Προς το περιεχόμενο

Diesel VS Petrol


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το σωστό είναι να συγκρίνουμε κινητήρες ίσων ίππων , εκεί η πραγματική διαφορά είναι περίπου 10-12% (μικτός κύκλος) και 15% λόγω διαφοράς τιμής.

Αν προσθέσουμε ότι ο "ζωηρούλης" βενζινοκινητήρας σε "σπρώχνει" σε ψηλότερες στροφές υπολογίζουμε για ΙΣΗ ιπποδύναμη περίπου 30% οικονομία στην τσέπη από καύσιμο.

Αυτό λέει η θεωρία και η πράξη ΔΕΝ απέχει πολύ , τώρα πόσο συμφέρει ο πετρέλαιο ή βενζινοκινητηρας εξαρτάται από τα ετήσια χιλιόμετρα και το που γίνονται τα χιλιόμετρα.

Άριστη επιλογή για πετρελαιοκινητήρα , είναι κλασσικά όσοι κάνουν πολλά χιλιόμετρα περιφερειακά των μεγάλων πόλεων ή στην επαρχεία.  Κατα την άποψη μου εντός Αθήνα υπερέχει ΠΟΛΥ του πετρελαιοκινητήρα το Φ.Α για πολλούς λόγους.

Επειδή η ΔΕΣΦΑ επιδοτεί την αγορά μοντέλων με ΦΑ και η οικονομία είναι μεγάλη έναντι της βενζίνης (και πολύ οικολογικό) προσωπικά θα πρότεινα το Φ.Α. (εργοστασιακά - καινούρια αυτοκίνητα) σε Αθηναίους με χρήση πάνω από 10Κ χλμ ετησίως. Επίσης το ΦΑ δεν έχει τα ελαττώματα του diesel , αντιθέτως είναι σημαντικά ποιο οικολογικό από ΟΛΑ τα καύσιμα. Οσοι δεν έχουν εφοδιασμό ΦΑ κοντά τους αλλά κινούνται εντός πόλης πρέπει να ξέρουν ότι ενδιαφέροντα/αποδοτικά είναι και τα υβριδικά με το 4ης γενιάς της ΤΟΥΟΤΑ να είναι πλέον πολύ ώριμο και πολύ εξελιγμένο & αξιόπιστο.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Thanks 1
  • Απαντ. 218
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
12 ώρες πριν, primeragt είπε

 

Καλυτερη αποδοση δεν εχουν επουδενι, αν και μονο σκεφτουμε οτι ολα τα ντιζελ σχεδιαζονται εξαρχης με turbo θα επρεπε να χτυπαει καμπανακια για την αποδοση τους.Ατμοσφαιρικοι ντιζελ ειναι πλεον στη σφαιρα της φαντασιας και οσοι το ειχαν μεχρι προσφατα το ξερουν και ξερουν ποσο καινε μπας και τραβηξουν (πχ c3 1.4 diesel 70hp). Τρελος ματρακας που δεν μπορουσε καλα καλα να τραβιξει το σκαρι του και εκαιγε τον αμπακο για το ποσο απεδιδε (μακραν το χειροτερο diesel που εχω οδηγησει

Το συγκεκριμενο δεν ειναι ατμοσφαιρα.Ειναι turbo.Φαντασου ποσο βγαζει χωρις τουρπινα.40 μουλαρια.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Επειδή βλέπω οτι μπήκαν στο παιχνίδι και ατμοσφαιρικά diesel των 70 μουλαριών αφήνω αυτό εδώ (για μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα):

Porsche Panamera 4S Diesel:

-3956cc 32v twin-turbo V8 diesel, 416bhp @ 3500

-8-speed dual-clutch automatic, all-wheel drive

-4.5sec 0-100kph (4.3sec Sport Plus), 285kph, 6,7l/100km

Εμένα στα χαρτιά λέει 6.6λτ/100(3.0TDI V6 CVVA 305hp/650Nm) και με 90% εθνικη 10% πόλη  είμαι μέση στα 9.5 με 10 λτ (με το πρόγραμμα η χωρίς).

Το καλο του diesel είναι ότι και στη πόλη κάπου εκει παίζει και όσο και να το πατήσω δεν πάει πάνω από 14/100.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, toyo73 είπε

Το συγκεκριμένο δεν είναι ατμοσφαίρα.Είναι turbo.Φαντάσου πόσο βγάζει χωρίς τουρμπίνα.40 μουλαρια.

Φαντάσου επίσης ότι από την στιγμή που έχεις turbo μπορείς να βγάλεις διάφορες εκδόσεις ισχύος χωρίς να αλλάζεις πολλά πράματα.

Δημοσ.

Πάντως έχουν γίνει και τρομερές υπερβολές με τα ντίζελ. Πχ αγορά στις Κυκλάδες. Τι χιλιόμετρα να κάνεις εκεί; 

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, omitziz είπε

Εμένα στα χαρτιά λέει 6.6λτ/100(3.0TDI V6 CVVA 305hp/650Nm) και με 90% εθνικη 10% πόλη  είμαι μέση στα 9.5 με 10 λτ (με το πρόγραμμα η χωρίς).

Το καλο του diesel είναι ότι και στη πόλη κάπου εκει παίζει και όσο και να το πατήσω δεν πάει πάνω από 14/100.

Μήπως το πατάς ή το φορτώνεις αρκετά;

11 λεπτά πριν, telis είπε

Πάντως έχουν γίνει και τρομερές υπερβολές με τα ντίζελ. Πχ αγορά στις Κυκλάδες. Τι χιλιόμετρα να κάνεις εκεί; 

Εξαρτάται...άλλο να είσαι στη Νάξο και άλλο στην Αντίπαρο!

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, telis είπε

Πάντως έχουν γίνει και τρομερές υπερβολές με τα ντίζελ. Πχ αγορά στις Κυκλάδες. Τι χιλιόμετρα να κάνεις εκεί; 

τα χλμ δεν είναι το μοναδικό κριτήριο αγοράς ενός diesel. η ελκτική δύναμη σε ένα τζιπ παίζει τεράστιο ρόλο αν πχ τραβάει σκάφος...

  • Like 4
Δημοσ.
3 ώρες πριν, NT1G είπε

Φαντάσου επίσης ότι από την στιγμή που έχεις turbo μπορείς να βγάλεις διάφορες εκδόσεις ισχύος χωρίς να αλλάζεις πολλά πράματα.

Σχετικο αυτο, μεχρι ενα οριο ναι συμφωνω και αυτο ισχυει γενικα σε ολα τα μοτερ αλλα παντα μεχρι ενα σημειο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, primeragt είπε

Σχετικο αυτο, μεχρι ενα οριο ναι συμφωνω και αυτο ισχυει γενικα σε ολα τα μοτερ αλλα παντα μεχρι ενα σημειο.

Θυμάμαι πριν καμιά 20αρια χρόνια που για να δεις αμάξι με εργοστασιακό turbo έπρεπε να είναι (εν δυνάμει) supercar...
Και όποιος έλεγε θα βάλω turbo στο αμάξι να πάρει καμία 100αρα άλογα τον κοιτάζανε σαν underground κοντράκια!

Τότε λέγαμε γιατί δεν βάζουν τα εργοστάσια ένα ριμαδο-turbo να πάρουν λίγο τα πάνω τους τα μοτέρ...και σήμερα ψάχνεις με το κυάλι τα ατμοσφαιρικά!

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Δημοσ.

πήγα απο alfa 156 1.6 120hp σε i20 1.1 diesel 75 hp τρικυλινδρο.

η διαφορα στα καυσημα ειναι τρομερη.

Πρωτο ταξιδι με το ι20 ηταν 2000 χιλιομετρα (θεσσαλονικη-λακωνια και πισω) με 4 ατομα και φουλ φορτωμένο ο πιλοτος εγραψε 5,1 λιτρα στα 100χιλ.

Σε ολη την εγνατια 130 σταθερος με κλιμα.

Με το alfa σύμφωνα με οτι καιει τοσα χρόνια ημουν  280ευρω+. i20 εκαψα 137 ευρω.

 

Δημοσ.

Πόσα θα εκαιγες με ένα βενζίνη 1.1 i20? Μη σου πω 1.0 turbo?

5 ώρες πριν, ultimamage είπε

πήγα απο alfa 156 1.6 120hp σε i20 1.1 diesel 75 hp τρικυλινδρο.

η διαφορα στα καυσημα ειναι τρομερη.

Πρωτο ταξιδι με το ι20 ηταν 2000 χιλιομετρα (θεσσαλονικη-λακωνια και πισω) με 4 ατομα και φουλ φορτωμένο ο πιλοτος εγραψε 5,1 λιτρα στα 100χιλ.

Σε ολη την εγνατια 130 σταθερος με κλιμα.

Με το alfa σύμφωνα με οτι καιει τοσα χρόνια ημουν  280ευρω+. i20 εκαψα 137 ευρω.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

Πόσα θα εκαιγες με ένα βενζίνη 1.1 i20? Μη σου πω 1.0 turbo?

ο 1000αρης turbo στα 120 άλογα της HYUNDAI/KIA καίει από 6,5 έως 7,5λτ/100 ανάλογα το βάρος του αυτοκινήτου και το είδος της οδήγησης στην πόλη (μετρημένο στην πόλη με KONA & I20).

ο ίδιος κινητήρας χαρτογραφημένος στα 100 άλογα (τον δίνει τον ίδιο και στα 100 άλογα σε ορισμένα μοντέλα) καίει μισό λίτρο λιγότερο σύμφωνα με τους πωλητές της αντιπροσωπίας και του ίδιου του κατασκευαστή. Φυσικά στην εθνική πέφτει πέριπου 1,5 με  2,0 λίτρα χαμηλότερα αν πηγαίνεις μέχρι 130χλμ/ωρα με το εξάρι κιβώτιο.

Η peugeot πετυχαίνει περίπου 0,5λίτρο στα 100χλμ χαμηλότερη κατανάλωση στους αντίστοιχους κινητήρες της. (και αυτό μετρημένο στην πραγματικότητα - όχι απλά στο computer του αυτοκινήτου)

Τα computer των αυτοκινήτων δίνουν μια ποιο "ωραιοποιημένη" μέτρηση οπότε αν θέλετε ακρίβεια μόνο με τα γεμίσματα το μετράμε. 

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.
Στις 24/9/2019 στις 12:32 ΜΜ, cabdik είπε

Ακουμε και διαβαζουμε πολλα...,  αλλα η πραγματικοτητα συνηθως μας εκπλησσει διαφορετικα. 

διαβαζω για συγκρισεις Diesel-petrol, λες και συγκρινετε μηλα με πορτοκαλια.   ο καθε τυπος κινητηρα εχει τα πλεονεκτηματα του και τα μειονεκτηματα του.  

αυτη την περιοδο (οσοι ασχολουνται εστω και λιγο ερασιτεχνικα με το αυτοκινητο) διαβαζουν και γνωριζουν πολυ καλα, οτι οι Diesel κινητηρες εγκαταλειπονται απο τις κατασκευαστριες εταιρειες,  οσον αφορα τα επιβατικα οχηματα τουλαχιστον, επειδη δεν συμφερει πλεον η εξελιξη τους, για να μπορουν να καλυπτουν τα μελλοντικα EURO 7, 8 κ.ο.κ...!!!

που.........  ουτε τωρα τα καλυπτουν, αλλα με μαιμουδιες (βλ. VW-AUDI) μπαινουν εντος οριων..! 

ερωτω λοιπον..., αν αγορασετε σημερα ενα πετρελαιοκινητο,  και απο το 2020 σας απαγορευτει η εισοδος στις μεγαλες πολεις -Αθηνα, Θεσ/κη, πατρα-, τι κανετε...??  θα το πουλησετε παλι να παρετε βενζινα?  Δυστυχως στην Ελλαδα ακολουθουμε τις εξελιξεις με τεραστια καθυστερηση...! την τελευταια 10ετια ανθισε η αγορα των ντιζελ στην Ελλαδα, οτα στην Ευρωπη γυριζε τουμπα......υπερ της βενζινας...!!!  

η συμβουλη μου γενικοτερα σημερα ειναι, οποιος αγοραζει νεο αυτοκινητο ή εστω 2-3-4 ετων, και μενει ή κινειται συχνα εντος μεγαλων πολεων, ψαχνει για βενζινα, και ξεχναει το ντιζελ. 

το ντιζελ θεωρω οτι αξιζει ακομα στην επαρχια, οπου αφ' ενος δεν εχεις απαγορευσεις, και αφ' ετερου μπορεις να μαζεψεις χλμ για πλακα....!  

 το ιδανικο αυτοκινητο ειναι το καθαρα ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ. αλλα εχουμε πολυ μελλον ακομα.........!!! 

Σιγά μην απαγορευτεί diesel euro 6d μοντέλο 2019 μετά από ένα χρόνο στην Αθήνα. Είπαμε δεν είναι όλα τα diesel σαν του ταξιτζή της γειτονιάς. 

Αν δεις τα πρότυπα το euro 6d στα diesel έχει χαμηλότερα όρια σε όλες τις κατηγορίες εκπομπών εκτός από το nox. Στο διοξείδιο του άνθρακα το όριο είναι μισό γραμμάριο ανά χιλιόμετρο ενώ στην βενζίνη είναι ενα γραμμάριο 

23 ώρες πριν, dimitridegrecia είπε

 

By the way το 1.0 το Fiesta με τα 140 άλογα που ανέφερα είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί για οδηγό 18-35 ετών με έως ένα παιδί. Οικονομία, γκάζι, στρίψιμο, εξοπλισμός, τιμή αγοράς...όποιος ψάχνεται για αμάξι ας το κοιτάξει...

Πετάτε τα καγιεν και βουρ για φιέστα 😜

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...