Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω ως κύριο αυτοκίνητο ένα Opel Insignia 1.6T. Καλό, χρυσό, αλλά καίει μέσα στην πόλη. Και καίει πάρα πολύ. 
Σκέφτομαι για να πάρω ένα μικρό, παλιό, μεταχειρισμένο αυτοκίνητο να με χάσει και λίγο ο βενζινάς για τις μετακινήσεις μέσα στην πόλη, 10-20km/ημέρα, σε στενά του Χαλανδρίου (μετάβαση στη δουλειά, στο γήπεδο για τρέξιμο, δραστηριότητες παιδιών)
Επιδόσεις δεν με ενδιαφέρουν, χώροι δεν με ενδιαφέρουν, αρκεί να παίρνει δύο καθισματάκια πίσω. Η μετακίνηση θα είναι σχεδόν αποκλειστικά στα στενά, με μικρές ταχύτητες. Εξωτερικά, όσο μικρότερο, τόσο καλύτερο.
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να είναι οικονομικό, και να έχει AC. 
Για να καταλάβετε από μέγεθος, Starlet, Seicento,  Atos, κτλ. Όχι Smart, λόγω έλλειψης πίσω καθισμάτων.

Τα οικονομικά, φυσικά, στενά, οπότε το καινούριο, αποκλείεται. Δεν θα ήθελα κι όλας, να μπορώ να το παρκάρω χωρίς να με νοιάζει μην μου το γρατζουνίσουν.

Οπότε, όσο πιο φτηνό, τόσο πιο καλά.
Ξέρω πως δεν μπορώ να περιμένω θαύματα, αλλά αν πάρω ένα, πχ με 1500€ και σε 3 χρόνια το δώσω 750€, θα είμαι οκ. Αρκεί να μην το τρέχω διαρκώς σε συνεργεία και αν χρειαστεί, να τη βγάζω φτηνά.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

polo V 0,89 ρυπους 1400 diesel tdi 75hp (οχι το μοντελο με τα 90 αλογα!)  (0 τελη κυκλοφοριας και για το 2020!) απλα! θα με θυμηθεις!

θα μου πεις! κατσε ρε φιλε. αυτο κανει 8-12k! ναι οκ.. αλλα διαφορετικα αν δεν τα δωσεις αμεσα στην αγορα του αυτοκινητου θα τα δωσεις δεξια αριστερα σε σερβις-προβληματα-τελη σε πλανο 5ετιας. Βαλτα κατω τι θα σου κοστισει το ενα και τι το αλλο και θα καταλαβεις τι λεω!! πηρα το 2018 ενα polo του 2016 και εχω σωθει αδερφε!

Επεξ/σία από toylis
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, toylis είπε

polo V 0,89 ρυπους 1400 diesel tdi 75hp (οχι το μοντελο με τα 90 αλογα!)  (0 τελη κυκλοφοριας και για το 2020!) απλα! θα με θυμηθεις!

θα μου πεις! κατσε ρε φιλε. αυτο κανει 8-12k! ναι οκ.. αλλα διαφορετικα αν δεν τα δωσεις αμεσα στην αγορα του αυτοκινητου θα τα δωσεις δεξια αριστερα σε σερβις-προβληματα-τελη σε πλανο 5ετιας. Βαλτα κατω τι θα σου κοστισει το ενα και τι το αλλο και θα καταλαβεις τι λεω!! πηρα το 2018 ενα polo του 2016 και εχω σωθει αδερφε!

8 χιλιάρικα δεν συμφέρει να δώσω για να κάνω οικονομία σε σχέση με το Insignia. Πότε θα κάνω απόσβεση; Και τίποτα να μην καίει το Polo, και δωρεάν ασφάλεια, σέρβις και αναλώσιμα, και ποτέ να μην δώσω έστω και ένα ευρώ σε αυτό, πέρα από όσα έδωσα για την αγορά, με τα 8 αυτά χιλιάρικα θα πληρώνω τη βενζίνη του Insignia για πολλά χρόνια
Ο λόγος είναι καθαρά οικονομικός. Δεν χρειάζομαι δεύτερο αυτοκίνητο.

  • Like 1
Δημοσ.

ξερεις ποιο ειναι το λαθος σου και το λαθος του καθενα? δεν βαζετε κατω τα νουμερα. βαλε κατω τα νουμερα για το αν θα κρατησεις το αυτοκινητο που εχεις και το τι θα σου κοστισει τα επομενα 5 χρονια και βαλε κατω το σεναριο του να πουλησεις το insignia και να παρεις ενα σχετικα καινουριο (το polo να παρεις!). στα παντα!!! καταναλωση-σερβις-τελη κυκλοφοριας-μηχανικα προβληματα κτλ κτλ κτλ.. οι γερμανοι ειναι μαλακες δηλαδη που κρατανε το αυτοκινητο τους 3 χρονια και μετα το σκοτωνουν για να παρουν το καινουριο? σκεψου το!

Δημοσ.
2 ώρες πριν, toylis είπε

ξερεις ποιο ειναι το λαθος σου και το λαθος του καθενα? δεν βαζετε κατω τα νουμερα. βαλε κατω τα νουμερα για το αν θα κρατησεις το αυτοκινητο που εχεις και το τι θα σου κοστισει τα επομενα 5 χρονια και βαλε κατω το σεναριο του να πουλησεις το insignia και να παρεις ενα σχετικα καινουριο (το polo να παρεις!). στα παντα!!! καταναλωση-σερβις-τελη κυκλοφοριας-μηχανικα προβληματα κτλ κτλ κτλ.. οι γερμανοι ειναι μαλακες δηλαδη που κρατανε το αυτοκινητο τους 3 χρονια και μετα το σκοτωνουν για να παρουν το καινουριο? σκεψου το!

Οι γερμανοι παραγουν αυτοκινητα, και εχουν και μισθους.

 

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε πάρε ότι πιο οικονομικό βρεις εκτός του fiat punto ( όλα έχουν κάψει φλάντζα ή θα κάψουν στο μέλλον), και κάτι daewoo matiz ,lanos που καίνε τα μαλιοκεφαλα τους συγκριτικά με τον κυβισμό κ το μέγεθος τους.

Renault clio, ford fiesta, opel corsa από το 2002 και μετά θα βρεις στην τιμή που θες. 

Αν ανέβεις λίγο παίρνεις honda jazz ή toyota yaris.

Όλα τα παραπάνω έχουν κλιματισμό, abs, αερόσακους και όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας.

Τώρα με τέτοια τιμή όμως πρέπει να περιμένεις πως θα χρειάζονται μαζεματα. 

επίσης μετά την αγορά καλό σέρβις.

Εγώ εμπιστεύτηκα τον προηγούμενο που μου έδωσε κ τα τιμολόγια των σέρβις και μέσα σε ένα χρονο μου έκοψε ιμαντα χρονισμού κ πλήρωσα 600 ευρώ επισκευή.

Ίσως ήταν ελαττωματικό το ανταλλακτικό μιας κ υπήρχε το τιμολόγιο, αλλά ίσως να είχε κάνει κ μπινια με το συνεργείο.

Γι αυτό καλύτερα άλλαξε τα να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Αν χοντρικά σου στοιχήσει γύρω στα 2000-2500 ένα τέτοιο αυτοκίνητο νομίζω ότι θα είσαι πολύ καλά.

Επεξ/σία από bill999r
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, unforgiven είπε

Έχω ως κύριο αυτοκίνητο ένα Opel Insignia 1.6T. Καλό, χρυσό, αλλά καίει μέσα στην πόλη. Και καίει πάρα πολύ. 
Σκέφτομαι για να πάρω ένα μικρό, παλιό, μεταχειρισμένο αυτοκίνητο να με χάσει και λίγο ο βενζινάς για τις μετακινήσεις μέσα στην πόλη, 10-20km/ημέρα, σε στενά του Χαλανδρίου (μετάβαση στη δουλειά, στο γήπεδο για τρέξιμο, δραστηριότητες παιδιών)
Επιδόσεις δεν με ενδιαφέρουν, χώροι δεν με ενδιαφέρουν, αρκεί να παίρνει δύο καθισματάκια πίσω. Η μετακίνηση θα είναι σχεδόν αποκλειστικά στα στενά, με μικρές ταχύτητες. Εξωτερικά, όσο μικρότερο, τόσο καλύτερο.
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να είναι οικονομικό, και να έχει AC. 
Για να καταλάβετε από μέγεθος, Starlet, Seicento,  Atos, κτλ. Όχι Smart, λόγω έλλειψης πίσω καθισμάτων.

Τα οικονομικά, φυσικά, στενά, οπότε το καινούριο, αποκλείεται. Δεν θα ήθελα κι όλας, να μπορώ να το παρκάρω χωρίς να με νοιάζει μην μου το γρατζουνίσουν.

Οπότε, όσο πιο φτηνό, τόσο πιο καλά.
Ξέρω πως δεν μπορώ να περιμένω θαύματα, αλλά αν πάρω ένα, πχ με 1500€ και σε 3 χρόνια το δώσω 750€, θα είμαι οκ. Αρκεί να μην το τρέχω διαρκώς σε συνεργεία και αν χρειαστεί, να τη βγάζω φτηνά.

Μπραβο σου! Σκεφτεσαι ξυπνια!  Ενα που εχει χαμηλη καταναλωση-επιδοσεις-αξιοπιστο  ειναι το picanto 1.1 εντος 5.9-6.2λ ταβανι 6.5λ

Το starlet ειναι στα 8+

Το Atos απο επιδοσεις ειναι κατω του μετριου με 8λ!!!

Τα fiat εχουν φθηνα ανταλλακτικα και ειναι τιμια σε επιδοσεις-καταναλωση αλλα συνεχεια ολο και κατι βγαζουν..

Το micra 1.0 93-02 ειναι με καδενα.. φθηνα ανταλλακτικα-αξιοπιστο σχετικα γρηγορο(δεν αγαπαει και τοσο τις χαμηλες) αλλα η καταναλωση ειναι ντεμη 6.8-7.5λ

Corsa-polo-ibiza 1.2 εισαι στα 8λ! και σαφως πιο ακριβη συντηρηση και περισσοτερες ζημιες σε σχεση με το picanto

Στα 1500ευρω θα θελει μαζεματα σε αμεσο χρονικο διαστημα.. Δωσε μεχρι 2500ευρω

Μακρια απο ματιζ..! 

Επεξ/σία από gia_nnis
  • Like 1
Δημοσ.

Μια χαρά τα λέει ο ts, δηλαδή άμα δώσει 2500 πάλι δε θα θέλει μαζέματα;

Οτι και να πάρεις σε τέτοια λεφτά ψιλολαχείο είναι, κοιτάς να έχει κλιματιστικό και να είναι αξιόπιστο. Βουρ για Ιάπωνα (micra swift, κτλ) που θεωρητικά είναι και αθάνατα.

Το λάθος στο συλλογισμό σου είναι ότι θα το δώσεις, κάποια χρήματα μετά απο κάποια χρόνια. Μπορεί να μην πιάσει και τπτ μπορεί να πιάσει και παραπάνω. Μικρά είναι ζήτηση έχουν. Απλά μη το κοιτάς έτσι να θα το δώσεις μετά, πάρε ένα να κάνεις τη δουλειά σου.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Οι γερμανοι παραγουν αυτοκινητα, και εχουν και μισθους.

ενω οι γαλλοι που δεν το κανουν δεν εχουν αυτοκινητοβιομηχανια? και μπορω να το συνεχισω μεχρι αυριο για τις χωρες που εχουν αυτοκινητοβιομηχανιες και δεν αλλαζουν αυτοκινητο καθε 3 χρονια. το προβλημα δεν ειναι τα λεφτα που εχουν τα παραπανω ουτε αν εχουν αυτοκινητοβιομηχανια. ειναι που ξερουν ποσο κοστιζει ενα αυτοκινητο απο καποια χιλιομετρα και μετα και η διατηρηση ενος αυτοκινητου παλιου με οτι αυτο σημαινει. σκεφτεσαι τελειως ελληνικα με αυτο που ειπες.. ελληνικη σκεψη προηγουμενης 20ετιας. Να κρατησω ενα αυτοκινητο για 20 χρονια.. ρημαδι κ να πληρωνω και τελη 250+ ευρω το χρονο.. ετσι σκεφτεται ο μπαμπας μου και ειναι 80 χρονων. αν δεν εισαι 65+ ξανασκεψου το.

 

ινσιγνια 5 χρονια (απο τωρα!) 260 ευρω ανα ετος τελη 260χ5=1300

polo 2020=0 2021 =0 κτλ

 

  • Like 1
Δημοσ.

Από τη στιγμή που το κύριο κριτήριο σου είναι το οικονομικό η λύση σου είναι να βάλεις υγραέριο με παραλληλο ψεκασμο. Κόστος 1000€, εξοικονομήση 40-45%, απόσβεση σε καμιά 20000χλμ. αναλόγως της κατανάλωσης που έχεις τώρα. Το μεταχειρισμένο όσο πιο φτηνό σημαίνει ότι είναι όλο και πιο παλιό και πιο ταλαιπωρημένο και με μεγαλύτερο ρίσκο να σου βγάλει θέματα στην πορεία ή ήδη να έχει. Αν αυτό που έχεις δεν έχει προβλήματα , το υγραέριο είναι η πιο ασφαλής και η πιο οικονομική λύση. Δύο πράγματα μόνιμα προσέξεις 1ον να πας σε καλο εγκαταστατη και να μην τσιγκουνευτεις τα 100-200€ που θα σου ζητήσει παραπάνω από άλλους και 2ον να επιλέξεις επώνυμο σύστημα που είναι ευρέως διαδεδομένο πχ brc lovato κ.α

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.

Κατανοω την οικονομικη στενοτητα αλλα προς θεου αφου θα βαζεις τα παιδια σου ε πρεπει να εχεις κάποια στάνταρ ασφαλείας. Σκεψου οτι τα περισσοτερα ατυχηματα συμβαινουν εντος πολης με μικρες ταχυτητες. Μια φορα στην δουλεια μας ειχαν κανει κατι σεμιναρια επιμορφωσης και ειχαν ενα καθισμα αυτοκινητου σε ενα κεκλιμενο επιπεδο και σε αφηναν και φρεναρες σε ενα μαξιλαρι. Δεμενος με ζωνη και με μολις 8χλμ/ωρα το τρανταγμα που τρως ειναι απιστευτο,κροταλιζαν τα δοντια μου

Οποτε θεωρητικα οι προτεραιοτητες σου θα επρεπε να ειναι ασφαλεια, οικονομια, AC. Κατι seicento,aygo,atos, matiz με τις λαμαρινουλες χαρτι,το υψηλο κεντρο βαρους και τις ροδουλες των 14 ιντσων τα ξεχνας.

Φυσικα και εκτος ειναι τα smartακια,ουσιαστικα ειναι πολυθρονες θανατου με ροδες. Βλεπω ενα γειτονα που βαζει γυναικα και το μωρο στην αγκαλια...μπρρρρρ

Μην ξεχνας τι επαθε η αθλητρια εδω,της εκοψε το κεφαλι το τιμονι https://www.protothema.gr/greece/article/379606/ileia-mia-nekri-se-trohaio-sti-varda-/

Τελικως εχεις τις εξης επιλογες κατ'εμε. Ξεχνας τα σουπερ μινι και πας σε μικρο τυπου Yaris, Corsa, Micra.

Ισως ενα κλικ περισσότερο σε Yaris, ειχα το μοντελο του 2001,απεθαντο εκτος απο το εξωτερικο χρωμα που εσκασε.

Ανεβαζεις λιγο παραπανω τα χρηματα που διαθετεις ωστε να παρεις κατι καλυτερο.

 

  • Like 3
Δημοσ.
16 ώρες πριν, toylis είπε

polo V 0,89 ρυπους 1400 diesel tdi 75hp (οχι το μοντελο με τα 90 αλογα!)  (0 τελη κυκλοφοριας και για το 2020!) απλα! θα με θυμηθεις!

θα μου πεις! κατσε ρε φιλε. αυτο κανει 8-12k! ναι οκ.. αλλα διαφορετικα αν δεν τα δωσεις αμεσα στην αγορα του αυτοκινητου θα τα δωσεις δεξια αριστερα σε σερβις-προβληματα-τελη σε πλανο 5ετιας. Βαλτα κατω τι θα σου κοστισει το ενα και τι το αλλο και θα καταλαβεις τι λεω!! πηρα το 2018 ενα polo του 2016 και εχω σωθει αδερφε!

Το να πάρει diesel για να το κινεί στα στενά του Χαλανδρίου, σταμάτα ξεκίνα, με μηδενικές ταχύτητες και χωρίς να βγαίνει εθνική για να καθαρίζει το dpf είναι σκέτη αυτοκτονία! Εκτός αν μιλάς για κάποιο polo παλιότερο χωρίς dpf, που όμως Εκεί υπάρχει άλλο πρόβλημα καθώς τα euro 4 diesel και παλιότερα δεν επιτρέπονται να κυκλοφορούν στην Αθήνα...

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, toylis είπε

ξερεις ποιο ειναι το λαθος σου και το λαθος του καθενα? δεν βαζετε κατω τα νουμερα. βαλε κατω τα νουμερα για το αν θα κρατησεις το αυτοκινητο που εχεις και το τι θα σου κοστισει τα επομενα 5 χρονια και βαλε κατω το σεναριο του να πουλησεις το insignia και να παρεις ενα σχετικα καινουριο (το polo να παρεις!). στα παντα!!! καταναλωση-σερβις-τελη κυκλοφοριας-μηχανικα προβληματα κτλ κτλ κτλ.. οι γερμανοι ειναι μαλακες δηλαδη που κρατανε το αυτοκινητο τους 3 χρονια και μετα το σκοτωνουν για να παρουν το καινουριο? σκεψου το!

Χρειάζομαι απαραίτητα ένα αυτοκίνητο του μεγέθους του Insignia. Δεν παίζει να βολευτώ με κάποιο μικρό, όταν είμαστε 4μελής οικογένεια, συχνά είναι και πέμπτος στο αυτοκίνητο, και έχουμε ένα σωρό αποσκευές. Ναι μεν πληρώνω για να το έχω, αλλά μέσα το πορτ παγκάζ του παρκάρει ένα Polo.

 

1 ώρα πριν, teddy71 είπε

Από τη στιγμή που το κύριο κριτήριο σου είναι το οικονομικό η λύση σου είναι να βάλεις υγραέριο με παραλληλο ψεκασμο. Κόστος 1000€, εξοικονομήση 40-45%, απόσβεση σε καμιά 20000χλμ. αναλόγως της κατανάλωσης που έχεις τώρα. Το μεταχειρισμένο όσο πιο φτηνό σημαίνει ότι είναι όλο και πιο παλιό και πιο ταλαιπωρημένο και με μεγαλύτερο ρίσκο να σου βγάλει θέματα στην πορεία ή ήδη να έχει. Αν αυτό που έχεις δεν έχει προβλήματα , το υγραέριο είναι η πιο ασφαλής και η πιο οικονομική λύση. Δύο πράγματα μόνιμα προσέξεις 1ον να πας σε καλο εγκαταστατη και να μην τσιγκουνευτεις τα 100-200€ που θα σου ζητήσει παραπάνω από άλλους και 2ον να επιλέξεις επώνυμο σύστημα που είναι ευρέως διαδεδομένο πχ brc lovato κ.α

Το πρόβλημα είναι πως το Insignia δεν τα πάει καλά με το υγραέριο. Γενικά, έχουν αναφερθεί προβλήματα, κυρίως σε βαλβίδες. Δεν θα ήθελα να το διακινδυνεύσω, κατά τα άλλα το σκεπτικό σου είναι σωστό. Παραμένει το πρόβλημα του μεγέθους. Στα στενά που κυκλοφορώ είναι οριακά φαρδύ. Και για θέση στάθμευσης σε στενό δεν το συζητάμε. 

Επεξ/σία από unforgiven

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...