Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
41 minutes ago, kostasbm said:

γιαυτο καμμία φορά λέμε να έχουμε λογαριασμό αποκλειστικό για τη κάρτα όπου μεταφέρουμε από τον κανονικό λογ/σμο το ποσό που χρειαζόμαστε....

αν δεν είχε η κάρτα χρήματα η αν είχε λιγότερα πως θα έκανε διπλοχρεωση ???/

Κι όμως μου έχει τύχει 2 φορές σε κάρτα Πειραιώς συνδεδεμένη σε λογαριασμό χωρίς δυνατότητα υπεραναληψης... τη μια φορά με διπλοχρέωση σε Vodafone και μια φορά με τριπλοχρεωση σε skroutz... και το υπολοιπο πήγε μείον.

Η συναλλαγή που δεν εγκρίνεται, δε δεσμεύει λεφτά απ'το λογαριασμό στην αρχή... αλλά τα δεσμεύει μετά από 2-3 λεπτά μόλις ξεκολλήσει.

Αν εσύ έχεις κάνει κι άλλη συναλλαγή ενδιάμεσα, σου πάει το λογαριασμό μείον.

  • Απαντ. 126
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μου έχει συμβεί και μένα 1-2 φορές (σε πιστωτική) και σε λίγες μέρες η μια συναλλαγή ακυρώνεται. Αν όχι, μιλάς με τράπεζα/εταιρεία και τους δείχνεις τις 2 πανομοιότυπες χρεώσεις (σε ποσό και ημερομηνία) και φαντάζομαι το στρώνουν.

Δημοσ.
Στις 10/1/2020 στις 1:40 ΠΜ, fastnq2 είπε

Το πιο δημόσιο από το δημόσιο, η εθνική τράπεζα δηλαδή τα έκανε σκατα σαν τα μούτρα της.

Η Εθνική τράπεζα  δεν ανήκει στο ελληνικό δημόσιο.  Ανήκει σε ιδιωτικά συμφέροντα.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, satfoxy είπε

Καπου πρεπει να γραψω τον πονο μου.

Κανω τα ψωνια στο lidl.

Περναω την καρτα για πληρωμη 76 ευρω και μου λεει η υπαλληλος δεν εκριθηκε.

Ξαναπερναω την καρτα και ολα καλα.

Ερχετε μυνημα στο κινητο οτι χρεωθηκα δυο φορες το ποσο των 76.

Γυριζω στο καταστημα και της λεω της κοπελας το και το. Μην ανησυχητε σε κανα μισαωρο θα ειναι πισω.

Τεταρτη μερα σημερα και τα λεφτα ουτε για αστειο να μου επιστραφουν.

Γραφω μηνηματα και στην payzy και στο lidl και αυτοι ολο χαρα ευχαριστουμε που επικοινωνήσατε μαζι μας. Θα σας απαντησουμε το συντομοτερο δυνατο.

Αλλα χρηματα  ακομη γιοκ.

Μουρχετε να σκασω.

Το σύστημα στο  lidl βγάζει αυτόματα την απόδειξη αφού πληρωθεί με κάρτα,δεν επιτρέπει διπλοχρέωση.Αν και οι δύο κινήσεις ειναι εκκρεμεις θα επικυρωθεί μόνο η μία.Υποψιάζομαι glitch της τράπεζας στην πρώτη συναλλαγή.

Δημοσ.
8 hours ago, ekrepali said:

Κι όμως μου έχει τύχει 2 φορές σε κάρτα Πειραιώς συνδεδεμένη σε λογαριασμό χωρίς δυνατότητα υπεραναληψης... τη μια φορά με διπλοχρέωση σε Vodafone και μια φορά με τριπλοχρεωση σε skroutz... και το υπολοιπο πήγε μείον.

Η συναλλαγή που δεν εγκρίνεται, δε δεσμεύει λεφτά απ'το λογαριασμό στην αρχή... αλλά τα δεσμεύει μετά από 2-3 λεπτά μόλις ξεκολλήσει.

Αν εσύ έχεις κάνει κι άλλη συναλλαγή ενδιάμεσα, σου πάει το λογαριασμό μείον.

δεν υπάρχει περίπτωση ο λογαριασμός να μην έχει χρήματα και να χρεωθεί ...αυτό είναι κάτι σίγουρο

μπορεί να γίνει όμως όταν έχεις υπόλοιπο το οποίο δεν έχει δεσμευθεί και να έχεις χρήματα που να μπορεί να γίνει η επόμενη χρέωση, όποτε κανείς την μεταφορά όχι συνολικά αλλά κατα περιπτωση...αλλά μιλάμε για συναλλαγές συνεχόμενες μέσα σε ένα 5λεπτο.........(ρίχνεις και μια μάτια στο τηλέφωνο τι έχει δεσμευθεί καλού κακού)

τώρα πια η χρέωση και το μυνημα θα είναι ποιο άμεσα με τη κεντρική σύνδεση των POS

Δημοσ.
27 minutes ago, kostasbm said:

αλλά μιλάμε για συναλλαγές συνεχόμενες μέσα σε ένα 5λεπτο..

Μα γι'αυτό ακριβώς μιλάμε... για συναλλαγές σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Δημοσ.
1 hour ago, ekrepali said:

Μα γι'αυτό ακριβώς μιλάμε... για συναλλαγές σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

απλά δε κανείς τέτοιες συνεχόμενες πράξεις..... περιμένεις λίγο.....εδώ μιλάμε για δίκη μας ασφάλεια για να μη μπαίνουμε σε διαδικασίες ακύρωσης η αμφισβήτησης

Δημοσ.
9 minutes ago, kostasbm said:

απλά δε κανείς τέτοιες συνεχόμενες πράξεις..... περιμένεις λίγο.....εδώ μιλάμε για δίκη μας ασφάλεια για να μη μπαίνουμε σε διαδικασίες ακύρωσης η αμφισβήτησης

Δηλαδή όταν είσαι στο μάρκετ όπως ο συμφορουμήτης και σου λέει η ταμίας ότι δεν εγκρίθηκε η συναλλαγή... θα σου περάσει απ'το μυαλό ότι μπορεί και να χρεώθηκες; Θα πεις στη ταμία να ακυρώσει όλη την απόδειξη... για να τσεκάρεις το κινητό αν έχει γίνει δέσμευση ποσού (που μπορεί και να μην έχει γίνει ακόμα)... και μετά θα ξαναναπεράσει όλα τα προϊόντα;

Ή όταν κάνεις online παραγγελία όπως εγώ στο skroutz και σου βγάζει σφάλμα ότι δεν εγκρίθηκε η συναλλαγή, θα περάσει απ'το μυαλό σου ότι έγινε στραβή; Ή θα υποθέσεις ότι μπορεί να πάτησες κανένα λάθος ψηφίο στη κάρτα και θα ξαναδοκιμάσεις;

Δημοσ.

Επειδή τα λάθη στις χρεώσεις σε χρεωστικές κάρτες σημαινει "χαμένα λεφτα" έστω για λίγες μέρες, όσοι έχετε να χρησιμοποιείτε πιστωτικές για αγορές. Αρκετοί λόγω μισθοδοσίας δικαιούστε και δωρεάν. Στην πιστωτική τα λεφτά είναι της τράπεζας. Κι απλά την πληρώνεις είτε μετά απο κάθε συναλλαγή είτε αφού βγει ο λογαριασμός

Δημοσ.
2 hours ago, ekrepali said:

Δηλαδή όταν είσαι στο μάρκετ όπως ο συμφορουμήτης και σου λέει η ταμίας ότι δεν εγκρίθηκε η συναλλαγή... θα σου περάσει απ'το μυαλό ότι μπορεί και να χρεώθηκες; Θα πεις στη ταμία να ακυρώσει όλη την απόδειξη... για να τσεκάρεις το κινητό αν έχει γίνει δέσμευση ποσού (που μπορεί και να μην έχει γίνει ακόμα)... και μετά θα ξαναναπεράσει όλα τα προϊόντα;

Ή όταν κάνεις online παραγγελία όπως εγώ στο skroutz και σου βγάζει σφάλμα ότι δεν εγκρίθηκε η συναλλαγή, θα περάσει απ'το μυαλό σου ότι έγινε στραβή; Ή θα υποθέσεις ότι μπορεί να πάτησες κανένα λάθος ψηφίο στη κάρτα και θα ξαναδοκιμάσεις;

το να ακυρώσει μια συναλλαγή η ταμίας σε απασχολεί η αν κάτι πήγε στραβά με τη κάρτα σου ???

καλό είναι να περιμένεις και να μην κανείς επανάληψη αφού είσαι σίγουρος ότι είχες υπόλοιπο......δηλαδή τι πρέπει να περνάει από το μυαλό σου όταν δεν εγκρίνεται μια συναλλαγή .....είπαμε εγκράτεια και να μη βιαζόμαστε....το αντίθετο προκαλεί μερικές φορές ταλαιπωρία......

  • Confused 1
Δημοσ.
8 minutes ago, kostasbm said:

το να ακυρώσει μια συναλλαγή η ταμίας σε απασχολεί η αν κάτι πήγε στραβά με τη κάρτα σου ???

 

Αν βγάλει χαρτί το pos ότι η συναλλαγή δεν εγκρίθηκε, θα περάσει απ'το μυαλό μου ότι τράβηξε λεφτά;

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, kostasbm είπε

το να ακυρώσει μια συναλλαγή η ταμίας σε απασχολεί η αν κάτι πήγε στραβά με τη κάρτα σου ???

καλό είναι να περιμένεις και να μην κανείς επανάληψη αφού είσαι σίγουρος ότι είχες υπόλοιπο......δηλαδή τι πρέπει να περνάει από το μυαλό σου όταν δεν εγκρίνεται μια συναλλαγή .....είπαμε εγκράτεια και να μη βιαζόμαστε....το αντίθετο προκαλεί μερικές φορές ταλαιπωρία......

Είναι μπέρδεμα.,,,

Δεν το γνωρίζω... αλλά ας μας πουν αυτοί που γνωρίζουν.... μπορεί να ακυρώσει η ταμίας συναλλαγή με  κάρτα  που δεν έχει εγκριθεί?  

Επίσης η ταμίας απο την στιγμή που τις έβγαλε  ότι δεν πέρασε η συναλλαγή δεν πρόκειτε  να επιτρέψει να πάρει ο πελάτης τα προϊόντα που αγόρασε γιατί θα φαίνονται απλήρωτα.

  • Like 1
Δημοσ.
52 λεπτά πριν, kostasbm είπε

το να ακυρώσει μια συναλλαγή η ταμίας σε απασχολεί η αν κάτι πήγε στραβά με τη κάρτα σου ???

καλό είναι να περιμένεις και να μην κανείς επανάληψη αφού είσαι σίγουρος ότι είχες υπόλοιπο......δηλαδή τι πρέπει να περνάει από το μυαλό σου όταν δεν εγκρίνεται μια συναλλαγή .....είπαμε εγκράτεια και να μη βιαζόμαστε....το αντίθετο προκαλεί μερικές φορές ταλαιπωρία......

Αφου δεν εγκρίθηκε η κίνηση τι να ακυρώσει;Δεν βγάζει απόδειξη η ταμειακή.

  • Like 1
Δημοσ.

Μου έτυχε κάτι παρόμοιο σε κατάστημα κούριερ. Δεν πέρασε η συναλλαγή αλλά εγω χρεώθηκα. Αρνήθηκα να ξαναπεράσω την κάρτα μιας και στο e-banking η χρέωση υπήρχε κανονικά. Έκανε η κοπέλα αποστολή πακέτου από το pos της και αμέσως τα χρήματα επιστράφηκαν.

Δημοσ.

Αυτα τα θεματα ειναι ωραια να ταγκαρεις διαφορους διανοουμενους που λενε να καταργηθουν τα μετρητα και αλλες τετοιες μεγαλοφυεις ιδεες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...