dinma440 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ανεβάζω αυτό το post για να μοιραστώ την εμπειρία μου με την κοινότητα. Μου έχει συμβεί δύο φορές μέχρι τώρα οπότε πιστεύω ότι σίγουρα είναι άξιο λόγου και προσοχής από όλους. Σε δύο περιπτώσεις λοιπόν (που έχω αντιληφθεί τουλάχιστον) μέχρι τώρα, η συναλλαγή μου με την κάρτα (και οι δύο ήταν ανέπαφες) χρεώθηκε δύο φορές με διαφορετικούς κωδικούς συναλλαγής. Παραδόξως στην συγκεντρωτική εκτύπωση του POS των εμπόρων η συναλλαγή φαινόταν μόνο μία φορά. Μετά από πολύ καβγά με τους εμπόρους και την τράπεζα διαπιστώθηκε ότι η διπλό χρέωση οφειλόταν σε πρόβλημα της τραπεζας του εμπόρου με αποτέλεσμα η κάρτα να χρεωθεί δύο φορές και μάλιστα χωρίς αυτό να γίνει αντιληπτό από τον έμπορο. Το πρόβλημα την πρώτη φορά επιλύθηκε μέσω απευθείας συνεννόησης του υπαλλήλου της τράπεζας και του έμπορου. Οι συνεννοήσεις για την δεύτερη περίπτωση είναι σε εξέλιξη. Συμπέρασμα : ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΟΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΤΙΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΡΤΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟ EBANKING ΣΑΣ. Update για την δεύτερη περίπτωση. Η διπλοχρεωση οφείλεται σε πρόβλημα της τράπεζας του εμπόρου και μάλιστα αφορά παρά πολλούς πελάτες που έχουν αναφέρει τέτοιες διπλοχρεωσεις τις τελευταίες ημέρες. Από την τράπεζα μου μου είπαν ότι θα διορθώσουν από μόνοι τους το σφάλμα. Είδωμεν. Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2019 από dinma440 11 6
Ola150 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Προσωπικά έχω την ειδοποίηση με το sms οπότε ξέρω πότε χρεώνομαι και τι, πέρα από τον έλεγχο που κάνω στο ebanking προφανώς!
Ukforthemoment Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Υπήρξε θέμα με διπλές χρεώσεις πριν λίγες μέρες ,κάπου έχει αναφερθεί και εδώ μέσα.
mary Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Εθνική έχεις; σε δίπλα θέμα διάβασα ότι ήταν πρόβλημα της τράπεζας 14-15/9
tasanton Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Ναι καλό είναι να αναφέρονται και οι τράπεζες που εμπλέκονται. 3 1
dinma440 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Εγώ έχω Πειραιως. Δεν μου έλεγαν όμως την τράπεζα του εμπόρου που είχε το πρόβλημα. Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2019 από dinma440
Ukforthemoment Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 3 λεπτά πριν, dinma440 είπε Εγώ έχω Πειραιως. Δεν μου έλεγαν όμως την τράπεζα του εμπόρου που είχε το πρόβλημα. Η αποδειξη του πος δεν έγραφε;
kallair Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 το να μην τσεκαρεις το υπολοιπο σου πριν και μετα μιας αγορας, ειναι σαν να σου δινουν ρεστα και απλα τα βαζεις στην τσεπη, χωρις να τα ελεγξεις πρώτα αν ειναι σωστα. 1 1
skiabox Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Τσέκαρα και εγώ μιας και εκεί γύρω στις 14 Σεπτεμβρίου κάποια POS θέλανε 2 περάσματα, αλλά διπλοχρέωση δεν βρήκα. Μιλάω για Eurobank.
JimasGR Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, dinma440 είπε Ανεβάζω αυτό το post για να μοιραστώ την εμπειρία μου με την κοινότητα. Μου έχει συμβεί δύο φορές μέχρι τώρα οπότε πιστεύω ότι σίγουρα είναι άξιο λόγου και προσοχής από όλους. Σε δύο περιπτώσεις λοιπόν (που έχω αντιληφθεί τουλάχιστον) μέχρι τώρα, η συναλλαγή μου με την κάρτα (και οι δύο ήταν ανέπαφες) χρεώθηκε δύο φορές με διαφορετικούς κωδικούς συναλλαγής. Παραδόξως στην συγκεντρωτική εκτύπωση του POS των εμπόρων η συναλλαγή φαινόταν μόνο μία φορά. Μετά από πολύ καβγά με τους εμπόρους και την τράπεζα διαπιστώθηκε ότι η διπλό χρέωση οφειλόταν σε πρόβλημα της τραπεζας του εμπόρου με αποτέλεσμα η κάρτα να χρεωθεί δύο φορές και μάλιστα χωρίς αυτό να γίνει αντιληπτό από τον έμπορο. Το πρόβλημα την πρώτη φορά επιλύθηκε μέσω απευθείας συνεννόησης του υπαλλήλου της τράπεζας και του έμπορου. Οι συνεννοήσεις για την δεύτερη περίπτωση είναι σε εξέλιξη. Συμπέρασμα : ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΟΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΤΙΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΡΤΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟ EBANKING ΣΑΣ. Update για την δεύτερη περίπτωση. Η διπλοχρεωση οφείλεται σε πρόβλημα της τράπεζας του εμπόρου και μάλιστα αφορά παρά πολλούς πελάτες που έχουν αναφέρει τέτοιες διπλοχρεωσεις τις τελευταίες ημέρες. Από την τράπεζα μου μου είπαν ότι θα διορθώσουν από μόνοι τους το σφάλμα. Είδωμεν. Συνεβη και σε εμενα το ιδιο ακριβως πραγμα την προηγουμενη εβδομαδα και το καταλαβα γιατι το ειδα διπλοχρεωμενο στο Winbank. Πηρα στην τραπεζα τηλεφωνο και μετα απο μιση ωρα αναμονη(!) μου ειπαν οτι πρεπει να με συνδεσουν με το τμημα καρτων. Ζητησα να με παρει τηλεφωνο αυτο (η υπαλληλος μου το προτεινε) λογω μεγαλης αναμονης και ακομα με παιρνει... Ευτυχως το ποσο ειναι πολυ μικρο αλλα δεν λεει κατι αυτο γενικα... Δεν βρηκα λογο να παω πρωτα απο το μαγαζι, φανταζομαι οτι πρωτο λογο εχει η τραπεζα. Edit : [off] χθες τελειωσε η καρτα μου θα βαλω και θα τους ξανακαλεσω. Α και επισης ενα μεγαλο σφαλμα της εφαρμογης ειναι οτι εμφανιζει υπερβολικα καθυστερημενες τις συναλλαγες και μαλιστα με ημερομηνια εμφανισης και οχι πραγματοποιησης... Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2019 από JimasGR 2
dinma440 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 45 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Η αποδειξη του πος δεν έγραφε; Τόσο η δίκη μου απόδειξη όσο και η συγκεντρωτική εκτύπωση του εμπόρου εμφάνιζε μια συναλλαγή. Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2019 από dinma440
Ukforthemoment Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 6 λεπτά πριν, dinma440 είπε Τόσο η δίκη μου απόδειξη όσο και η συγκεντρωτική εκτύπωση του εμπόρου εμφάνιζε μια συναλλαγή. Τι τράπεζα είναι το pos έλεγα.
dinma440 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε Τι τράπεζα είναι το pos έλεγα. Δεν φαινόταν αλλά κάτι παιδιά εδώ είπαν ότι η Εθνική είχε το πρόβλημα.
Twoface Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2019 Μου είχε συμβεί και μένα πέρσι. Έρχεται πελάτισσα και είχε ψωνίσει ρούχα με αξία 30€ , η τράπεζα ( Πειραιώς ) της είχε χρέωση όμως 90€ !!!!!!!!!! Η απόδειξη της κάρτας όμως έγραφε 30€ , της έδειξα μέχρι και τις κινήσεις των καρτών του μήνα που μπήκαν στο λογαριασμό μου. Εγώ εισέπραξα τα 30€ ! Όπως με ενημέρωσε η πελάτισσα τηλεφωνικός το πρόβλημα ήταν της τράπεζας ( της δικιάς της ) και της επέστρεψαν τα 60€. Και επειδή έχει συμβεί και σε συνάδελφο , προσοχή γιατί τις περισσότερες φορές φταίει η τράπεζα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα