Προς το περιεχόμενο

Diesel VS Petrol


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο τίτλος πρέπει να είναι Diesel vs Petrol ή Benzin oder Diesel

Τώρα είναι λίγο Αγγλικά λίγο γερμανικά και το αγόρι μου.

  • Απαντ. 218
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Αφου πιάνουμε ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ συζήτηση σε αυτές τις συνθήκες πάντως αν βάλεις 6η ταχύτητα - με 2000στροφές τον κινητήρα και πηγαίνεις στην ανοικτή εθνική οδό όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες ανεξαρτήτως καυσίμου είναι πολύ οικονομικοί.

Όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες οικονομικοί είναι...απλά οι diesel λιιιγο παραπάνω! 😝

ΥΓ. Πάντως όσοι γνωστοί ήθελαν να αγοράσουν diesel για οικονομία και κατέληξαν με 1000-1200αρια βενζίνης ως «καλύτερες» εναλλακτικές κατέληξαν να χτυπάνε το κεφάλι τους!

  • Like 2
Δημοσ.

Τα diesel δεν είναι όλα τόσα ακριβά που λέτε. Για παράδειγμα το clio dci (90) είναι φθηνό, που μεταφράζεται όμως και σε αντίστοιχη ποιότητα πλαστικών. Το κόστος μετακίνησης του diesel δεν το φτάνει η βενζίνη στην καμία. Στο ένα βάζεις 50 ευρώ και βλέπεις 1100 km αυτονομία και σε αντίστοιχο (ίδιο ντεπόζιτο) βενζίνη βάζεις 70ευρώ και βλέπεις 700km στην καλύτερη. Στην Ευρώπη υπάρχουν πρακτικά 2 κατασκευαστές: renault και PSA και αυτοί δίνουν στους υπόλοιπους. Υπάρχουν και άλλοι κατασκευαστές αλλά μιλάμε για euro5-euro6 σύγχρονους diesel κινητήρες. Μετά αν πας να πιάσεις και άλλα θέματα όπως ροπή, κόστος σερβις κλπ πάλι το ντίζελ θα είναι νικητής. Τα 1.5-1.6 diesel κυμαίνονται σε 220-240 Νm με τις μικρές τουρμπίνες (με την μεγαλύτερη τουρμπίνα πχ 110 hp σε renault πας σε άλλα νούμερα). Σε αντίστοιχο βενζινοκίνητο έχεις ήδη πάει σε αντίστοιχα μεγάλη τουρμπίνα για να βγάλεις τα ίδια νούμερα. Όλα τα ντίζελ κάνουν πιο ανετα ταξίδι σε εθνική. Εχουν την ροπή χαμηλά 1700/2000 rpm και έχουν μακριές σχέσεις που τις γεμίζουν σε αντίθεση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα που πρέπει να ανεβάσουν στροφές. Αυτό μεταφράζεται για παράδειγμα σε κλιο 1.5 (90) 5 ταχυτο να είναι στα 120 km/h με 2000 στλ και να μην ακούγεται καν ο κινητήρας στην εθνική. Το αντίστοιχο turbo βενζίνη δεν έχει τέτοιες σχέσεις και πάει πιο υψηλά για να κινηθεί αντίστοιχα 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, hyperlost είπε

Τ Τα 1.5-1.6 diesel κυμαίνονται σε 220-240 Νm με τις μικρές τουρμπίνες (με την μεγαλύτερη τουρμπίνα πχ 110 hp σε renault πας σε άλλα νούμερα). Σε αντίστοιχο βενζινοκίνητο έχεις ήδη πάει σε αντίστοιχα μεγάλη τουρμπίνα για να βγάλεις τα ίδια νούμερα. Όλα τα ντίζελ κάνουν πιο ανετα ταξίδι σε εθνική.

Τι εννοεις οτι σε αντιστοιχο βενζινοκινητο πας σε μεγαλυτερη τουρμπινα για να βγαλεις τα ιδια νουμερα? Σε ενα βενζινοκινητηρα 1.5-1.6 εννοεις? Γιατι ενας βενζικοκινητηρας 1.5-1.6 δεν χρειαζεται καν τουρμπινα για να αποδοσει 110hp.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ωραια τα λετε ολοι............!! 

οταν αρχισουν τα θεματα συντηρησης και βλαβων, ποια ειναι πιο οικονομικα.......???  

Επεξ/σία από cabdik
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, cabdik είπε

ωραια τα λετε ολοι............!! 

οταν αρχισουν τα θεματα συντηρησης και βλαβων, ποια ειναι πιο οικονομικα.......???  

Σαν ανταλλακτικά τα fiat

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Τι εννοεις οτι σε αντιστοιχο βενζινοκινητο πας σε μεγαλυτερη τουρμπινα για να βγαλεις τα ιδια νουμερα? Σε ενα βενζινοκινητηρα 1.5-1.6 εννοεις? Γιατι ενας βενζικοκινητηρας 1.5-1.6 δεν χρειαζεται καν τουρμπινα για να αποδοσει 110hp.

Bενζινοκινητηρας χωρις turbo ειναι για 20 χρονια πισω. Εχεις δει που βγαζουν την ισχυ ? Τα βενζινης χωρις turbo ειναι για πεταμα!

Οταν το diesel στις 4000 στροφες θα εχει την maximun ισχύ σε hp τα (120 αλογα), ο βενζινης θα ειναι στα 60 αλογα.

Μην πουμε για ροπες και ρεπριζ! Παρτι με ουζα!

Το αστειο ειναι οτι ο diesel θα καιει και αρκετα λιγοτερο 😂

1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες οικονομικοί είναι...απλά οι diesel λιιιγο παραπάνω! 😝

ΥΓ. Πάντως όσοι γνωστοί ήθελαν να αγοράσουν diesel για οικονομία και κατέληξαν με 1000-1200αρια βενζίνης ως «καλύτερες» εναλλακτικές κατέληξαν να χτυπάνε το κεφάλι τους!

Λογικο οταν το BMW X2 (2.0 λιτρο diesel) με 235 αλογα στις 4000 στροφες και 45 κιλα ροπης απο της 1500 στροφες εχει μεση καταναλωση 4.8 λιτρα οταν το πλαστικο AYGO με 70 αλογα στις 6000 στροφες και 12 κιλα ροπης στις 4500 στροφες εχει 5.1 λιτρα μεση καταναλωση. 😂

Επεξ/σία από Afterburner
  • Like 2
Δημοσ.

Και όταν ο βενζινοκίνητηρας θα έχει 6.500 σαλ ο ντίζελ θα έχει πιάσει κόφτη προ πολλού, που σημαίνει ότι χρειάζεται για την ίδια ταχύτητα μακρύτερο σαζμάν, που σημαίνει ότι για την ίδια ροπή στο στρόφαλο, για κάθε σχέση στο κιβώτιο, αυτή που φτάνει στους τροχούς είναι μικρότερη. Κάθε εφαρμογή έχει τα θετικά και τα αρνητικά της, αλλά μη τρελαθούμε και παρουσιάζουμε τα αρνητικά για θετικά.

Και οι 8βάλβιδοι βενζινοκινητήρες χαμηλά την έβγαζαν την ιπποδύναμη, αλλά αφού ισχύς = ροπή χ σαλ μοιραία καλύτερο μοτέρ είναι αυτό που  μπορεί  να στροφάρει ψηλότερα. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Afterburner είπε

Bενζινοκινητηρας χωρις turbo ειναι για 20 χρονια πισω. Εχεις δει που βγαζουν την ισχυ ? Τα βενζινης χωρις turbo ειναι για πεταμα!

Οταν το diesel στις 4000 στροφες θα εχει την maximun ισχύ σε hp τα (120 αλογα), ο βενζινης θα ειναι στα 60 αλογα.

Το αστειο ειναι οτι ο diesel θα καιει και λιγοτερο 😂

Το να μου λες οτι ενας βενζινοκινητηραςεν συγκριση με ενα  κινητηρα πετρελαιου ιδιου κυβισμου , χρειαζεται μεγαλυτερη τουρπινα για να αποδοση την ιδια ιποδυναμη ειναι γελοιο. Σε επιδοσεις ενας βενζινοκινητηρας ειναι ετη φωτος μπροστα απο εναν πετρελαιου, αν ισχυε αυτο που λες εσυ τοτε ολα τα σοβαρα σπορ αυτοκινητα θα ητανε πετρελαιο και οχι βενζινη. Το οτι εχουν διαφορετικο φασμα στροφων λειτουργιας δεν εχει καμια σχεση με αυτο που λες εσυ και ουτε σημαινει οτι ενας βενζινοκινητηρας ειναι για πεταμα επειδη ειναι πιο υψηλοστροφοσς, διαφορετικο φασμα λειτουργιας λεγεται. Με την λογικη σου ολοι η βενζινοκινηρες ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΙ κινητηρες υψηλων αποδοσεων που αποδισουν πανω απο 100 ιπους ανα λιτρο και στροφαρουν στο θεο, θα μας τους βγαλεις σαπακια και θα μας βγαλεις το μαζουτ ταχυτερο.

Εχει οικονομια το πετρελαιο? Σαφεστατα ειναι πιο οικονομικο απο εναβενζινοκινητηρα και ειδικα στους δυσκολους καιρους που ζουμε με την τιμη των καυσιμων να εχουν εκτοξευτει και τους μισθους να εχουν πιασει πατο φανταζουν πολυ πολυ καλυτερη επιλογη απο πλευρας οικονομιας σημερα, ειδικα για καποιον που διανυει καθημεριν α μεγαλες αποστασεις.

Αλλα οχι να φτασουμε να λεμε οτι ενας κινητηρας πετρελαιου σε απολυτες επιδοσεις ειναι καλυτερος απο ενα αντιστοιχο βενζινοκινητηρα ιδιου κυβισμου (ειτε τα συσγκρινεις ατμοσφαιρικα ειτε τουρμπατα και τα 2), το πετρελαιο παντα θα ειναι χροναι πισω σε απολυτες επιδοσεις.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Το να μου λες οτι ενας βενζινοκινητηρας ιδιου κυβισμου εν συγκριση με ενα  κινητηρα πετρελαιου, χρειαζεται μεγαλυτερη τουρπινα για να αποδοση την ιδια ιποδυναμη ειναι γελοιο. Σε επιδοσεις ενας βενζινοκινητηρας ειναι ετη φωτος μακρια απο εναν πετρελαιου, αν ισχυε αυτο που λες εσυ τοτε ολα τα σοβαρα σπορ αυτοκινητα θα ητανε πετρελαιο και οχι βενζινη. Το οτι εχουν διαφορετικο φασμα στροφων λειτουργιας δεν εχει καμια σχεση με αυτο που λες εσυ και ουτε σημαινει οτι ενας βενζινοκινητηρας ειναι για πεταμα επειδη ειναι πιο υψηλοστροφοσς, διαφορετικο φασμα λειτουργιας λεγεται. Με την λογικη σου ολοι η βενζινοκινηρες ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΙ κινητηρες υψηλων αποδοσεων που αποδισουν πανω απο 100 ιπους ανα λιτρο και στροφαρουν στο θεο, θα μας τους βγαλεις σαπακια και θα μας βγαλεις το μαζουτ ταχυτερο.

Εχει οικονομια το πετρελαιο? Σαφεστατα ειναι πιο οικονομικο απο εναβενζινοκινητηρα και ειδικα στους δυσκολους καιρους που ζουμε με την τιμη των καυσιμων να εχουν εκτοξευτει και τους μισθους να εχουν πιασει πατο φανταζουν πολυ πολυ καλυτερη επιλογη απο πλευρας οικονομιας σημερα, ειδικα για καποιον που διανυει καθημεριν α μεγαλες αποστασεις.

Αλλα οχι να φτασουμε να λεμε οτι ενας κινητηρας πετρελαιου σε απολυτες επιδοσεις ειναι καλυτερος απο ενα αντιστοιχο βενζινοκινητηρα ιδιου κυβισμου (ειτε τα συσγκρινεις ατμοσφαιρικα ειτε τουρμπατα και τα 2), το πετρελαιο παντα θα ειναι χροναι πισω σε απολυτες επιδοσεις.

Tα σπορ αυτοκινητα θελουν τις στροφες για σπορ αισθηση. Εφοσον εχεις γκομενα την κορη του βενζινα.

Οταν κατεβασανε τα TDI η Audi στους αγωνες LEMAN. Την ψαχνανε....

Capture.JPG.26191adc3b41af7b17c580e9ce9955af.JPG

Επεξ/σία από Afterburner
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Afterburner είπε

Tα σπορ αυτοκινητα θελουν τις στροφες για σπορ αισθηση. Εφοσον εχεις γκομενα την κορη του βενζινα.

Δεν σου ειπε κανενας οτι προσφερουν οικονομια.Αντιθετως εσυ μας ειπες οτι οι πετρελαιοκινητηρες ειναι μπροστα σε επιδοσεις απο ενα αντιστοιχο βενζινοκινητηρα πραγμα το οποιο προφανως δεν ισχυει ουτε κατα διανοια.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
Στις 22/9/2019 στις 1:42 ΠΜ, mak3don είπε

Είμαι κάτοχος ενός nissan micra k12 1.2 βενζίνη και μέσα στο επόμενο 6 μηνο θα γίνει αγορά νέου οχήματος ελαφρώς μεταχειρισμένο το πολυ 2 ετιας.

Το ερώτημα είναι κινητήρας βενζίνης η Diesel Euro 6?

Η καθημερινές μετακινήσεις μου δεν ξεπερνούν τα 10 χιλιόμετρα ημερησίως και μια φορά το χρόνο ταξίδι Γερμανία-Ελλαδα-Γερμανια και ισως ενδιαμεσα καποια ταξιδια στις γειτονικές με την Γερμανία χώρες. 

Αυτό που με απασχολεί είναι τι επιπτώσεις θα υπάρχουν σε έναν συνχρονο diesel κινητηρα λόγω μικρών καθημερινών αποστασεων και αν τελικά αξίζει αντι κινητήρα βενζίνης αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα τον χρόνο, γιατί έχω ακούσει πως το diesel συμφέρει μόνο αν κανείς πολλά χιλιόμετρα 

Για κίνηση στην πολη το diesel δεν προαφαίρει οικονομία μονο στην διαφορά τιμής καυσίμου στην αντλία. Ο θόρυβος είναι πολύ ποιο έντονος, και θα εχεις το πρόβλημα με το DPF φίλτρο!!!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Pwpwpw είπε

Τι εννοεις οτι σε αντιστοιχο βενζινοκινητο πας σε μεγαλυτερη τουρμπινα για να βγαλεις τα ιδια νουμερα? Σε ενα βενζινοκινητηρα 1.5-1.6 εννοεις? Γιατι ενας βενζικοκινητηρας 1.5-1.6 δεν χρειαζεται καν τουρμπινα για να αποδοσει 110hp.

Λογικά εννοεί τα ίδια νούμερα ροπής:

-Renault Clio IV 1.5 Energy dCi (110 Hp): 260 Nm @ 1750 rpm.
-Renault Clio IV RS 1.6 (200 Hp): 260 Nm @ 2000 rpm.

 

Αλλά έχουμε μπερδέψει τα μήλα με τα πορτοκάλια!
Όταν θες αποδοτικότητα και ροπή πας σε diesel, όταν θες επιδόσεις και τελική πας σε βενζίνη...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 2
Δημοσ.
Στις 22/9/2019 στις 9:41 ΠΜ, ROG-X είπε

50% στο κοστος μετακινησης εκτος πολης δηλαδη (τιμη καυσιμου + μειωμένη καταναλωση)

εως και 70% στο κοστος μετακινησης εντος πολης δηλαδη (τιμη καυσιμου + μειωμένη καταναλωση)

Νομίζω τωρα το καταλαβες! 

BMW 116d efficient dynamics (με diesel ultimate) 2014 Model

εντος πολης 4,4 x 1.35 x 1 = 5.94 ευρω

εκτος πολης 3.2 x 1.35 = 4.32 ευρω

Μικτός κυκλος 3.80 x 1.35 = 5.13 ευρω

....με diesel active στο 1.25 ευρώ


BMW 116i (136hp) βενζίνη 2014 model

εντος πολης 7,2 x 1.55 = 11.16 ευρω

εκτος πολης 4.8 x 1.55 = 7.44 ευρω

Μικτός κυκλος 5.6 x 1.55 = 8,68 ευρώ

ME ΒΑΣΗ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΗΣ BMW 

Δεν ισχύουν αυτά που λες!!!!!!!!! εκτός πραγματικότητας αυτά, εχω οδηγήσει δεν είσαι ο μονος diesel, Audi/Opel/VW 4.0 με το ζορι και χωρις γκαζι σε κατηφορες!!!!!

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Δεν ισχύουν αυτά που λες!!!!!!!!! εκτός πραγματικότητας αυτά, εχω οδηγήσει δεν είσαι ο μονος diesel, Audi/Opel/VW 4.0 με το ζορι και χωρις γκαζι σε κατηφορες!!!!!

Πάτα συμπλέκτη να το ρίξεις! 😁

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...