mak3don Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Αυτό που δεν μου άρεσε στο Diesel είναι ότι την στιγμή της αναγέννησης δεν πρέπει να σταματήσει το αυτοκίνητο αν κατάλαβα σωστά, δηλαδή αν φτάσεις στην δουλεία σου πρέπει να κάνεις βόλτες μέχρι να τελειώσει η διαδικασία. Μάλλον θα κινηθώ σε βενζίνη απλώς ηθελα να μάθω περισσότερα πράγματα για το diesel και πως λειτουργεί, επειδή όλοι λένε πως αν δεν κάνεις πάνω από 20 χιλιάδες το χρόνο στην τελική το diesel σου βγαίνει πιο ακριβά Μιλάμε πάντα για Euro 6 γιατί στην πόλη που ζω μέχρι Euro 4 υπάρχει απαγόρευση για μέσα στην πόλη το Euro 5 επιτρέπεται ακομα αλλα ισως απαγορευτει τα επόμενα 2 χρόνια ενω το Euro 6 είναι μαλλον οκ για την επόμενη 6ετια τουλάχιστον
ROG-X Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, mak3don είπε Αυτό που δεν μου άρεσε στο Diesel είναι ότι την στιγμή της αναγέννησης δεν πρέπει να σταματήσει το αυτοκίνητο αν κατάλαβα σωστά, δηλαδή αν φτάσεις στην δουλεία σου πρέπει να κάνεις βόλτες μέχρι να τελειώσει η διαδικασία. Μάλλον θα κινηθώ σε βενζίνη απλώς ηθελα να μάθω περισσότερα πράγματα για το diesel και πως λειτουργεί, επειδή όλοι λένε πως αν δεν κάνεις πάνω από 20 χιλιάδες το χρόνο στην τελική το diesel σου βγαίνει πιο ακριβά Μιλάμε πάντα για Euro 6 γιατί στην πόλη που ζω μέχρι Euro 4 υπάρχει απαγόρευση για μέσα στην πόλη το Euro 5 επιτρέπεται ακομα αλλα ισως απαγορευτει τα επόμενα 2 χρόνια ενω το Euro 6 είναι μαλλον οκ για την επόμενη 6ετια τουλάχιστον Η αναγέννηση θέλει για 15 λεπτά ο κινητήρας να λειτουργεί σε υψηλές (στις 3.000) στροφές για να ανέβει η θερμοκρασία των καυσαερίων και να καθαρίσει το φίλτρο. Μπορει και να κανω λαθος....
bromiaris Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Εγώ πάντως με ένα ταπεινό Yaris 1.4 diesel euro 6, σε εθνική 110-120km/h σταθερά με cruise control, πραγματική κατανάλωση 4.2l/100km. 2
lock Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Σαν κάτοχος diesel θα σου πρότεινα βενζίνη για τη χρήση που θες. Σε αποστάσεις 10χλμ δε θα προλαβαίνει καν να ζεσταθεί ο κινητήρας και το dpf θα την ακούσει πολύ γρήγορα. Αυτό σημαίνει ότι είτε θα παρανομησεις αφαιρώντας το, ή θα τρέχεις συνέχεια στο συνεργείο 6
nik0laus Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, mak3don είπε Αυτό που δεν μου άρεσε στο Diesel είναι ότι την στιγμή της αναγέννησης δεν πρέπει να σταματήσει το αυτοκίνητο αν κατάλαβα σωστά, δηλαδή αν φτάσεις στην δουλεία σου πρέπει να κάνεις βόλτες μέχρι να τελειώσει η διαδικασία. Σαφώς γιατί αν διακόπτεται συχνά η διαδικασία περνάει πετρέλαιο στα λάδια και υπάρχει κίνδυνος ο κινητήρας σου να γίνει φευγάτος (runaway diesel). Ένα παράδειγμα κακής χρήσης μεταχειρισμένου diesel εισαγωγής (ευκαιρία γαρ) εδώ Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2019 από nik0laus 1
moure Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Κάτοχος 2 αυτοκινήτων diesel ένα 1500 και ένα 2000 κυβικά θα συμφωνήσω ότι αν πρόκειται να κανείς μόνο μικρές διαδρομές εντός πόλης και μια φορά το χρόνο ταξίδι καλύτερα να πάρεις βενζίνη. 2
karateka Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Θα σου απαντήσω με νούμερα ως κάτοχος Renault Captur 2013 1.5 Diesel. Κατανάλωση εκτός με 110-130km/h 5.0-5.4lt/100km & εντός πόλης 5.7lt/100km. Service αλλαγής λαδιών και φίλτρων κάθε 15000km που κάνω εγώ (20000km λέει η Renault) €85. Κόστος μεσαίου Service στα 40000km €200 και κόστος μεγάλου Service με ιμάντες στα €70000km €350. Αν σε ενδιαφέρουν τα repriz και οι εκρηκτικές εκκινήσεις πήγαινε σε βενζίνη. Ο diesel κινητήρας δε θα σε ικανοποιήσει. Σε γενικές γραμμές αν κινείσαι σε ανοιχτούς δρόμους και επιλέγεις καλή ποιότητα καυσίμου το diesel δε θα σου βγάλει προβλήματα, αλλά αν κινείσαι σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος για πολλές ώρες τότε ίσως να έχεις θέματα με το DPF. 1
ROG-X Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, karateka είπε Θα σου απαντήσω με νούμερα ως κάτοχος Renault Captur 2013 1.5 Diesel. Κατανάλωση εκτός με 110-130km/h 5.0-5.4lt/100km & εντός πόλης 5.7lt/100km. Service αλλαγής λαδιών και φίλτρων κάθε 15000km που κάνω εγώ (20000km λέει η Renault) €85. Κόστος μεσαίου Service στα 40000km €200 και κόστος μεγάλου Service με ιμάντες στα €70000km €350. Αν σε ενδιαφέρουν τα repriz και οι εκρηκτικές εκκινήσεις πήγαινε σε βενζίνη. Ο diesel κινητήρας δε θα σε ικανοποιήσει. Σε γενικές γραμμές αν κινείσαι σε ανοιχτούς δρόμους και επιλέγεις καλή ποιότητα καυσίμου το diesel δε θα σου βγάλει προβλήματα, αλλά αν κινείσαι σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος για πολλές ώρες τότε ίσως να έχεις θέματα με το DPF. Κατι λαθος μας λες. Κραταω το 5.7 μεσα στην πολη που ακουγεται normal (ειμαι χαμηλοτερα επειδη κανω και χρήση start/stop). Αλλα εκτος πολης για ταχυτητες 110-130 χλμ να καις 5,0-5.4 ειναι παρα πολλά...ειτε δεν θυμασαι καλα, ειτε παιζει θεμα αεροδυναμικης. Παιζει και το σεναριο της τεχνολογιας της BMW στο diesel. Για να καψω τοσο, θα πρεπει να πηγαινω πατημένος με 160χλμ Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2019 από ROG-X
karaLRS Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 4 λεπτά πριν, ROG-X είπε Κατι λαθος μας λες. Κραταω το 5.7 μεσα στην πολη που ακουγεται normal (ειμαι χαμηλοτερα επειδη κανω και χρήση start/stop). Αλλα εκτος πολης για ταχυτητες 110-130 χλμ να καις 5,0-5.4 ειναι παρα πολλά...ειτε δεν θυμασαι καλα, ειτε παιζει θεμα αεροδυναμικης. Παιζει και το σεναριο της τεχνολογιας της BMW στο diesel. Για να καψω τοσο, θα πρεπει να πηγαινω πατημένος με 160χλμ Μα δεν έχει ίδια αεροδυναμική το BMW hatchback με ένα B-SUV. ( αν δεν κάνω λάθος το captur είναι και 5 τάχυτο) και εγώ με 120 κάπου 5.3 έχω. ( c3 aircross). σχετικά με το start and stop το απενεργοποιώ γιατί δεν μου κάνει καλό να αναβοσβήνει ένας diesel κινητήρας.
karateka Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, ROG-X είπε Κατι λαθος μας λες. Κραταω το 5.7 μεσα στην πολη που ακουγεται normal (ειμαι χαμηλοτερα επειδη κανω και χρήση start/stop). Αλλα εκτος πολης για ταχυτητες 110-130 χλμ να καις 5,0-5.4 ειναι παρα πολλά...ειτε δεν θυμασαι καλα, ειτε παιζει θεμα αεροδυναμικης. Παιζει και το σεναριο της τεχνολογιας της BMW στο diesel. Για να καψω τοσο, θα πρεπει να πηγαινω πατημένος με 160χλμ Σε ευθεία είναι όπως τα λες. Με 130km/h σε ελαφρώς ανηφορικές διαδρομές είσαι στα 5.4lt περίπου. Προσπαθώ να δώσω ρεαλιστικές τιμές για να μην παραπλανήσω κανέναν. Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2019 από karateka
moure Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Πρώτα από όλα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι την κατανάλωση δεν πρέπει να την μετράμε με το trip computer.Εγω με nissan juke 1,5 πραγματική κατανάλωση έχω 4,8-5 στην εθνική οδό. 2
ROG-X Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, moure είπε Πρώτα από όλα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι την κατανάλωση δεν πρέπει να την μετράμε με το trip computer.Εγω με nissan juke 1,5 πραγματική κατανάλωση έχω 4,8-5 στην εθνική οδό. To trip computer της BMW ειναι κατα 99,9% ορθο. Το τεστάρω καθε βδομαδα σε συγκεκριμενο βενζινάδικο που βάζω (BP ΚΑΛΥΨΩ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ) Σκεψου, σήμερα μετά απο 560 χλμ που καλυψα μεσα σε μια εβδομαδα ειχε μικτη καταναλωση στο trip 4.4l / 100 χλμ. 4.4l x 5.6 = 24.64 λιτρα καταναλωση Γεμισα το ρεζερβουαρ ταπα μεχρι πανω με 25 λιτρα μεχρι που χύθηκε. Για μενα το ντεποζιτο (50 λιτρα) αδειάζει οταν φθάνει στη μεση. Μολις φθανει στη μεση, φουλαρω! 🤪 Επειδη ειμαι Λογιστης, καταγράφω ολες μου τις μετακινήσεις και τα έξοδα τους. Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2019 από ROG-X 5
abarth Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 7 ώρες πριν, ROG-X είπε Αφου μιλας για μεταχειρισμενο πας σε Diesel. Eιναι σαφως πιο ροπατα και πιο δυνατα σαν αμάξια. Ποτέ των ποτών ένα μαζούτ δεν θα φτάσει την βενζίνη σε δύναμη. Μόνο τίποτα άσχετοι πάνε να προσπεράσουν με βενζίνη και 2.500 στροφές νομίζουν πως δεν πάνε. Δεν λέτε ποτέ οι πετρελαίοι πως το φάσμα ενός πετρελαιοκινητήρα είναι 2.000 στροφές και μέσα στην πόλη πρέπει να είσαι με το λεβιέ στο χέρι να αλλάζει όλη την ώρα ταχύτητες. Μεγάλο συν στα πετρέλαια τα αυτόματα,έχουν και πολλές σχέσεις και εξαλείφουν το πρόβλημα μικρού φάσματος. 6 1
John2123 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Κάτοχος diesel τους τελευταίους 6 μήνες, η διάφορα στις τιμές μεταχειρισμένων δεν είναι αυτή που λένε κάποιοι (6-7 χιλιάρικα) παίρνεις ένα καλό μικρο diesel με 6-7 χιλιάρικα 6-7 χρονών. παιδιά η διαφορά στην οικονομία είναι τεράστια με τα : focus κ corsa βενζίνης κ γενικά βενζίνης τέλη κυκλοφορίας 106 ευρώ service 15 χιλιάδες χλμ κόστος service 50-60 ευρώ κ θα αλλάζω πάντα το φίλτρο πετρελαίου , λάδια μόνο αυτά που λέει ο κατασκευαστής κ μάρκα "ακριβή" Άποψη μου λοιπόν λόγο μικρής εμπειρίας , με κλειστά τα μάτια πετρέλαιο. Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2019 από John2123 2
tornado12 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Επειδη και εμενα με ενδιαφερει σαν νεος η αγορα αμαξιου σε περιπου 1 χρονο απο τωρα και μπορω να πω επειδη ερχομαι απο αμαξακι κουβα 69 αλογων βενζινης που δεν καει τοσο εχω σκεφτει να παρω ενα diesel για να μην δω μεγαλη διαφορα στα εξοδα(Ασε που μπορει να βγει και φθηνοτερο αφου το προηγουμενο ειναι σχεδον 15ετιας).Το ταξίδι του DPF καθε ποτε πρεπει να γινεται?Ας πουμε 1 φορα την εβδομαδα? Επίσης έχω δει οτι τα Peugeuot 208 bluehdi θεωρούνται οτι έχουν απο τους καλυτερους diesel κινητηρες με τρομερες καταναλωσεις. Εχετε να μου προτεινετε κατι?Και μην ξεχναμε στο Ελλαδισταν ακομη αφηνουν τα euro 1-2 οποτε πιστευω το Euro 6 θα κρατησει ενα 15αρι χρονια στο νερό. Budget σε περιπου 7 μηνες απο τωρα γυρω στο 16k.Κοιταω compact/diesel/1600/100hp+(Να μου φυγει και το παραπονο που εχω απο το κατσαριδακι/Θελω οταν παταω γκαζι να μπορω να εχω την επιταχυνση που χρειαζομαι για προσπεραση οχι να αγκομαχω με λιγα λογια αλλα εχω ακουσει καλα λογια για τους turbo diesel.)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα