Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας,

Μετά από αρκετό καιρό και πολλές σκέψεις αποφάσισα να προβώ στην αγορά ενός αυτοκινήτου. Αρχικά λίγα λόγια για να καταλάβετε περι τίνος πρόκειται .

Είμαι άσχετος από αυτοκίνητα και ούτε με καίει να μάθω , κυρίως χρειάζομαι κάτι όχι για πόλη αλλά για βόλτες και να πηγαίνω στην δουλεία  μου (μακρινή διαδρομή) με άνεση και ασφάλεια . 

Τα χρήματα που σκέφτομαι να διαθέσω είναι μέχρι 8000 ευρώ και πάντα κοιτάω για κάτι όμορφο με σχετικά λίγα χιλιόμετρα 1400 με 1600 κυβικά .

Αυτά τα οποία μου αρέσουν είναι τα εξής

1) ΒΜW 116 - 116i      2007 και πάνω μοντέλο

2) Αudi A3 -        2007 και πάνω μοντέλο

3) Ford Fiesta   2010 και πάνω μοντέλο

4) Mini cooper   2007 και πάνω μοντέλο

 

Τα αυτοκίνητα τα έχω βάλει με σειρά προτεραιότητας ( δλδ αυτό που θα ευελπιστούσα είναι η BMW ) . Eπίσης νομίζω ότι προτιμώ ότι και να είναι να είναι με βενζίνη.

Το κύριο μου θέμα όμως είναι ότι αξίζει να δώσεις λεφτά για μια bmw ενώ με τα ίδια μπορείς να πάρεις ένα fiesta πχ πολύ πιο καινούριο μοντέλο και άρα κατα πάσα πιθανότητα καλύτερο και πιο φθηνό γενικά κτλ κτλ ;

Γενικά είμαι ανοιχτός σε προτάσεις απλά δυστυχώς όσο και να βλέπω σε φόρουμ που λένε για την  αξιοπιστία των Ιαπωνέζικων αυτοκινήτων κανένα εξωτερικά δεν μου γεμίζει το μάτι .

Παρακαλώ πολύ όποιος έχει μια σχετική ιδέα ας μου πει για service τι αξίζει πιο πολύ αλλά και κυρίως για το να διαθέσω σε κάτι premium (ας πούμε ) και παλιό ή σε κάτι πιο συμβατικό αλλα πιο καινούριο ;

Ευχαριστώ και συγνώμη για την μακρηγορία μου

Δημοσ.

Απλα να ξερεις οτι ειναι με μεγαλυτερα παγια εξοδα πέφτει σε τιμη!   Αν δεν σε ενδιαφερει η πιο ακριβη συντηρηση παρε το 116. Οσο για την καταναλωση δεν θα σου κακοφανει αν δεν το κινεις μεσα στην πολη!

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν θες να την βγάλεις πιο οικονομικά (από πολλές απόψεις) πήγαινε σε fiesta!

Αν όχι εγώ θα επέλεγα bmw-audi-mini (με αυτή τη σειρά)...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tasos42 είπε

Καλησπέρα σας,

Μετά από αρκετό καιρό και πολλές σκέψεις αποφάσισα να προβώ στην αγορά ενός αυτοκινήτου. Αρχικά λίγα λόγια για να καταλάβετε περι τίνος πρόκειται .

Είμαι άσχετος από αυτοκίνητα και ούτε με καίει να μάθω , κυρίως χρειάζομαι κάτι όχι για πόλη αλλά για βόλτες και να πηγαίνω στην δουλεία  μου (μακρινή διαδρομή) με άνεση και ασφάλεια . 

Τα χρήματα που σκέφτομαι να διαθέσω είναι μέχρι 8000 ευρώ και πάντα κοιτάω για κάτι όμορφο με σχετικά λίγα χιλιόμετρα 1400 με 1600 κυβικά .

Αυτά τα οποία μου αρέσουν είναι τα εξής

1) ΒΜW 116 - 116i      2007 και πάνω μοντέλο

2) Αudi A3 -        2007 και πάνω μοντέλο

3) Ford Fiesta   2010 και πάνω μοντέλο

4) Mini cooper   2007 και πάνω μοντέλο

Τα αυτοκίνητα τα έχω βάλει με σειρά προτεραιότητας ( δλδ αυτό που θα ευελπιστούσα είναι η BMW ) . Eπίσης νομίζω ότι προτιμώ ότι και να είναι να είναι με βενζίνη.

Το κύριο μου θέμα όμως είναι ότι αξίζει να δώσεις λεφτά για μια bmw ενώ με τα ίδια μπορείς να πάρεις ένα fiesta πχ πολύ πιο καινούριο μοντέλο και άρα κατα πάσα πιθανότητα καλύτερο και πιο φθηνό γενικά κτλ κτλ ;

Γενικά είμαι ανοιχτός σε προτάσεις απλά δυστυχώς όσο και να βλέπω σε φόρουμ που λένε για την  αξιοπιστία των Ιαπωνέζικων αυτοκινήτων κανένα εξωτερικά δεν μου γεμίζει το μάτι .

Παρακαλώ πολύ όποιος έχει μια σχετική ιδέα ας μου πει για service τι αξίζει πιο πολύ αλλά και κυρίως για το να διαθέσω σε κάτι premium (ας πούμε ) και παλιό ή σε κάτι πιο συμβατικό αλλα πιο καινούριο ;

Ευχαριστώ και συγνώμη για την μακρηγορία μου

Πρόσεξε γιατί μοιάζεις σαν ιδανικό θύμα για μαντρά που θα έχει γυρίσει τα πραγματικά χιλιόμετρα κάτω από το μισό.

Με αυτά τα λεφτά βρίσκεις BMW ή άλλο premium 10ετίας με 250Κ πραγματικά χιλιόμετρα γυρισμένα γύρω στα 100Κ.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Πρόσεξε γιατί μοιάζεις σαν ιδανικό θύμα για μαντρά που θα έχει γυρίσει τα πραγματικά χιλιόμετρα κάτω από το μισό.

Με αυτά τα λεφτά βρίσκεις BMW ή άλλο premium 10ετίας με 250Κ πραγματικά χιλιόμετρα γυρισμένα γύρω στα 100Κ.

Βρισκεις και από ιδιώτη με καθαρά και γνήσια χιλιόμετρα αλλά θέλει καλο ψάξιμο. Και εγώ δίνω το δικό μου και το αμάξι είναι αστέρι (αλλά μου έκαναν καλή προσφορα για καινουργιο) σχεδόν στο ποσό που λέει ο ts.

Κατά τα αλλά μακρυά από μαντράδες και πολύ προσοχή στα χλμ αν κάποιος τα μασάει κάντε την αμέσως. 

1 ώρα πριν, gia_nnis είπε

Απλα να ξερεις οτι ειναι με μεγαλυτερα παγια εξοδα πέφτει σε τιμη!   Αν δεν σε ενδιαφερει η πιο ακριβη συντηρηση παρε το 116. Οσο για την καταναλωση δεν θα σου κακοφανει αν δεν το κινεις μεσα στην πολη!

Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα. Πχ το Bmw μου-που αναφέρει ο φίλος έχει παρόμοια έξοδα συντήρησης με ένα focus (το συγκρίνουμε με φίλο που έχει focus 2010 1.6). Υπό προϋποθέσεις βγαίνει και οικονομικότερα (πχ σέρβις λάδια φίλτρο αντιπροσωπεία Bmw έχει 80€ ενώ στη Ford έχει 89€). Και Mercedes που είχα πάλι δεν ήταν τόσο ακριβή η συντήρηση (εκεί ξέφευγαν οι τιμές σε μερικά πράγματα πχ είχα αλλάξει μια φούσκα λεβιέ η οποία είχε 246€ γνήσια οταν στις άλλες μάρκες έχει ΜΑΞ 100€)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.

Να παρεις αυτο που σου αρεσει.

Και επειδη μπορει να σου αρεσουν 3-4 να περιορισεις σε 2 επιλογες αυτα που σου αρεσουν περισσοτερο και να τα ψαξεις οσο περισσοτερο μπορεις.

Εαν εχεις χρονο μην βιαστεις. Βαλε πχ στοχο το bmw και μονο το bmw. Εαν δεις οτι σε ενα χ χρονικο διαστημα δεν βρισκεις κατι της προκοπης,βαλε στα κριτηρια σου και την 2η επιλογη σου,πχ το Α3.

Επειδη γραφεις ομως οτι εχεις μαρκυνη διαδρομη για την δουλεια σου και το θες και για εκδρομες μηπως να κοιτουσες σε ντιζελ?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην κατηγορία που θέλει τα diesel euro v+ έως 1.6 θα ξεφύγουν πολύ πάνω από τον οικονομικό του στόχο ενώ πάντα υπάρχει ο κίνδυνος ζημιών πολύ μεγάλης αξίας (dpf αντλία μπεκ) ειδικά στα μεταχειρισμένα που θα ανεβάσουν την τελική τιμή κατά μερικές χιλιάδες ευρώ.

Για μέχρι 20000 χλμ το χρόνο με μεταχειρισμένο αμάξι αξίζει η βενζίνη κατά τη γνώμη μου. 

 

Συμφωνώ απερίγραπτα πάντως με αυτό που γράφεις για το στόχο. Έτσι ακριβώς πορεύομαι και εγώ πάντα. Βάζω στόχο 2-3 μοντέλα και ψάχνω...εάν δε βρω κάτι αξιόλογο στο πρώτο πάω στο επόμενο. 

Επισης ποτέ μα ποτέ δε κάνω εκπτώσεις στα έξτρα γιατί καλώς ή κακώς χρειάζεται και η άνεση και η πολυτέλεια. Βλέπω κάτι τύπους που πάνε αγοράζουν καινούργια αμάξια 25-30 χιλιάδες με απλό αιρ κοντισιον και τρέλενομαι...

Επεξ/σία από paylidis
  • Thanks 1
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Πρόσεξε γιατί μοιάζεις σαν ιδανικό θύμα για μαντρά που θα έχει γυρίσει τα πραγματικά χιλιόμετρα κάτω από το μισό.

Με αυτά τα λεφτά βρίσκεις BMW ή άλλο premium 10ετίας με 250Κ πραγματικά χιλιόμετρα γυρισμένα γύρω στα 100Κ.

Ένα χρόνο το ψάχνω τώρα και βλέπω ότι οι τιμές κυμαίνονται εκεί . Ποτέ και για κανένα λόγο δεν θα πάρω από μάντρα όσο καλό και να φαίνεται . Οι μόνοι 2 που σκέφτομαι είναι spotawheel ( πανάκριβοι αλλα πολύ αξιόπιστοι ) και από stockcenter επειδη πήρε φίλος γιατί το έψαξε και είναι από αντιπροσωπία της bmw .

 

8 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Να παρεις αυτο που σου αρεσει.

Και επειδη μπορει να σου αρεσουν 3-4 να περιορισεις σε 2 επιλογες αυτα που σου αρεσουν περισσοτερο και να τα ψαξεις οσο περισσοτερο μπορεις.

Εαν εχεις χρονο μην βιαστεις. Βαλε πχ στοχο το bmw και μονο το bmw. Εαν δεις οτι σε ενα χ χρονικο διαστημα δεν βρισκεις κατι της προκοπης,βαλε στα κριτηρια σου και την 2η επιλογη σου,πχ το Α3.

Επειδη γραφεις ομως οτι εχεις μαρκυνη διαδρομη για την δουλεια σου και το θες και για εκδρομες μηπως να κοιτουσες σε ντιζελ?

 

Ντίζελ όπως είπα δεν είμαι σίγουρος γιατί δεν θέλω ακριβώς, αλλά έχω μια εντύπωση από αυτά που έχω ακούσει ότι θα τα απογορέψουν σε λίγο καιρό άρα καλύτερα όχι , ότι αν πάθει ζημιά την έβαψες , ότι τα περισσότερα ντιζελ είναι από Γερμανία που τα ξεφορτώνονται και λιζινγκ και επειδή κοιτάω για μεταχειρισμένο σαν να αυξάνω τις πιθανότητες να πέσω σε κάτι τέτοιο. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, paylidis είπε

Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα. Πχ το Bmw μου-που αναφέρει ο φίλος έχει παρόμοια έξοδα συντήρησης με ένα focus (το συγκρίνουμε με φίλο που έχει focus 2010 1.6). Υπό προϋποθέσεις βγαίνει και οικονομικότερα (πχ σέρβις λάδια φίλτρο αντιπροσωπεία Bmw έχει 80€ ενώ στη Ford έχει 89€). Και Mercedes που είχα πάλι δεν ήταν τόσο ακριβή η συντήρηση (εκεί ξέφευγαν οι τιμές σε μερικά πράγματα πχ είχα αλλάξει μια φούσκα λεβιέ η οποία είχε 246€ γνήσια οταν στις άλλες μάρκες έχει ΜΑΞ 100€)

Κοιτα επειδη δεν το παιρνει κουτα για να πει τα επομενα 5-7χρονια δεν θα ζητησει τιποτα.. στο εμμεσο-αμεσο μελλον θα αλλαξει πραγματακια που συνηθως τα βγαζουν μετα απο ψ χλμ.. Αυτα τα service λεω!!!  Το βασικο service το ριχνεις κατα πολυ σε σχεση με την αντιπροσωπεια!

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, tasos42 είπε

είναι από Γερμανία που τα ξεφορτώνονται και λιζινγκ και επειδή κοιτάω για μεταχειρισμένο σαν να αυξάνω τις πιθανότητες να πέσω σε κάτι τέτοιο. 

Το πρόβλημα δεν είναι η Γερμανία η το leasing αλλά οτι μάλλον θα πληρώσεις για λιγότερα χιλιόμετρα από όσα θα έχει...

  • Like 1
Δημοσ.

Επίσης και σε αυτό που λέτε για το service έχω ακούσει αααααααααπειρα πράγματα και δεν ξέρω τι να πιστέψω . Τελικά τα service της bmw είναι τραγικά πιο ακριβά ή πάνω κάτω το ίδιο ;

Άσχετα που έβλεπα σε κάτι κριτικές που λέγαν βγάζει συχνά θέμα με πολλαπλασιαστές (δεν έχω ιδέα τι ειναι ή πόσο ακριβό ). Άτομα δηλαδή να έχουν αλλάξει πάνω από 3 φορές και καλά

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Κοιτα επειδη δεν το παιρνει κουτα για να πει τα επομενα 5-7χρονια δεν θα ζητησει τιποτα.. στο εμμεσο-αμεσο μελλον θα αλλαξει πραγματακια που συνηθως τα βγαζουν μετα απο ψ χλμ.. Αυτα τα service λεω!!!  Το βασικο service το ριχνεις κατα πολυ σε σχεση με την αντιπροσωπεια!

Φυσικά για αυτό είπα υπό προϋποθέσεις. Στη ζημιά εφόσον όσα έβαλε είναι γερμανικά θα έχουν αντίστοιχα κόστη καλώς ή κακώς... άλλο παράδειγμα : εμπροσ Πίσω δίσκοφρένα τακάκια πχ στο Bmw σε εξειδικευμένο βγαίνουν περί τα 330€ ενώ στο focus περίπου 270 αλλά τα Bmw είναι για περισσότερα χλμ. 

Γενικα το μεταχειρισμένο είναι λαχείο κακά τα ψέματα και φυσικά εξαρτάται και την προηγούμενη χρήση του (ένα leasing πχ είναι γκαραντη διαλυμένο...)

6 λεπτά πριν, tasos42 είπε

Επίσης και σε αυτό που λέτε για το service έχω ακούσει αααααααααπειρα πράγματα και δεν ξέρω τι να πιστέψω . Τελικά τα service της bmw είναι τραγικά πιο ακριβά ή πάνω κάτω το ίδιο ;

Άσχετα που έβλεπα σε κάτι κριτικές που λέγαν βγάζει συχνά θέμα με πολλαπλασιαστές (δεν έχω ιδέα τι ειναι ή πόσο ακριβό ). Άτομα δηλαδή να έχουν αλλάξει πάνω από 3 φορές και καλά

Εάν πας αντιπροσωπεία για τα φρένα από 330 (με τα γνήσια φρένα μιλάμε τώρα) εκτοξεύεται στα 650-700€ το κόστος. Το ίδιο φυσικά ισχύει για όλες τις μάρκες...

για τους πολλαπλασιαστές επισης σηκώνει μεγάλη συζήτηση το θέμα αλλά ευτυχώς έχει λήξει οριστικά σε όσους εβαλαν τους καινούργιους (Delphi). Για πολλά χρόνια υπήρχε όντως θέμα και φυσικά υφίσταται ακόμα για όσους δεν τους έχουν αλλάξει ή αλλάζουν έναν έναν... και φαντάσου μιλάμε για ένα κόστος όλοι μαζί οι γνήσιοι 240€... ε εάν ο άλλος είναι τσιγγάνογυφτος και πάει βάζει μεταχειρισμένο πολλαπλασιαστή σε αμάξι 30 χιλιάδων ευρώ ή βάζει ιμιτασιόν τι ψάχνεις;;; Και οι ίδιοι έχουν το τελευταίο iPhone και κάνουν αναπάντητες!

Το παν εν τελεί Για μένα είναι να πάρεις ένα αμάξι που γουστάρεις και να το έχεις στην πένα. Ειδάλλως πάρε έναν κορεατικό Κουβά να σε πηγαινοφέρνει...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, paylidis είπε

 

Εάν πας αντιπροσωπεία για τα φρένα από 330 (με τα γνήσια φρένα μιλάμε τώρα) εκτοξεύεται στα 650-700€ το κόστος. Το ίδιο φυσικά ισχύει για όλες τις μάρκες...

Δηλαδή εσύ σε δικό σου μάστορα πήγαινες ; Εγώ είχα στο μυαλό μου ότι θα ήθελα να κάνω τα πάντα στην αντιπροσωπεία .... :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, paylidis είπε

και φυσικά εξαρτάται και την προηγούμενη χρήση του (ένα leasing πχ είναι γκαραντη διαλυμένο...

