Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 ώρες πριν, mad_apo είπε

 Θα επρεπε το efood να ριξει την προμηθεια που θελει απο καθε παραγγελια.

ΚΑΛΑ κανει ο καθενας και μετα παραγγελνει μεσω της σελιδας και οχι μεσω efood. Τι ειναι το efood δηλαδη???

Αμα θες πληρωνεις αν δεν θες καθεσαι στα αυγα σου,ουτε εγω ειμαι υπερ του efood αλλα σαν καταναλωτης κοιταζω την τσεπη μου αλλωστε κανεις δεν κοβει αποδειξη οταν σου φερνει το φαγητο οποτε και εγω γιατι να μην παραγγειλω με πεινατα?

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παίρνει μεγάλη προμήθεια, τους πολλαπλασιάζει όμως και το πελατολόγειο.  

Αν μπουν και άλλες εφαρμογές στην αγορά θα πέσουν οι προμήθειες.

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, eidikos33 είπε

Αμα θες πληρωνεις αν δεν θες καθεσαι στα αυγα σου,ουτε εγω ειμαι υπερ του efood αλλα σαν καταναλωτης κοιταζω την τσεπη μου αλλωστε κανεις δεν κοβει αποδειξη οταν σου φερνει το φαγητο οποτε και εγω γιατι να μην παραγγειλω με πεινατα?

σιγα εσυ που θιχτηκες και θες και αποδειξη. το εχεις δηλαδη σιγουρο οτι θα σου την φερουν και δεν θα σου δωσουν αποδειξη ε!!!!

ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ.

Αλλαξε μαγαζια που παραγγελνεις αν εχεις τοσο "ΠΡΟΒΛΗΜΑ".

Τοσο απλο.

Επεξ/σία από mad_apo
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/9/2019 στις 2:03 ΜΜ, jackess είπε

αθηνα που εχει 250-400 μαγαζια ανα περιοχη μου βγαζει 15+ αναλογα που ειμαι

στη δουλεια που ειμαι μακρια και εχει συνολο 10 μαγαζια παρατηρω καθε μερα μονο 2 μπαινουν πεινατα και απο coffee island/everest Που παραγγελνω καθε μερα δεν εχω δει ΠΟΤΕ να μπαινει οποτε υποθετω πρεπει να συμφωνισουν και τα μαγαζα

Για το τελευταιο κομματι σου και μονο για στατιστικα σημερα το πρωι μου εβγαλε 8:30 το πρωι πεινατα εκανα παραγγελια και 15:25  μου εβγαλε και δευτερη φορα σουσαδικο στο οποιο το τιμησα και αυτο.

Επεξ/σία από thleorasakias
Δημοσ.
Στις 27/9/2019 στις 2:21 ΜΜ, ciyo είπε

Οκ τότε καλά σου είπε ο ντιλιβερας , αν τους πάρεις τηλέφωνο θα σου δώσουν καλύτερη προσφορά. Κανείς δε θέλει να πληρώνει το ποσοστό του στο efood. Που είναι και μεγάλο.

Καλά του είπε ο ΝΤΕλιβεράς (και όχι ΝΤΙ)? 

Το eFood του παρέχει μία πλατφόρμα να τον δουν και να τον προτιμήσουν άτομα που ούτε που ξέρανε πού είναι. Αν δεν του αρέσει το ποσοστό, ή αν τον χαλάει, μπορεί ΚΑΛΛΙΣΤΑ να σηκωθεί να φύγει απ'την πλατφόρμα του! 

Το αν είναι μεγάλο ή όχι το ποσοστό εμένα ως καταναλωτή δεν με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρει να παραγγέλνω χωρίς να μιλάω σε άνθρωπο, και να μου έρχεται ακριβώς αυτό που θέλω. Δεν θα ανοίξω και διάλογο με τον ΝΤΕλιβερά επειδή έκανα μία επιλογή (την έκπτωση) από τα διαθέσιμα promotion που ο ΙΔΙΟΣ συμφώνησε να βάλει!!! Αν είναι δυνατόν δηλαδή, τί απόψεις ακούμε...

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 28/9/2019 στις 7:52 ΜΜ, jackess είπε

Μπορεί να είναι αναγκαστικό να δίνει έστω για μια μέρα το μήνα πεινατα. ΔΕΝ έχω συνεργαστεί με το efood, ΔΕ ξέρω.

Στο κάτω κάτω το efood έχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ πελατολόγιο το οποίο μπορεί να αποφέρει ΠΟΛΛΑ κέρδη σε ένα φαγαδικο. Αν κάποιος που έχει το μαγαζί του στο efood για να το βλέπουν πελάτες αλλά δε θέλει να συμμετέχει στις προωθητικές καμπάνιες και εκπτώσεις του, αντί αυτού να θέλει οι πελάτες να παίρνουν τηλέφωνο για παραγγελία (όπου μου είπε ο ντελιβερας που σχολίασες) τότε δεν ενδιαφέρομαι να παραγγείλω από το μαγαζί του.

Δεν είναι μόνο φαγητό το delivery. Είναι και οι καθημερινοί καφέδες που παραγγέλνεις με δύο κλικ και έρχονται πληρωμένοι.

Και για να είμαστε και λίγο on-topic, ΑΥΤΟ περιμένω να δω από το skroutz food, περισσότερες εκπτώσεις και μεγαλύτερη ευκολία παραγγελίας. (Πχ αυτοματοποιημένες παραγγελίες όπως αυτόματη παραγγελία το καφεδάκι μου το πρωι στις 10 Δευτέρα με Παρασκευή.)

Εσένα σε κόβω απο αυτούς που δεν αφήνουν καν τιπς στους ντελιβεράδες ε;

Στις 30/9/2019 στις 9:18 ΜΜ, polaki είπε

Καλά του είπε ο ΝΤΕλιβεράς (και όχι ΝΤΙ)? 

Το eFood του παρέχει μία πλατφόρμα να τον δουν και να τον προτιμήσουν άτομα που ούτε που ξέρανε πού είναι. Αν δεν του αρέσει το ποσοστό, ή αν τον χαλάει, μπορεί ΚΑΛΛΙΣΤΑ να σηκωθεί να φύγει απ'την πλατφόρμα του! 

Το αν είναι μεγάλο ή όχι το ποσοστό εμένα ως καταναλωτή δεν με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρει να παραγγέλνω χωρίς να μιλάω σε άνθρωπο, και να μου έρχεται ακριβώς αυτό που θέλω. Δεν θα ανοίξω και διάλογο με τον ΝΤΕλιβερά επειδή έκανα μία επιλογή (την έκπτωση) από τα διαθέσιμα promotion που ο ΙΔΙΟΣ συμφώνησε να βάλει!!! Αν είναι δυνατόν δηλαδή, τί απόψεις ακούμε...

Ακου και την άλλη άποψη.Χωρίς να είμαι φυσικά καταστηματάρχης η να δουλεύω σε κάποια πλατφόρμα.

Απο την μία τα μαγαζιά χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες ως μέσο διαφήμησης (για να τα γνωρίσει κόσμος που δεν τα ξέρει) απο την άλλη το ποσοστό που πλερώνει το μαγαζί 12%efood σε λίγο 30% πιθανόν και 8% στο σκρουτζ food είναι το κερδος του μαγαζιού.Που ελπίζει εσύ να κάνει τηλεφωνική παραγγελία κάποια στιγμή.Το αν είναι καλό ή όχι δεν το κρίνω απλά το αναφέρω.Εσένα σαν καταναλωτή δεν σε νοιάζει τι δίνει στην πλατφόρμα και καλά κάνεις, απλά να έχεις μια γνώση.Το αν ο διανομέας και όχι ντελιβεράς η ντιλιβεράς σε ενημερώσει με ευγενικό τρόπο για κάποιο εναλλακτικό τρόπο παραγγελίας θα έπρεπε να σε ευχαριστεί.Κατα την ταπεινή μου γνώμη. πάντα.

Δημοσ.
Στις 30/9/2019 στις 5:42 ΠΜ, mad_apo είπε

σιγα εσυ που θιχτηκες και θες και αποδειξη. το εχεις δηλαδη σιγουρο οτι θα σου την φερουν και δεν θα σου δωσουν αποδειξη ε!!!!

ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ.

Αλλαξε μαγαζια που παραγγελνεις αν εχεις τοσο "ΠΡΟΒΛΗΜΑ".

Τοσο απλο.

οχι απλα αλλαγη μαγαζιου, κανεις και μια καταγγελια στο ΣΔΟΕ για εκεινους που δεν κοβουν αποδειξεις, γιατι να μεινουν ατιμωρητοι και να δουλευουν εις βαρος των φορολογουμενων και εκεινων που κοβουν κανονικα αποδειξεις;

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 23/9/2019 στις 1:07 ΜΜ, ciyo είπε

ε συγκεκριμενα προιοντα

4. Ανανεωμενους καταλογους προιοντων, με εμφαση σε νεα προιοντα

 

πω πω φίλε είμαι από τον ύπνο και μετά τη λέξη περίοδο, διάβασα σπέσια εκτρώσεις και λέω τι λέει; 

με την τρίτη το κατάλαβα :lol: 

Δημοσ.
Στις 23/9/2019 στις 1:07 ΜΜ, ciyo είπε

Μεγαλη αποτυχια εισαι σκρουτζ.

Αντι να βαλεις:

1. Πληστηριασμος προιοντων απο μαγαζια και ιδιωτες

2. Μεταχειρισμενα προιοντα απο ιδιωτες

3. Ειδικες περιοδους μεσα στη μερα με σπεσιαλ εκτωσεις σε συγκεκριμενα προιοντα

4. Ανανεωμενους καταλογους προιοντων, με εμφαση σε νεα προιοντα

5. Συγκριτικα τιμων σε σχεση με αλλα σαιτ τυπου σκρουτζ στην ΕΕ

6. Σουπερ τιμες αεροπορικών εισιτηρίων ή αλλων διοργανώσεων 

μου βαζεις κατι μαγικα καλαθια και αλλες χαζομαρουλες. Μπορειτε καλύτερα παιδια, εχετε μεινει πολυ πισω σε σχέση με αναλογα site του εξωτερικου

καλο θα ηταν να παιρνεισ χρηματα οχι δωρεαν ετσι...

 

Δημοσ.
Στις 4/10/2019 στις 12:51 ΜΜ, TsoliasGR είπε

Ακου και την άλλη άποψη.Χωρίς να είμαι φυσικά καταστηματάρχης η να δουλεύω σε κάποια πλατφόρμα.

Απο την μία τα μαγαζιά χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες ως μέσο διαφήμησης (για να τα γνωρίσει κόσμος που δεν τα ξέρει) απο την άλλη το ποσοστό που πλερώνει το μαγαζί 12%efood σε λίγο 30% πιθανόν και 8% στο σκρουτζ food είναι το κερδος του μαγαζιού.Που ελπίζει εσύ να κάνει τηλεφωνική παραγγελία κάποια στιγμή.Το αν είναι καλό ή όχι δεν το κρίνω απλά το αναφέρω.Εσένα σαν καταναλωτή δεν σε νοιάζει τι δίνει στην πλατφόρμα και καλά κάνεις, απλά να έχεις μια γνώση.Το αν ο διανομέας και όχι ντελιβεράς η ντιλιβεράς σε ενημερώσει με ευγενικό τρόπο για κάποιο εναλλακτικό τρόπο παραγγελίας θα έπρεπε να σε ευχαριστεί.Κατα την ταπεινή μου γνώμη. πάντα.

Φυσικά και κατανοώ τη λογική του μαγαζιού και την άποψη σου. Γι'αυτό και πρέπει να τα βάλουν κάτω και να δουν τί αξίζει πιο πολύ? Να κάθομαι μες την πλατφόρμα και να με χρεώνει την προμήθεια αλλά να έχω x5 πελατεία (πόσοι πλέον παραγγέλνουν χωρίς εφαρμογή? Η μάνα μου ίσως, άντε και η θεία μου), ή να σηκωθώ να φύγω αφού -νόμιζω ότι- με έμαθε πλέον ο κόσμος μέσα της πλατφόρμας και θα παραγγέλνει και offline? 

Προσωπικά, ΜΑΓΚΙΑ του όποιος φύγει απ'το eFood και καταφέρνει να έχει μεγαλύτερο κέρδος στο τέλος της κάθε μέρας. Εγώ προσωπικά μπορεί να μην ξαναπαραγγείλω ποτέ από εκεί, αλλά αφού εκείνος βγάζει περισσότερα είναι success story και μπράβο του.  

Υπάρχει λόγος που οι μεγάλες εταιρείες τύπου Pizza Hut και Dominos δεν είναι στις πλατφόρμες αυτές. Αλλά πόσοι έχουν τη δύναμη του brand ώστε να επενδύσουν τόσο πολύ σε offline παραγγελία ώστε να μην είναι ζημιωμένες από τη μη συμμετοχή σε τέτοια marketplaces? 

Δημοσ.
Στις 24/9/2019 στις 2:55 ΜΜ, Alex2020 είπε

Καιρος ήταν να γλυτώσουμε από το e food

Γιατί? στο επέβαλε κανείς με το ζόρι?

 

Στις 30/9/2019 στις 5:42 ΠΜ, mad_apo είπε

σιγα εσυ που θιχτηκες και θες και αποδειξη. το εχεις δηλαδη σιγουρο οτι θα σου την φερουν και δεν θα σου δωσουν αποδειξη ε!!!!

ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ.

Αλλαξε μαγαζια που παραγγελνεις αν εχεις τοσο "ΠΡΟΒΛΗΜΑ".

Τοσο απλο.

όταν πληρώνεις με την κάρτα σου μέσα από την εφαρμογή πάντα θα δεις απόδειξη αδερφέ...

Και σιγά μην  πάρω σβάρνα τα σουβλατζίδικα σαν τις μάντρες αυτοκινήτων να ρωτάω αν θα μου κάνουν καλύτερη τιμή για 2 τυλιχτά ... έχουμε ξεφύγει με την κουτοπονηριά πλεον.

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, crossmo είπε

Γιατί? στο επέβαλε κανείς με το ζόρι?

όταν πληρώνεις με την κάρτα σου μέσα από την εφαρμογή πάντα θα δεις απόδειξη αδερφέ...

Και σιγά μην  πάρω σβάρνα τα σουβλατζίδικα σαν τις μάντρες αυτοκινήτων να ρωτάω αν θα μου κάνουν καλύτερη τιμή για 2 τυλιχτά ... έχουμε ξεφύγει με την κουτοπονηριά πλεον.

Ναι με το ζόρι από την στιγμή που αγόρασε τον delivera έγινε μονοπώλιο. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Alex2020 είπε

Ναι με το ζόρι από την στιγμή που αγόρασε τον delivera έγινε μονοπώλιο. 

Mέχρι το τέλος του μηνός, θα υπάρχει επιπλέον ανταγωνισμός, κουτάτος...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, Alex2020 είπε

Ναι με το ζόρι από την στιγμή που αγόρασε τον delivera έγινε μονοπώλιο. 

Το μονοπώλιο είναι πάντα κακό για την αγορά, ο μοναδικός που επωφελείται είναι ο παίκτης που μονοπωλεί την αγορά.

Σαφώς και πρέπει να υπάρχουν εναλλακτικές, ακόμα και για εμάς, ώστε με χαμηλότερες προμήθειες να μπορεί ο μαγαζάτορας να κάνει παραπάνω προσφορές. 

Από κει και πέρα εμένα θα με συγχωρέσετε αλλά έχω τη ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ γνώμη για τους μαγαζάτορες ειδικά του grill/σουβλατζίδικου απ'τη στιγμή που
α) εκμεταλλεύτηκαν μία φήμη για το χοιρινό ότι και καλά θα αυξηθεί το κόστος του, η οποία ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΔΕΝ ΑΥΞΗΘΗΚΕ
β) Εκμεταλλεύτηκαν την ίδια φήμη αυξάνοντας τις τιμές ΚΑΙ για το κοτόπουλο (wtf?)
γ) Εκμεταλλεύτηκαν τη μείωση του ΦΠΑ κατά 10 ολόκληρες μονάδες, και αντί να μειώσουν την τιμή, παντελονιάζουν το 10% αυτό

Πρακτικά αυτά που ανέφερα ουσιαστικά τους αποφέρουν ΚΑΘΑΡΟ ΚΕΡΔΟΣ γύρω στα 50+ λεπτά ανά τυλιχτό.
Αρχικά γιατί αύξησαν τις τιμές με το στανιό 30-40 λεπτά, και επειδή το 10% των 2,5€ είναι 25 λεπτά, μιλάμε για ένα παντελονάτο κέρδος 55 με 65 λεπτά....

Μετά από αυτό, δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν τους πονάει η προμήθεια του eFood ή όχι, και αν δε γουστάρουν να βρίσκονται στην πλατφόρμα ώστε τουλάχιστον να μπορώ να παραγγέλνω απ'το overpriced μαγαζάκι τους, ας φύγουν και ας κάνουν delivery τους γέρους της περιοχής τους που παραγγέλνουν ακόμα με Νokia 3310.

Ευελπιστώ το SkroutzFood να βελτιώσει την υπηρεσία του ώστε να έχουμε εναλλακτική και στην τελική ο καθένας να παραγγέλνει απ'την εφαρμογή που του αρέσει. 

17 ώρες πριν, Vassilis_24 είπε

Mέχρι το τέλος του μηνός, θα υπάρχει επιπλέον ανταγωνισμός, κουτάτος...

Ο ανταγωνισμός έχει όνομα ή δεν μπορείς ακόμα να μας αποκαλύψεις ποιος είναι? Ελπίζω να έχει κάτι να προσφέρει. Αν ναι, καλοδεχούμενος. Αν όχι, doesn't matter, και το eFood μια χαρά ειναι. 

Επεξ/σία από polaki
  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...