Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είχατε κάποια εξέλιξη; Εμένα μου έχουν φάει 110 ευρώ... συνναλαγη που έκανα 26 Δεκεμβρίου  ηλεκτρονική πληρωμή οχι σε προς και την πέρασαν διπλή....τηλέφωνο εξυπηρέτηση έχω φάει πάνω από 3 ώρες να μου λένε είναι γενικό το θέμα αλλά έχει σχεδόν επιλυθεί...δεν μπορούμε ειδικά να δούμε τον λογαριασμό σας πηγαίνετε σε κατάστημα ....πήγα όπου μια νευριασμένη υπάλληλος με έβαλε να γράψω επιστολή με το θέμα για να το στείλει στο αρμόδιο τμήμα...σε ερώτηση μου ποιο είναι αυτό δεν ήξερε να μου πει.....τέλος εxώ στειλει 4 μέιλ στο [email protected] δεν μου έχουν απαντήσει σε κανένα ....το ποσό αυτο να σημειώσω φαίνεται σαν λογιστικο υπολοιπο δεν έχει εξαφανιστεί τελείως ( παρένθεση η νευριασμένη υπάλληλος του καταστήματος μου έκανε και σχόλιο με πολύ ύφος ε τι να κάνουμε αυτά έχουν οι συνναλαγες με κάρτες) Μήπως θα βοηθούσε μια επικοινωνία με συνήγορο του καταναλωτή; 

Να σημειώσω ότι φαίνεται μια φορά το ποσό σαν πληρωμή στις κινήσεις...απλά έχει αφαιρεθεί δύο φορές ...δεν έχει μεγάλο υπόλοιπο οπότε το παρατήρησα αμέσως 

  • Απαντ. 126
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/1/2020 στις 9:11 ΜΜ, giorgossssss είπε

και γιατι δεν τα μεταφέρεις τα χρήματα σου σε άλλον λογαριασμό να ησυχάσεις? απο αγορα που εκανες 2-3 μερες πριν ή απο αγορές απο τα Χριστούγεννα , μα ειναι δυνατόν πάλι τα ιδια?

 

Στις 10/1/2020 στις 11:56 ΠΜ, fastnq2 είπε

Μα το πιο αστειο ειναι οτι εγω ΔΕΝ ειχα λεφτα στον λογαριασμο που ειναι συνδεδεμενος στην καρτα,ειχα 2 ολοκληρα ευρω,και βρεθηκα με υπολοιπο -80,δηλαδη τους χρωστουσα και απο πανω.

 

 

 

2 ώρες πριν, dirkmj είπε

Είχατε κάποια εξέλιξη; Εμένα μου έχουν φάει 110 ευρώ... συνναλαγη που έκανα 26 Δεκεμβρίου  ηλεκτρονική πληρωμή οχι σε προς και την πέρασαν διπλή....τηλέφωνο εξυπηρέτηση έχω φάει πάνω από 3 ώρες να μου λένε είναι γενικό το θέμα αλλά έχει σχεδόν επιλυθεί...δεν μπορούμε ειδικά να δούμε τον λογαριασμό σας πηγαίνετε σε κατάστημα ....πήγα όπου μια νευριασμένη υπάλληλος με έβαλε να γράψω επιστολή με το θέμα για να το στείλει στο αρμόδιο τμήμα...σε ερώτηση μου ποιο είναι αυτό δεν ήξερε να μου πει.....τέλος εxώ στειλει 4 μέιλ στο [email protected] δεν μου έχουν απαντήσει σε κανένα ....το ποσό αυτο να σημειώσω φαίνεται σαν λογιστικο υπολοιπο δεν έχει εξαφανιστεί τελείως ( παρένθεση η νευριασμένη υπάλληλος του καταστήματος μου έκανε και σχόλιο με πολύ ύφος ε τι να κάνουμε αυτά έχουν οι συνναλαγες με κάρτες) Μήπως θα βοηθούσε μια επικοινωνία με συνήγορο του καταναλωτή; 

Να σημειώσω ότι φαίνεται μια φορά το ποσό σαν πληρωμή στις κινήσεις...απλά έχει αφαιρεθεί δύο φορές ...δεν έχει μεγάλο υπόλοιπο οπότε το παρατήρησα αμέσως 

εμενα μου το εκαναν δευτερη φορα,την πρωτη ηταν καμια 90 ευρω που με πηγαν μειον,λυθηκε μετα απο 2-3 μερες,και ξανα την ιδια μερα π λυθηκε το προηγουμενο αλλα 50 ευρω στρογγυλα(το λεω γιατι εγω δεν ειχα κανει ουτε μια συναλλαγη με ακριβως 50 ευρω αξια) και ακομα περιμενω.Το μονο που εκανα ηταν να στειλω στο μεσεντζερ και μου ειπαν να κοιταξω ξανα τν αλλη μερα αλλιως να παω σε καταστημα.Εκλαψα στα γελια.Πλεον δεν ξερω και αν υπαρχει λυση,ακομα και με μηδενικο υπολοιπο μπορουν να σε μπλεξουν,σκεφτομαι να διακοψω την καρτα και να βγαλω σε αλλη τραπεζα.Οταν θελω να κανω συναλλαγη θα μεταφερω με iris το ποσο απο την εθνικη στην αλλη τραπεζα ανεξοδα και απο εκει συναλλγη με την νεα καρτα..

Επεξ/σία από fastnq2
Δημοσ.

Το χειρότερο με την Εθνική ειναι οτι το τηλεφωνικό Κέντρο δεν εχει καμιά πρόσβαση στους λογαριασμούς. Ότι απορία πρόβλημα έχεις με τον λογαριασμό σου πρέπει να πας σε κατάστημα. Ούτε πληροφορίες για λογαριασμούς δίνουν. Είναι σαν να έχουν το τηλεφωνικό κέντρο μόνο για δηλώσεις απώλειας κάρτας. 

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, asdfnikos είπε

Το χειρότερο με την Εθνική ειναι οτι το τηλεφωνικό Κέντρο δεν εχει καμιά πρόσβαση στους λογαριασμούς. Ότι απορία πρόβλημα έχεις με τον λογαριασμό σου πρέπει να πας σε κατάστημα. Ούτε πληροφορίες για λογαριασμούς δίνουν. Είναι σαν να έχουν το τηλεφωνικό κέντρο μόνο για δηλώσεις απώλειας κάρτας. 

Θα ελεγα οτι το χειροτερο ειναι πως τα τηλεφωνικα κεντρα των τραπεζων εχουν μεγαλη χρεωση.

Εξυπακούεται ότι δε μπορουν να δωσουν τηλεφωνικα πληροφοριες για λογ/σμο, πως να ξερουν οτι εσυ εισαι ο κατοχος του?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, rus είπε

Θα ελεγα οτι το χειροτερο ειναι πως τα τηλεφωνικα κεντρα των τραπεζων εχουν μεγαλη χρεωση.

Εξυπακούεται ότι δε μπορουν να δωσουν τηλεφωνικα πληροφοριες για λογ/σμο, πως να ξερουν οτι εσυ εισαι ο κατοχος του?

Και όλες οι άλλες τράπεζες πως μπορούν και δίνουν αφού προχωρήσουν σε ταυτοποίηση των στοιχείων με αριθμό ταυτότητας διεύθυνση τηλέφωνο κτλπ; 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, rus είπε

Θα ελεγα οτι το χειροτερο ειναι πως τα τηλεφωνικα κεντρα των τραπεζων εχουν μεγαλη χρεωση.

Εξυπακούεται ότι δε μπορουν να δωσουν τηλεφωνικα πληροφοριες για λογ/σμο, πως να ξερουν οτι εσυ εισαι ο κατοχος του?

Στην Eurobank πως κάνουν επιβεβαίωση ότι είσαι ο κάτοχος του λογαριασμού ώστε να μπορούν να βλέπουν κινήσεις;

Δημοσ.
20 ώρες πριν, dirkmj είπε

Μήπως θα βοηθούσε μια επικοινωνία με συνήγορο του καταναλωτή; 

Ναι, θα βοηθούσε όσο και το να παραπονεθείς στη μαμά σου. Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται ποτέ να δούμε στην Ελλάδα.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, asdfnikos είπε

Και όλες οι άλλες τράπεζες πως μπορούν και δίνουν αφού προχωρήσουν σε ταυτοποίηση των στοιχείων με αριθμό ταυτότητας διεύθυνση τηλέφωνο κτλπ; 

Απ ότι ξερω καμια τραπεζα δεν επιτρεπεται να δινει τέτοιες πληροφοριες απο το τηλεφωνο. Δηλαδη μπορω με τη ταυτοτητα σου να παρω τηλεφωνικα πληροφοριες για το λογ/σμο σου?

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, rus είπε

Απ ότι ξερω καμια τραπεζα δεν επιτρεπεται να δινει τέτοιες πληροφοριες απο το τηλεφωνο. Δηλαδη μπορω με τη ταυτοτητα σου να παρω τηλεφωνικα πληροφοριες για το λογ/σμο σου?

Ταυτοποίηση δεν γίνεται μόνο με την ταυτότητα.Πρέπει να έχεις και μια χρεωστική/πιστωτική καρτα και να ξερεις και το πιν.Τουλάχιστον στην €μπανκ 

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ταυτοποίηση δεν γίνεται μόνο με την ταυτότητα.Πρέπει να έχεις και μια χρεωστική/πιστωτική καρτα και να ξερεις και το πιν.Τουλάχιστον στην €μπανκ 

Συμφωνούμε. Κι εγω καποτε κλειδωθηκα εξω από τον  ebanking λογ/σμου μου και τον ξεκλειδωσα τηλεφωνικως. Χρειαστηκε φυσικα να πω, αναμεσα σε αλλα, το pass.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, asdfnikos είπε

Το χειρότερο με την Εθνική ειναι οτι το τηλεφωνικό Κέντρο δεν εχει καμιά πρόσβαση στους λογαριασμούς. Ότι απορία πρόβλημα έχεις με τον λογαριασμό σου πρέπει να πας σε κατάστημα. Ούτε πληροφορίες για λογαριασμούς δίνουν. Είναι σαν να έχουν το τηλεφωνικό κέντρο μόνο για δηλώσεις απώλειας κάρτας. 

Και από κατάστημα παπ...α. Θυμάμαι πριν 2-3 χρόνια μπήκαν 200 ευρώ και έγραφε στο ebanking ειδικός λογαριασμός οαεδ η κάτι τέτοιο, δεν θυμάμαι. Εγώ ψιλό ξαφνιάστηκα γιατι δεν περίμενα από κάπου λεφτά, οποτε πήγα σε καταστημα την ίδια μέρα να ρωτήσω. Εκεί ο υπάλληλος μου εδωσε τις εξής εξωφρενικές  πληροφορίες. '' ειδικός λογαριασμός οαεδ''. 

Επεξ/σία από fastnq2
Δημοσ.
Στις 14/1/2020 στις 1:37 ΠΜ, Que sera sera είπε

ολα τα λαθη εναντιων μας γινονται απο τις τραπεζες

κανα λαθακι αντι για διπλη χρεωση να παιξει μηδενικη χρεωση, δεν εχω τυχει

Είναι αστείο, αλλά έχει τύχει σε εμένα, στην Alpha. Είχα κάνει κατά λάθος 2πλη εξόφληση της πιστωτικής (και μάλιστα μεγάλο ποσό). Πήγα στο κατάστημα για να την ακυρώσουν. Μου είπαν ότι θα πάρει κανένα μήνα. Όντως μετά από ένα μήνα πιστώθηκε το ποσό στον λογαριασμό, παρέμενε όμως ΄πιστωμένο και στην πιστωτική. Χρειάστηκαν 2 μήνες, 2-3 τηλέφωνα, 1 ακόμα επίσκεψη σε κατάστημα και 1 e-mail (αυτό έκανε τη δουλειά) για να τους πείσω ότι τους χρωστάω λεφτά και αν δεν τα θέλουν ας μην τα πάρουν βρε αδερφέ, αρκεί να μην το θυμηθούν αργότερα. Το σουρεαλιστικό της υπόθεσης είναι ότι σε ένα από τα τηλέφωνα είχαν ανέβει και οι τόνοι (εγώ να προσπαθώ να πείσω την τράπεζα ότι της χρωστάω και η τράπεζα ότι δεν της χρωστάω και είμαι βλαμμένος).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, chdeal είπε

Είναι αστείο, αλλά έχει τύχει σε εμένα, στην Alpha. Είχα κάνει κατά λάθος 2πλη εξόφληση της πιστωτικής (και μάλιστα μεγάλο ποσό). Πήγα στο κατάστημα για να την ακυρώσουν. Μου είπαν ότι θα πάρει κανένα μήνα. Όντως μετά από ένα μήνα πιστώθηκε το ποσό στον λογαριασμό, παρέμενε όμως ΄πιστωμένο και στην πιστωτική. Χρειάστηκαν 2 μήνες, 2-3 τηλέφωνα, 1 ακόμα επίσκεψη σε κατάστημα και 1 e-mail (αυτό έκανε τη δουλειά) για να τους πείσω ότι τους χρωστάω λεφτά και αν δεν τα θέλουν ας μην τα πάρουν βρε αδερφέ, αρκεί να μην το θυμηθούν αργότερα. Το σουρεαλιστικό της υπόθεσης είναι ότι σε ένα από τα τηλέφωνα είχαν ανέβει και οι τόνοι (εγώ να προσπαθώ να πείσω την τράπεζα ότι της χρωστάω και η τράπεζα ότι δεν της χρωστάω και είμαι βλαμμένος).

Καλα εκανες και τα εδωσες, γιατι και ο Χορν ειχε βρει 1.101.101,10 δρχ., τα κρατησε και τα ξοδεψε αλλα τελικα κατεληξε στη φυλακη και βγηκε από συγκυρια.

Επεξ/σία από rus

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...