Αυτό δεν είναι απόλυτο...

Σαφώς υπάρχουν leasing οχήματα  που τα χρησιμοποιούν πωλητές που γυρνάνε όλη μέρα και πάνε οπουδήποτε (και πολλές φορές αλλάζουν συχνά χέρια).
Αυτά είναι συνήθως segment a/b.
Υπάρχουν όμως και leasing οχήματα που τα χρησιμοποιούν στελέχη (λόγω θέσης) και κάνουν συγκεκριμένα και πολλές φορές ελάχιστα χιλιόμετρα (και μάλιστα δεν αλλάζουν σχεδόν ποτέ και χέρια).
Αυτά είναι συνήθως segment c/d ή (τελευταία) suv.

Τα παραπάνω δεν έχουν καμία σχέση βέβαια με τα κλασικά νοικιάρικα (cars for rent) που αλλάζουν 4-5 οδηγούς την εβδομάδα και τα σκίζουν για πλάκα, οπότε είναι ότι χειρότερο!

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, tasos42 είπε

Δηλαδή εσύ σε δικό σου μάστορα πήγαινες ; Εγώ είχα στο μυαλό μου ότι θα ήθελα να κάνω τα πάντα στην αντιπροσωπεία .... :)

Στα περισσότερα αντιπροσωπεία. Για φρένα και λάδια φίλτρα δεν είναι και τόσο αναγκαία για ένα αμάξι δεκαετίας - ίσως είναι και υπερβολή τη στιγμή που υπάρχουν εξαιρετικά εξειδικευμένα συνεργεία με καλούς μάστορες. Οτι αμάξι δεκαετιασ και αν πάρεις εάν πας για τυπική συντήρηση αντιπροσωπεία είναι δεδομένο οτι θα πληρώσεις παραπάνω απο οτι αξίζει (η Bmw φερ υπειν έχει 80€ εργατοώρα...)

Παραδειγμα τα λάδια-φιλτρο που ανέφερα πριν: στην αντιπροσωπεία έχουν 80€ Σε ένα εξειδικευμένο με τα καλύτερα λάδια για το συγκεκριμένο μοντέλο (castrol edge) και το καλύτερο φίλτρο (Mann) μου βγαίνει 50€ (Και μπορώ να πάω και Σάββατο ενώ στις αντιπροσωπείες μόνο καθημερινή που ελάχιστους βολευει)  

φυσικα για σοβαρά πράγματα και βλάβες (πχ μπεκ που άλλαξα) η αντιπροσωπεία είναι καλύτερη λύση...αλλά όχι και μονόδρομος!

 

σου έχω στείλει πμ ένα λινκ ίσως σε ενδιαφέρει 

 

27 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Αυτό δεν είναι απόλυτο...

Σαφώς υπάρχουν leasing οχήματα  που τα χρησιμοποιούν πωλητές που γυρνάνε όλη μέρα και πάνε οπουδήποτε (και πολλές φορές αλλάζουν συχνά χέρια).
Αυτά είναι συνήθως segment a/b.
Υπάρχουν όμως και leasing οχήματα που τα χρησιμοποιούν στελέχη (λόγω θέσης) και κάνουν συγκεκριμένα και πολλές φορές ελάχιστα χιλιόμετρα (και μάλιστα δεν αλλάζουν σχεδόν ποτέ και χέρια).
Αυτά είναι συνήθως segment c/d ή (τελευταία) suv.

Τα παραπάνω δεν έχουν καμία σχέση βέβαια με τα κλασικά νοικιάρικα (cars for rent) που αλλάζουν 4-5 οδηγούς την εβδομάδα και τα σκίζουν για πλάκα, οπότε είναι ότι χειρότερο!

Ναι μεν, αλλά... δυστυχώς και τα «στελέχη» που παίρνουν τα ανώτερα μοντέλα δε τα συμπεριφερονται σαν  να ήταν δικά τους. Επισης όπως έγραψα και προχθές εδώ η συντήρηση στα leasing (ακόμα και στις αντιπροσωπείες) είναι πλημμελής (κοινώς δε κάνουν αυτά που γράφουν στο βιβλίο σέρβις)... τα παραπάνω από προσωπική πείρα πρόσφατη...

για να μην αναφέρω το εταιρικό leasing του πατέρα μου (A3) που το είδα σε μάντρα με 150000 χλμ λιγότερα και φυσικά «αμάξι ιδιώτη»...

Επεξ/σία από paylidis

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...