Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σας! 

Πέρυσι τον Σεπτέμβριο παρέδωσα την κονσόλα μου για επισκευή στο Easy Service. Μου αντικαταστήσανε την κονσόλα με μία ανακατασκευασμένη και μου την παραδώσανε στις 7/9/18 πληρώνοντας 140ε με εγγύηση ενός έτους. Σήμερα το ps4 έπαθε πάλι βλάβη στο hdmi port. Οταν τους πήρα τηλέφωνο τους είπα το πρόβλημα και τους ρώτησα σχετικά με την εγγύηση μου είπαν πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι γιατί είμαστε εκτός εγγύησης. Ξέρει κανείς αν έχω κάποιο νόμιμο δικαίωμα πάνω στην εγγύηση μου?

Δημοσ.

Οι refurbished συσκευές έχουν συγκεκριμένη περίοδο εγγύησης (συνήθως μερικούς μήνες) το οποιο πρέπει να αναγράφεται κάπου η να μπορεί να σε ενημερώσει η εταιρεία για το πόσο ακριβώς. 
 

Δυστυχώς δεν νομίζω ότι θα σε καλύψει η εγγύηση 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Δεν καταλαβαινω.  1 ετος εγγυηση σου ειπαν στις 07 Σεπτεμβριου 2018.  Εληξε 07 Σεπτεμβρίου 2019.  Εισαι εκτος εγγυησης.  

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dark_Beast_John_Gr είπε

Επειδή διάβασα ότι για τις ηλεκτρονικές συσκευές είναι 2 χρόνια η εγγύηση βάση ΕΕ και μας έδωσαν ένα χρόνο..

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο για refurbished προιόντα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Dark_Beast_John_Gr είπε

Επειδή διάβασα ότι για τις ηλεκτρονικές συσκευές είναι 2 χρόνια η εγγύηση βάση ΕΕ και μας έδωσαν ένα χρόνο..

 

11 ώρες πριν, christakos07 είπε

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο για refurbished προιόντα.

Πέρα από αυτό, οι οδηγίες της ΕΕ (όχι οι κανονισμοί) δεν είναι από μόνες τους δεσμευτικές για τις χώρες. Πρέπει να τις κανουνε νόμο (δε ξέρω τι ισχύει στον ελληνικο αντίστοιχο νόμο).

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...