mak3don Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Είμαι κάτοχος ενός nissan micra k12 1.2 βενζίνη και μέσα στο επόμενο 6 μηνο θα γίνει αγορά νέου οχήματος ελαφρώς μεταχειρισμένο το πολυ 2 ετιας. Το ερώτημα είναι κινητήρας βενζίνης η Diesel Euro 6? Η καθημερινές μετακινήσεις μου δεν ξεπερνούν τα 10 χιλιόμετρα ημερησίως και μια φορά το χρόνο ταξίδι Γερμανία-Ελλαδα-Γερμανια και ισως ενδιαμεσα καποια ταξιδια στις γειτονικές με την Γερμανία χώρες. Αυτό που με απασχολεί είναι τι επιπτώσεις θα υπάρχουν σε έναν συνχρονο diesel κινητηρα λόγω μικρών καθημερινών αποστασεων και αν τελικά αξίζει αντι κινητήρα βενζίνης αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα τον χρόνο, γιατί έχω ακούσει πως το diesel συμφέρει μόνο αν κανείς πολλά χιλιόμετρα Επεξ/σία 24 Σεπτεμβρίου 2019 από mak3don
jgeorgiou Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, mak3don είπε Είμαι κάτοχος ενός nissan micra k12 1.2 βενζίνη και μέσα στο επόμενο 6 μηνο θα γίνει αγορά νέου οχήματος ελαφρώς μεταχειρισμένο το πολυ 2 ετιας. Το ερώτημα είναι κινητήρας βενζίνης η Diesel Euro 6? Η καθημερινές μετακινήσεις μου δεν ξεπερνούν τα 10 χιλιόμετρα ημερησίως και μια φορά το χρόνο ταξίδι Γερμανία-Ελλαδα-Γερμανια και ισως ενδιαμεσα καποια ταξιδια στις γειτονικές με την Γερμανία χώρες. Αυτό που με απασχολεί είναι τι επιπτώσεις θα υπάρχουν σε έναν συνχρονο diesel κινητηρα λόγω μικρών καθημερινών αποστασεων και αν τελικά αξίζει αντι κινητήρα βενζίνης αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα τον χρόνο, γιατί έχω ακούσει πως το diesel συμφέρει μόνο αν κανείς πολλά χιλιόμετρα όπως τα λες κάνεις γύρω στα 6-7Κ τον χρόνο οπότε σαφώς σε συμφέρει βενζίνη γιατί θα αργήσεις πολύ να αποσβέσεις το επιπλέον κόστος αγοράς. τα 10χλμ ημερησίωςτα κάνεις μέσα σε πυκνή κίνηση στο κέντρο της πόλης? Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2019 από jgeorgiou
babisskg Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, mak3don είπε Είμαι κάτοχος ενός nissan micra k12 1.2 βενζίνη και μέσα στο επόμενο 6 μηνο θα γίνει αγορά νέου οχήματος ελαφρώς μεταχειρισμένο το πολυ 2 ετιας. Το ερώτημα είναι κινητήρας βενζίνης η Diesel Euro 6? Η καθημερινές μετακινήσεις μου δεν ξεπερνούν τα 10 χιλιόμετρα ημερησίως και μια φορά το χρόνο ταξίδι Γερμανία-Ελλαδα-Γερμανια και ισως ενδιαμεσα καποια ταξιδια στις γειτονικές με την Γερμανία χώρες. Αυτό που με απασχολεί είναι τι επιπτώσεις θα υπάρχουν σε έναν συνχρονο diesel κινητηρα λόγω μικρών καθημερινών αποστασεων και αν τελικά αξίζει αντι κινητήρα βενζίνης αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα τον χρόνο, γιατί έχω ακούσει πως το diesel συμφέρει μόνο αν κανείς πολλά χιλιόμετρα Θα αγοράζατε κινητήρα diesel , διότι κάνετε πολλά χλμ σε ετήσια βάση και σας ενδιαφέρει η μακροζωία του πρίν οτιδήποτε άλλο και όχι η οικονομία σε καύσιμο . Φυσικά εφόσον γίνεται σωστά η συντήρηση , η οποία είναι ακριβότερη απ' ότι σε βενζινοκινητήρα . Ο κινητήρας diesel είχε ενδιαφέρον πρίν λίγες δεκαετίες , όχι σήμερα που επειδή επιτράπηκε τελικά η κυκλοφορία του στην Ελλάδα , με τρομακτική χρονική καθυστέρηση ακριβώς την στιγμή που ξεκίνησε να είναι υπό διωγμό οπουδήποτε αλλού εκτός από εδώ !!! το γιατί στην κρίση σας . 1
ROG-X Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Ο κινητηρας Diesel προσφερει άνετα ενα 50% χαμηλοτερο κοστος μετακινησης απο τις σύγχρονες βενζίνες. Οσο για τα service ειναι στα διπλασια χιλιομετρα απο τις βενζινες. Αφου μιλας για μεταχειρισμενο πας σε Diesel. Eιναι σαφως πιο ροπατα και πιο δυνατα σαν αμάξια. Θα σας πω κοστος μετακινησης καύσιμου σε διαδρομή 650 χλμ. Αθηνα Ψυχικό - Πύργος Hλειας με επιστροφη με κλιματισμο σε ολη την διαδρομη: ALFA 147 1.6 120HP 2006 : 75 ευρώ (7,5 λιτρα x 6.5 χλμ x 1.55 ευρώ) SLK 200 1.8 185HP 2009 : 80 ευρώ (8.0 λιτρα x 6.5 χλμ x 1.55 ευρω) BMW 116D 116HP: 35 ευρώ (4.0 λίτρα x 6.5 χλμ x 1.35 ευρώ το ultimate diesel) με το diesel να εχει καλύτερες ροπες και απο το SLK και με τα 116 αλογα να βγαινουν απο τις 4.000 στροφές. (αντιθετα η ALFA τα 120 αλογα ερχονται στις 6.000+ στροφες) Με το δικο μου στιλ οδήγησης και ταχύτητες απο 90 εως 120 χλμ. Με μεγαλύτερες ταχύτητες η διαφορα ανοιγει και αλλο υπερ του diesel. Στις 2.500 στροφες με το BMW το κοντερ γράφει 165 χλμ. Καλα μεσα στην πολη αστο....ανοίγει ακόμα περισσότερο υπερ του Diesel. Με 50 λιτρα ντεπόζιτο αξιας 65 ευρω βγαζω ανετα 900 χλμ μεσα στη πολη και 1.200+ χλμ εκτος πολης. Παρε ενα Diesel Renault Clio του 2014 1500 κυβικα με 90 ροπατα αλογα στα 9.000 ευρω που παιζουν τωρα. Θα παθεις πλακα... θα γραφεις καταναλώσεις που θα τριβεις τα ματια σου. Με πολυ ροπη και δυναμη. 8
jgeorgiou Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 συγκρίνεις σύγχρονο diesel με "παλιούς" βενζινοκινητήρες. Ενας σύγχρονος βενζινοκινητήρας 1000/1200cc με 110-130 άλογα αν πας με 120-130 μπορείς να κάψεις 5,5λ/100χλμ (πραγματική μέτρηση και όχι μετρημένο από υπολογιστή) Συνήθως ένα καινούριο αυτοκίνητο ζητάει +2000 με 3000ευρώ για πετρέλαιο και για να αποσβεστούν πρέπει να κάνει γύρω στα 15Κ χλμ/έτος ή παραπάνω 6
ROG-X Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε συγκρίνεις σύγχρονο diesel με "παλιούς" βενζινοκινητήρες. Ενας σύγχρονος βενζινοκινητήρας 1000/1200cc με 110-130 άλογα αν πας με 120-130 μπορείς να κάψεις 5,5λ/100χλμ (πραγματική μέτρηση και όχι μετρημένο από υπολογιστή) Ας παρουμε το σεναριο σου για 650 χλμ με πραγματική μέτρηση οπως λες: - βενζινη με 1000/1200cc με 110-130 άλογα εχουμε : 5.5 x 1.55 x 6.5 = 55 ευρω και αυτο εκτός πόλης... - BMW 116D 116HP: 35 ευρώ (4.0 λίτρα x 6.5 χλμ x 1.35 ευρώ το ultimate diesel) Τα 35 ευρω του DIESEL απο τα 55 ευρω της ψοφοΒενζινας ? Ποσο απεχουν ξερολα μου ? Ανω του 50% Εντός πολης θα πεσει πολυ κλαμα! Ανετα ακουμπαει το 70% στο κοστος μετακίνησης. Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2019 από ROG-X 1
jgeorgiou Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, ROG-X είπε Ας παρουμε το σεναριο σου: 5.5 x 1.55 x 6.5 = 55.5 ευρω και αυτο εκτός πολης... Τα 35 ευρω απο τα 55 ευρω ? Ποσο απεχουν ξερολα μου ? Ανω του 50% Εντός πολης θα πεσει πολυ κλαμα! Επειδή έχω κάνει ταξείδι με τον πολύ καλό diesel της ρενο , πολύ αμφιβάλω για τα 35 ευρώ , πρέπει να οδηγούσες με λιγότερο από 100χλμ/ώρα το οποίο πολλοί για ταξείδι (Αθηνα - Πύργος) δεν το αντέχουμε. Ενα ρεαλιστικό σενάριο με βάση την δική μου εμπειρία είναι -30% στην εθνική και -20% στην πόλη με κίνηση. (συγκρίνοντας με σύγχρονο οικονομικό βενζινοκινητήρα). Προσωπικά πηγαίνω με 120 έως 140χλμ στην εθνική οδό. Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2019 από jgeorgiou 3
ROG-X Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε Επειδή έχω κάνει ταξείδι με τον πολύ καλό diesel της ρενο , πολύ αμφιβάλω για τα 35 ευρώ , πρέπει να οδηγούσες με λιγότερο από 100χλμ/ώρα το οποίο πολλοί για ταξείδι (Αθηνα - Πύργος) δεν το αντέχουμε. Ενα ρεαλιστικό σενάριο με βάση την δική μου εμπειρία είναι -30% στην εθνική και -20% στην πόλη με κίνηση. Είσαι λάθος. Μην το συνεχίζεις... Εχω 5 αμαξια παρκαρισμένα απέξω.... Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2019 από ROG-X
jgeorgiou Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, ROG-X είπε Είσαι λάθος. Μην το συνεχίζεις... Μπες μέσα στον κατασκευαστή είτε του αυτοκίνητου σου , είτε των άλλων. (by the way έχω και εγώ το 116 σε βενζίνη) Συνέκρινε τις μετρήσεις για κατανάλωση που δίνουν στο ίδιο μοντέλο για βενζινη/diesel. Μπορεί να είναι 10-15% κάτω από τις πραγματικές συνθήκες αλλά μπορείς να συγκρίνεις μεταξύ τους τους κινητήρες. Κανένας κατασκευαστής δεν λέει -50% που λες εσύ. Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2019 από jgeorgiou 3
ROG-X Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 32 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε Μπες μέσα στον κατασκευαστή είτε του αυτοκίνητου σου , είτε των άλλων. Συνέκρινε τις μετρήσεις για κατανάλωση που δίνουν στο ίδιο μοντέλο για βενζινη/diesel. Μπορεί να είναι 10-15% κάτω από τις πραγματικές συνθήκες αλλά μπορείς να συγκρίνεις μεταξύ τους τους κινητήρες. Κανένας κατασκευαστής δεν λέει -50% που λες εσύ. 50% στο κοστος μετακινησης εκτος πολης δηλαδη (τιμη καυσιμου + μειωμένη καταναλωση) εως και 70% στο κοστος μετακινησης εντος πολης δηλαδη (τιμη καυσιμου + μειωμένη καταναλωση) Νομίζω τωρα το καταλαβες! BMW 116d efficient dynamics (με diesel ultimate) 2014 Model εντος πολης 4,4 x 1.35 x 1 = 5.94 ευρω εκτος πολης 3.2 x 1.35 = 4.32 ευρω Μικτός κυκλος 3.80 x 1.35 = 5.13 ευρω ....με diesel active στο 1.25 ευρώ BMW 116i (136hp) βενζίνη 2014 model εντος πολης 7,2 x 1.55 = 11.16 ευρω εκτος πολης 4.8 x 1.55 = 7.44 ευρω Μικτός κυκλος 5.6 x 1.55 = 8,68 ευρώ ME ΒΑΣΗ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΗΣ BMW Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2019 από ROG-X 2
jgeorgiou Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) https://www.bmw.gr/el/ssl/configurator.html#/7K31/S01CB,S01DE,S01TK,S0230,S0240,S0249,S02PA,S02VB,S02VC,S0423,S0428,S04GN,S04NE,S0548,S05AQ,S05DA,S06AE,S06AF,S06AK,S06C1,S0851,S0879,S08AP,S08KA,S08R9,S08TF/F40/esl/new/ βενζίνη 1.8/140 άλογα 5.3..5.7 λτ/100 πετρέλαιο 1.8d/150 άλογα 4.1...4.4λτ/100 η διαφορά τιμής καυσίμου είναι στα 25 λεπτά/λιτρο και αυτά με διαφορά τιμής 7.000ευρώ πες μου ένας με 6..7..8Κ χλμ/ετος πότε θα αποσβέσει τα παραπανήσια 7.000 Επιμένω θες ΠΑΝΩ από 20Κ χλμ/έτος για να αποσβέσεις αυτά που πλήρωσες για αρχικό κόστος(στην BMW) ενώ σε άλλους φθηνότερους κατασκευαστές πάνω από 15Κ χλμ/ετος. Να μην πω για μετά την 10ετία ότι το ντιζελοκίνητο θέλει διπλάσιο-τριπλάσιο κόστος συντήρησης. Να μην πω ότι σύντομα τα πετρέλαια θα πληρώνουν περισσότερα τέλη γιατί πανευρωπαικά θα μετράνε και άλλους ρύπους εκτός από το CO2 που τα ευνοεί. Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2019 από jgeorgiou 4
ROG-X Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε https://www.bmw.gr/el/ssl/configurator.html#/7K31/S01CB,S01DE,S01TK,S0230,S0240,S0249,S02PA,S02VB,S02VC,S0423,S0428,S04GN,S04NE,S0548,S05AQ,S05DA,S06AE,S06AF,S06AK,S06C1,S0851,S0879,S08AP,S08KA,S08R9,S08TF/F40/esl/new/ βενζίνη 1.8/140 άλογα 5.3..5.7 λτ/100 πετρέλαιο 1.8d/150 άλογα 4.1...4.4λτ/100 η διαφορά τιμής καυσίμου είναι στα 25 λεπτά/λιτρο και αυτά με διαφορά τιμής 7.000ευρώ πες μου ένας με 6..7..8Κ χλμ/ετος πότε θα αποσβέσει τα παραπανήσια 7.000 Επιμένω θες ΠΑΝΩ από 15Κ χλμ/έτος για να αποσβέσεις αυτά που πλήρωσες για αρχικό κόστος. Να μην πω για μετά την 10ετία ότι το ντιζελοκίνητο θέλει διπλάσιο-τριπλάσιο κόστος συντήρησης. Να μην πω ότι σύντομα τα πετρέλαια θα πληρώνουν περισσότερα τέλη γιατί πανευρωπαικά θα μετράνε και άλλους ρύπους εκτός από το CO2 που τα ευνοεί. Το 118D ειναι 2.000 κυβικα με 150 αλογα απο τις 4.000 στροφες και 35 κιλα ροπης απο τις 1500 στροφες. Το ισοπεδώνει το βενζίνης 118i που ειναι 1500 κυβικα και τα 140 αλογα στις 6.000+ στροφες με την μιση ροπη. Άπλα κατάργησε το 116d με τα 141 άλογα. Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2019 από ROG-X
jgeorgiou Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) διάλεξε όποιον κατασκευαστή θες , και δειξε λινκ που να δείχνει την διαφορά κατανάλωσης που λες. (κινητήρες στα ίδια άλογα ή πολύ κοντά τέλος πάντων στην ιπποδύναμη) Επεξ/σία 22 Σεπτεμβρίου 2019 από jgeorgiou
karaLRS Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Βενζίνη 1.8 να βγάζει 5.5 λίτρα δεν παίζει. Τα νούμερα που δίνουν οι εταιρίες για κατανάλωση βενζίνης δεν πιάνονται με τίποτα. Αντιθέτως το diesel βρέξει χιονίσει κάπου πολύ κοντά στα εργοστασιακά βγαίνει. 6
StormGr Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Πέρα από τις καταναλώσεις εγώ θα θίξω ένα ακόμη θέμα. Το θέμα της ποιότητας του diesel και των βενζιναδικων. Θέλει πολύ προσοχή από που θα βάζεις κάθε φορά. Καθώς επίσης και το πιο αρνητικό για μενα το θέμα των λίγων χιλιομέτρων μέσα στην πόλη σε σχέση με το dpf. Για να μην ανάβει θέλει να κάνει χιλιόμετρα ένα diesel αμαξι. Τα 7 με 10χλμ μέσα στη πόλη είναι σίγουρο ότι θα του βγάζει dpf μερικές φορές και άντε Κάνε βόλτες ύστερα. Και άμα βιάζεσαι να πας δουλειά καληνύχτα... 7
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα