Προς το περιεχόμενο

Diesel VS Petrol


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Afterburner είπε

Tα σπορ αυτοκινητα θελουν τις στροφες για σπορ αισθηση. Εφοσον εχεις γκομενα την κορη του βενζινα.

Οταν κατεβασανε τα TDI η Audi στους αγωνες LEMAN. Την ψαχνανε....

Capture.JPG.26191adc3b41af7b17c580e9ce9955af.JPG

Να ξέρουμε λίγο τι λέμε, δεν βλάπτει. Σε 24 ώρες αγώνα όπως τα Le Mans, παίζει ρόλο πόσες φορές θα χρειαστείς ανεφοδιασμό καυσίμου. Σε 1μιση-2 ώρες αγώνα όπως F1 με ένα ντεπόζιτο, το ντίζελ θα ήτανε καμια δεκαρια γύρους πίσω. Όποιος θέλει επιδόσεις, πάει σε βενζίνη. Όποιος θέλει οικονομία, πάει σε ντίζελ. Δεν υπάρχει ναι μεν αλλά. Είναι τόσο απλό. 

Απλό παράδειγμα: το δικό μου Fiesta 1.6 2010 120HP Sport με το αντίστοιχο και νεότερης γενιάς Fiesta 1.6 ντιζελ 95 άλογα του αδερφού μου σε πρώτες-δευτέρες με έχει για μισό αμάξι γτ έχει κοντό κιβώτιο και βγάζει απότομα τη ροπή, μόλις βάλω τρίτη όταν την απλώνω αυτό έχει κοντέψει για πέμπτη. Μετράει τις κολώνες μία μία. Όσες φορές και να έχουμε ανοίξει (ντάξει μια φορά κόντεψα να καρφώσω δευτέρα από τρίτη εκεί με μάζεψε). Και είμαι ατμόσφαιρα που να δεις τι γίνεται με τα 1.0 τα ecoboost με τα 140 άλογα ίδιας χρονολογίας. Μάντεψε τι θέλει να οδηγάει. 

Μιλάμε σε χειροκίνητα κιβώτια πάντα. Σε αυτόματο (ειδικά κάτι 9τάχυτα κτλ) το ντίζελ πάει καλύτερα αλλά σε κόντρα με αντίστοιχο βενζινοκίνητο διπλού συμπλέκτη θα πιει πάλι το τσάι. 

 

By the way το 1.0 το Fiesta με τα 140 άλογα που ανέφερα είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί για οδηγό 18-35 ετών με έως ένα παιδί. Οικονομία, γκάζι, στρίψιμο, εξοπλισμός, τιμή αγοράς...όποιος ψάχνεται για αμάξι ας το κοιτάξει...

  • Απαντ. 218
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, NT1G είπε

Κάτι τέτοιο δηλαδή είναι απλοϊκό;

main-qimg-f05a196e410ad99e8358f4baa1d294

Δεν ειναι και κατι περιτεχνο παντως. Ειναι ετσι φτιαγμενα τα συγχρονα diesel ,σε σχεση με τα παλια που ητνα flat με μικρες τσεπες για τις βαλβιδες ή τα λιγο πιο συγχρονα με μικροτερο ανοιγμα, γιατι εχουν μεγαλη σχεση συμπισης και μη ελεγχομενη καυση (αυταναφλεξη γαρ) και με αυτο τον τροπο την μεταφερουν οσο γινεται πιο ισομερος στο εμβαδον του πιστονιου (το εξωγκομα ειναι για αυξηση της συμπιεσης σε σχεση με τελειος κουφιο αλλα και για καλυτερη εξισοροπηση της αναφλεξης σε οσο το μεγαλυθτερο περιμετρικο χωρο ισοποσα ομως κατανεμημενο).

Μόλις τώρα, NT1G είπε

Τα 25 άλογα διαφορά δεν μετράνε δηλαδή;

Σιγουρα μετρανε αλλα καλη τυχη να βγαλεις τετοιο νουμερο σε diesel χωρις  turbo ή χωρις να το υπερκοστολογησεις σε σχεση με το βενζινης μετα.

Δημοσ.

Καταρχάς μιλάμε για σύγχρονους κινητήρες (τελευταία 5ετία) είτε μιλάμε για diesel είτε για βενζίνη.

Κάτω από 15.000χλμ. τον χρόνο, κερδίζει η βενζίνη.

Πάνω από 15.000χλμ μέχρι 25.000χλμ. ισορροπεί η κατάσταση, ανάλογα το μέγεθος του αυτοκινήτου, αν κινείσαι περισσότερο στην πόλη ή εθνική, κτλ.

Πάνω από 25.000χλμ και ειδικά σε οικογενειακά sedan, μεσαία και μεγάλα SUV, το diesel ισοπεδώνει την βενζίνη στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει καμία σύγκριση. Απλά αισθάνεσαι βλάκας αν έχεις βενζίνη σε αυτή την κατηγορία χιλιομέτρων και μεγέθους αυτοκινήτου. 

Έχω το τελευταία Octavia (diesel) εδώ και 1,5 χρόνο. Κάνω περίπου 35.000 χλμ. τον χρόνο. Είχα και το προηγούμενο Octavia (πάλι diesel) μια τριετία. 

Με το trip computer πάντα, γιατί η μετρήσεις με το βενζινάδικο είναι λίγο μπακαλίστικες, έχω μέση κατανάλωση 5.2lt/100km. Με το Octavia (TSI 110hp αν θυμάμαι καλά) είχα 6.9lt/100km. Αν βάλεις και την διαφορά στην τιμή μεταξύ diesel και βενζίνης προκύπτει μια διαφορά στην κατανάλωση στο 45% περίπου. Είναι τεράστια η διαφορά. Τεράστια έως εξωφρενική. 

Όλα τα αυτοκίνητα που έχω τα τελευταία 15 χρόνια είναι leasing, οπότε ασχολούμαι μόνο με το κόστος καυσίμου. Τα service γίνονται όλα τυπικά μιας και μιλάμε για leasing. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, gordonas είπε

Καταρχάς μιλάμε για σύγχρονους κινητήρες (τελευταία 5ετία) είτε μιλάμε για diesel είτε για βενζίνη.

Κάτω από 15.000χλμ. τον χρόνο, κερδίζει η βενζίνη.

Πάνω από 15.000χλμ μέχρι 25.000χλμ. ισορροπεί η κατάσταση, ανάλογα το μέγεθος του αυτοκινήτου, αν κινείσαι περισσότερο στην πόλη ή εθνική, κτλ.

Πάνω από 25.000χλμ και ειδικά σε οικογενειακά sedan, μεσαία και μεγάλα SUV, το diesel ισοπεδώνει την βενζίνη στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει καμία σύγκριση. Απλά αισθάνεσαι βλάκας αν έχεις βενζίνη σε αυτή την κατηγορία χιλιομέτρων και μεγέθους αυτοκινήτου. 

Έχω το τελευταία Octavia (diesel) εδώ και 1,5 χρόνο. Κάνω περίπου 35.000 χλμ. τον χρόνο. Είχα και το προηγούμενο Octavia (πάλι diesel) μια τριετία. 

Με το trip computer πάντα, γιατί η μετρήσεις με το βενζινάδικο είναι λίγο μπακαλίστικες, έχω μέση κατανάλωση 5.2lt/100km. Με το Octavia (TSI 110hp αν θυμάμαι καλά) είχα 6.9lt/100km. Αν βάλεις και την διαφορά στην τιμή μεταξύ diesel και βενζίνης προκύπτει μια διαφορά στην κατανάλωση στο 45% περίπου. Είναι τεράστια η διαφορά. Τεράστια έως εξωφρενική. 

Όλα τα αυτοκίνητα που έχω τα τελευταία 15 χρόνια είναι leasing, οπότε ασχολούμαι μόνο με το κόστος καυσίμου. Τα service γίνονται όλα τυπικά μιας και μιλάμε για leasing. 

Mα δεν διαφωνουμε σε αυτο, ειναι το αυτονοητο αυτο που λες. Αναλογα με τη χρηση θα παρεις και το καταλληλο σκαρι και μοτερ που το συνοδευει. Οπως ακαταλληλο ειναι για καθημερινο ενα μεγαλου ογου suv για το κεντρο της Αθηνας ή Θεσσαλονικης ετσι ειναι και η βενζινη σε καποιον που γραφει τρελα χιλιομετρα σε σχεση με το μεσο ορο και ειδικα σε ταξιδια ή μικτα με πολυ ταξιδι. Το καθενα ειναι φτιαγμενο για μια δουλεια και αυτην θα κανει καλα και ειναι λογικο. Αν μιλαμε απο την αλλη για καθαρες επιδοσεις, ασχετως κοστους, τοτε παντα η βενζινη θα εχει το πλεονεκτημα. Χωρις αυτο να ειναι αρνητικο για τους diesel αφου αλλουν βγαζουν τις αρετες τους και εκει εχουν καλυτερες συμπεριφορες.

  • Thanks 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, primeragt είπε

Δεν ειναι και κατι περιτεχνο παντως. Ειναι ετσι φτιαγμενα τα συγχρονα diesel ,σε σχεση με τα παλια που ητνα flat με μικρες τσεπες για τις βαλβιδες ή τα λιγο πιο συγχρονα με μικροτερο ανοιγμα, γιατι εχουν μεγαλη σχεση συμπισης και μη ελεγχομενη καυση (αυταναφλεξη γαρ) και με αυτο τον τροπο την μεταφερουν οσο γινεται πιο ισομερος στο εμβαδον του πιστονιου (το εξωγκομα ειναι για αυξηση της συμπιεσης σε σχεση με τελειος κουφιο αλλα και για καλυτερη εξισοροπηση της αναφλεξης σε οσο το μεγαλυθτερο περιμετρικο χωρο ισοποσα ομως κατανεμημενο).

Σιγουρα μετρανε αλλα καλη τυχη να βγαλεις τετοιο νουμερο σε diesel χωρις  turbo ή χωρις να το υπερκοστολογησεις σε σχεση με το βενζινης μετα.

Έχεις δει πως γίνεται η καύση στο diesel ;

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, primeragt είπε

Mα δεν διαφωνουμε σε αυτο, ειναι το αυτονοητο αυτο που λες. Αναλογα με τη χρηση θα παρεις και το καταλληλο σκαρι και μοτερ που το συνοδευει. Οπως ακαταλληλο ειναι για καθημερινο ενα μεγαλου ογου suv για το κεντρο της Αθηνας ή Θεσσαλονικης ετσι ειναι και η βενζινη σε καποιον που γραφει τρελα χιλιομετρα σε σχεση με το μεσο ορο και ειδικα σε ταξιδια ή μικτα με πολυ ταξιδι. Το καθενα ειναι φτιαγμενο για μια δουλεια και αυτην θα κανει καλα και ειναι λογικο. Αν μιλαμε απο την αλλη για καθαρες επιδοσεις, ασχετως κοστους, τοτε παντα η βενζινη θα εχει το πλεονεκτημα. Χωρις αυτο να ειναι αρνητικο για τους diesel αφου αλλουν βγαζουν τις αρετες τους και εκει εχουν καλυτερες συμπεριφορες.

To 90-95% του πληθυσμού είναι μια χαρά με τις επιδόσεις είτε του diesel είτε της βενζίνης. 

Όλο το ζήτημα είναι το κόστος κίνησης. Κατά τα άλλα συμφωνούμε. 

Υ.Σ. Συνιστώ προσοχή σε όποιον διαλέξει υβριδικό. Μερικά, διάσημα κιόλας, είναι μάπα. 

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, NT1G είπε

Έχεις δει πως γίνεται η καύση στο diesel ;

Ναι αμε, εισαγωγη αερα, συμπιεση αερα για να θερμανθει στο τελειωμα της συμπιεσης ψεκαζετε το καυσιμο και λογο αυξημενης συμπιεσης και θερμοκρασιας αυταναφλεγετε, ακολουθει εκτωνωση και κανα συμπιεση με ανοιγμα των βαλβιδων εξαγωγης και ξανα απο την αρχη.

Μόλις τώρα, gordonas είπε

To 90-95% του πληθυσμού είναι μια χαρά με τις επιδόσεις είτε του diesel είτε της βενζίνης. 

Όλο το ζήτημα είναι το κόστος κίνησης. Κατά τα άλλα συμφωνούμε. 

Υ.Σ. Συνιστώ προσοχή σε όποιον διαλέξει υβριδικό. Μερικά, διάσημα κιόλας, είναι μάπα. 

Συμφωνω απολυτα.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, primeragt είπε

Ναι αμε, εισαγωγη αερα, συμπιεση αερα για να θερμανθει στο τελειωμα της συμπιεσης ψεκαζετε το καυσιμο και λογο αυξημενης συμπιεσης και θερμοκρασιας αυταναφλεγετε, ακολουθει εκτωνωση και κανα συμπιεση με ανοιγμα των βαλβιδων εξαγωγης και ξανα απο την αρχη.

Συμφωνω απολυτα.

το πετρέλαιο καίγεται σαν ένα jet καυσίμου (πολλά), οπότε το ισομερώς και εξισορpόπηση τι σχέση έχει;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, NT1G είπε

το πετρέλαιο καίγεται σαν ένα jet καυσίμου (πολλά), οπότε το ισομερώς και εξισορpόπηση τι σχέση έχει;

Ετσι καιγεται και η βενζινη. Αλλα επειδη η εγχειση της ειναι και πολυ περισσοτερο η αναφλεξη της ειναι πολυ πιο ελεγχομενη και σε μεγαλυτερο χωρο στη μερια της κεφαλης δεν χρειαζεσαι χωρο απο το εμβολο για να κανεις σωστη εξατομηκευση του καυσιμου με τον αερα. Το ισομερος και ή εξισοροπηση εχει να κανει με το οτι δεν θες να εχεις spikes στις δυναμεις που ασκουνται στο εμβολο σε σημειακα φορτια αλλα να μοιρασεις τη δυναμη σε ολο το ευρος του εμβολου για μεγαλυτερη αξιοοπιστια (να μην κανει κρακ το εμβολο). Επειδη η διεισδηση του αερα και του diesel γινετε στον ιδιο κυκλο μεν σε διαφορετικο χρονο δε, θες χωρο για να εχεις αυτη την εξισωροπηση απλα οχι ενα οποιοδηποτε κενο χωρο αλλα εναν καταλληλα διαμορφωμενο ωστε να σου παρεχει μια ομοιομορφη κατανομη του μιγματος. Στα βενζινοκινητα στην αρχη η βενζινη εισερχονταν μαζι με τον αερα σαν ενα ενιαιο μειγμα απο την πολλαπλη εισαγωγης, οταν γινανε αμμεσου ψεκασμου το συστημα μοιαζει πολυ με του diesel με τη διαφορα οτι αερας και βενζινη πεφτουν στον ιδιο χρονο και συμπιεζονται εξαρχης σαν ενιαιο μειγμα οποτε δεν χρειαζετε αυτο το συστημα στο εμβολο (εχουν χωρο ετσι και αλλιως απο τη μερια της κεφαλης).

Επεξ/σία από primeragt
Δημοσ.

Επειδή βλέπω οτι μπήκαν στο παιχνίδι και ατμοσφαιρικά diesel των 70 μουλαριών αφήνω αυτό εδώ (για μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα):

Porsche Panamera 4S Diesel:

-3956cc 32v twin-turbo V8 diesel, 416bhp @ 3500

-8-speed dual-clutch automatic, all-wheel drive

-4.5sec 0-100kph (4.3sec Sport Plus), 285kph, 6,7l/100km

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Επειδή βλέπω οτι μπήκαν στο παιχνίδι και ατμοσφαιρικά diesel των 70 μουλαριών αφήνω αυτό εδώ (για μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα):

Porsche Panamera 4S Diesel:

-3956cc 32v twin-turbo V8 diesel, 416bhp @ 3500

-8-speed dual-clutch automatic, all-wheel drive

-4.5sec 0-100kph (4.3sec Sport Plus), 285kph, 6,7l/100km

https://www.porsche.com/international/models/911/911-turbo-models/911-turbo/featuresandspecs/

Παρε και την αντιστοιχη 911 turbo με 3,8 Flat6 24v και 560 αλογα. Και 0-100 3.0sec. Τι θες να αποδειξεις ακριβως? Οτι ενα μεγαλου κυβισμου διτουρμπινο μοτορι μπορει να βγαλει αλογα και να εχει καποιες καλες επιδοσεις? Οκ, αλλα δεν ειπε κανεις οτι τα diesel δεν βγαζουν δυναμη αλλα οτι δεν βγαζουν την δυναμη ενος αντιστοιχου βενζινοκινητου.

Υφ. Φαντζομαι βλεπεις το λαθος σου στην απαντηση οτι ενα 1,4 ατμοσφαιρικο diesel δεν βγαζει καλη δυναμη και δειχνεις μετα ενα 4λιτρο διτουρμπινο. Μαρεσεις, προκαλεις γελιο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, primeragt είπε

https://www.porsche.com/international/models/911/911-turbo-models/911-turbo/featuresandspecs/

Παρε και την αντιστοιχη 911 turbo με 3,8 Flat6 24v και 560 αλογα. Και 0-100 3.0sec. Τι θες να αποδειξεις ακριβως? Οτι ενα μεγαλου κυβισμου διτουρμπινο μοτορι μπορει να βγαλει αλογα και να εχει καποιες καλες επιδοσεις? Οκ, αλλα δεν ειπε κανεις οτι τα diesel δεν βγαζουν δυναμη αλλα οτι δεν βγαζουν την δυναμη ενος αντιστοιχου βενζινοκινητου.

Υφ. Φαντζομαι βλεπεις το λαθος σου στην απαντηση οτι ενα 1,4 ατμοσφαιρικο diesel δεν βγαζει καλη δυναμη και δειχνεις μετα ενα 4λιτρο διτουρμπινο. Μαρεσεις, προκαλεις γελιο.

Και σχεδόν διπλάσια κατανάλωση καυσίμου θα προσθέσω!

Εγώ το έβαλα μόνο και μόνο γιατί είδα σχόλια που προσπαθούσαν να μας πείσουν οτι το diesel είναι μόνο για τρακτέρ!

ΥΓ. Δεν ξέρω τι είναι αυτό που προκαλεί περισσότερο γέλιο, το να βλέπουμε και τις δύο όψεις του νομίσματος ή το να επιδεικνύουμε τον οπαδίσμο μας! Αν είναι το πρώτο δεν έχω κανένα πρόβλημα να κάνω τον κόσμο να γελάσει!

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Και σχεδόν διπλάσια κατανάλωση καυσίμου θα προσθέσω!

Εγώ το έβαλα μόνο και μόνο γιατί είδα σχόλια που προσπαθούσαν να μας πείσουν οτι το diesel είναι μόνο για τρακτέρ!

ΥΓ. Δεν ξέρω τι είναι αυτό που προκαλεί περισσότερο γέλιο, το να βλέπουμε και τις δύο όψεις του νομίσματος ή το να επιδεικνύουμε τον οπαδίσμο μας! Αν είναι το πρώτο δεν έχω κανένα πρόβλημα να κάνω τον κόσμο να γελάσει!

Το οτι προσπερνας σχολια που λενε ακριβως τις αρετες των ντιζελ και κολας μονο στις επιδοσεις δειχνει τον δικο σου οπαδισμο. Ειπαμε οτι τα diesel εχουν αλου τις αρετες τους και τι δειχνουν μια χαρα. Το καθε πραγμα ειναι καλο για τον σκοπο που φτιαχτηκε και οι diesel δεν εχουν τον ιδιο προσανατολισμο με τους βενζινης. Ο καθενας στο παιχνιδι του.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/9/2019 στις 9:48 ΠΜ, agnostos13 είπε

Λογικά εννοεί τα ίδια νούμερα ροπής:

-Renault Clio IV 1.5 Energy dCi (110 Hp): 260 Nm @ 1750 rpm.
-Renault Clio IV RS 1.6 (200 Hp): 260 Nm @ 2000 rpm.

Αλλά έχουμε μπερδέψει τα μήλα με τα πορτοκάλια!
Όταν θες αποδοτικότητα και ροπή πας σε diesel, όταν θες επιδόσεις και τελική πας σε βενζίνη...

Δεν βλέπω πως προσπαθώ να πείσω οτι τα diesel είναι τα καλύτερα σε επιδόσεις.

Εγώ έδωσα ένα απλό παράδειγμα για να μην μείνει η εντύπωση οτι diesel=ψώφιο μοτέρ...

Επεξ/σία από agnostos13

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...