kostasbm Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 το θεμα ειναι ποσα χιλιομετρα εχετε κανει με τα ντηζελ.... εχει κανει καποιος πανω απο 100 000 χιλ για να μας πει τη γνωμη του ??? και τι προβληματα αντιμετωπισε //?? εγω στη γειτονια μου 3 ξερω που αλλαξαν τρομπα πετρελαιου απο κακο καυσιμο και το κοστος εφτανε και 800 ευρω .... 1
agnostos13 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, kostasbm είπε το θεμα ειναι ποσα χιλιομετρα εχετε κανει με τα ντηζελ.... εχει κανει καποιος πανω απο 100 000 χιλ για να μας πει τη γνωμη του ??? και τι προβληματα αντιμετωπισε //?? εγω στη γειτονια μου 3 ξερω που αλλαξαν τρομπα πετρελαιου απο κακο καυσιμο και το κοστος εφτανε και 800 ευρω .... Είναι λογικό γιατί όπως και παλαιότερα στα γιαπονέζικα έτσι και σε πολλά diesel υπάρχει η λογική από ορισμένους του "κακό σκυλί ψόφο δεν έχει" και βάζουν το φθηνότερο καύσιμο που θα βρούν, το φθηνότερο λάδι (το αλλάζουν και κάθε όποτε), τα φθηνότερα φίλτρα κλπ... Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2019 από agnostos13
vastegial_74 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Εχω απο τον Ιουνιο του 2010 το suzuki swift 1300. Εχω κανει πανω απο 160000 χιλιομετρα. Η μονη ουσιαστικη βλαβη που μου εβγαλε ηταν το τουρμπο στα 120000 χιλιομετρα περιπου. ΕΙναι αναλωσιμο. Τοσο περιπου βγαζει. Κατα τα αλλα με καλη συντηρηση και επιλογη καλου καυσιμου δεν ειχα θεματα. Οι αποστασεις που κανω καθημερινα επεβαλαν την αγορα ντιζελ. Δεν το εχω μετανιωσει ουτε στιγμη.
NT1G Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 44 λεπτά πριν, kostasbm είπε το θεμα ειναι ποσα χιλιομετρα εχετε κανει με τα ντηζελ.... εχει κανει καποιος πανω απο 100 000 χιλ για να μας πει τη γνωμη του ??? και τι προβληματα αντιμετωπισε //?? εγω στη γειτονια μου 3 ξερω που αλλαξαν τρομπα πετρελαιου απο κακο καυσιμο και το κοστος εφτανε και 800 ευρω .... Εγώ στην γειτονία μου ξέρω έναν που έχει κάνει 120000 km από το 14 και δεν έχει αλλάξει τίποτα. 🤷♂️
toyo73 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 3 ώρες πριν, agnostos13 είπε Με 3,5 πας σε ανοικτό δρόμο μέσα στο όριο και αν βάλεις και cruise control πέφτεις και πιό κάτω! Τα 5 δεν τα βλέπεις σε βενζινοκίντητο ούτε συνοδεία κηδείας, μόνο σε κανένα υβριδικό... Πεφτω κατω απο 5 με yaris 1.3, βολταροντας σε επαρχιακο με 70-80 και αυγο στο ποδι.
korakios Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Καλησπέρα και από μένα , Επειδη διαβασα ότι το νέο έτος θα παίξει απόσυρση ,καλό είναι να δει ο ΟΡ τι ακριβώς θα ισχύσει . Μεχρι τώρα έχω καταλάβει ότι σίγουρα θα ισχύει για ηλεκτροκίνητα όπου και δε μας ενδιαφέρει τους περισσότερους (για καμία δεκαετία τουλάχιστον) Αλλά αν περιλαμβάνει και φυσικό αέριο η απόσυρση τότε αξίζει να κοιτάξει και καινούριο που καεί και βενζίνη και φυσικό αέριο (όχι υγραέριο ) αν η επιδότηση τον συμφέρει .
agnostos13 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 5 λεπτά πριν, korakios είπε Καλησπέρα και από μένα , Επειδη διαβασα ότι το νέο έτος θα παίξει απόσυρση ,καλό είναι να δει ο ΟΡ τι ακριβώς θα ισχύσει . Μεχρι τώρα έχω καταλάβει ότι σίγουρα θα ισχύει για ηλεκτροκίνητα όπου και δε μας ενδιαφέρει τους περισσότερους (για καμία δεκαετία τουλάχιστον) Αλλά αν περιλαμβάνει και φυσικό αέριο η απόσυρση τότε αξίζει να κοιτάξει και καινούριο που καεί και βενζίνη και φυσικό αέριο (όχι υγραέριο ) αν η επιδότηση τον συμφέρει . Φίλος που ψαχνόταν πάντως πρόσφατα για εργοστασιακό φυσικό αέριο τελικά κατέληξε να δει εναλλακτικές καθώς η έλλειψη πρατηρίων (ειδικά στην επαρχία) με φυσικό αέριο ήταν σημαντικό πρόβλημα...
korakios Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 3 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Φίλος που ψαχνόταν πάντως πρόσφατα για εργοστασιακό φυσικό αέριο τελικά κατέληξε να δει εναλλακτικές καθώς η έλλειψη πρατηρίων (ειδικά στην επαρχία) με φυσικό αέριο ήταν σημαντικό πρόβλημα... Ναι σίγουρα είναι νο1 κριτήριο (καθώς και το κόστος του αυτοκινήτου) , αλλά για τον ΟΡ θα τον βοηθούσε για οικονομία στα λίγα μεγάλα ταξίδια που θα κάνει . Το σκεπτικό μου ήταν όχι ντίζελ για τα μικρά καθημερινά χλμ που κάνει και αν παίζει επιδότηση (άνοιξα άλλο θέμα) και τον συμφέρει μπορεί να κοιτάξει και για φυσικό αέριο μιας και καίνε κανονικά βενζίνη .
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Moderators Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Κάποια εταιρικά Yaris (1.4 D4D) παλαιότερα και 208 1.5 diesel τώρα πάντως, έχω να σημειώσω το εξής. Τα μεν Yaris καταλάβαινες πόσο σκισμένο είναι από το trip computer (κανείς δεν μηδένιζε το tripB). Αν έβλεπες 5,7+ ήξερες ότι είχε φάει σκίσιμο το αμαξάκι. Έτυχα σε ένα που είχε μέση 6,2! Τα φυσιολογικά ήταν 5,3-5,7, ενώ αν κάποιος το δούλευε με αυγό είχε 5,0-5,3. Τα δε 208 (μικρότερο δείγμα), παρόλα τα 100 άλογα (90 για το Yaris) και τον ελαφρώς μεγαλύτερο κινητήρα, είναι πιο οικονομικά. Γύρω στο 5. Ένας το είχε με 4,7 γενική μέση κατανάλωση ο θεούλης! Μια εβδομάδα που το είχα εγώ γύρω στο 5,6 έγραψε, αλλά του έπινα το αίμα και σε αστικό περιβάλλον. Από την άλλη το δικό μου (1.4 150 άλογα βενζίνη euro4 του 2008), τα τελευταία 5 χρόνια που κάνω logging σε app, ο ΜΟ μου είναι 9,6 (trip) - 9,9 (real) κατανάλωση, αντίστοιχα βέβαια του πίνω λίγο το αίμα. Χωρίς να του το πίνω πέφτει οριακά κάτω από 9, πάντα σε αστικό περιβάλλον. Βέβαια είναι και αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας από τα Yaris/208 και πολύ πιο βαρύ. Πάντα γεμίζω από λαμπάκι. Κάθε καλοκαίρι λόγω αποσυμφόρησης δρόμων πηγαίνει 7,5-8,5, ενώ για πρώτη φορά φέτος το καλοκαίρι (Κρήτη) είδα 6,8 μέση 1100 χιλιομέτρων !!! Αυτό που θέλω να πω είναι πως η διαφορά είναι όντως χαοτική υπέρ του ντίζελ, ενώ παράλληλα δεν έχει βγάλει βλάβη απολύτως κανένα από όλο το στόλο που έχουμε. Παρόλ' αυτά η αίσθηση και η ευχαρίστηση που αποκομίζω οδηγώντας το δικό μου αξίζουν τα μερικά παραπάνω χιλιάδες ευρώ που σπαταλάω για να το κινώ και να το συντηρώ.
jgeorgiou Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 2 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε Κάποια εταιρικά Yaris (1.4 D4D) παλαιότερα και 208 1.5 diesel τώρα πάντως, έχω να σημειώσω το εξής. Τα μεν Yaris καταλάβαινες πόσο σκισμένο είναι από το trip computer (κανείς δεν μηδένιζε το tripB). Αν έβλεπες 5,7+ ήξερες ότι είχε φάει σκίσιμο το αμαξάκι. Έτυχα σε ένα που είχε μέση 6,2! Τα φυσιολογικά ήταν 5,3-5,7, ενώ αν κάποιος το δούλευε με αυγό είχε 5,0-5,3. Τα δε 208 (μικρότερο δείγμα), παρόλα τα 100 άλογα (90 για το Yaris) και τον ελαφρώς μεγαλύτερο κινητήρα, είναι πιο οικονομικά. Γύρω στο 5. Ένας το είχε με 4,7 γενική μέση κατανάλωση ο θεούλης! Μια εβδομάδα που το είχα εγώ γύρω στο 5,6 έγραψε, αλλά του έπινα το αίμα και σε αστικό περιβάλλον. Από την άλλη το δικό μου (1.4 150 άλογα βενζίνη euro4 του 2008), τα τελευταία 5 χρόνια που κάνω logging σε app, ο ΜΟ μου είναι 9,6 (trip) - 9,9 (real) κατανάλωση, αντίστοιχα βέβαια του πίνω λίγο το αίμα. Χωρίς να του το πίνω πέφτει οριακά κάτω από 9, πάντα σε αστικό περιβάλλον. Βέβαια είναι και αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας από τα Yaris/208 και πολύ πιο βαρύ. Πάντα γεμίζω από λαμπάκι. Κάθε καλοκαίρι λόγω αποσυμφόρησης δρόμων πηγαίνει 7,5-8,5, ενώ για πρώτη φορά φέτος το καλοκαίρι (Κρήτη) είδα 6,8 μέση 1100 χιλιομέτρων !!! Αυτό που θέλω να πω είναι πως η διαφορά είναι όντως χαοτική υπέρ του ντίζελ, ενώ παράλληλα δεν έχει βγάλει βλάβη απολύτως κανένα από όλο το στόλο που έχουμε. Παρόλ' αυτά η αίσθηση και η ευχαρίστηση που αποκομίζω οδηγώντας το δικό μου αξίζουν τα μερικά παραπάνω χιλιάδες ευρώ που σπαταλάω για να το κινώ και να το συντηρώ. χρήσιμα τα στοιχεία που έδωσες , ποιο app χρησιμοποιείς?
palawiaris Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Το προηγούμενο μου αμάξι ένα BMW E91 320d με τα 163 άλογα,το είχα αγοράσει με 140000 χλμ., και το πούλησα με 250000 περίπου. Δεν είχα κανένα κουλό από θέμα μηχανής ή λόγω του πετρελαίου. Το τωρινό ένα Peugeot 508 SW GT με 2.2 λίτρα το αγόρασα με 94000 χλμ., και τώρα έχει 137000 και ούτε και αυτό έπαθε βλάβη που να οφείλεται στο πετρέλαιο. Τα προσέχω-α όμως σαν τα μάτια μου και πάντα ενισχυμένο πετρέλαιο και στις 10000 χλμ., αλλαγή τα λάδια με πάντα ακριβή μάρκα λαδιών. Το ρίσκο φυσικά να έτρεχα και να μην έφτανα από θέματα βλαβών ήταν μεγάλο,σε σχέση με βενζινοκινητήρα. Το επόμενο 90% το κόβω για βενζίνη. Οικονομία από τα σέρβις δεν μπορώ να πω ότι έκανα σε σχέση με ένα βενζίνης. Στα χιλιόμετρα ναι έκανα πιο πολύ με το BMW που ήταν πολύ οικονομικό,με κάπου στα 5,5 λίτρα στον αυτοκινητόδρομο Το πεζό είναι και 2,2 λίτρα με 1700+ κιλά, αυτόματο με 18άρες ζάντες και 235 λάστιχο, όποτε τα θέλει τα καύσιμά του. Κοιτάζω την καινούργια γενιά του 508 με 1600 κινητήρα βενζίνης και 21 παραπάνω άλογα,με πάνω κάτω ίδια κιλά σκάφους και στο περίπου την ίδια κατανάλωση με το δικό μου. Αν ήταν πετρέλαιο θα είχε πιο αυξημένη τιμή, περισσότερη εφορία και ασφάλεια και μεγαλύτερο ρίσκο βλάβης. Ποιος ο λόγος για πετρέλαιο;
LIGHT1NG Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Εγώ αφήνω αυτό εδώ https://blog.spotmechanic.gr/oti-prepei-na-kserei-gia-ta-filtra-dpf/
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Moderators Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 1 hour ago, jgeorgiou said: χρήσιμα τα στοιχεία που έδωσες , ποιο app χρησιμοποιείς? aCar. Έχω πληρώσει και το pro για να τα ανεβάζει στο cloud και να τα κατεβάζεις ακόμα κι αν σου χαλάσει το κινητό/αλλάξεις κλπ. Εγώ το χρησιμοποιώ μόνο για τις βενζίνες και τα αντίστοιχα γραφήματα (κόστος/km κλπ), αλλά αν κάποιος θέλει μπορεί να logάρει και τα σέρβις/ασφάλειες/ζημιές και μάλιστα να βάζει και due dates, alarms, ειδοποιήσεις ότι θες σέρβις κλπ. Επίσης πολύ χρήσιμο site είναι αυτό: https://www.spritmonitor.de/en/ Με πραγματικά στοιχεία χρηστών (γερμανών) για καταναλώσεις κλπ. Ο μέσος όρος που βγάζει είναι σχεδόν πάντα αυτό που θα δεις αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο.
jgeorgiou Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, GeorgeMan είπε aCar. Έχω πληρώσει και το pro για να τα ανεβάζει στο cloud και να τα κατεβάζεις ακόμα κι αν σου χαλάσει το κινητό/αλλάξεις κλπ. Εγώ το χρησιμοποιώ μόνο για τις βενζίνες και τα αντίστοιχα γραφήματα (κόστος/km κλπ), αλλά αν κάποιος θέλει μπορεί να logάρει και τα σέρβις/ασφάλειες/ζημιές και μάλιστα να βάζει και due dates, alarms, ειδοποιήσεις ότι θες σέρβις κλπ. Επίσης πολύ χρήσιμο site είναι αυτό: https://www.spritmonitor.de/en/ Με πραγματικά στοιχεία χρηστών (γερμανών) για καταναλώσεις κλπ. Ο μέσος όρος που βγάζει είναι σχεδόν πάντα αυτό που θα δεις αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο. Εγώ σε καινούριο αυτοκίνητο "φουλαρα" πριν 5 ημέρες και περιμένω να δω πόσα χιλιόμετρα θα καλύψω , τα στοιχεία τα περνάω στο DRIVVO. Βλέπω περίπου που κυμαίνομαι με το computer του αυτοκινήτου αλλά σε 1 εβδομάδα θα ξέρω ακριβώς. 1
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Moderators Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 2 minutes ago, jgeorgiou said: Εγώ σε καινούριο αυτοκίνητο "φουλαρα" πριν 5 ημέρες και περιμένω να δω πόσα χιλιόμετρα θα καλύψω , τα στοιχεία τα περνάω στο DRIVVO. Βλέπω περίπου που κυμαίνομαι με το computer του αυτοκινήτου αλλά σε 1 εβδομάδα θα ξέρω ακριβώς. Εντάξει θέλεις ένα δείγμα 5+ μετρήσεων για να βγάλεις μια πρώτη άκρη με τα νούμερα. Δεν μπορείς σε κάθε γέμισμα να το πετυχαίνεις με ακριβώς την ίδια ποσότητα πλήρωσης ρεζερβουάρ. Φαντάζομαι θα υπάρχουν "άπειρες" αντίστοιχες εφαρμογές, hell και με ένα excel μπορείς να τα κάνεις μόνος σου τα περισσότερα. Απλά είναι ευκολία, το ανοίγεις εκεί μισό λεπτό στο φουλάρισμα και συμπληρώνεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα