Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξερει κανεις τιποτα ή εχει κανει το συγκεκριμένο σεμιναριο ? https://www.collegelink.gr/el/digital-marketing-academy-2019-collegelink/ .

Σκεφτομαι να γραφτω και να παω. Λενε οτι υπαρχει πιθανοτητα να σε προσλαβει καποια απο τις εταιριες που το διοργανωνουν.

 

Επεξ/σία από dimlevi
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολύ καλή φάση, θα σου πρότεινα να πας. Θα πήγαινα και εγώ παρόλο που έχω κάψει το κεφάλι μου με όλα αυτά αλλά δε μπορώ, μόνο για την γνώση αξίζει. Ωστόσο τα σεμινάρια φαίνεται δίνουν έμφαση μόνο στο inbound κομμάτι του διαδικτύου, υπάρχει και το outbound το οποίο είναι πολύ σημαντικό  ιδικά για μικρές επιχειρήσεις/επαγγελματίες, να πας δηλαδή εσύ στον άλλον και όχι να περιμένεις τον άλλον να έρθει σε εσένα. Μπορείς να χτυπήσεις καλύτερες αγορές και κοινό έτσι αλλά οκ τα περισσότερα πρακτορεία προσλαμβάνουν σε αυτές τις inbound υπηρεσίες οπότε δεν έχει νόημα να πουν κάτι για την άλλη πλευρά, αυτή του pitching. Για διαχειριστές λογαριασμών ψάχνουν.

Επεξ/σία από aizensama24
Δημοσ.

Μου φαινεται εντελως κουλο να τα μαθεις ολα αυτα μεσα σε 7 ημερες. Πιο πολυ για networking ειναι απο οτι καταλαβαινω, αν εχεις τις γνωσεις μπορεις να πας για αυτον τον λογο αλλα να μαθει καποιος digital marketing σε τοσο λιγο χρονικο διαστημα μου φαινεται ακατορθωτο. Το ποσο ειναι χαμηλο παντως οποτε μπορεις να το δοκιμασεις απλα μην εχεις ελπιδες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, dimlevi είπε

Πιστευεις με αυτη τη πιστοποιηση θα μπορουσα να βρω entry level θεση σε εταιρεία?

Αυτό εξαρτάται πιο πολύ από το πόσο είσαι ικανός να δικτυώνεσαι και να προωθείς τον εαυτό σου. Αντικειμενικά θα βοηθούσε να έχεις ένα τέτοιο χαρτί στο χέρι σου και τις γνωριμίες φυσικά. Σο μάρκετινγκ για να δουλέψεις από όσο ξέρω απαιτείται ως μίνιμουμ να ξέρεις τα βασικά του software που θα σου αναθέσουν. Ακόμη και με ένα google ad certificate μπορούν να σε πάρουν. Δεν έχω δουλέψει ποτέ σε μαρκετινγκ ομάδα (χρησιμοποιώ αρκετό διαδικτυακό μάρκετινγκ στη δική μου επιχείρηση)  αλλά υποθέτω υπάρχει πολύ δόση hustling σε μάρκετινγκ δουλειές οπότε υπάρχει χώρος και για μη μεγάλους γνώστες του αντικειμένου που μπορούν να κάνουν κάποια βασικά πράγματα. Μη νομίζεις ότι θα σε βάλουν να διαχειρίζεσαι και να φτιάχνεις καμπάνιες μόνος σου. Θεωρητικά άμα ξέρεις πως να ανεβάσεις ένα ποστ ή να βάλεις κάποιον φίλο μπορείς με λίγη καθοδήγηση να διαχειριστείς ένα λογαριασμό σε κάποια βασικά επαναλαμβανόμενα πράγματα και έτσι να δουλέψεις. Το διαδικτυακό μάρκετινγκ είναι γνώση/ψυχολογία και λογισμικό. Στο μάρκετινγκ πληρώνονται καλά όσοι έχουν την γνώση αλλά υπάρχει χώρος και για τους υπόλοιπους σε πιο απλά και χρονοβόρα πράγματα που πρέπει να επαναληφθούν ξανά και ξανά. Δε διαφέρει πολύ από το να πας να δουλέψεις σαν πωλητής. Σκέψου το σαν πωλητής σε διαδικτυακό χώρο αντί για πραγματικό.  Κάποιος χτίζει το σχέδιο τον πωλήσεων και άλλος το εκτελεί. Εσύ κυρίως εκτελεστής θα είσαι στην αρχή. Σε αυτό απαιτείτε έστω να ξέρεις το λογισμικό και τις δυνατότητές του.

Προφανώς μην περιμένεις να μάθεις εις βάθος όλα αυτά που βλέπεις στο σεμινάριο, ούτε και πρόκειται να δουλέψεις πάνω σε όλα, το πολύ να κουμαντάρεις κανά λογαριασμό σε συγκεκριμένη πλατφόρμα και να κάνεις διάφορα ιντερνετικά πράγματα που κουράζουν. Αυτά που βλέπεις στο σεμινάριο σίγουρα δεν μπορείς να τα μάθεις τόσο γρήγορα ούτε σε επίπεδο λογισμικού και εννοείτε ούτε και σε επίπεδο γνώσης, το πολύ να πάρεις κάποια γενικά θεωρητικά πράγματα από αυτό τα οποία όμως μπορεί να είναι πολύ χρήσιμα, καλό είναι να έχεις μία γενική ιδέα αυτού που κάνεις όπως ένας προγραμματιστής είναι καλύτερο να ξέρει κάποια βασικά θεωρητικά πράγματα πληροφορικής ασχέτως αν δεν τα χρειάζεται για να δουλέψει. Το μάρκετινγκ σε επίπεδο γνώσης είναι έτσι και αλλιώς υπερβολικά εξαρτώμενο από το κλάδο (προϊόν που προωθείς) για τον οποίο δουλεύεις και ένας κλάδος παίρνει ΠΟΛΥ καιρό (ίσως και χρόνια) για να τον μάθεις καλά, σαφώς κάποια γενικά πράγματα μεταφέρονται από κλάδο σε κλάδο αλλά δεν είναι αρκετά από μόνα τους. Μπορώ να σου πω κάτι απίστευτες λεπτομέρειες σε καμπάνιες που έχω φτιάξει για τη δική μου επιχείρηση οι οποίες πραγματικά κάνουν όλη τη διαφορά και μου πήρε κάμποσο καιρό να τις αντιληφθώ. 

Αφού θες να δουλέψεις σε μαρκετινγκ θα σου ΄πρότεινα να διαλέξεις ένα ρόλο από όλους αυτούς, τι προτιμάς? social media manager? PPC manager? SEO specialist? Content marketer? Δες στο udemy τι κάνει ο καθένας και τι απαιτείται, ψάξε και στο διαδίκτυο. Γενικά το να βρεις δουλειά ιδικά σε entry είναι ρεαλιστικό και μπορεί αυτό το σεμινάριο να είναι ένα δυνατό βήμα προς τα εμπρός.

Επεξ/σία από aizensama24

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...