Προς το περιεχόμενο

Diesel VS Petrol


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Afterburner είπε

Αλλος ενας Mika Hakkinen στις διαδρομες καθημερινοτητας....

Αναμενω τον επομενο Leclerc με το Ibiza....

Να σου πω ρε φίλε μου, γιατί είσαι τόσο προκλητικός? Δε λέω σεβαστή η άποψή σου, και μπορεί να συμφωνώ και εγώ, αλλά εάν κάτσει κάποιος (όπως εγώ) και διαβάσει όλο το topic και παρατηρήσει κάθε σχόλιό σου, θα διαπιστώσει ότι σε κάθε ένα είσαι προκλητικός στα όρια της προσβολής για τους άλλους! Δε χρειάζεται να προσβάλλεις τον άλλον ή να τον εκνευρίσεις για να στηρίξεις το επιχείρημά σου. Όχι τίποτα άλλο αλλά δυναμιτίζεις την κουβέντα και στο τέλος θα δώσεις την εντύπωση του ανώριμου, ενώ προσπαθείς να πεις δυο πράγματα.

Update: Είδα ότι διεγράφησαν τα σχόλια παραπάνω, όπότε αυτό που είπα έγινε αντιληπτό και από τους admin 👍

Επεξ/σία από lamargos
  • Απαντ. 218
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

προς τον TS.Αν στην χώρα που ζεις έχει δίκτυο φυσικού αερίου κίνησης βάλε στην εξίσωση και ένα αυτοκίνητο Cng διπλού καυσίμου.Για να πάρεις μια ιδέα μπορείς να ρίξεις μια ματιά εδώ αν το πρώτο κριτήριο είναι η οικονομία κίνησης.Μια ιδέα για το πια μοντέλα κυκλοφορούν με κινητήρες διπλού καυσίμου θα βρεις εδώ.Τα μεγάλα μειονεκτηματα αυτών των αυτοκινήτων είναι ο μικρότερος χώρος αποσκευών και το περιορισμένο δίκτυο στην Ελλάδα.Και άσε τους diesel κινητηρες για αυτούς που κάνουν πάνω από 30000χλ τον χρόνο και όχι σε συνθήκες οδήγησης που κάνεις εσύ.Και ένας χάρτης με τα πρατήρια φυσικού αερίου ανά την ευρώπη

Επεξ/σία από theoilia
  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, aristotelis83 είπε

Να απαγορευτούν άμεσα οι κινητήρες πετρελαίου! 2020 έχουμε σε λίγο και μιλάμε ακόμα για πετρέλαιο? Απορώ ακόμα πια θύματα αγοράζουν ακόμα πετρέλαιο και μολύνουν τον αέρα που αναπνέουμε! Κάτι φραγκοφονιάδες πρέπει να είναι που μου θέλουν και βόλτες! Μετά από όλα αυτά που εχουν βγεί  από τις ίδιες τις εταιρείες ότι κορόιδευαν τον κόσμο!

Greta εσυ; 

Δημοσ.

Ευτυχώς κάποιοι συμπολίτες μας έχουν ευαισθητοποιηθεί και προειδοποιούν ώστε να το γυρίσουμε στην ανακύκλωση μόλις πλησιάσουμε τα diesel οχήματά τους.

IMG_20190301_085343.jpg

Δημοσ.

Έχω ήδη διαλέξει το αυτοκίνητο και ξέρω τα συν και τα πλην στους κινητήρες και είμαι υπέρ της βενζίνης για την χρήση που θα κάνω απλώς υπήρχε μια μικρή σκέψη για Diesel γιατί στο μοντέλο που θέλω υπάρχουν πολλά με Diesel κινητήρα.. Το όχημα θα είναι mercedes benz CLA ίσως και C clas ανάλογα τι θα υπάρχει στην αγορά εκείνη την στιγμή 

Περασα και από την Toyota να δω τα υβριδικα το CHR ωραίο αλλα απορρίφθηκε λόγο μικρού χωρου στους πίσω επιβάτες από την άλλη με κέρδισε το νεο rav4 αλλα είναι πάνω από το Budget και αυτή την στιγμή δεν υπάρχει σαν μεταχειρισμένο και τελικά κατέληξα σε γερμανικό. Ξέρω πως τα αυτοκίνητα που ανέφερα είναι τελείως διαφορετικα μεταξύ τους και ίσως τελικα γίνει αγορά αλλού αυτοκινήτου από αυτό που αναφέρω γιατί δεν είδα από κοντά ακόμα το mercedes

Το μόνο σίγουρο είναι πως θα γίνει αγορά αυτοκινήτου το πολυ 2 ετών με κάτω από 30000χιλ χιλιόμετρα και όχι Diesel όλα τα υπόλοιπα παίζονται ακομα.. Πάντως το Euro 6 έχει ακόμα ψωμί και για κάποιον που κάνει πολλά χιλιόμετρα είναι πολύ καλή επιλογή βλέπω πχ στις αγγελίες αυτοκίνητα 4 ετών με πανω απο 200χιλ χιλιόμετρα πετρελαιο σίγουρα αυτοί που τα ειχαν καλά έκαναν και πήραν Diesel 

Δημοσ.
13 ώρες πριν, John2123 είπε

Άποψη σου σεβαστή βεβαίως.

Έχω άλλη άποψη.

Προφανώς δεν ανήκει το αυτοκίνητο σου στο μέσο όρο από άποψη κυβικών μάρκας κτλ κτλ

Μα εντελως λογικα εαν το δεις,δεν βγαινουν τα νουμερα των αυτοκινητων.

Μεχρι πριν μια 7ετια-8ετια η αγορα των ντιζελ στην ελλαδα ηταν ανυπαρκτη ουσιαστικα,τα ταξινομημενα επιβατικα ντιζελ πρεπει να ηταν πολυ μικρο ποσοστο του στολου. Ξαφνικα τελειωνει η απαγορευση και η αγορα των μεταχειρισμενων πλυμμηριζει απο μεταχειρισμενα ντιζελ εισαγωγης που φερνουν σωρηδων οι μαντραδες. Τα περισσοτερα των οποιων ειναι απο leasing εξωτερικου,2ης και 3ης διαλογης διοτι τα "καλα" ντιζελ τα απορροφα η εκει αγορα (Γερμανια,Ισπανια,Ιταλια)

Ακομη και το γεγονος οτι εμφανιστηκε αμεσα η παρανομια με τα γυρισμενα χιλιομετρα,καποια αναγκη ειχε να καλυψει. Του μασκαρεματος των εισαγομενων ντιζελ.

Για τα ντιζελ των ιδιωτών,εστω καποιος οτι αγορασε το καινούργιο του ντιζελ το 2012. Ειναι εντελως παραλογο να το πουλησει μεσα σε 6-7 χρονια,ουσιαστικα θα ζημιωθει. 

Προσοχη, προφανως θα υπαρχουν και οι μικρες εξαιρεσεις ανθρωπων που αγορασαν ντιζελ τοτε και αναγκαστηκαν (πχ πηραν εταιρικο,σταματησαν να οδηγουν κτλ) να το πουλησουν αλλα αυτες ειναι ελαχιστες.

Νομιζω για να δουμε ελληνικο ντιζελ απο ιδιωτη θα πρεπει να παρελθει μια 10ετια-12ετια τουλαχιστον ωστε να υπαρξουν αρκετοι που θα θελησουν να αλλαξουν αυτοκινητο

 

Το θεμα για εμενα δεν ειναι Βενζινη vs Ντιζελ,ειναι απλα ποια απο τις 2 λυσεις σου ταιριαζει καλυτερα.

Περα απο φανμποιλικια 14χρονων,που ειναι ανευ ουσιας και δεν προσφερεουν και τιποτα στην συζητηση τα πραγματα ειναι απλα και εχουν να κανουν με τον τροπο ζωης σου

Κατσε κατω και υπολογισε ποσα χιλιομετρα κανεις πανω κατω τον χρονο. Εαν εισαι πανω απο το οριο των 15κ τοτε προφανως θελεις την οικονομια του ντιζελ. Εαν οχι, ισως θα ηταν καλυτερα να δωσεις λιγοτερα χρηματα στην αγορα του αυτοκινητου. Γιατι να πληρωσεις κατι που δεν θα χρησιμοποιησεις?

Υπαρχουν και περιπτωσεις αυτοκινητων που σου δινουν το ιδιο μοντελο στα ιδια λεφτα,είτε με βενζινη ειτε με ντιζελ. Πχ αυτην την στιγμη που μιλαμε η Nissan δινει το Qashqai στα ιδια λεφτα .

Εκει πρεπει να συνυπολογισεις και αλλα πραγματα. Στο πιο πανω παραδειγμα, αφου ειναι ιδια τα χρηματα,θα επαιρνες τον ντιζελοκινητηρα 10ετιας που ναι μεν ειναι δοκιμασμενος και παλιος,η τον βενζινοκινητηρα που ειναι φρεσκος?

 

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολύ χονδρικά, από ότι ακούω από επαγγελματίες επισκευών αυτοκινήτων τα diesel είναι περισσότερο "ατμομηχανές" ..με την κακή έννοια. π.χ. οι πεταλιέρες τους έχουν πολύ πιο ισχυρές δυνάμεις να αντέξουν, οι μηχανές τους πρέπει να αντέχουν μεγαλύτερες δυνάμεις, κτλ. Έχω δημιουργήσει την εντύπωση ότι αν δεν είσαι κάγκουρας, πάρε όσο πιο μικρή και σύγχρονη μηχανή βενζίνης μπορείς. Δεν κατάλαβα γιατί θες πάνω από 100 ίππους ή τεράστιες ροπές. Αν δεν τραβάς βαγόνια πίσω σου είναι προσεγγιστικά άχρηστη και η μεγάλη ροπή και η τεράστια ταχύτητα.

Το όνειρο είναι να έχουμε ηλεκτρικά μόνο, αλλά οι τεχνολογίες μπαταριών είναι ακόμα αισχρές οπότε ακόμα και ένα καλό Tesla δεν μπορεί να τραβήξει ως το μοναδικό αυτοκίνητό σου εάν κάνεις και ταξίδια έστω σπανίως. Η τιμές τους είναι εξωφρενικά κακό value for money και τα φτηνότερα είναι προσεγγιστικά άχρηστα εκτός και αν είναι το 2ο ή 3ο αυτοκίνητο του ίδιου ατόμου.

Ελπίδα υπάρχει με τα fuel cells διότι οι Ιάπωνες θέλουν τώρα να τα οδηγούν οι άπαντες στην χώρα τους. Είναι ακριβά τώρα αλλά εάν τα οδηγούν όλοι ίσως γίνουν φυσιολογικές οι τιμές τους. Έχουν το τεράστιο πλεονέκτημα της ηλεκτρικής μετάδοσης (τεράστιες ροπές σε χαμηλές """"στροφές""") αλλά έχουν τεράστιο range, όχι σαν τα άχρηστα ηλεκτρικά μόνο-μπαταρίας.

Επεξ/σία από tobindax
Δημοσ.

Ακουμε και διαβαζουμε πολλα...,  αλλα η πραγματικοτητα συνηθως μας εκπλησσει διαφορετικα. 

 

διαβαζω για συγκρισεις Diesel-petrol, λες και συγκρινετε μηλα με πορτοκαλια.   ο καθε τυπος κινητηρα εχει τα πλεονεκτηματα του και τα μειονεκτηματα του.  

αυτη την περιοδο (οσοι ασχολουνται εστω και λιγο ερασιτεχνικα με το αυτοκινητο) διαβαζουν και γνωριζουν πολυ καλα, οτι οι Diesel κινητηρες εγκαταλειπονται απο τις κατασκευαστριες εταιρειες,  οσον αφορα τα επιβατικα οχηματα τουλαχιστον, επειδη δεν συμφερει πλεον η εξελιξη τους, για να μπορουν να καλυπτουν τα μελλοντικα EURO 7, 8 κ.ο.κ...!!!

που.........  ουτε τωρα τα καλυπτουν, αλλα με μαιμουδιες (βλ. VW-AUDI) μπαινουν εντος οριων..! 

 

ερωτω λοιπον..., αν αγορασετε σημερα ενα πετρελαιοκινητο,  και απο το 2020 σας απαγορευτει η εισοδος στις μεγαλες πολεις -Αθηνα, Θεσ/κη, πατρα-, τι κανετε...??  θα το πουλησετε παλι να παρετε βενζινα?  Δυστυχως στην Ελλαδα ακολουθουμε τις εξελιξεις με τεραστια καθυστερηση...! την τελευταια 10ετια ανθισε η αγορα των ντιζελ στην Ελλαδα, οτα στην Ευρωπη γυριζε τουμπα......υπερ της βενζινας...!!!  

 

η συμβουλη μου γενικοτερα σημερα ειναι, οποιος αγοραζει νεο αυτοκινητο ή εστω 2-3-4 ετων, και μενει ή κινειται συχνα εντος μεγαλων πολεων, ψαχνει για βενζινα, και ξεχναει το ντιζελ. 

 

το ντιζελ θεωρω οτι αξιζει ακομα στην επαρχια, οπου αφ' ενος δεν εχεις απαγορευσεις, και αφ' ετερου μπορεις να μαζεψεις χλμ για πλακα....!  

 

 το ιδανικο αυτοκινητο ειναι το καθαρα ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ. αλλα εχουμε πολυ μελλον ακομα.........!!! 

  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
1 minute ago, cabdik said:

αν αγορασετε σημερα ενα πετρελαιοκινητο,  και απο το 2020 σας απαγορευτει η εισοδος στις μεγαλες πολεις -Αθηνα, Θεσ/κη, πατρα-, τι κανετε...?? 

2025 μην πω 2030...

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, cabdik είπε

 το ιδανικο αυτοκινητο ειναι το καθαρα ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ. αλλα εχουμε πολυ μελλον ακομα.........!!! 

Όπως μόλις προείπα (πιο αναλυτικά από εδώ), είναι το όνειρο όντως αλλά οι τεχνολογίες μπαταριών είναι ακόμα ανίκανες για μεγάλα ταξίδια (π.χ. ακόμα και ένα καλό Tesla κοστίζει γελοία ποσά (άπειρα κακό value for money) ενώ για πολύ μεγάλα ταξίδια σε φοβίζει να είναι το μόνο σου αυτοκίνητο). Το πρόβλημα είναι ότι είναι τόσο ανίκανη η τεχνολογία μπαταρίας για τόσα πολλά χρόνια, με μικρές αναβαθμίσεις ανά χρόνο, που αμφιβάλλω ότι θα γίνουν πολύ ικανές σε χαμηλό κόστος για πολλές δεκαετίες, τουλάχιστον, αν είναι καν Φυσικά δυνατόν.

Για αυτό και υπάρχει κάποια ελπίδα στα fuel cells. Οι Ιάπωνες θέλουν να τα οδηγάνε όλη στη χώρα τους σύντομα το οποίο ίσως κάνει τις τιμές τους καλές παντού. Έχουν το τεράστιο πλεονέκτημα της ηλεκτρικής μετάδοσης (άπειρη ροπή από το 0 και απλότητα "μηχανής") αλλά σε συνδυασμό με τεράστιο range (με μια πολυπλοκότητα έξτρα λόγω του cell αλλά είναι σίγουρο ότι δεν φτάνει την πολυπλοκότητα του βενζινοκινητήρα με τα άπειρα λάδια και σασμάν να χαλάνε κάθε τρεις και λίγο μόλις οτιδήποτε γίνει >=5-8 χρονών).

Επεξ/σία από tobindax
Δημοσ.

 

48 λεπτά πριν, cabdik είπε

ερωτω λοιπον..., αν αγορασετε σημερα ενα πετρελαιοκινητο,  και απο το 2020 σας απαγορευτει η εισοδος στις μεγαλες πολεις -Αθηνα, Θεσ/κη, πατρα-, τι κανετε...?? 

Το να απαγορευτεί το 2020 η είσοδος πετρελαιοκίνητων στις μεγάλες πόλεις το βλέπω δύσκολο ακόμα και για τη Σουηδία...πόσο μάλλον στην Ελλάδα που ακόμα καίνε νοβοπάν στο Παγκράτι για να ζεσταθούν! Ρεαλιστικά 2030 και αν... Εκτός αν βρέξει επιδοτήσεις!

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Το να απαγορευτεί το 2020 η είσοδος πετρελαιοκίνητων στις μεγάλες πόλεις το βλέπω δύσκολο ακόμα και για τη Σουηδία...πόσο μάλλον στην Ελλάδα που ακόμα καίνε νοβοπάν στο Παγκράτι για να ζεσταθούν! Ρεαλιστικά 2030 και αν... Εκτός αν βρέξει επιδοτήσεις!

μεγαλη μπουκια φαε.... μεγαλο λογο μην λες..!   

σιγουρα, ο,τι γινει, δεν θα γινει εν μια νυκτι, και για ολα τα ντιζελ, μονομιας.  ηδη, για τα Euro 5-6 δεν ισχυει η απαγορευση, κυκλοφορουν κανονικα. τα Euro 4 ομως ΟΧΙ....!   δεν μπορουμε να ξερουμε τι θα γινει και ποτε με σιγουρια. το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν αγοραζεις αυτοκινητο για 2-3 χρονια και μετα το πετας. βεβαιως μπορεις να το πουλησεις και να αλλαξεις σε βενζινα, οποτε γουσταρει ο καθενας...!  απο εκει και περα, μιλαει η τσεπη...........!

 

εχει απο περυσι που ακουγεται η σταδιακη απαγορευση των πετρελαιοκινητων εντος των μεγαλων πολεων ........!!! 

https://www.ieidiseis.gr/eidiseis/auto-moto/item/3453-apagorefsi-kykloforias-petrelaiokiniton-ti-isxyei-ta-senaria-kai-oi-protaseis

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Pote-tha-apagoreytoyn-ta-ntizel-sthn-Ellada_169535.asp

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...