Georgis.georgiou Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, ROG-X είπε To trip computer της BMW ειναι κατα 99,9% ορθο. Το τεστάρω καθε βδομαδα σε συγκεκριμενο βενζινάδικο που βάζω (BP ΚΑΛΥΨΩ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ) Σκεψου, σήμερα μετά απο 560 χλμ που καλυψα μεσα σε μια εβδομαδα ειχε μικτη καταναλωση στο trip 4.4l / 100 χλμ. 4.4l x 5.6 = 24.64 λιτρα καταναλωση Γεμισα το ρεζερβουαρ ταπα μεχρι πανω με 25 λιτρα μεχρι που χύθηκε. Για μενα το ντεποζιτο (50 λιτρα) αδειάζει οταν φθάνει στη μεση. Μολις φθανει στη μεση, φουλαρω! 🤪 Επειδη ειμαι Λογιστης, καταγράφω ολες μου τις μετακινήσεις και τα έξοδα τους. Εγω παντως με το ιδιο αυτοκινητο και χωρις ιδιαιτερο πατημα εχω 6 λιτρα μεση καταναλωση
Afterburner Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ο καθε ενας θα πει το μακρύ και το κοντό του για το ποδάρι του και το τι εχει στην κατοχη του. Ο άνθρωπος κατα καιρους ανεβαζει φωτογραφιες με διαδρομες καταναλωσης. Δώστε και εσεις καμια. 26 λεπτά πριν, tornado12 είπε Επειδη και εμενα με ενδιαφερει σαν νεος η αγορα αμαξιου σε περιπου 1 χρονο απο τωρα και μπορω να πω επειδη ερχομαι απο αμαξακι κουβα 69 αλογων βενζινης που δεν καει τοσο εχω σκεφτει να παρω ενα diesel για να μην δω μεγαλη διαφορα στα εξοδα(Ασε που μπορει να βγει και φθηνοτερο αφου το προηγουμενο ειναι σχεδον 15ετιας).Το ταξίδι του DPF καθε ποτε πρεπει να γινεται?Ας πουμε 1 φορα την εβδομαδα? Επίσης έχω δει οτι τα Peugeuot 208 bluehdi θεωρούνται οτι έχουν απο τους καλυτερους diesel κινητηρες με τρομερες καταναλωσεις. Εχετε να μου προτεινετε κατι?Και μην ξεχναμε στο Ελλαδισταν ακομη αφηνουν τα euro 1-2 οποτε πιστευω το Euro 6 θα κρατησει ενα 15αρι χρονια στο νερό. Budget σε περιπου 7 μηνες απο τωρα γυρω στο 16k.Κοιταω compact/diesel/1600/100hp+(Να μου φυγει και το παραπονο που εχω απο το κατσαριδακι/Θελω οταν παταω γκαζι να μπορω να εχω την επιταχυνση που χρειαζομαι για προσπεραση οχι να αγκομαχω με λιγα λογια αλλα εχω ακουσει καλα λογια για τους turbo diesel.) Έχουν τεχνολογία και σχεδίαση BMW τα συγκεκριμένα μοτέρ. Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2019 από Afterburner 1
tornado12 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 3 λεπτά πριν, Afterburner είπε Ο καθε ενας θα πει το μακρύ και το κοντό του για το ποδάρι του και το τι εχει στην κατοχη του. Ο άνθρωπος κατα καιρους ανεβαζει φωτογραφιες με διαδρομες καταναλωσης. Δώστε και εσεις καμια. Έχουν τεχνολογία και σχεδίαση BMW τα συγκεκριμένα μοτέρ. Δεν καταλαβα,αυτο ειναι καλο ή κακο?Ή ενημερωτικα μου το λες?
agnostos13 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Ένα μέσο diesel (1300-1600cc) έχει μέση κατανάλωση γύρω στα 3,5 εκτός και 5,5 εντός. Τα αντίστοιχα βενζίνης έχουν μέση κατανάλωση γύρω στα 6,5 εκτός και 8,5 εντός (στην καλύτερη). Κατά τα άλλα τα diesel έχουν τα χίλια κακά της μοίρας τους όπως γράφουν και τα παιδιά πιό πίσω γι αυτό προτιμήστε βενζίνη! 😛
ktm13 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Diesel Μόνο ρε. 😋 Κάτοχος Suzuki vitara 2016 Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2019 από ktm13
nikopoup Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Αν το στροφόμετρο δεν περνάει τις 5000 στροφές δεν είναι αμάξι 1
jgeorgiou Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Afterburner είπε Ο καθε ενας θα πει το μακρύ και το κοντό του για το ποδάρι του και το τι εχει στην κατοχη του. Ο άνθρωπος κατα καιρους ανεβαζει φωτογραφιες με διαδρομες καταναλωσης. Δώστε και εσεις καμια. Ούτε η φωτογραφία εχει νόημα γιατί δεν ξέρουμε που έχει κάνει πραγματικά τα χιλιόμετρα. Επίσης αυτές οι χαμηλές καταναλώσεις στο 116d γίνονται με manual ή auto κιβώτιο? Με τι τρόπο οδήγησης? Το λέω γιατί έψαξα να βρω πραγματική κατανάλωση και δεν προκύπτουν αυτές οι χαμηλές εντός πόλης. http://www.fuelly.com/car/bmw/116d (στο units διαλέξτε km/l) Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2019 από jgeorgiou
toyo73 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, agnostos13 είπε Ένα μέσο diesel (1300-1600cc) έχει μέση κατανάλωση γύρω στα 3,5 εκτός και 5,5 εντός. Τα αντίστοιχα βενζίνης έχουν μέση κατανάλωση γύρω στα 6,5 εκτός και 8,5 εντός (στην καλύτερη). Κατά τα άλλα τα diesel έχουν τα χίλια κακά της μοίρας τους όπως γράφουν και τα παιδιά πιό πίσω γι αυτό προτιμήστε βενζίνη! 😛 3.5 εκτος.Μονο εαν εχει πεθανει καποιος και εχει πεσει στο τιμονι.Εκτος εαν εννοεις καποιους τετραπληγικους που κινουνται με κατι corsa 1.3 με 70 και θελουν αιτηση να φυγουν απο το φαναρι, που και παλι δεν πεφτει 3.5. Με ιδιες συνθηκες, συνοδεια σε κηδεια, ενα βενζινοκινητο 13αρι δεν εχει πανω απο 5 λιτρα. 1 1
alex84 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Afterburner είπε Ο καθε ενας θα πει το μακρύ και το κοντό του για το ποδάρι του και το τι εχει στην κατοχη του. Ο άνθρωπος κατα καιρους ανεβαζει φωτογραφιες με διαδρομες καταναλωσης. Δώστε και εσεις καμια. Έχουν τεχνολογία και σχεδίαση BMW τα συγκεκριμένα μοτέρ. Κάτοχος 308 e-hdi 115 2015 Κατανάλωση στα 125 χλμ/ώρα με 2.000rpm με έκτη έχω περίπου 3.5 στιγμιαία κατανάλωση.μεση κατανάλωση με μέση ώρα ταχύτητας κάτω από 50χλμ το trip γράφει 4.7 Επίσης μην γράφετε ότι νάνε.Ο Dv6 του group psa είναι κατά κύριο λόγο σχεδίασης και κατασκευής του psa με σύμπραξη με την ford πριν καμιά 10-15 χρόνια.Μην μπερδεύετε τους ''prince'' βενζίνης 1.6 που όντως υπήρχε συνεργασία με την bmw(και είχαν σπάσει τα νεύρα των κατόχων με τις βλάβες στον χρονισμό τους....) Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2019 από alex84 1
telis Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 110.000 χλμ έκανα με auris diesel του 2016. Η συνολική μέση κατανάλωση ήταν 5.6 lt/100 km Μικτή χρήση σε Αθήνα και πολλά ταξίδια. Στην Εθνική δεν πήγαινα ποτέ κάτω από 130. Δεν είδα ποτέ κατανάλωση μεγαλύτερη από 6.5 ακόμα και να το πήγαινα συνέχεια στον κόφτη. 4.5 ανά 100 είχα με 100 χλμ την ώρα σε εθνική. Τα πραγματικά χιλιόμετρα βέβαια είναι 90 γιατί όλα τα κοντέρ κλέβουν επίτηδες προς τα πάνω. Ε, με αυτή την ταχύτητα ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ταξίδι, απλά είσαι σε φάση επίδειξης τύπου "κοίτα πόσο λίγο καίω" ή είσαι με καβούρια στις τσέπες. 4 1
basia1200 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Το diesel είχε αξία το 12 που ηταν στα 0.85 € το λιτρο .τωρα με 1.358 την v power και με 10 χλμ κυκλο κινησης ούτε σε 200 χρόνια δεν θα κάνεις αποσβεση. Βλέπω στα βενζινάδικα νεα μοντελα 1.5- 1.6 πετρέλαια και είναι σιιγουρο με την τιμη πλεον οτι αυτοι οι ανθρωποι6 δεν θα κανουν ποτέ απόσβεση .... Για σενα σιγουρα βενζίνη
Axelq Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Ρε παιδιά είστε σοβαροί? Ο άνθρωπος δεν κάνει ούτε 8000χιλ/χρόνο, άμα βγάλουμε και το ταξίδι στην Γερμανία δεν μας μένει τίποτα και του προτείνεται να πάρει πετρέλαιο? Εδώ πολλές αυτοβιομηχανίες θα σταματήσουν να παράγουν diesel κινητήρες γιατί πολύ απλά η τεχνολογία τους είναι αρχαία. Δεν έχει σημασία τι Euro είναι, το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να βάλουν πρόσθετα συστήματα όπως το φίλτρο DPF, AdBlue κλπ για να μειώσουν τους ρύπους. Οι επιλογές είναι δυο, βενζίνη ή υβριδικό (βενζίνη + ηλεκτροκινητήρας) βλέπε Toyota C-HR ή Corolla 1.8 Hybrid με κατανάλωση περίπου 5l/100km. 1
nosstrom Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Προσωπικά στις διακοπές εκανα 1200χμ με 80€ Swift ‘11 1300 ddis . ταχύτητα 100-120χμω μου έγραψε 4.5-4.7 λ/100 αλλά δε το πολυ πιστεύω μάλλον ήταν 5.0 λ/100.
dividee Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 21 ώρες πριν, ROG-X είπε Ο κινητηρας Diesel προσφερει άνετα ενα 50% χαμηλοτερο κοστος μετακινησης απο τις σύγχρονες βενζίνες. Οσο για τα service ειναι στα διπλασια χιλιομετρα απο τις βενζινες. Αφου μιλας για μεταχειρισμενο πας σε Diesel. Eιναι σαφως πιο ροπατα και πιο δυνατα σαν αμάξια. Θα σας πω κοστος μετακινησης καύσιμου σε διαδρομή 650 χλμ. Αθηνα Ψυχικό - Πύργος Hλειας με επιστροφη με κλιματισμο σε ολη την διαδρομη: ALFA 147 1.6 120HP 2006 : 75 ευρώ (7,5 λιτρα x 6.5 χλμ x 1.55 ευρώ) SLK 200 1.8 185HP 2009 : 80 ευρώ (8.0 λιτρα x 6.5 χλμ x 1.55 ευρω) BMW 116D 116HP: 35 ευρώ (4.0 λίτρα x 6.5 χλμ x 1.35 ευρώ το ultimate diesel) με το diesel να εχει καλύτερες ροπες και απο το SLK και με τα 116 αλογα να βγαινουν απο τις 4.000 στροφές. (αντιθετα η ALFA τα 120 αλογα ερχονται στις 6.000+ στροφες) Με το δικο μου στιλ οδήγησης και ταχύτητες απο 90 εως 120 χλμ. Με μεγαλύτερες ταχύτητες η διαφορα ανοιγει και αλλο υπερ του diesel. Στις 2.500 στροφες με το BMW το κοντερ γράφει 165 χλμ. Καλα μεσα στην πολη αστο....ανοίγει ακόμα περισσότερο υπερ του Diesel. Με 50 λιτρα ντεπόζιτο αξιας 65 ευρω βγαζω ανετα 900 χλμ μεσα στη πολη και 1.200+ χλμ εκτος πολης. Παρε ενα Diesel Renault Clio του 2014 1500 κυβικα με 90 ροπατα αλογα στα 9.000 ευρω που παιζουν τωρα. Θα παθεις πλακα... θα γραφεις καταναλώσεις που θα τριβεις τα ματια σου. Με πολυ ροπη και δυναμη. αυτο το κλιο εχω φιλε του 15, με 20 ευρω τη μερα της προσφορας vpower diesel εκανε 397 κμ το 70% εθνικη σε χαλαρη τερμα οδηγηση.ειναι πιο οικονομικο και απο το 300αρι το sym που εχω
Vkngs Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, tornado12 είπε Επειδη και εμενα με ενδιαφερει σαν νεος η αγορα αμαξιου σε περιπου 1 χρονο απο τωρα και μπορω να πω επειδη ερχομαι απο αμαξακι κουβα 69 αλογων βενζινης που δεν καει τοσο εχω σκεφτει να παρω ενα diesel για να μην δω μεγαλη διαφορα στα εξοδα(Ασε που μπορει να βγει και φθηνοτερο αφου το προηγουμενο ειναι σχεδον 15ετιας).Το ταξίδι του DPF καθε ποτε πρεπει να γινεται?Ας πουμε 1 φορα την εβδομαδα? Επίσης έχω δει οτι τα Peugeuot 208 bluehdi θεωρούνται οτι έχουν απο τους καλυτερους diesel κινητηρες με τρομερες καταναλωσεις. Εχετε να μου προτεινετε κατι?Και μην ξεχναμε στο Ελλαδισταν ακομη αφηνουν τα euro 1-2 οποτε πιστευω το Euro 6 θα κρατησει ενα 15αρι χρονια στο νερό. Budget σε περιπου 7 μηνες απο τωρα γυρω στο 16k.Κοιταω compact/diesel/1600/100hp+(Να μου φυγει και το παραπονο που εχω απο το κατσαριδακι/Θελω οταν παταω γκαζι να μπορω να εχω την επιταχυνση που χρειαζομαι για προσπεραση οχι να αγκομαχω με λιγα λογια αλλα εχω ακουσει καλα λογια για τους turbo diesel.) Επειδη τυχαινει το εταιρικο μου να ειναι το 208 ειναι απιστευτο. Γενικα δεν με τρελενουν τα diesel αλλα εχω παθει την πλακα μου με αυτο. Δυνατο και ομαλο στο δρομο με καλες καναταλωσεις. Επεξ/σία 23 Σεπτεμβρίου 2019 από Vkngs
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα