Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στις αρχές του μήνα έκανα μια ψαχτική στο forum μας για να βάλω το πιο φτηνό ίντερνετ στο σπίτι μου. Βρήκα μια συζήτηση για το πρόγραμμα adsl24 της NOVA που με προπληρωμή τελικά πληρώνεις 15.75ε. Όλα μέχρι στιγμής μια χαρά. Ακόμα είχε κόστος ενεργοποίησης νέας γραμμής στα 73.5ε, αλλά με 50% έκπτωση τελική στα 36.75ε. Κάνω τα απαραίτητα βήματα. Και το αφήνω στην άκρη περιμένοντας να με πάρουν τηλέφωνο. Με καλούν την επόμενη μέρα και μου λένε η προσφορά δεν ισχύει πλέον με το 50% γιατί ήταν καλοκαιρινή προσφορά και τώρα απλά έχει λήξει, απαντώ ότι ακόμα την βλέπω στο site και μου λέει αν την προχωρήσετε λογικά θα σας σταματήσει από την ολοκλήρωση.. Λέω οκ όπως και να είναι πάλι μου βγαίνει η καλύτερη προσφορά, οπότε συνέχισα με την αγορά της νέας σύνδεσης.

Πάμε στο σήμερα, που ακόμα δεν μου έχουν συνδέσει την γραμμή - αλλά δεν με ενοχλεί αυτό. Μπαίνω τυχαία στο site της forthnet και βλέπω ότι ακόμα διαφημίζουν για το 50%.... Προφανώς εγώ έχω υπογράψει συμβόλαιο χωρίς το 50%..... Είναι σημαντικά και τα 36 ευρώ που μου φάγανε αλλά πιο πολύ είναι η κοροϊδία…

Η θέση εργαζόμενης της ΝΟVA που συνομίλησα προηγούμενός επί του θέματος ήταν ότι "αν υπήρχε προσφορά εκείνη την εποχή, απλά θα μου την έδινε η συνάδελφός της" και όταν της απάντησα "τότε γιατί μου είπε ότι ήταν καλοκαιρινή προσφορά που έληξε αλλά στο site σας την διαφημίζεται ακόμα;" Πήρα την εξής αντίδραση «Σας απάντησα ήδη κύριε. Καλή συνεργασία να έχουμε» Και μου το έκλεισε… Άναυδος... 15 χρόνια πελάτης σε άλλη μεγάλη εταιρία τηλεπικοινωνίων στο προηγούμενο μου σπίτι, ποτέ δεν είχα τέτοια δυσάρεστη εμπειρία.. Τώρα πριν καν αρχίσω την συνεργασία μου έχω αυτά...

Που μπορώ να απευθυνθώ μπας και βρω κανά δίκιο;;; Ή απλά τώρα αφού με πιάσανε κότσο με συμβόλαιο δεν μπορω να κάνω τίποτα;;

Δημοσ.
Μόλις τώρα, HateMe είπε

Απαγορεύεται να κλείνουν τηλέφωνα.

Μήπως δεν μας τα λες όλα;

Μπορώ να σου πω ότι ποτέ δεν έχω μιλήσει άσχημα σε εργαζόμενο ώστε να τον/την αναγκάσω να μου το κλείσει, αν αυτό υπονοείς. Μάλιστα μπορώ να σου πω ότι εξαρχής όταν περιέγραφα το περιστατικό δεν είχα σωστή αντιμετώπιση, δυσπιστία απο την αρχή.. Αλλά όπως και να έχει εγώ δεν στέκομαι εκεί, στέκομαι στο γεγονός ότι άλλα λέει το site άλλα στο τηλέφωνο και μετά δεν βρίσκεις λύση.. Το μόνο που σκέφτομαι τώρα είναι αν πραγματικά η προσφορά έληξε αρχές Σεπτεμβρίου και απλά ξανα άνοιξε σήμερα πχ.. Αυτό δεν το γνωρίζω.. Αλλά δεν μπορεί να είμαι τόσο γκαντέμης.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Xabok είπε

Μπορώ να σου πω ότι ποτέ δεν έχω μιλήσει άσχημα σε εργαζόμενο ώστε να τον/την αναγκάσω να μου το κλείσει, αν αυτό υπονοείς. Μάλιστα μπορώ να σου πω ότι εξαρχής όταν περιέγραφα το περιστατικό δεν είχα σωστή αντιμετώπιση, δυσπιστία απο την αρχή.. Αλλά όπως και να έχει εγώ δεν στέκομαι εκεί, στέκομαι στο γεγονός ότι άλλα λέει το site άλλα στο τηλέφωνο και μετά δεν βρίσκεις λύση.. Το μόνο που σκέφτομαι τώρα είναι αν πραγματικά η προσφορά έληξε αρχές Σεπτεμβρίου και απλά ξανα άνοιξε σήμερα πχ.. Αυτό δεν το γνωρίζω.. Αλλά δεν μπορεί να είμαι τόσο γκαντέμης.

Μάλιστα.

Εγώ θα σταθώ στο οτι ΔΕΝ επιτρέπεται να κλείνουν τηλέφωνα στους πελάτες χωρίς να υπάρχει κάποιο μπινελίκι απ΄τον πελάτη, και γι'αυτό δίνουν μια ευκαιρία στον πελάτη να ηρεμήσει πριν τερματίσουν την κλήση.
Στα λέω επειδή τα γνωρίζω από πρώτο χέρι.

Μακάρι να βγάλεις άκρη..

Δημοσ.

Τελικά τι έγινε; Έκανες αίτηση υπαναχώρησης ή βρήκες κάποια άλλη άκρη με δαύτους;
Ρωτάω γιατί και μένα με δελέασε αυτή η προσφορά, αλλά μ' αυτά που βλέπω...

 

Επίσης σε κάθε περίπτωση μπορείς να στείλεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ και να δεις τι θα γίνει. Link εδώ.

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 26/9/2019 στις 8:28 ΜΜ, NikosKallithea είπε

Κανε υπαναχώρηση και μείνε εκει που είσαι

Ευχαριστώ πολύ για αυτή την συμβουλή. Είναι και αύτη που μου έλυσε το πρόβλημα.

Στις 30/9/2019 στις 3:24 ΠΜ, necromancer_t είπε

Τελικά τι έγινε; Έκανες αίτηση υπαναχώρησης ή βρήκες κάποια άλλη άκρη με δαύτους;
Ρωτάω γιατί και μένα με δελέασε αυτή η προσφορά, αλλά μ' αυτά που βλέπω...

Επίσης σε κάθε περίπτωση μπορείς να στείλεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ και να δεις τι θα γίνει. Link εδώ.

Την Παρασκευή (27/9) έστειλα το ακυρωτικό με φαξ. Δευτέρα πρώι με κάλεσε μια κοπελία, με άκουσε και μου πρότεινε να μου δωρίσουν ένα ρούτερ και να συνεχίσουμε.

Το ρούτερ το αρνήθηκα γιατί είχα ήδη αγοράσει ένα καινούργιο και καλύτερης ποιότητας, περιμένωντας την γραμμή. Μετα από λίγη συζήτηση ακόμα με έβαλε σε αναμονή και όταν επέστρεψε μου είπε ότι μπορεί να κάνει ακυρωτικό στην πρώτη μας συμφωνία και να μου δώσει το 50% που ζητάω, αλλά με αυτή την διαδικασία θα καθυστερήσουμε μια εβδομάδα ακόμα στην σύνδεση της γραμμής μου (όπου το μόνο που ανέμενε ήταν να έρθει ο τεχνικός της ΝΟVΑ να συνδέσει την γραμμή του διαμερισματός μου με τον κατανεμητή - να σημειώσω εδώ πως ΑΝ είχε ολοκληρωθεί αυτό το τελευταίο βήμα της διαδικασίας δεν θα μπορούσα να κάνω ακύρωση, το λέει στη 4.10 παράγραφο του συμβολαίου μας). Της απάντησα ότι μια εβδομάδα αναμονή και να κερδίσω 36ευρώ προφανώς με συμφέρει όπως και να έχει. Οπότε δέχτηκα. Δεν ζήτησα κάτι παραπάνο για την καθυστέρηση. Άπλα μου δώσανε αυτό που προσφέρουν ούτως ή άλλως.

Όσο αφορά την διαμαρτυρία μου στο γιατί δεν μου έδωσαν το 50% εξ αρχής μου απάντησε επί λεξη "Η συνεργατής που σας κάλεσε δεν είχε την δυνατότητα να δώσει την συγκεκριμένη προσφορά" , ανέφερα ότι δεν καταλαβαίνω τι θα πει αυτό απο την στιγμή που είναι στο επίσημο site της εταιρίας - δεν πήρα απάντηση αλλά δεν επέμεινα κιόλλας. Απλά ήθελα να ξεμπερδεύω με αυτό το θέμα.

Για έμενα προσωπικά η συγκεκριμένη προσφορά μιας και είναι με 12μηνη δέσμευση με βολεύει για αυτά που θέλω να κάνω στο μέλλον. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που επανήλθα με νέο συμβόλαιο, καθώς και ο αρχικός λόγος που πήρα αυτό το πακέτο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...