Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Τι τράπεζα είναι το pos έλεγα.

 

18 ώρες πριν, dinma440 είπε

Δεν φαινόταν αλλά κάτι παιδιά εδώ είπαν ότι η Εθνική είχε το πρόβλημα.  

στο απόκομμα (απόδειξη) του pos που πηρες αναγράφεται η τράπεζα...

  • Απαντ. 126
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κι εμένα το ίδιο ακριβώς συγκεκριμένα σε χρεώσεις 14 Σεπτεμβρίου όπως ανέφερε κάποιος διπλές χρεώσεις. Alpha Bank το κατάλαβα 21 Σεπτεμβρίου απο σπόντα. Τους είπα ότι έπρεπε να με είχαν ειδοποιήσει ότι έγινε αυτό. Μόνο άμα χρωστάς σε ψάχνουν. Τέλος πάντων περιμένω να μου τα επιστρέψουν αλλά γενικά καραγκίοζηδες

Δημοσ.

Και σε εμενα συνεβη το ιδιο με καρτα Πειραιως και σε μηχανημα εθνικης του εμπορου για συναλλαγη που εγινε στις 15/09/2019.

Στο καταστημα το Ζ της ταμειακης μηχανης φαινεται μια μονο συναλλαγη ενω η χρεωση στην καρτα ειναι διπλη.

Κατοπιν επισκεψης σε καταστημα της Πειραιως και τηλ.επικοινωνιας με το κεντρο εξυπηρετησης μου ειπαν οτι γνωριζουν πως υπηρξε προβλημα 

κεντρικο και οτι θα γινει αντιλογισμος με επιστροφή του ποσου. Μαλιστα μου ηρθε και SMS απο την Πειραιως οτι το προβλημα θα 

αποκατασταθεί αμεσα......Ακομη αναμενω να δω ποτε θα γινει η διορθωτική ενέργεια ...

Δημοσ.
Στις 21/9/2019 στις 4:04 ΜΜ, JimasGR είπε

Συνεβη και σε εμενα το ιδιο ακριβως πραγμα την προηγουμενη εβδομαδα και το καταλαβα γιατι το ειδα διπλοχρεωμενο στο Winbank. Πηρα στην τραπεζα τηλεφωνο και μετα απο μιση ωρα αναμονη(!) μου ειπαν οτι πρεπει να με συνδεσουν με το τμημα καρτων. Ζητησα να με παρει τηλεφωνο αυτο (η υπαλληλος μου το προτεινε) λογω μεγαλης αναμονης και ακομα με παιρνει... Ευτυχως το ποσο ειναι πολυ μικρο αλλα δεν λεει κατι αυτο γενικα... Δεν βρηκα λογο να παω πρωτα απο το μαγαζι, φανταζομαι οτι πρωτο λογο εχει η τραπεζα. 
Edit : [off] χθες τελειωσε η καρτα μου θα βαλω και θα τους ξανακαλεσω. Α και επισης ενα μεγαλο σφαλμα της εφαρμογης ειναι οτι εμφανιζει υπερβολικα καθυστερημενες τις συναλλαγες και μαλιστα με ημερομηνια εμφανισης και οχι πραγματοποιησης...

Πωπω ρε φίλε αυτό είναι εντελώς τραγικό και πραγματικά κάθε φορά που το βλέπω συγχύζομαι. Μερικές φορές κάνει μέρες να εμφανιστεί η συναλλαγή σε σημείο που τα βλέπω και δεν θυμάμαι καν τι αφορούν.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, MakeGreeceSexyAgain είπε

Πωπω ρε φίλε αυτό είναι εντελώς τραγικό και πραγματικά κάθε φορά που το βλέπω συγχύζομαι. Μερικές φορές κάνει μέρες να εμφανιστεί η συναλλαγή σε σημείο που τα βλέπω και δεν θυμάμαι καν τι αφορούν.

Τωρα μαλιστα με την τελευταια ενημερωση δεν εμφανιζεται και ο κωδικος της συναλλαγης. Αντι να βελτιωνεται χειροτερευει...

Δημοσ.

χμμ εγώ στις 15 προσπαθούσα να κάνω online κατάθεση σε ατμ πειραίως αλλά δεν τη δέχονταν κανένα μηχάνημα. Τα ίδια έκανε και τον προηγούμενο μήνα.

Απορώ για το πόσο πρέπει να εμπιστευόμαστε το δίκτυο της Πειραιώς και γιατί τρώει σκαλώματα τόσο μεγάλης έκτασης μια φορά το μήνα τουλάχιστον..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ τον δημιουργό του θέματος για την ενημέρωση. Και εγώ διπλοχρέωθηκα σε συναλλαγή μου στα Λιντλ από την Πειραιώς, φαίνεται και στο e-banking η διπλοχρέωση. 

Επεξ/σία από kogba
  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή αναφέρθηκε η ειδοποίησης με sms, εγώ με eurobank έχω ενεργοποιημένη ειδοποίηση με email, παρά πολλές φορές δεν έρχεται αμέσως και κάνει έως και 5 ημέρες, επίσης τις περισσότερες φορές δεν ξέρεις από τι είναι χρέωση καθώς είτε δεν γράφει επωνυμία καθόλου είτε είναι το όνομα τις εταιρίας όπως το έχει δήλωση στην τράπεζα ή όπου αλλού, συνεπώς αν δεν θυμάσαι τι αγόρασες «πριν 4 μέρες με 16.57€, καληνύχτα».

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Havik είπε

Επειδή αναφέρθηκε η ειδοποίησης με sms, εγώ με eurobank έχω ενεργοποιημένη ειδοποίηση με email, παρά πολλές φορές δεν έρχεται αμέσως και κάνει έως και 5 ημέρες, επίσης τις περισσότερες φορές δεν ξέρεις από τι είναι χρέωση καθώς είτε δεν γράφει επωνυμία καθόλου είτε είναι το όνομα τις εταιρίας όπως το έχει δήλωση στην τράπεζα ή όπου αλλού, συνεπώς αν δεν θυμάσαι τι αγόρασες «πριν 4 μέρες με 16.57€, καληνύχτα».

Παλιά έρχονταν πιο γρηγορα οι ειδοποιήσεις,πριν αλλάξουν στο νεo ebanking εννοώ,

Δημοσ.

Μιλησα μολις με την Πειραιως οπου ειναι και η καρτα μου και ειπαν οτι δεν ειναι δικο τους το προβλημα αλλα της τραπεζας του μαγαζιου που εγινε η αγορα (εθνικη). Ειπαν οτι εχουν επιγνωση του προβληματος και ηδη προσπαθουν να το λυσουν. Οταν επιλυθει θα πιστωθουν τα χρηματα πισω στους λογαριασμους...

  • Like 1
Δημοσ.

Την πάτησα και εγώ με διπλό χρέωση .έκανα ανανέωση στην κάρτα κινητής μέσω web banking και η Πειραιώς με χρέωσε 2 φορές .μετά από πολύ αναμονή στο τηλέφωνο ,με ενημέρωσε η τράπεζα ότι έχουν θέμα και τις επόμενες ημέρες θα επιστραφούν.

  • Like 1
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Τα λεφτά θα επιστραφούν αυτόματα σε όλους ή μόνο σε όσους το πήραν χαμπάρι?

Αυτόματα θα γίνει ο αντιλογισμός. Ζούμε ευτυχώς(ή δυστυχώς) στην εποχή των πληροφοριακών συστημάτων.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι σε μένα συνέβη να με διπλοχρεώσουν (με ανέπαφη συναλλαγή) στο mymarket με κάρτα Diners Club της Alpha Bank, αλλά ευτυχώς μετά από 2-3 μέρες επιστράφηκε το ποσό αυτόματα και δεν χρειάστηκε να επικοινωνήσω με την τράπεζα ή το κατάστημα.

Επεξ/σία από pluss
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...