Προς το περιεχόμενο

Diesel VS Petrol


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, dimitridegrecia είπε

τώρα αν σου πω οτι το φιεστάκι το ΣΤ το καινούριο με ενθουσίασε περισσότερο από το καγιεν πρώτης γενιας που είχα οδηγήσει θα με πιστέψεις; (νταξει με το καγιεν τα έβλεπες όλα από ψηλά και αθόρυβα μόνο γουργουρητό από το μοτέρ άκουγες) αλλά η αμεσότητα του φιέστα με εξέπληξε κι ας έτριζαν κάποια πλαστικά

τι σε ενθουσίασε; η σπιρτάδα του; από πότε είναι κριτήριο αυτό για ένα οικογενειάρχη;

  • Απαντ. 218
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, toyo73 είπε

Ο καλως πωλητης πρεπει να πουλαει, αυτο που χρεαζεσαι.Να σε ενημερωνει για το προιον και να σε καθοδηγει και οχι να σε κανει θυμα, η να σου σπαει τα @αρχιδι@, οπως οταν βαζεις βενζινη σε πρατηρια καποιας μαρκας, ντε και καλα να βαλεις την  καλη.

Γι αυτό πλέον ονομάζονται «σύμβουλοι πωλήσεων»...για να νομίζεις οτι θα σε συμβουλέψει για το συμφέρον σου...αλλά κατ’ ουσίαν πληρώνεται για να σου πλασάρει ότι θέλει αυτός (η εταιρεία) σαν το κατάλληλο για εσένα!

αλλά ας μην είμαστε εκτός θέματος...

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.
2 ώρες πριν, karaLRS είπε

τι σε ενθουσίασε; η σπιρτάδα του; από πότε είναι κριτήριο αυτό για ένα οικογενειάρχη;

Ναι, η σπιρτάδα του, δεν ψάχνω να το παίξω λεφτάς από επιδοτήσεις χωραφιών. 1ον δεν μιλάμε για κανα διθέσιο σπορ αυτοκίνητο, μια οικογενεια με 1 παιδί μια χαρά εξυπηρετείται με αυτό (όπως εγώ), 2ον κάποιος που του αρέσει η οδήγηση αυτή καθ αυτή προφανώς και το φιέστα ΣΤ είναι από τα καλύτερα αμάξια που κυκλοφορούν (ειδικά στα λεφτά του), 3ον το θέμα δεν μιλάει για οικογενειάρχες, οπότε αδυνατώ να καταλάβω το σχόλιό σου. Εγώ είπα οτι οι εκομπουστ της Φορντ δεν έχουν να ζηλέψουν τπτ από ένα ντίζελ, είναι πολύ οικονομικοί κινητήρες, ειδικά ο χιλιάρης με τα 140 άλογα (για καποιον που διστάζει να πάρει ντίζελ).

Δημοσ.

Η αλήθεια είναι πως το Diesel = Για πολλά χιλιόμετρα. 

Το κακό με τους κινητήρες βενζίνης είναι πως ναι μεν οι περισσότεροι βγαίνουν στα 1.000 κυβικά, 1.100 κλπ όντας οικονομικοί με αρκετούτσικα άλογα, στα ταξίδια όμως για να πάει ένα αμάξι 1.000αρι με 120-130-140 χλμ/ω  θα στροφάρει αρκετά (εξαρτάται και το σκάφος), σε σύγκριση με ένα ντίζελ που θα είναι κοντά στις 2.000 στροφές (+-). 

  • Like 1
Δημοσ.

σε σύγχρονο 1000αρι με πολλά άλογα οι 3.000 στροφές είναι "χαλαρές" όταν ο κατασκευαστής ξεκινάει τις "κόκκινες" στις 6.500στροφές.

ένα αυτοκίνητο 1000αρι με 120 άλογα που είναι handsback με χαμηλές αεροδυναμικές τριβές (έτσι είναι όλα τα σύγχρονα) πιάνουν τα 130-140 "χαλαρά" και ξεκούραστα.

Για τα 120χλμ μπορεί να χρειάζονται απλά 60-70άλογα , δεν μάσσαει ο βενζινοκινητήρας.

Πήγα με ένα Ι30 1000cc/120άλογα και τα 130χλμ στην εθνική τα είχε χαϊδεύοντας το γκάζι.

 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

σε σύγχρονο 1000αρι με πολλά άλογα οι 3.000 στροφές είναι "χαλαρές" όταν ο κατασκευαστής ξεκινάει τις "κόκκινες" στις 6.500στροφές.

ένα αυτοκίνητο 1000αρι με 120 άλογα που είναι handsback με χαμηλές αεροδυναμικές τριβές (έτσι είναι όλα τα σύγχρονα) πιάνουν τα 130-140 "χαλαρά" και ξεκούραστα.

Για τα 120χλμ μπορεί να χρειάζονται απλά 60-70άλογα , δεν μάσσαει ο βενζινοκινητήρας.

Πήγα με ένα Ι30 1000cc/120άλογα και τα 130χλμ στην εθνική τα είχε χαϊδεύοντας το γκάζι.

Τι κατανάλωση είχες όμως; Επειδή βρισκόμαστε σε αγορά αυτοκινήτου, κοιτάω Peugeot 3008 είτε 1.6 Diesel είτε 1.2 Petrol. Τον 1.2 τον έχει γνωστός μου και σε ταξίδια, λόγω του μεγάλου σκάφους δουλεύει στις 3.500 στροφές για να διατηρήσει ταχύτητα 120-130 χλμ/ω. Ήρεμο το λες, οικονομικό όμως δύσκολα.

Δημοσ.
15 minutes ago, TzortzisJosh said:

λόγω του μεγάλου σκάφους δουλεύει στις 3.500 στροφές για να διατηρήσει ταχύτητα 120-130 χλμ/ω.

 

Από ότι βλέπω στα χαρακτηριστικά, εκτός αν δεν είναι σωστά, με 6η στις 1000 στροφές έχει λίγο πάνω από 50χλμ/ώρα. 

120-130 θα έχει κάτω από 3000 στροφές. 

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε

Τι κατανάλωση είχες όμως; Επειδή βρισκόμαστε σε αγορά αυτοκινήτου, κοιτάω Peugeot 3008 είτε 1.6 Diesel είτε 1.2 Petrol. Τον 1.2 τον έχει γνωστός μου και σε ταξίδια, λόγω του μεγάλου σκάφους δουλεύει στις 3.500 στροφές για να διατηρήσει ταχύτητα 120-130 χλμ/ω. Ήρεμο το λες, οικονομικό όμως δύσκολα.

Στο Ι30 η πραγματική κατανάλωση είναι γύρω στα 5.5λτ για τα 130χλμ , δεν το μετρήσαμε με ακρίβεια αλλά από την ένδειξη του computer.

Τώρα το 3008 που είναι ψηλό δεν ξέρω τι κατανάλωση θα έχει στην εθνική.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Στο Ι30 η πραγματική κατανάλωση είναι γύρω στα 5.5λτ για τα 130χλμ , δεν το μετρήσαμε με ακρίβεια αλλά από την ένδειξη του computer.

Τώρα το 3008 που είναι ψηλό δεν ξέρω τι κατανάλωση θα έχει στην εθνική.

Περίπου 8 +- 0.3

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, TzortzisJosh είπε

Περίπου 8 +- 0.3

Υπερβολικό μου ακούγεται στις 3.500στροφές να καις 8λίτρα/100

Εγω με ΚΟΝΑ 1000/120 άλογα που έχει όγκο καίω μέσα στην κίνηση της Αθήνας με ανοιχτό κλιματισμό (είμαι λίγο ζωηρούλης στο γκάζι) 7.5λτ/100χλμ

(μετρημένο με γέμισμα ρεζερβουαρ) , δεν το πιστεύω ότι ο 1200αρης της peugeot είναι τόσο χάλια στην κατανάλωση. (Μάλλον εννοείς 8ευρώ/100χλμ με 1,5ευρώ βενζίνη στην εθνική οδο)

Αν μπεις σε όλα τα appis που καταχωρούν οδηγοί τα "γεμίσματα" τους θα δεις ότι αυτή την κανανάλωση για την πιάσεις πρέπει να κάνεις τον Σουμάχερ στα στενά της Κυψέλης.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

Υπερβολικό μου ακούγεται στις 3.500στροφές να καις 8λίτρα/100

Εγω με ΚΟΝΑ 1000/120 άλογα που έχει όγκο καίω μέσα στην κίνηση της Αθήνας με ανοιχτό κλιματισμό (είμαι λίγο ζωηρούλης στο γκάζι) 7.5λτ/100χλμ

(μετρημένο με γέμισμα ρεζερβουαρ) , δεν το πιστεύω ότι ο 1200αρης της peugeot είναι τόσο χάλια στην κατανάλωση. (Μάλλον εννοείς 8ευρώ/100χλμ με 1,5ευρώ βενζίνη στην εθνική οδο)

Αν μπεις σε όλα τα appis που καταχωρούν οδηγοί τα "γεμίσματα" τους θα δεις ότι αυτή την κανανάλωση για την πιάσεις πρέπει να κάνεις τον Σουμάχερ στα στενά της Κυψέλης.

Με ταχύτητα 130χλμ/ω καίει περίπου 8 λίτρα, υπάρχουν σχετικά βίντεο στο Youtube. Βλέπω όμως προς έκπληξη μου πως οι στροφές είναι περίπου 2200. Ποσιμπολ;

Δημοσ.
18 ώρες πριν, dimitridegrecia είπε

Ναι, η σπιρτάδα του, δεν ψάχνω να το παίξω λεφτάς από επιδοτήσεις χωραφιών. 1ον δεν μιλάμε για κανα διθέσιο σπορ αυτοκίνητο, μια οικογενεια με 1 παιδί μια χαρά εξυπηρετείται με αυτό (όπως εγώ), 2ον κάποιος που του αρέσει η οδήγηση αυτή καθ αυτή προφανώς και το φιέστα ΣΤ είναι από τα καλύτερα αμάξια που κυκλοφορούν (ειδικά στα λεφτά του), 3ον το θέμα δεν μιλάει για οικογενειάρχες, οπότε αδυνατώ να καταλάβω το σχόλιό σου. Εγώ είπα οτι οι εκομπουστ της Φορντ δεν έχουν να ζηλέψουν τπτ από ένα ντίζελ, είναι πολύ οικονομικοί κινητήρες, ειδικά ο χιλιάρης με τα 140 άλογα (για καποιον που διστάζει να πάρει ντίζελ).

  1. Με 281 λίτρα πορτμπαγκάζ ούτε το καρότσι δεν χωράει
  2. Μίλησες εσύ για οικογενειάρχη και το δικό σου σχόλιο έκανα quote
  3. Τι σημαίνει ψάχνεις να το παίξεις λεφτά; αν έχω 10 χιλιάρικα για αμάξι να πάρω φιεστα για να μην φαίνομαι λεφτάς αν πάρω μια octavia;
  4. Απορία το έχω; τι σημαίνει σου αρέσει η οδήγηση; 
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Η πρώτη μεγάλη δίκη στη Γερμανία με ενάγοντες καταναλωτές άρχισε σήμερα εναντίον της Volkswagen και στο πλαίσιό της εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες ζητούν αποζημίωση για τα αυτοκίνητα ντίζελ με παραποιημένο λογισμικό που αγόρασαν, τέσσερα χρόνια αφότου ξέσπασε το σκάνδαλο «Dieselgate».

Η πρώτη ακροαματική συνεδρίαση αυτής της δίκης, η οποία αναμένεται να διαρκέσει χρόνια, άρχισε λίγο μετά τις 11:00 (ώρα Ελλάδας) στο περιφερειακό δικαστήριο του Μπρούνσβικ, που μεταφέρθηκε για τον σκοπό αυτόν στο συνεδριακό κέντρο της πόλης. Μια δεύτερη ακροαματική συνεδρίαση προβλέπεται να πραγματοποιηθεί στις 18 Νοεμβρίου.


Περισσότερα από 450.000 άτομα περιλαμβάνονται σ' αυτή την ομαδική προσφυγή -- την πρώτη του είδους αυτού που διεξάγεται στη Γερμανία βάσει μιας διαδικασίας που υιοθετήθηκε μετά το dieselgate.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ η ένωση καταναλωτών VZBV εμφανίζεται ως μοναδικός ενάγων και κατηγορεί τον όμιλο Volkswagen ότι έβλαψε εσκεμμένα τους πελάτες του εγκαθιστώντας εν αγνοία τους ένα λογισμικό που εμφάνιζε το όχημα λιγότερο ρυπογόνο απ' ό,τι είναι στην πραγματικότητα.

«Θα ήθελα η Volkswagen να επιστρέψει το τίμημα της αγοράς», εξηγεί στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Αντρέας Σαρκλέτι, ένας πελάτης από το Ανόβερο. «Όμως φοβάμαι πως η δίκη θα διαρκέσει πάρα πολύ καιρό».

Αυτή η δικαστική πτυχή είναι προς το παρόν η πιο σημαντική στη Γερμανία στο πλαίσιο αυτού του σκανδάλου, ενώ ο κατασκευαστής επιχειρεί να γυρίσει σελίδα στοιχηματίζοντας στον ηλεκτρισμό.

Συγκεκριμένα οι δικαστές θα πρέπει να αποφανθούν για μια πενηνταριά σημεία, όμως η κύρια ερώτηση θα είναι να διαπιστωθεί αν η Volkswagen «προκάλεσε βλάβη» και έδρασε «με τρόπο αντιδεοντολογικό».

Τριάντα δισεκατομμύρια ευρώ
«Πιστεύουμε πως έχουμε πιθανότητες να κερδίσουμε, επειδή η Volkswagen εξαπάτησε», δήλωσε πριν από την ακροαματική διαδικασία ο Ραλφ Ζάουερ, δικηγόρος της VZBV.

Όμως η Volkswagen εκτιμά πως «δεν υπάρχει βλάβη και συνεπώς δεν υπάρχει βάση για την προσφυγή αυτή». «Σήμερα ακόμη, εκατοντάδες χιλιάδες οχήματα χρησιμοποιούνται» στους δρόμους, επιμένει η Μαρτίνα ντε Λιντ φαν Βάινγκαρντεν, σύμβουλος της επιχείρησης.

Ακόμη κι αν αποδειχθεί δυσμενής για τη Volkswagen, η ετυμηγορία δεν θα επιφέρει άμεσα κάποια επιστροφή χρημάτων: κάθε καταναλωτής που συμμετέχει στην προσφυγή θα πρέπει στη συνέχεια να διεκδικήσει ατομικά τα δικαιώματά του.

Η εξέταση αυτής της συλλογικής προσφυγής αναμένεται να διαρκέσει τουλάχιστον μέχρι το 2023, καθώς υπάρχει δυνατότητα έφεσης ενώπιον του ομοσπονδιακού δικαστηρίου, σύμφωνα με τη Volkswagen. Οι ατομικές διαδικασίες μπορεί να απαιτήσουν ακόμη πάνω από έναν χρόνο στη συνέχεια.

Για να συντομεύσει τη διαδικασία, η VZBV είναι «ανοικτή» σε έναν φιλικό διακανονισμό, όμως «σ' αυτή την περίπτωση, η Volkswagen θα πρέπει εντούτοις να πληρώσει ένα σημαντικό ποσό», εξήγησε ο Ζάουερ στο Γαλλικό Πρακτορείο.

Ο κατασκευαστής εκτιμά πως μια τέτοια συμφωνία «είναι λίγο πιθανή» λόγω της ετερογένεια των καταστάσεων: ένα μέρος των φακέλων αφορούν πελάτες που κατοικούν στο εξωτερικό ή αγόρασαν το όχημά τους μετά την αποκάλυψη της υπόθεσης.

Παράλληλα με την ομαδική διαδικασία, 61.000 ατομικές προσφυγές έχουν κατατεθεί στη Γερμανία, μέρος των οποίων έχουν καταλήξει σε εξωδικαστικές συμφωνίες.

Στροφή στον ηλεκτρισμό
Το σκάνδαλο χρονολογείται από το 2015, όταν η Volkswagen ομολόγησε πως είχε εξοπλίσει 11 εκατομμύρια οχήματα με λογισμικά που παραποιούσαν τις εκπομπές ρύπων. Έκτοτε έχει κοστίσει στον όμιλο περισσότερα από 30 δισεκατομμύρια ευρώ σε δικαστικά έξοδα, πρόστιμα και αποζημιώσεις, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων καταβλήθηκε στις ΗΠΑ.

Προς το παρόν, ο κατασκευαστής δεν έχει πληρώσει στη Γερμανία παρά τρία πρόστιμα συνολικού ύψους 2,3 δισεκ. ευρώ, όμως παραμένει υπό την απειλή πολλών αστικών και ποινικών διώξεων.

Έτσι σε μια δίκη που άρχισε πριν από έναν χρόνο, επενδυτές ζητούν αποζημίωση για τη θεαματική πτώση της μετοχής της Volkswagen στο χρηματιστήριο μετά το ξέσπασμα του dieselgate.

Την περασμένη εβδομάδα, ο νυν επικεφαλής της εταιρείας Χέρμπερτ Ντις και ο πρόεδρος του συμβουλίου επίβλεψης του ομίλου Χανς Ντίτερ Πετς παραπέμφθηκαν ενώπιον των δικαστών για χειραγώγηση μετοχών στο χρηματιστήριο. Ο πρώην επικεφαλής Μάρτιν Βίντερκορν, ο οποίος υποχρεώθηκε να παραιτηθεί το 2015, παραπέμφθηκε για «απάτη».

Για τη Volkswagen, το σκάνδαλο του ντίζελ «ανήκει στην ιστορία του ομίλου», όπως «το κατσαριδάκι και το Golf», αναγνωρίζει ο Ραλφ Μπραντστέτερ, υπεύθυνος της μάρκας VW.

Όμως διαβεβαιώνει πως ο όμιλος «έχει αλλάξει βαθιά»: ο κατασκευαστής ποντάρει 30 δισεκατομμύρια δολάρια στη νέα γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων του για να «ξανακερδίσει την εκτίμηση της κοινωνίας».

Πέρα από το δικαστικό μέτωπο, το σκάνδαλο επιτάχυνε την παρακμή του ντίζελ και τα ντιζελοκίνητα οχήματα κινδυνεύουν να απαγορευθούν από πολλές γερμανικές πόλεις λόγω του υψηλού επιπέδου ρύπανσης με οξείδια του αζώτου (NOx).
 

Πηγή

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τις τελευταίες μέρες έχει γίνει χαμός στα ΚΤΕΟ όπου μεταχειρισμένα αυτοκίνητα (συνήθως από Γερμανία) κόβονται γιατί τα πραγματικά χιλιόμετρα δεν συμφωνούν με το κοντερ. Ορισμένοι ιδιώτες που τα αγόρασαν πρόσφατα έχουν απευθυνθεί σε δικηγόρους και κάνουν αγωγές στους εμπόρους ενώ η συγκεκριμένη τακτική είναι και ποινικό το αδίκημα περί απάτης.

Προσοχή μην μπλέξετε στα μεταχειρισμένα , δεν πέρασαν λίγες μέρες από το "σφύξιμο" των ελέγχων και άρχισαν τα παρατράγουδα. Σύντομα θα γίνεται έλεγχος και σε καταλύτες/φιλτρα/dpf.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...