 ενώ έχει επίπεδο δάπεδο και 16αρι τροχό. Δυστυχώς υγρόψυκτο είναι μόνο το 300αρι που όμως φτάνει τα 4000+ ευρώ.

Πολλά δεν είναι ρε παιδιά ή εγώ είμαι τελείως άσχετος; Υπάρχει άλλη πρόταση;

 

Και πάλι ευχαριστώ.

Επεξ/σία από Looter
Δημοσ.

Τα 200άρια της SYM είναι περίπου 170cc. Λόγω marketing τα ονομάζουν 200 και δεν είναι οι μόνοι. Μικρή διαφορά όμως.

Το Kymco People δεν έχει καθόλου χώρο κάτω από τη σέλα και - ενώ αξίζει - είναι ακριβό και βαρύ για τη χρήση που θες. Πίστεψέ με από 130kg σε 180kg υπάρχει διαφορά.

Επίπεδο πάτωμα έχει και το Honda SH αλλά είναι πολύ ακριβό...

Θα σου πούλαγα το δικό μου HD200i αλλά δεν βγαίνει πια και δεν το αλλάζω με τίποτα :)

Για μπες εδώ και άρχισε το διάβασμα: https://scooternet.gr/

 

Δημοσ.

Το θέμα του αερόψυκτου πιστεύω δεν θα έπρεπε να σε απασχολεί τόσο. ΤΟ πλεονέκτημα των υγρόψυκτων είναι η μεγαλύτερη απόδοση και η μακροζωία, κυρίως για αυτούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα. Για την χρήση που το θές μια χαρά είναι και ένα μικρό αερόψυκτο. Το People S που αναφέρεις θα σε καλύψει άνετα για αυτό που θές.Αυτά τα μηχανάκια έχουν μια τελική κοντά στα 100χλμ, αλλά για εσένα που δεν κάνεις ταξίδια δεν σε απασχολεί. Καλού κακού όμως πρίν πάρεις οτιδήποτε πήγαινε και δοκίμασέ το, είσαι ψηλός σχετικά οπότε θα πρέπει να βρείς κάτι που να σου κάθεται καλά, να μην ακουμπάει στα πόδια το τιμόνι όταν στρίβεις.

Δημοσ.

Μονο σε σκουτερ κοιτας;εγω θα σου προτεινα ενα παπι που και πιο φθηνα θα το βρεις και θα εχεις μικροτερο κοστος συντηρησης

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ως κατοχος του Medley 150 με 11000 απροβληματιστα χιλιομετρα , θα σου ελεγα να το λαβεις υποψιν σου. Χωρος για τουλαχιστον 1 full face κρανος κατω απο την σελα, χαμηλη καταναλωση, abs μπρος πισω,  μεγαλοι τροχοι και επισης ειναι λιγο ψηλο και βολευει ανετα να περνας αναμεσα απο τα αυτοκινητα και τους καθρεπτες.Γενικα εγω μεχρι στιγμης δεν εχω αντιμετωπισει κανενα θεμα.Και εγω δεν ειχα ξανακαβαλισει ποτε μηχανη-μηχανακι και ειχα μηδενικη εμπειρια. Προσωπικα εαν σε παιρνει οικονομικα θα κοιταζα και καποιο 300ρι για να εχεις και λιγο παραπανω γκαζι 

Επεξ/σία από Chris92

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...