Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας , τι αλλαγές θα μπορούσα να κάνω στο παρακάτω build ( προιοντα μόνο απο το plaisio). Χρήση υπολογιστή : για παιχνδια οπως Fortnite , LoL ,Friday the 13th και για Netflix. Budget για Πλαίσιο: 600€-650€                                          Screenshot_6.png.bf926e67dffe4e76bc7afb2ce1575948.png

Εκτός απο το Plaisio για την ίδια χρήση πως σας φαίνεται ο παρακάτω? Budget εκτός πλαισίου ~500€ 

Screenshot_7.png.12324803e64c8594e2cf14b483ee1b3c.png

(τα speaker κοστιζουν 12€+ 20€ συναρμολόγηση) οποτε ειναι στα 480€ σύνολο 

Όπως καταλαβαίνετε είμαι λίγο άσχετος οπότε λίγη βοήθεια θα ήταν πολύ χρήσιμη! Ευχαριστώ. Οποιαδήποτε παρατήρηση-βοήθεια είναι καλοδεχούμενη

Επεξ/σία από karamalhs
Δημοσ.

Οθόνη ναι. Για κάρτα γραφικών μου είπαν ότι είναι ενσωματωμένη στη CPU και δεν χρειαζομαι για την χρηση που το θέλω. Ισχύει ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

O 9400F δεν έχει κάρτα γραφικών. Ενσωματωμένη κάρτα γραφικών έχει ο 9400. Με την ενσωματωμένη κάρτα πάντως να ξέρεις ότι θα πρέπει να έχεις χαμηλές απαιτήσεις στο gaming. Είναι μόνο για ελαφρύ gaming,  κατά κανόνα στο low και με μέτρια fps. 

Επεξ/σία από TheMechanic1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν σε συμφέρει από το πλαίσιο. Εσύ κοιτάς Low end σύστημα χωρίς κάρτα γραφικών μην πετάς τα χρήματά σου. Αν κινηθείς όπως παρακάτω θα έχεις ένα σύστημα που παίζει τα πάντα

blob.png.972ced9fda759bd1ddabde14f1077b55.png

Επεξ/σία από Passionate
  • Like 1
Δημοσ.

Για αυστηρα 500ρικο που ζητησες. Δοκιμασα και Πλαισιο και ειναι γεματο πανακριβες σαβουρες, οποτε δεν προτεινω κατι απο εκει. Αν διαθετεις ενα 50αρικο παραπανω μπορουμε να βαλουμε 16GB μνημη και καλυτερη καρτα γραφικων που θα τα χρειαστεις πιστευω.

Untitled3.png

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση