Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι κάτοχος ενός bmw 330 xi. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο το 2008. Πλέον λόγο υψηλων τελών κυκλοφορίας, σκέφτομαι να αντικαταστήσω τον κινητήρα 3 λίτρων (βενζίνη) με έναν κινητήρα 2 λίτρων  (πετρέλαιο). Εννοείτε πως η μετατροπή σε περίπτωση που γίνει θα δηλωθεί κανονικά. Τι κόστος θα έχει αυτή η μετατροπή. Μπορεί να επιτευχθεί;;;  

Επεξ/σία από chrisbmw
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εκτός από ιεροσυλία είναι και οικονομικά ασύμφορο (ακόμα και αν βρεις κάποιον που τεχνικά θα στο κάνει). Πούλησε το και παρε ένα πετρέλαιο ή ένα μικρότερο βενζίνης... είναι πραγματικά κρίμα να κανείς τέτοιο σκάλισμα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο αστέρι

 

υγ το δίπορτο coupe είναι;

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 4
Δημοσ.

δεν ασχολεισαι με μετατροπη. ειναι ασυμφορη. απλα αλλαζεις αμαξι και παιρνεις το 320xd..........!!!  

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, giorgosvet είπε

Η μετατροπή που θέλεις να κάνεις απαγορεύεται από το νομο.Οπότε το ξεχνάς.

Αν και δεν με αφορά η συγκεκριμένη αλλαγή που θέλει ο ts, αυτό το κατηγορηματικό περί νόμου που ακριβώς στηρίζεται;  Ποιά ακριβώς μετατροπή απαγορεύει; Και για να μην σε ζαλίζω, μήπως έχεις κάποιο link από το νόμο που λες;

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Αν και δεν με αφορά η συγκεκριμένη αλλαγή που θέλει ο ts, αυτό το κατηγορηματικό περί νόμου που ακριβώς στηρίζεται;  Ποιά ακριβώς μετατροπή απαγορεύει; Και για να μην σε ζαλίζω, μήπως έχεις κάποιο link από το νόμο που λες;

Aπό παλιά νομίζω ότι υπάρχει ένα όριο κυβικών στο οποίο μπορείς να ανέβεις με αλλαγή κινητήγρα π.χ. από 1.600 σε 2.000 (δεν είμαι σίγουρος αλλά είναι σχετικά μικρό).
Για να κάνεις το ανάποδο δεν ξέρω αν όντως έχεις την δυνατότητα.

Πάντως είναι ΚΡΙΜΑ να πειραχτεί το αυτοκίνητο με τέτοια ματσακονιά διότι δεν είναι μόνο ο κινητήρας που πρέπει να αλλαχθεί αλλά και το κιβώτιο ταχυτήτων, ο εκγέφαλος, να πειραχτούν τα ηλεκτρονικά κλπ κλπ κλπ.
Καλύτερα να το πουλήσει αν και το μεγάλο πρόβλημα είναι πως Ελλάδα δεν πρόκειτε να το πάρει κανένας με τέτοια φορολογία ενώ για να φύγει στο εξωτερικό θα είναι τρελή η χασούρα καθώς είναι ήδη πολύ παλιό για μεταχειρισμένο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

υποκυβισμος δεν αναγνωριζεται απο το ελληνικο υπερκρατος,ξερει αυτο καλυτερα.δεχεται μονο υπερκυβισμο,και αυτον μονο αν το σκαφος κυκλοφορησε με μεγαλυτερο κινητηρα και με οριο εως 25% πανω.δεν μπορεις δλδ να βαλεις σε 520,μοτερ απο μ5 και να δηλωθει νομιμα.αυτα ισχυαν τουλαχιστω προ μνημονιων.αλλαγη καυσιμου δεν παιζει ουτε σε σεναριο φωςκωλου.....

Επεξ/σία από dollyyy19
Δημοσ.

Ή το πουλάς ή το κάνεις υγραέριο (εφόσον το σηκώνει) και κοιτάς να γλυτώσεις τα τέλη από το καύσιμο...
Το να αλλάξεις μοτέρ είναι πολυδάπανο ακόμα και αν βάλεις το ίδιο η παραπλήσιο (σε κυβικά) πόσο δε μάλλον για εσένα που θα αλλάξεις και κυβικά και τύπο!

ΥΓ. Υπάρχουν και κάποιοι τελευταία που κάνουν μετατροπές σε ηλεκτρικά αλλά δεν ξέρω αν συμφέρει από άποψη κόστους και αξιοπιστίας

Δημοσ.
12 ώρες πριν, chrisbmw είπε

Είμαι κάτοχος ενός bmw 330 xi. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο το 2008. Πλέον λόγο υψηλων τελών κυκλοφορίας, σκέφτομαι να αντικαταστήσω τον κινητήρα 3 λίτρων (βενζίνη) με έναν κινητήρα 2 λίτρων  (πετρέλαιο). Εννοείτε πως η μετατροπή σε περίπτωση που γίνει θα δηλωθεί κανονικά. Τι κόστος θα έχει αυτή η μετατροπή. Μπορεί να επιτευχθεί;;;  

Πόση είναι η διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας δηλαδή;690€ έχουν τα έως 2357κεκ και 920€ τα έως 3000κεκ.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, dollyyy19 είπε

υποκυβισμος δεν αναγνωριζεται απο το ελληνικο υπερκρατος,ξερει αυτο καλυτερα.δεχεται μονο υπερκυβισμο,και αυτον μονο αν το σκαφος κυκλοφορησε με μεγαλυτερο κινητηρα και με οριο εως 25% πανω.δεν μπορεις δλδ να βαλεις σε 520,μοτερ απο μ5 και να δηλωθει νομιμα.αυτα ισχυαν τουλαχιστω προ μνημονιων.αλλαγη καυσιμου δεν παιζει ουτε σε σεναριο φωςκωλου.....

Λογικο, ολοι καποτε θελαν να αυξησουν τα κυβικα-αλογα.Επαιρναν χρεπι-μουλαρι 1000αρι-1100 και το εκαναν 1600.Η απο εκει, σε διλιτρο.Το οτι καποτε, καποιοι, βρεθηκαν στις εποχες των παχιων αγελαδων με 5000 κυβικα και θελουν να τα κανουν 1600, δυστυχως δεν υπαρχει τετοια προβλεψη.

Δημοσ.

https://www.fpress.gr/aytokinhto/story/14288/exeis-dilitro-des-to-kolpo-gia-na-glitoseis-apo-xaratsia-kai-tekmiria

Η αρχή έγινε από κάποιους αυτόνομους ιδιώτες οι οποίοι ακολουθώντας το γράμμα του νόμου και βέβαια επωφελούμενοι πως το μοντέλο τους κυκλοφορούσε και με μικρότερο κινητήρα προέβησαν στη νόμιμη αντικατάσταση του κινητήρα τους μειώνοντας τα Τέλη Κυκλοφορίας, μηδενίζοντας την έκτακτη εισφορά ενώ παράλληλα μείωσαν τα ασφάλιστρα αλλά και την κατανάλωση καυσίμου.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, paylidis είπε

Εκτός από ιεροσυλία είναι και οικονομικά ασύμφορο (ακόμα και αν βρεις κάποιον που τεχνικά θα στο κάνει). Πούλησε το και παρε ένα πετρέλαιο ή ένα μικρότερο βενζίνης... είναι πραγματικά κρίμα να κανείς τέτοιο σκάλισμα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο αστέρι

υγ το δίπορτο coupe είναι;

όχι το E90 είναι το τετραπορτο. Άπλα επειδή η bmw έχει κινητήρα και σασμάν που ταιριάζουν τέλεια πάνω στο αμάξωμα , σκέφτηκα να το κάνω.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, giorgosvet είπε

Η μετατροπή που θέλεις να κάνεις απαγορεύεται από το νομο.Οπότε το ξεχνάς.

  Αν το δηλώσει κανονικά στο μηχανολογικό,γραφτεί νέα αδεια και περάσει ΚΤΕΟ δεν νομίζω να έχει πρόβλημα.Παρανομο είναι σίγουρα αν δεν το δηλώσει,οπότε για σιγουριά μια ερώτηση στο τοπικό μηχανολογικό.

Προς TS,

Από εκεί και πέρα δεν συμφέρει με τίποτα,επειδη δεν θα αλλαχτεί μόνο μοτέρ,αλλά θα χρειαστούν πιθανότατα και αλλά πράγματα όπως σασμαν,διαφορικο και ένα κάρο αλλα πράγματα που ούτε καν τα φαντάζεσαι για να είναι το αμάξι νόμιμο.

Οπότε καλύτερα το πουλάς και παίρνεις αυτό που θέλεις.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, jmmys είπε

  Αν το δηλώσει κανονικά στο μηχανολογικό,γραφτεί νέα αδεια και περάσει ΚΤΕΟ δεν νομίζω να έχει πρόβλημα.Παρανομο είναι σίγουρα αν δεν το δηλώσει,οπότε για σιγουριά μια ερώτηση στο τοπικό μηχανολογικό.

Προς TS,

Από εκεί και πέρα δεν συμφέρει με τίποτα,επειδη δεν θα αλλαχτεί μόνο μοτέρ,αλλά θα χρειαστούν πιθανότατα και αλλά πράγματα όπως σασμαν,διαφορικο και ένα κάρο αλλα πράγματα που ούτε καν τα φαντάζεσαι για να είναι το αμάξι νόμιμο.

Οπότε καλύτερα το πουλάς και παίρνεις αυτό που θέλεις.

το θέμα είναι πως στην Ελλάδα του σήμερα, κανένας δεν νομίζω να αγόραζε ένα αυτοκίνητο 3000 κυβικών. Προσπάθησα να το πουλήσω άλλα από 60.000 ευρώ που αγοράστηκε , πλέον η αξία του δεν αγγίζει τα 20.000 ευρώ , μην σου πω ούτε τα 10.000, γιατί έχω κάνει πάνω από 300.000 χιλιόμετρα.

κινητήρα , κιβώτιο ταχυτήτων ,διαφορικά... έχω από έναν φίλο που τράκαρε και μου το πούλησε όλο το αμάξι κάπου στα 3.000 ευρώ. Να σημειωθεί ότι τα αυτοκίνητα είναι ολόιδια άπλα εγώ το 330 το πήρα το 2008 , και ο φίλος το 2009

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, chrisbmw είπε

το θέμα είναι πως στην Ελλάδα του σήμερα, κανένας δεν νομίζω να αγόραζε ένα αυτοκίνητο 3000 κυβικών. Προσπάθησα να το πουλήσω άλλα από 60.000 ευρώ που αγοράστηκε , πλέον η αξία του δεν αγγίζει τα 20.000 ευρώ , μην σου πω ούτε τα 10.000, γιατί έχω κάνει πάνω από 300.000 χιλιόμετρα.

κινητήρα , κιβώτιο ταχυτήτων ,διαφορικά... έχω από έναν φίλο που τράκαρε και μου το πούλησε όλο το αμάξι κάπου στα 3.000 ευρώ. Να σημειωθεί ότι τα αυτοκίνητα είναι ολόιδια άπλα εγώ το 330 το πήρα το 2008 , και ο φίλος το 2009

Έχεις ρωτήσει σε συνεργείο πόσο θα κοστίσει να τα βάλεις αυτά (αν μπαίνουν) στο δικό σου; Αν το συνεργείο σου πει οκ και μιά λογική τιμή ρώτα και στη διεύθυνση συγκοινωνιών αν μπορεί να νομιμοποιηθεί...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...