Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας παιδια!

Σε αναζητηση τον τελευταιο καιρο για ελαστικα  για το αμαξι μου  , εχω σχεδον καταληξει στα michelin primacy 4 διασταση 195/55  R16 .

λογω καλων review και γνωμες απο χρηστες.
 

απλα βλεπω οτι τα ιδια ελαστικα σε αλλη διασταση εχουν στην καταναλωση B και στην βροχη Α στη δικια μου οπως θα δειτε στην παρακατω φωτογραφια εχουν καταναλωση C και βροχη παραμενει στο  A.

Captureehf.png

και αναρωτιεμαι επειδη η καταναλωση προφανως με νοιαζει αν οντως υπαρχει μεγαλη διαφορα ωστε να κοιταξω αλλα επωνυμο ελαστικο που τουλαχιστον στο δεικτη καταναλωσης να εχει Β!

Ποια η γνωμη σας?

Επεξ/σία από modechristo_13
Δημοσ.

Η διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ της ανώτερης και της κατώτερης κατηγορίας είναι γύρω στο 5-7%. Οπότε η διαφορά από κατηγορία σε κατηγορία είναι 1-2% οπότε δεν υπάρχει λόγος να πας σε αλλη μάρκα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή κι εγώ είμαι σε αναζήτηση ελαστικών, μού είπαν ότι μαγική συνταγή δεν υπάρχει.

Δεν μπορεί ένα ελαστικό να έχει καλή πρόσφυση ΚΑΙ καλό δείκτη οικονομίας.

Αν έχει καλό δείκτη οικονομίας, θα γλιστράνε.

Ισχύει κάτι τέτοιο;

Επεξ/σία από solution1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, solution1 είπε

Επειδή κι εγώ είμαι σε αναζήτηση ελαστικών, μού είπαν ότι μαγική συνταγή δεν υπάρχει.

Δεν μπορεί ένα ελαστικό να έχει καλή πρόσφυση ΚΑΙ καλό δείκτη οικονομίας.

Αν έχει καλό δείκτη οικονομίας, θα γλιστράνε.

Ισχύει κάτι τέτοιο;

Όχι απόλυτα...απλά τα sport ελαστικά (που είναι φτιαγμένα για να τα πιέζεις) έχουν συνήθως δείκτη κατανάλωσης C+ γιατί «βεντουζιάζουν» περισσότερο στο δρόμο! Τα touring είναι μέτρια κατάσταση και έχουν δείκτη κατανάλωσης B+ ενώ τα Eco που δεν είναι για πολλά έχουν έχουν δείκτη Α+.

Αναλόγως τη χρήση κοιτάς...

Ένα πολύ καλό ελαστικό πίστας (όπως το Michelin Pilot Sport Cup) έχει δείκτη Ε γιατί είναι semi-slick και «κολάει» στην άσφαλτο (άμα βρέξει χαιρετίσματα βέβαια αλλά αυτό είναι άλλο θέμα). Αντίστοιχα το Michelin Pilot Sport 4 έχει δείκτη C και είναι από τα καλύτερα sport ελαστικά για δρόμο!

Υπάρχουν αντίστοιχα και κινέζικα με δείκτη Ε που είναι για κλοτσιές.

Οπότε κατ´ ουσίαν υψηλότερος δείκτης κατανάλωσης δεν σημαίνει πάντα καλύτερο κράτημα, παίζουν πολλά ρόλο και κυρίως το όχημα και η χρήση!

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 1/10/2019 στις 10:25 ΜΜ, modechristo_13 είπε

Γεια σας παιδια!

Σε αναζητηση τον τελευταιο καιρο για ελαστικα  για το αμαξι μου  , εχω σχεδον καταληξει στα michelin primacy 4 διασταση 195/55  R16 .

λογω καλων review και γνωμες απο χρηστες.
 

απλα βλεπω οτι τα ιδια ελαστικα σε αλλη διασταση εχουν στην καταναλωση B και στην βροχη Α στη δικια μου οπως θα δειτε στην παρακατω φωτογραφια εχουν καταναλωση C και βροχη παραμενει στο  A.

Captureehf.png

και αναρωτιεμαι επειδη η καταναλωση προφανως με νοιαζει αν οντως υπαρχει μεγαλη διαφορα ωστε να κοιταξω αλλα επωνυμο ελαστικο που τουλαχιστον στο δεικτη καταναλωσης να εχει Β!

Ποια η γνωμη σας?

      Καλησπέρα σας , ναι τα Michelin έχουν όντως τον χαμηλότερο βαθμό τριβής κύλισης , όμως η κατανάλωση ενός αυτοκινήτου εξαρτάται από πολύ περισσότερα πράγματα όπως για παράδειγμα ακόμη και αν το αυτοκίνητο σας είναι πλυμένο η βρώμικο κάτι που αλλοιώνει τον δείκτη αεροδυναμικής ......... και φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάει κανείς πως σε ότι αφορά τις μετρήσεις , αυτές έχουν γίνει κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες , σε συγκεκριμένες περιοχές γεωγραφικά κλπ .

    Θα λέγαμε πως να ψάχνει κάποιος να πετύχει πραγματική οικονομία μόνον από συγκεκριμένη μάρκα και μοντέλο ελαστικού δεν έχει πρακτική εφαρμογή . 

  Άλλωστε τα ελαστικά δεν θα έχουν την ίδια απόδοση σε όλη την χιλ ζωή τους , ίσως περισσότερο όταν είναι φρέσκα .

  Δεν μας είπατε για ποιο αυτοκίνητο προορίζονται τα Primacy .

    

Δημοσ.
Στις 4/10/2019 στις 7:56 ΜΜ, babisskg είπε

      Καλησπέρα σας , ναι τα Michelin έχουν όντως τον χαμηλότερο βαθμό τριβής κύλισης , όμως η κατανάλωση ενός αυτοκινήτου εξαρτάται από πολύ περισσότερα πράγματα όπως για παράδειγμα ακόμη και αν το αυτοκίνητο σας είναι πλυμένο η βρώμικο κάτι που αλλοιώνει τον δείκτη αεροδυναμικής ......... και φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάει κανείς πως σε ότι αφορά τις μετρήσεις , αυτές έχουν γίνει κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες , σε συγκεκριμένες περιοχές γεωγραφικά κλπ .

    Θα λέγαμε πως να ψάχνει κάποιος να πετύχει πραγματική οικονομία μόνον από συγκεκριμένη μάρκα και μοντέλο ελαστικού δεν έχει πρακτική εφαρμογή . 

  Άλλωστε τα ελαστικά δεν θα έχουν την ίδια απόδοση σε όλη την χιλ ζωή τους , ίσως περισσότερο όταν είναι φρέσκα .

  Δεν μας είπατε για ποιο αυτοκίνητο προορίζονται τα Primacy .

για citroen c3 II 1600 bluehdi 75hp πετρελαιο.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, modechristo_13 είπε

για citroen c3 II 1600 bluehdi 75hp πετρελαιο.

     Και ο λόγος για Primacy στο C3 αντί για μία τετράδα energy saver ας πούμε ?

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Και ο λόγος για Primacy στο C3 αντί για μία τετράδα energy saver ας πούμε ?

Ta energy saver εχω πάνω τωρα δεν έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος...  και σκέφτομαι γιατί να μην πάω σε κάτι καλύτερο!

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, modechristo_13 είπε

Ta energy saver εχω πάνω τωρα δεν έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος...  και σκέφτομαι γιατί να μην πάω σε κάτι καλύτερο!

    Ως χρήστης και γαλλικών αυτοκινήτων στο παρελθόν , δεν βρίσκω την ανάγκη για κάτι περισσότερο και ακριβότερο σε ένα commuter όχημα όπως το C3 και φυσικά για να μην με παρεξηγησετε αυτή την στιγμή χρησιμοποιώ ένα Suzuki Celerio , έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στο energy saver ειδικά μέσα στην στροφή με βρεγμένο οδόστρωμα , αλλά και στο φρενάρισμα εδώ και τώρα ...... θα το άλλαζα υπό όρους με ένα Uniroyal Rain Expert 3 αν επρόκειτο να κινηθώ σε πιο μόνιμα βρεγμένες συνθήκες , με μείον τον αεροδυναμικό θόρυβο , ο οποίος γίνεται αισθητός φυσικά είς γνώσιν μου , ένα τίμημα που πρέπει να πληρώσω για τα φαρδιά αυλάκια , όμως πηγαίνοντας σαν τραίνο στην βροχή . 

   Οτιδήποτε αποφασίσετε , κάντε το με made in France γόμα , είναι πιο κοντά στα ελληνικά δεδομένα , καλή επιτυχία .

Δημοσ.
21 ώρες πριν, babisskg είπε

    Ως χρήστης και γαλλικών αυτοκινήτων στο παρελθόν , δεν βρίσκω την ανάγκη για κάτι περισσότερο και ακριβότερο σε ένα commuter όχημα όπως το C3 και φυσικά για να μην με παρεξηγησετε αυτή την στιγμή χρησιμοποιώ ένα Suzuki Celerio , έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στο energy saver ειδικά μέσα στην στροφή με βρεγμένο οδόστρωμα , αλλά και στο φρενάρισμα εδώ και τώρα ...... θα το άλλαζα υπό όρους με ένα Uniroyal Rain Expert 3 αν επρόκειτο να κινηθώ σε πιο μόνιμα βρεγμένες συνθήκες , με μείον τον αεροδυναμικό θόρυβο , ο οποίος γίνεται αισθητός φυσικά είς γνώσιν μου , ένα τίμημα που πρέπει να πληρώσω για τα φαρδιά αυλάκια , όμως πηγαίνοντας σαν τραίνο στην βροχή . 

   Οτιδήποτε αποφασίσετε , κάντε το με made in France γόμα , είναι πιο κοντά στα ελληνικά δεδομένα , καλή επιτυχία .

Καλημέρα , είμαι της λογικής ότι αφού μπορώ να βάλω καλύτερο για την ασφάλεια μου , να το κάνω...

Οπότε κοιτάω σε κάτι πιο premium αυτήν την φορά γιατί τα energy saver όπως σου είπα δεν με ικανοποίησαν...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απορώ, τόσοι δείκτες σ' ένα ελαστικό, ένα δείκτη για τη σκληρότητα της γόμας, δεν μπορούν να βγάλουν; Να ξέρουμε ακριβώς τι γίνεται.

Επίσης, δείκτης για την απόσταση ακινητοποίησης στο βρεγμένο, υπάρχει. Για το στεγνό, τίποτα;

Επεξ/σία από solution1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, solution1 είπε

Απορώ, τόσοι δείκτες σ' ένα ελαστικό, ένα δείκτη για τη σκληρότητα της γόμας, δεν μπορούν να βγάλουν; Να ξέρουμε ακριβώς τι γίνεται.

Επίσης, δείκτης για την απόσταση ακινητοποίησης στο βρεγμένο, υπάρχει. Για το στεγνό, τίποτα;

Πως να βαλουν δεικτη για αυτα που λες? Σκληρωτητα σε σχεση με τι? Με αλλα αντιστοιχα? Με το ιδιο σε αλλη διασταση? Ο δεικτης φρεναρισματος σε βροχη (νερα κλπ κλπ) δειχνει απλα ποσο καλο ειναι σαν βροχινο λαστοιχο, τιποτα παραπανο τιποτα λιγοτερο. Στο στεγνο παιζουν (οπως και στη βροχη) παιζουν και αλλα ρολο (φρενα,βαρος,διαστασεις) που μπορει να βγαλει ενα δεικτη παρα πολυ γενικο. Στην βροχη απο την αλλη παρα πολυ μεγαλο ρολο παιζει η χαραξη του ελαστικου, οπως προαναφερθηκε ενα semi slick (ακομα και με μερικα αυλακια) στο στεγνο θα κανει παπαδες σε ολες τις συνθηκες ζωρισματος και μολις πιασει νερο απλα υδρολισθηση. Ακομα ομως και εκει το πιο χαρακτο λαστοιχο θα εχει καλυτερη συμπεριφορα στα νερα απο το τελειως φλατ χωρις να χανει αισθητα στο στεγνο απο χαραξη (απο διαφορετικη γομα ναι).

  • 1 μήνα μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...