Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά καλημέρα. 
Είμαι αυτή τη στιγμή συνδρομητής σε μια απλή σύνδεση (μόνο ιντερνετ) στη Forthnet-Nova. Το συμβόλαιο μου έχει λήξει εδώ και μήνες χωρίς να το ανανεώσω και έκανα πριν κάποιες μέρες αίτηση για φορητότητα στη Wind και συγκεκριμένα στο wind vision Full pack γιατί μου έκαναν  μια νομίζω καλή προσφορά χρηματικά (26 ευρώ. 
Θα ήθελα να ρωtήσω τα εξής: 
1) Ας υποθέσουμε οτι γίνεται η φορητότητα και ξεκινάει η συνδρομή μου στη Wind και διαπιστώνω οτι το ιντερνετ είναι πολύ αργό (όχι οτι τώρα είναι γρήγορο αλλά τελοσπάντων)κα ότι τα κανάλια κολλάνε και δε μπορώ να παρακολουθήσω καλά. Τι δικαιώματα έχω σαν καταναλωτής να διακόψω τη σύνδεση τους χωρίς να πλήρώσω ποινές κτλ που σπάω το 24μηνο συμβόλαιο; Θα πρέπει να κάνω καταγγελία σε ινκα και τέτοια η ισχύει πλέον κάτι άλλο;
2) Σήμερα με πήραν από τη Forthnet (κλασικά για να με αποτρέψουν) και μου είπαν οτι επειδή με το wind vision το σύστημα λειτουργεί όλο μέσω ιντερνετ και όχι με πιάτο, τα κανάλια δε θα έχουν καλή ποιότητα και θα αργούν και θα κολλάνε και τα σχετικά. Ισχύει αυτό; Γιατί αν ισχύει σκέφτομαι το εξής: Εγώ έχω τραγικό ιντερνετ τώρα (μιλάω για ταχύτητες 4 με 5 καμια φορά). Από τη wind μου έκαναν ολόκληρη κουβέντα (προπαγάνδα ας το πω κι έτσι) οτι θα έχω καλύτερο ιντερνετ στην περιοχή μου με αυτούς γιατί έχουν κάνει αναβαθμίσεις στο δικτυο κτλ. Αν τελικά όμως δεν ισχύει αυτό και το ιντερνετ είναι το ίδιο με τώρα (δηλαδή τραγικό) θα έχω πρόβλημα και με τα κανάλια σωστα; 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, dmitrisdsg7 είπε

1) Ας υποθέσουμε οτι γίνεται η φορητότητα και ξεκινάει η συνδρομή μου στη Wind και διαπιστώνω οτι το ιντερνετ είναι πολύ αργό (όχι οτι τώρα είναι γρήγορο αλλά τελοσπάντων)κα ότι τα κανάλια κολλάνε και δε μπορώ να παρακολουθήσω καλά. Τι δικαιώματα έχω σαν καταναλωτής να διακόψω τη σύνδεση τους χωρίς να πλήρώσω ποινές κτλ που σπάω το 24μηνο συμβόλαιο; Θα πρέπει να κάνω καταγγελία σε ινκα και τέτοια η ισχύει πλέον κάτι άλλο;

Για το 1ο -->https://www.ekpizo.gr/el/το_εργο_μας/δικαιώματα/συμβάσεις-με-εταιρείες-τηλεπικοινωνιών

Για το 2ο αυτό που μπορείς να κάνεις είναι αυτό.

Αυτά απο εμένα. 😉

Δημοσ.

Πόσο συγχρονίζεις τώρα; Μπορείς να ανεβάσεις screenshot από το ρουτερ;

1.Για ADSL συνδέσεις δεν υπάρχει εγγύηση δικτύου είναι έως 24 και εξαρτάτε από την απόσταση που έχεις από αστικό κέντρο(ΑΚ) και ποιότητα χαλκού. Αν π.χ έχεις απόσταση 3Km και συγχρονίζεις 1Mbps  αυτό ειναι αποδεκτό! Όποτε αν η ταχυτητα που έχεις τώρα ειναι νορμάλ για την απόσταση που έχεις από το ΑΚ  και τελικά προχωρήσεις την μεταφορά στην Wind και έχεις προβλημα με την TV(κολλήματα) το μόνο που μπορέσεις να ζητήσεις ειναι να ακυρώσουν την tv επειδή η ταχυτητα δεν μπορεί να καλύψει την σωστή λειτουργία της. Δεν σου ακυρώνουν όλο το συμβόλαιο.

2. Όταν εχουμε μια νορμάλ ταχυτητα για την γραμμή μας και κάνουμε μεταφορά από έναν παροχο στον άλλον συνήθως  ταχυτητα δεν μεταβάλετε επειδή η απόσταση που εχουμε από ΑΚ ειναι ίδια. Αυτός όμως δεν ειναι ο κάνονας. Υπάρχουν και περιπτώσεις που μπορουμε να δούμε μια μικρή βελτίωση η μικρή-μεγάλη πτώση, από την στιγμή που πραγματοποιηθεί αλλαγή ζεύγους στο απερχόμενο δίκτυο. Αναβαθμίσεις σε ADSL δεν γινονται πλεον εκτός αν μιλάνε για VDSL. Τώρα αν με την μεταφορά στην Wind θα αντιμετωπισεις κολλήματα στην  tv η όχι εξαρτάται απο την ταχυτητα που θα έχεις και το bit rate που χρειάζεται η wind tv . Π.χ αν τώρα συγχρονίζεις 7Mbps και υποθέσουμε ότι η wind tv χρειάζεται 5-7Mbps τότε ενδεχόμενος να λειτουργεί οριακά. Το πρόβλημα ειναι οτι αν ο αποκωδικοποιητης την wind έχει προτεραιότητα σε σχέση με τις υπόλοιπες συσκευές τότε το ίντερνετ σε αυτές συσκευές θα ειναι πολύ αργό έως ανύπαρκτο.

Τώρα αν αξίζει η όχι η μεταφορά εξαρτάτε αν από την εμπειρία που είχες μέχρι στιγμής  με την νοβα και την τελική ταχύτητα συγχρονισμού που θα έχεις με την Wind. Στην θέση σου αν είχα μια καλή εμπειρία από την νοβα και χαμηλή άλλα νορμάλ ταχυτητα θα ζητούσα μια καλή αντιπροσφορά. Αν η εμπειρία σου με την νοβα δεν ειναι καλή, τότε ζήτησε από την Wind να σου πούνε τον μεσo όρο(και min & max) της γειτονιάς σου για τους πελάτες τους ώστε να πάρεις μια ιδέα και την ταχυτητα που χρειάζεται ο αποκωδικοποιητης τους να λειτουργήσει σωστά. Επίσης για να είσαι σίγουρος αν σου λένε την αλήθεια η όχι ζητά στο συμβόλαιο να αναγράφετε αντί για εως 24 την ταχυτητα που σου αναφέρουν τηλεφωνικά και ότι αν έχεις κάτι λιγότερο από αυτό να έχεις την δυνατότατη διακοπής χωρίς πέναλτι(δύσκολο αυτό άλλα δεν χάνεις κάτι να το ζητήσεις ώστε να δεις πως θα αντίδραση και ο εκπρόσωπος). Και εννοείτε δεν δέχεστε τηλεφωνικά άλλα ζητάς να σου στείλουν το συμβόλαιό.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...