Προς το περιεχόμενο

Diesel VS Petrol


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ πάντως έκανα το Αθήνα - Βέροια χωρίς διόδια, με ταχύτητα 90-100χλμ την ώρα και έκαψα περίπου όλο το ντεπόζιτο (και λέω περίπου γιατί λόγω φλοτερ παίρνει λιγότερο από το κανονικό) σε ευρώ 40. 500 χλμ συνολικά. Βενζίνη 1100cc Hyundai Atos 2006.

  • Απαντ. 218
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 24/09/2019 at 12:32, cabdik said:

Ακουμε και διαβαζουμε πολλα...,  αλλα η πραγματικοτητα συνηθως μας εκπλησσει διαφορετικα. 

διαβαζω για συγκρισεις Diesel-petrol, λες και συγκρινετε μηλα με πορτοκαλια.   ο καθε τυπος κινητηρα εχει τα πλεονεκτηματα του και τα μειονεκτηματα του.  

αυτη την περιοδο (οσοι ασχολουνται εστω και λιγο ερασιτεχνικα με το αυτοκινητο) διαβαζουν και γνωριζουν πολυ καλα, οτι οι Diesel κινητηρες εγκαταλειπονται απο τις κατασκευαστριες εταιρειες,  οσον αφορα τα επιβατικα οχηματα τουλαχιστον, επειδη δεν συμφερει πλεον η εξελιξη τους, για να μπορουν να καλυπτουν τα μελλοντικα EURO 7, 8 κ.ο.κ...!!!

που.........  ουτε τωρα τα καλυπτουν, αλλα με μαιμουδιες (βλ. VW-AUDI) μπαινουν εντος οριων..! 

ερωτω λοιπον..., αν αγορασετε σημερα ενα πετρελαιοκινητο,  και απο το 2020 σας απαγορευτει η εισοδος στις μεγαλες πολεις -Αθηνα, Θεσ/κη, πατρα-, τι κανετε...??  θα το πουλησετε παλι να παρετε βενζινα?  Δυστυχως στην Ελλαδα ακολουθουμε τις εξελιξεις με τεραστια καθυστερηση...! την τελευταια 10ετια ανθισε η αγορα των ντιζελ στην Ελλαδα, οτα στην Ευρωπη γυριζε τουμπα......υπερ της βενζινας...!!!  

η συμβουλη μου γενικοτερα σημερα ειναι, οποιος αγοραζει νεο αυτοκινητο ή εστω 2-3-4 ετων, και μενει ή κινειται συχνα εντος μεγαλων πολεων, ψαχνει για βενζινα, και ξεχναει το ντιζελ. 

το ντιζελ θεωρω οτι αξιζει ακομα στην επαρχια, οπου αφ' ενος δεν εχεις απαγορευσεις, και αφ' ετερου μπορεις να μαζεψεις χλμ για πλακα....!  

 το ιδανικο αυτοκινητο ειναι το καθαρα ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ. αλλα εχουμε πολυ μελλον ακομα.........!!! 

Δεν πρόκειται να απαγορευτούν τα diesel euro5+ καθόλου εύκολα. Φαντάζεσαι πόσοι έσκασαν 15χίλιαρα++++ για να τους τα βγάλεις άχρηστα μέσα σε λίγα χρόνια για την καθημερινότητά τους;
Δεν κρατάει όλος ο κόσμος 3-5 έτη τα αυτοκίνητά του. 

Προσωπικά κάνω 23000km ετησίως και παρόλ' αυτά δεν θα αφήσω την ευχαρίστηση που αποκομίζω από το turbo βενζίνης μου. Και έχω χρησιμοποιήσει κατά καιρούς αρκετά diesel ακόμα και για 10 ημέρες συνεχόμενα κλπ. Όντως η οικονομία τους είναι καταπληκτική αλλά αποτελεί επιλογή μου τώρα και για όσο μπορώ να υποστηρίξω οικονομικά τη διαφορά αυτή να μένω με βενζίνη. Ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον αν στριμωχθώ οικονομικά να το δω...
Σε νούμερα: 23000km ετησίως με 1,55€/lt και κατανάλωση 9lt/100km = 3200€/ετησίως για καύσιμα με βενζίνη, 1,35€/lt και κατανάλωση 5,7lt/100km = 1770€. Άρα η διαφορά τους είναι 1430€ ετησίως για καύσιμα. 

Αν υπολογίσουμε διαφορά 1500€ για ένα μικρομεσαίο petrol vs diesel ίδιας έκδοσης (εύρος τιμών αγοράς 17-25 χιλιάρικα), καταλαβαίνετε είναι αστεία εντελώς. Ούτε στον πρώτο χρόνο έχει αποσβεστεί. Τώρα που κοιτάω εν τω μεταξύ τιμές, σε κάποια ούτε 500€ δεν είναι η διαφορά τώρα πια... (πχ 308 1.2 130άλογα αυτόματο βενζίνη 21700, 308 1.5 130άλογα αυτόματο ντίζελ, ίδια έκδοση 21600!!!)

Επεξ/σία από GeorgeMan
  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ πάντως σε 3 διαφορετικες αντιπροσωπείες που επισκέφτηκα για καινούργιο αυτοκίνητο (Audi, BMW, Mercedes) , κανένας πωλητής δε μου πρότεινε diesel κινητήρα που όπως αναφέρθηκε παραπάνω έχει έρθει πολύ κοντά σε τιμή με τον αντίστοιχο βενζίνης... με πήγαιναν κατευθείαν σε βενζίνη χωρίς να συζητούν καν το diesel.

Στην Audi δε, μου έφερε σαν παραδειγμα το Α1 που πλεον δε βγαίνει καν TDI. 

 

Δημοσ.

αντιθέτως εμένα στην Νισσαν προσπάθησαν εμφανώς να με σπρώξουν προς το Qashqai ντίζελ (που μάλιστα είναι 1000€ φτηνότερο από την βενζίνη)!

μάλλον έχει στοκαρει αρκετά ντίζελ ο Θεοχαράκης και θέλει να τα διώξει όσο πλησιάζει το τέλος του χρόνου

Δημοσ.
1 ώρα πριν, GeorgeMan είπε

Δεν πρόκειται να απαγορευτούν τα diesel euro5+ καθόλου εύκολα. Φαντάζεσαι πόσοι έσκασαν 15χίλιαρα++++ για να τους τα βγάλεις άχρηστα μέσα σε λίγα χρόνια για την καθημερινότητά τους;
Δεν κρατάει όλος ο κόσμος 3-5 έτη τα αυτοκίνητά του. 

Προσωπικά κάνω 23000km ετησίως και παρόλ' αυτά δεν θα αφήσω την ευχαρίστηση που αποκομίζω από το turbo βενζίνης μου. Και έχω χρησιμοποιήσει κατά καιρούς αρκετά diesel ακόμα και για 10 ημέρες συνεχόμενα κλπ. Όντως η οικονομία τους είναι καταπληκτική αλλά αποτελεί επιλογή μου τώρα και για όσο μπορώ να υποστηρίξω οικονομικά τη διαφορά αυτή να μένω με βενζίνη. Ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον αν στριμωχθώ οικονομικά να το δω...
Σε νούμερα: 23000km ετησίως με 1,55€/lt και κατανάλωση 9lt/100km = 3200€/ετησίως για καύσιμα με βενζίνη, 1,35€/lt και κατανάλωση 5,7lt/100km = 1770€. Άρα η διαφορά τους είναι 1430€ ετησίως για καύσιμα. 

Αν υπολογίσουμε διαφορά 1500€ για ένα μικρομεσαίο petrol vs diesel ίδιας έκδοσης (εύρος τιμών αγοράς 17-25 χιλιάρικα), καταλαβαίνετε είναι αστεία εντελώς. Ούτε στον πρώτο χρόνο έχει αποσβεστεί. Τώρα που κοιτάω εν τω μεταξύ τιμές, σε κάποια ούτε 500€ δεν είναι η διαφορά τώρα πια... (πχ 308 1.2 130άλογα αυτόματο βενζίνη 21700, 308 1.5 130άλογα αυτόματο ντίζελ, ίδια έκδοση 21600!!!)

Σκεψου ομως για καποιον που παιζει γυρω στα 10.000 το χρονο, και του αρεσει το στροφαρισμα τις βενζινης.Δεν εχει λογω.Ειδικα εαν εχει κανενα turbo βελτιωμενο.Δεν κατεβαινεις απο το σπουλαρισμα και το σπρωξιμο τις τουρπινας, η το ουρλιαχτο ψηλα τις ατμοσφαιρας να πας στην τρατα. Τρα-τρα-τρα- κρα-κρα-κρα.Δεν κατεβαινεις απο αλογο, να πας σε βοδι.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Σκεψου ομως για καποιον που παιζει γυρω στα 10.000 το χρονο, και του αρεσει το στροφαρισμα τις βενζινης.Δεν εχει λογω.Ειδικα εαν εχει κανενα turbo βελτιωμενο.Δεν κατεβαινεις απο το σπουλαρισμα και το σπρωξιμο τις τουρπινας, η το ουρλιαχτο ψηλα τις ατμοσφαιρας να πας στην τρατα. Τρα-τρα-τρα- κρα-κρα-κρα.Δεν κατεβαινεις απο αλογο, να πας σε βοδι.

Φαντάζομαι μιλάς για κανένα 1600αρι με 180+ άλογα...αλλιώς αν μιλάμε για 1000αρι με 120 άλογα  max τι να ακούσεις και τι να καταλάβεις...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Φαντάζομαι μιλάς για κανένα 1600αρι με 180+ άλογα...αλλιώς αν μιλάμε για 1000αρι με 120 άλογα  max τι να ακούσεις και τι να καταλάβεις...

ακόμα και και ένα 1000αρι με 120 άλογα αν είναι ελαφρύ το αμάξωμα και "πιάνει" τον λόγο τουλάχιστον 1 άλογο ανα 10κιλά βάρους πάει ζωηρά στον δρόμο.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, agelosLX είπε

Εγώ πάντως σε 3 διαφορετικες αντιπροσωπείες που επισκέφτηκα για καινούργιο αυτοκίνητο (Audi, BMW, Mercedes) , κανένας πωλητής δε μου πρότεινε diesel κινητήρα που όπως αναφέρθηκε παραπάνω έχει έρθει πολύ κοντά σε τιμή με τον αντίστοιχο βενζίνης... με πήγαιναν κατευθείαν σε βενζίνη χωρίς να συζητούν καν το diesel.

Στην Audi δε, μου έφερε σαν παραδειγμα το Α1 που πλεον δε βγαίνει καν TDI. 

Καλά τους πωλητές δεν πρέπει γενικότερα να τους παίρνουμε καθόλου στα σοβαρά.

Μεχρι πριν λίγο χρόνια έσπρωχναν όλον τον κόσμο στα diesel χωρίς να εξηγούν στους υποψήφιους αγοραστές και τα σοβαρά μειονεκτήματα που έχουν οι diesel κινητήρες αν κινείσαι  μόνο μέσα στην πόλη κάνοντας μικρές αποστάσεις.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, moure είπε

Καλά τους πωλητές δεν πρέπει γενικότερα να τους παίρνουμε καθόλου στα σοβαρά.

Μεχρι πριν λίγο χρόνια έσπρωχναν όλον τον κόσμο στα diesel χωρίς να εξηγούν στους υποψήφιους αγοραστές και τα σοβαρά μειονεκτήματα που έχουν οι diesel κινητήρες αν κινείσαι  μόνο μέσα στην πόλη κάνοντας μικρές αποστάσεις.

Ο καλός πωλητής πουλάει ότι του πουν να πουλήσει και όχι οτι χρειάζεσαι εσύ να αγοράσεις!

  • Like 4
Δημοσ.
Στις 26/9/2019 στις 3:01 ΜΜ, agnostos13 είπε

Ο καλός πωλητής πουλάει ότι του πουν να πουλήσει και όχι οτι χρειάζεσαι εσύ να αγοράσεις!

Ο καλως πωλητης πρεπει να πουλαει, αυτο που χρεαζεσαι.Να σε ενημερωνει για το προιον και να σε καθοδηγει και οχι να σε κανει θυμα, η να σου σπαει τα @αρχιδι@, οπως οταν βαζεις βενζινη σε πρατηρια καποιας μαρκας, ντε και καλα να βαλεις την  καλη.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Ο καλως πωλητης πρεπει να πουλαει, αυτο που χρεαζεσαι.Να σε ενημερωνει για το προιον και να σε καθοδηγει και οχι να σε κανει θυμα, η να σου σπαει τα @αρχιδι@, οπως οταν βαζεις βενζινη σε πρατηρια καποιας μαρκας, ντε και καλα να βαλεις την  καλη.

Δυστυχώς , οι πωλητές πιέζονται να πουλήσουν αυτό που συμφέρει την εταιρία και όχι αυτό που πραγματικά χρειάζεται ο πελάτης. Συμβαίνει ΠΑΝΤΟΥ , όχι μόνο στα αυτοκίνητα.

Προχθές έκανα ασφάλεια σε καινούριο αυτοκίνητο που η αντιπροσωπία δίνει δωρεάν οδική όσο είναι και στην εγγύηση. Ο ασφαλιστικός πράκτορας μου έδινε και αυτός "δωρεάν οδική βοήθεια" όσο το αυτοκίνητο ήταν καινούριο βέβαια γιατί όταν παλιώσει πρέπει αν την πληρώσεις έξτρα.

Θυμίζει το αμερικάνικο γνωμικό με την ομπρέλα που στην παρέχουν δωρεάν όταν έχει ηλιοφάνεια και αν συννεφιάσει στην παίρνουν πίσω. 

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.
Στις 25/9/2019 στις 11:04 ΜΜ, karaLRS είπε

Σιγά μην απαγορευτεί diesel euro 6d μοντέλο 2019 μετά από ένα χρόνο στην Αθήνα. Είπαμε δεν είναι όλα τα diesel σαν του ταξιτζή της γειτονιάς. 

Αν δεις τα πρότυπα το euro 6d στα diesel έχει χαμηλότερα όρια σε όλες τις κατηγορίες εκπομπών εκτός από το nox. Στο διοξείδιο του άνθρακα το όριο είναι μισό γραμμάριο ανά χιλιόμετρο ενώ στην βενζίνη είναι ενα γραμμάριο 

Πετάτε τα καγιεν και βουρ για φιέστα 😜

τώρα αν σου πω οτι το φιεστάκι το ΣΤ το καινούριο με ενθουσίασε περισσότερο από το καγιεν πρώτης γενιας που είχα οδηγήσει θα με πιστέψεις; (νταξει με το καγιεν τα έβλεπες όλα από ψηλά και αθόρυβα μόνο γουργουρητό από το μοτέρ άκουγες) αλλά η αμεσότητα του φιέστα με εξέπληξε κι ας έτριζαν κάποια πλαστικά

Δημοσ.
Στις 26/9/2019 στις 3:01 ΜΜ, agnostos13 είπε

Ο καλός πωλητής πουλάει ότι του πουν να πουλήσει και όχι οτι χρειάζεσαι εσύ να αγοράσεις!

Για αυτό ακριβώς λέω ότι δεν πρέπει να δίνουμε καμία σημασία σε αυτά που μας λένε οι πωλητές και πρέπει να είμαστε διαβασμένοι πριν πάμε για να αγοράσουμε αυτοκίνητο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...