Προς το περιεχόμενο

Diesel VS Petrol


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το diesel έχει αρχίσει να κυνηγιέται στη Ευρώπη και εντός ολίγου και εδώ.

Ειδικά στη Γερμανία έχουν γεμίσει οι μάντρες από diesel που θα τα ξεφορτωθούν σε ανατολικούς.

 

 

Επεξ/σία από Aprile
  • Απαντ. 218
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για αυτο οι Γερμανοι βγαζουν τα περισσοτερα μοντελα και τις σοβαρες προτασεις με diesel. 

Απλα τον Γερμανο με μεσο μισθό 4.000 ευρω θα τον κυνηγάνε να αλλάζουν πιο γρήγορα τα diesel. 

Οι βενζίνες ειναι άκυρες εκει πανω.

 

 

 

Επεξ/σία από Afterburner
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Afterburner είπε

Για αυτο οι Γερμανοι βγαζουν τα περισσοτερα μοντελα και τις σοβαρες προτασεις με diesel. 

Απλα τον Γερμανο με μεσο μισθό 4.000 ευρω θα τον κυνηγάνε να αλλάζουν πιο γρήγορα τα diesel. 

Είναι διαφορετικό πράγμα να παίρνεις καινούριο diesel και σε 5 χρόνια που θα αρχίσει να ζητάει σταδιακά όλο και περισσότερα έξοδα συντήρησης να το πουλάς και διαφορετικό να είσαι ο χαζός που πήρε το σαπάκι του προηγούμενου και να αναρωτιέσαι γιατί οι diesel δεν είναι τόσο φθηνοί στην πράξη όσο λένε!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Είναι διαφορετικό πράγμα να παίρνεις καινούριο diesel και σε 5 χρόνια που θα αρχίσει να ζητάει σταδιακά όλο και περισσότερα έξοδα συντήρησης να το πουλάς και διαφορετικό να είσαι ο χαζός που πήρε το σαπάκι του προηγούμενου και να αναρωτιέσαι γιατί οι diesel δεν είναι τόσο φθηνοί στην πράξη όσο λένε!

Ζηταει το Diesel? Με Diesel κινείται η παγκόσμια οικονομία.

Αλλα εσυ η ελληνικη πλέμπα της αγοράς ξερει καλύτερα.

Το πιο αξιόπιστο και οικονομικό μέσο μετακίνησης ειναι το Diesel! Oποιος διαφωνει σε αυτο να παει σε γιατρο.

 

Επεξ/σία από Afterburner
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Afterburner είπε

Ζηταει το Diesel? Με Diesel κινείται η παγκόσμια οικονομία.

Αλλα εσυ η ελληνικη πλέμπα της αγοράς ξερει καλύτερα.

Το πιο αξιόπιστο και οικονομικό μέσο μετακίνησης ειναι το Diesel! Oποιος διαφωνει σε αυτο να παει σε γιατρο.

Αρκεί να κάνεις σωστή συντήρηση και να μην γεμίζεις καρκίνο τους συμπολίτες σου.

Αν τα ΚΤΕΟ τσεκάρουν αν ο DIESEL λειτουργεί με τον προβλεπόμενο από κατασκευαστή τρόπο τότε το 90% των ντιζελοκίνητων στην Ελλάδα πάνε χωματερή και αν γίνουν και οι κατα νόμο αγωγές θα ζουν μαζί με πρόσφυγες σε καταυλισμούς γιατί θα χάσουν και τα σώβρακα τους. Κάποια στιγμή οι τσαμπατζήδες-απατεώνες που κάνουν τεράστια ζημιά στους συμπολίτες τους για να γλυτώσουν 5 δεκάρες πρέπει να λογοδοτήσουν και να πληρώσουν. Αυτά περί πλέμπας.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 10
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Afterburner είπε

Ζηταει το Diesel? Με Diesel κινείται η παγκόσμια οικονομία.

Αλλα εσυ η ελληνικη πλέμπα της αγοράς ξερει καλύτερα.

Το πιο αξιόπιστο και οικονομικό μέσο μετακίνησης ειναι το Diesel! Oποιος διαφωνει σε αυτο να παει σε γιατρο.

Μάλλον θέλεις να πεις ότι το diesel σε στέλνει στο γιατρό.

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-diesel-skotwnei-pethainei_144848.asp

Είναι ήδη απαγορευμένο σε αρκετές ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και σταδιακά σε όλες.

Έχουν όμως εξάρτηση από αυτό όλοι οι στρατοί για αυτό παραβλέπουν την επικινδυνότητα του όπως και οι βαριές μεταφορές.

Άραγε σκέφτηκες ποτέ γιατί επιδοτεί η ΕΕ τα αστικά λεωφορεία να λειτουργούν με φυσικό αέριο και όχι με diesel  ;

Επεξ/σία από Aprile
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Aprile είπε

Μάλλον θέλεις να πεις ότι το diesel σε στέλνει στο γιατρό.

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-diesel-skotwnei-pethainei_144848.asp

Είναι ήδη απαγορευμένο σε αρκετές ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και σταδιακά σε όλες.

Έχουν όμως εξάρτηση από αυτό όλοι οι στρατοί για αυτό παραβλέπουν την επικινδυνότητα του όπως και οι βαριές μεταφορές.

Άραγε σκέφτηκες ποτέ γιατί επιδοτεί η ΕΕ τα αστικά λεωφορεία να λειτουργούν με φυσικό αέριο και όχι με diesel  ;

 

Bαλε μπουκαλες αγορι μου και ψαχνε πρατηριο με το τουφεκι ανα 300 χλμ για να φουλαρεις.

Αστεια πραγματα.

Επεξ/σία από Afterburner
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Afterburner είπε

Για αυτό οι Γερμανοί βγαζουν τα περισσότερα μοντέλα και τις σοβαρές προτάσεις με diesel. 

Απλά τον Γερμανό με μέσο μισθό 4.000 ευρώ θα τον κυνηγάνε να αλλάζουν πιο γρήγορα τα diesel. 

Οι βενζίνες είναι άκυρες εκεί πάνω.

1 στα 3 καινούργια αμάξια είναι diesel στην Γερμανία...

 

20 λεπτά πριν, Afterburner είπε

Bαλε μπουκάλες αγόρι μου και ψάχνε πρατήριο με το τουφέκι ανά 300 χλμ για να φουλαρεις.

Αστεία πράγματα.

Ψάχνουν να φουλάρουν τα αστικά;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρατηρω μια απελπιδα προσπαθεια καποιων να μας πεισουν οτι το ντιζελ που εχουν επιλεξει ειναι καλυτερο απο καθε αποψη σε σχεση με ενα κλασσικο βενζινοκινητηρα.

Λες και το μοναδικο ζητουμενο σε ενα κινητηρα ειναι  η οικονομια ,βγαζοντας απ'εξω ελαστικοτητα, επιδοσεις,ρεπριζ,συντηρηση,κοστοβορες βλαβες

Επι της ουσιας,το μονο θετικο των ντιζελοκινητηρων ειναι η οικονομια και αυτο παντα υπο την προυποθεση οτι ξεπερνας ενα οριο χιλιομετρων τον χρονο.

Το οτι μπαινουν περιορισμοι στο ντιζελ,το οτι μεγαλες εταιρειες το αποκλειουν απο τα επερχομενα μοντελα τους δειχνει οτι σε ενα βαθος 10ετιας πχ θα εγκαταληφθει.

Πχ διαβαζω οτι η Renault σταματα να διαθετει ντιζελοκινητα στην Ινδια μεχρι το 2020 - μαλλον σαν ασκηση για να σταματησει πιθανον και αλλου. H Toyota εχει ηδη σταματησει να πουλαει μοντελα με ντιζελ στην Ευρωπη,το ιδιο και η Honda. Κατι δειχνει αυτο

Και απο αποψης οδηγικης απολαυσης ομως,αυτο το πουρ πουρ πουρ και οι τρανταγμοι που φερνει στην καμπινα ειναι μεγαλο μειονεκτημα

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, toyo73 είπε

3.5 εκτος.Μονο εαν εχει πεθανει καποιος και εχει πεσει στο τιμονι.Εκτος εαν εννοεις καποιους τετραπληγικους που κινουνται με κατι corsa 1.3 με 70 και θελουν αιτηση να φυγουν απο το φαναρι, που και παλι δεν πεφτει 3.5.

Με ιδιες συνθηκες, συνοδεια σε κηδεια, ενα βενζινοκινητο 13αρι δεν εχει πανω απο 5 λιτρα.

Με 3,5 πας σε ανοικτό δρόμο μέσα στο όριο και αν βάλεις και cruise control πέφτεις και πιό κάτω!
Τα 5 δεν τα βλέπεις σε βενζινοκίντητο ούτε συνοδεία κηδείας, μόνο σε κανένα υβριδικό...

 

2 ώρες πριν, Afterburner είπε

Για αυτο οι Γερμανοι βγαζουν τα περισσοτερα μοντελα και τις σοβαρες προτασεις με diesel. 

Απλα τον Γερμανο με μεσο μισθό 4.000 ευρω θα τον κυνηγάνε να αλλάζουν πιο γρήγορα τα diesel. 

Οι βενζίνες ειναι άκυρες εκει πανω.

Βασικά τα diesel ήταν είναι και θα είναι (για αρκετά χρόνια ακόμη) οχήματα δουλειάς (λόγω κόστους/απόδοσης). Τα βενζινοκίνητα αντίστοιχα είναι οχήματα διασκέδασης (λόγω συμπεριφοράς). Τα ηλεκτρικά προσπαθούν να γίνουν λίγο από όλα αλλά για την ώρα κατ' ουσίαν είναι μόνο για φραγκάτους ή gadget-άκηδες (ειδικά όσα έχουν αυτόνομα συστήματα)!

 

 

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.

Στην Ελλάδα ντίζελ για όποιον κάνει >15.000χλμ/ετος. Στην Γερμανία λόγω των αυστηρών νόμων ίσως το νούμερο αυτό να είναι 20.000χλμ/ετος. Εμπειρικός κανόνας που όμως απεικονίζει την πραγματικότητα. Για κάποιον που δεν κάνει πολλά χλμ πιθανόν να μην το κάνει απόσβεση ποτέ τον ντιζελ.

  • Like 1
Δημοσ.

Ο κανόνας που θα καθορίσει αν ένα καύσιμο έχει μέλλον σε χώρα με ευρωπαϊκούς νόμους είναι τα καυσαέρια.

Το diesel έχει φτάσει στο όριο του και μόνο με απάτες τύπου VW  μπορεί να πάει παρακάτω.

Μια ματιά στη τελευταία ευρωπαϊκή έκθεση αυτοκινήτου που είδαμε μέχρι FCV οχήματα αυτό δείχνει.

https://www.saracakis.gr/δελτία-τύπου/to-honda-fcv-concept-προαναγγέλλει-μία-κοινωνία-υδρ/

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Παρατηρω μια απελπιδα προσπαθεια καποιων να μας πεισουν οτι το ντιζελ που εχουν επιλεξει ειναι καλυτερο απο καθε αποψη σε σχεση με ενα κλασσικο βενζινοκινητηρα.

Λες και το μοναδικο ζητουμενο σε ενα κινητηρα ειναι  η οικονομια ,βγαζοντας απ'εξω ελαστικοτητα, επιδοσεις,ρεπριζ,συντηρηση,κοστοβορες βλαβες

Επι της ουσιας,το μονο θετικο των ντιζελοκινητηρων ειναι η οικονομια και αυτο παντα υπο την προυποθεση οτι ξεπερνας ενα οριο χιλιομετρων τον χρονο.

Το οτι μπαινουν περιορισμοι στο ντιζελ,το οτι μεγαλες εταιρειες το αποκλειουν απο τα επερχομενα μοντελα τους δειχνει οτι σε ενα βαθος 10ετιας πχ θα εγκαταληφθει.

Πχ διαβαζω οτι η Renault σταματα να διαθετει ντιζελοκινητα στην Ινδια μεχρι το 2020 - μαλλον σαν ασκηση για να σταματησει πιθανον και αλλου. H Toyota εχει ηδη σταματησει να πουλαει μοντελα με ντιζελ στην Ευρωπη,το ιδιο και η Honda. Κατι δειχνει αυτο

Και απο αποψης οδηγικης απολαυσης ομως,αυτο το πουρ πουρ πουρ και οι τρανταγμοι που φερνει στην καμπινα ειναι μεγαλο μειονεκτημα

Είχες ποτέ στην κατοχή σου diesel αμάξι και παρατήρησες έλλειψη ελλαστικοτητας η πολλές κοστοβορες βλάβες??Αν ναι πιο μοντέλο?

Δημοσ.
Στις 22/9/2019 στις 9:33 ΠΜ, jgeorgiou είπε

Επειδή έχω κάνει ταξείδι με τον πολύ καλό diesel της ρενο , πολύ αμφιβάλω για τα 35 ευρώ , πρέπει να οδηγούσες με λιγότερο από 100χλμ/ώρα το οποίο πολλοί για ταξείδι (Αθηνα - Πύργος) δεν το αντέχουμε. Ενα ρεαλιστικό σενάριο με βάση την δική μου εμπειρία είναι -30% στην εθνική και -20% στην πόλη με κίνηση. (συγκρίνοντας με σύγχρονο οικονομικό βενζινοκινητήρα). Προσωπικά πηγαίνω με 120 έως 140χλμ στην εθνική οδό.

Επεςιδή έχω το opel astra diesel 1600 cc με 136 hp την διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη την κάνω με 5,5 lt /100 με ταχύτητα 140

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, kajwbtfe είπε

Είχες ποτέ στην κατοχή σου diesel αμάξι και παρατήρησες έλλειψη ελλαστικοτητας η πολλές κοστοβορες βλάβες??Αν ναι πιο μοντέλο?

Toyota Yaris του '12, το εχω ακομη

Επεξ/σία από tutuyo

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...