Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Ο μεταχειρισμένος κινητήρας είναι σαν αγοράζεις " γουρούνι στο σακί " .

Είτε το βάζεις επάνω και όσο αντέξιε ή εξαρχής το κάνει επισκευή και μετά το βάζεις.

ή θα σου πεί την αλήθεια ο μαντράς για τα χιλιόμετρα;

Τι λάδι του βάζει σάν ποιότητα;

Ας το γυρίσει σε 10-40 ημισυνθετικό με 7-8 € / λίτρο και το παρακολουθεί .

Εάν συνεχίσει να καίει επισκευή .

Στα έξοδα να υπολογίσει για παράδειγμα αντλία νερού , θερμοστάτη  ώς επιπλέον εάν δέν τα έχει αλλάξει γιατί έχει και 270.000 και να μήν πληρώσει 2 φορές εργασία 

Αν το μέτρημα της συμπίεσης και τον έλεγχο του στροφαλου το λες γουρούνι στο σακί τότε οκ ας πάει για επισκευή είναι πιο save

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
10 ώρες πριν, papoys1 είπε

Για ποιο λόγο κάνει αλλαγή λαδιών από τη στιγμή που συμπληρώνει 1 λίτρο κάθε 1000 χιλιόμετρα;;;;; Μια χαρά είναι τα λάδια που μένουν μέσα.Απλά μία στις τόσες να του αλλάζει μόνο φίλτρο λαδιού και να αρχίσει να συμπληρώνει με 10/40 λάδι.

Πολλοί ακολουθούνε τα μάνουελ και τις συμβουλές των κατασκευαστών και αλλάζουν κάθε 15 - 20 και 25 χιλιόμετρα και μετά λένε καίει λάδι.

Το δικό μου 292.000 χιλιόμετρα δεν καίει σχεδόν σταγόνα αλλά κάθε 7.000 χιλιόμετρα περίπου του κάνω αλλαγή λαδιών - φίλτρου.

Σε renault laguna που τυπικα αλλαζοταν λαδια ανα 15.000 και καποιες φορες παραπανω, στις 400.000χλμ δεν εκαιγε σταγονα. Μισα εξοδα σε λαδια-φιλτρα απο σενα, ισως και λιγοτερα απ τα μισα αλλα και παλι δεν καiει λαδια.

Ωραιος, παλι καλα που υπαρχουν ανθρωποι που γνωριζουν παραπανω απο τους απατεωνες- κατασκευαστες και πλουτιζουν τα συνεργεια και η castrol.

Δημοσ.

750 ευρω θα εκανε ρεκτιφιε με με καινουρια πιστονια,φλατζες,πλανισμα κεφαλης κλπ. Το ποσο αυτο για αλλαγη ελατηριων μονο ειναι κλοπη.

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, altsip είπε

Αν το μέτρημα της συμπίεσης και τον έλεγχο του στροφαλου το λες γουρούνι στο σακί τότε οκ ας πάει για επισκευή είναι πιο save

Από τρομπετο δεν θα βρει , αφού γράφεις να πάει σε μεταχεισμενο κινητήρα;

Πως θα κάνει τον έλεγχο της συμπίεσης , θα ειναι κουμπώνει το μοτέρ ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Kostas_ms είπε

Σε renault laguna που τυπικα αλλαζοταν λαδια ανα 15.000 και καποιες φορες παραπανω, στις 400.000χλμ δεν εκαιγε σταγονα. Μισα εξοδα σε λαδια-φιλτρα απο σενα, ισως και λιγοτερα απ τα μισα αλλα και παλι δεν καiει λαδια.

Ωραιος, παλι καλα που υπαρχουν ανθρωποι που γνωριζουν παραπανω απο τους απατεωνες- κατασκευαστες και πλουτιζουν τα συνεργεια και η castrol.

Σίγουρα υπάρχουν και εξαιρέσεις αλλά η λαδίλα που μυρίζω στο δρόμο από αυτοκίνητα τηγανιστήρια που κινούνται μπροστά μου δεν έχει τέλος.. 

Όσο για τα συνεργεία και η castrol (έχω πάψει εδώ και χρόνια και ταυτίζομαι με διαφημιστικά προιόντα) αν περίμεναν να πλουτίσουν από μένα θα είχαν βάλει λουκέτο...3,5 λίτρα λαδάκι 10/40 από lidl 10,5 ευρώ φίλτρο λαδιού 2,5 ευρώ σύνολο 13 και αλλάζω μόνος.Στίς 7.000 με 8.000 χιλιόμετρα τα αλλάζω αλλά και στις 4 και 5 χιλιάδες χιλιόμετρα να τα αλλάξω ακασίλα μου για το κόστος.

Από τις 130.000 χιλιόμετρα που το κάνω άντε να έχω κάνει 17-18 αλλαγές συνολικό κόστος περίπου 200 ευρώ όσα πληρώνουν μερικά για μία αλλαγή σε αντιπροσωπεία.:D 

Εάν το δικό σου πήγαινε για αλλαγή σε αντιπροσωπεία για πες μου τιμή αλλαγής να δούμε σε  ποιον κόστιζε λιγότερο;;;;;;;;;;;;:P

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οποιος αλλάζει συχνά λάδια μόνος του , ίσως καίει λίγο λάδι και λόγω συχνών αλλαγών δεν το αντιλαμβάνεται.

Τώρα στα αυτοκίνητα άνω της 10ετίας με 200Κ+ χλμ , κατ'εμε καλύτερα να το "λιώσουμε" με όσο τον δυνατόν χαμηλότερο κόστος συντήρησης (και μπόλικο DIY) και όταν αρχίσει και ζητάει πολλά το πας σε εταιρία ανακύκλωσης , παίρνεις το 500αρικο και τελειώνεις. Καλώς-κακώς τα καινούρια αυτοκίνητα πλέον είναι ποιο "αναλώσιμα" από ότι παλιότερα που κυκλοφορουσαμε με καλοσυντηρημένα 15ετίας και δεν είχαμε πρόβλημα. Επίσης έχουν ποιο πολύπλοκα ηλεκτρολογικά-ηλεκτρονικά που είναι ακριβά στις επισκευές/αντικαταστάσεις.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.
20 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Με την πιεση του αερα..!

Η με κορδονι.Το βαζεις απο το μπουζι και γεμιζει το κενο πιστονι-βαλβιδων, ωστε να μην πεσουν η βαλβιδες.Eιναι ποιο ασφαλες, καθως δεν εχουν ολα τα μαστορια μηχανημα με αερα, αλλα υπαρχει και περιπτωσει να μεινει απο αερα και να πεσει η βαλβιδα.

Ενα απο τα δεκαδες βιντεο στο yutube.

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, jgeorgiou είπε

όταν αρχίσει και ζητάει πολλά το πας σε εταιρία ανακύκλωσης , παίρνεις το 500αρικο και τελειώνεις

500? Μπάάά...

Δημοσ.
6 ώρες πριν, papoys1 είπε

Σίγουρα υπάρχουν και εξαιρέσεις αλλά η λαδίλα που μυρίζω στο δρόμο από αυτοκίνητα τηγανιστήρια που κινούνται μπροστά μου δεν έχει τέλος.. 

Όσο για τα συνεργεία και η castrol (έχω πάψει εδώ και χρόνια και ταυτίζομαι με διαφημιστικά προιόντα) αν περίμεναν να πλουτίσουν από μένα θα είχαν βάλει λουκέτο...3,5 λίτρα λαδάκι 10/40 από lidl 10,5 ευρώ φίλτρο λαδιού 2,5 ευρώ σύνολο 13 και αλλάζω μόνος.Στίς 7.000 με 8.000 χιλιόμετρα τα αλλάζω αλλά και στις 4 και 5 χιλιάδες χιλιόμετρα να τα αλλάξω ακασίλα μου για το κόστος.

Από τις 130.000 χιλιόμετρα που το κάνω άντε να έχω κάνει 17-18 αλλαγές συνολικό κόστος περίπου 200 ευρώ όσα πληρώνουν μερικά για μία αλλαγή σε αντιπροσωπεία.:D 

Εάν το δικό σου πήγαινε για αλλαγή σε αντιπροσωπεία για πες μου τιμή αλλαγής να δούμε σε  ποιον κόστιζε λιγότερο;;;;;;;;;;;;:P

Μετα το τελος της εγγυησης, σε ανεξαρτητο συνεργειο με Ολλανδικα λαδια eurol 7 ευρω το λιτρο και 8 ευρωπουλα φιλτρο λαδιου...

  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Kostas_ms είπε

Μετα το τελος της εγγυησης, σε ανεξαρτητο συνεργειο με Ολλανδικα λαδια eurol 7 ευρω το λιτρο και 8 ευρωπουλα φιλτρο λαδιου...

Κώστα  και εγώ πήγαινα στην αρχή στη αντιπροσωπεία και πλήρωνα 60άρια μετά σε ένα υποτίθεται εξειδικευμένο μέχρι που είδα ότι μου έβαλε κάτι λάδια 10/40 που δεν τα ήξερε η μάνα τους και μου χρέωσε 38 με το φίλτρο συν Φ.Π.Α κάπου ένα 50άρι. Ήθελα να τα αλλάζω νωρίτερα αλλά λόγω της τιμής τα άλλαζα πιο αραιά όπως έλεγε το μάνουαλ προσπαθώντας να πείσω τον εαυτό μου ότι αυτό είναι σωστό κάτι που κατά βάθος δεν πίστευα..

Από τότε κάνω αυτό που ανέφερα παραπάνω τα αλλάζω πολύ συχνά και ούτε καν σκέφτομαι τα 13 ευρώ.Το ίδιο κάνω με μπουζί φίλτρα αέρα τακάκια και οτιδήποτε άλλο μπορώ να αλλάξω μόνος.

  • Like 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Κώστα  και εγώ πήγαινα στην αρχή στη αντιπροσωπεία και πλήρωνα 60άρια μετά σε ένα υποτίθεται εξειδικευμένο μέχρι που είδα ότι μου έβαλε κάτι λάδια 10/40 που δεν τα ήξερε η μάνα τους και μου χρέωσε 38 με το φίλτρο συν Φ.Π.Α κάπου ένα 50άρι. Ήθελα να τα αλλάζω νωρίτερα αλλά λόγω της τιμής τα άλλαζα πιο αραιά όπως έλεγε το μάνουαλ προσπαθώντας να πείσω τον εαυτό μου ότι αυτό είναι σωστό κάτι που κατά βάθος δεν πίστευα..

Από τότε κάνω αυτό που ανέφερα παραπάνω τα αλλάζω πολύ συχνά και ούτε καν σκέφτομαι τα 13 ευρώ.Το ίδιο κάνω με μπουζί φίλτρα αέρα τακάκια και οτιδήποτε άλλο μπορώ να αλλάξω μόνος.

Το ίδιο έκανα και εγω στο Honda. Επιπλέον είχα και δυναμόκλειδο για μπουζί .

Έβαζα ημισυνθετικά με 6-7€/ λίτρο και αλλαγή φίλτρου κάθε 8500 χιλιομετρα.

Απλώς πλέον όποτε έχω χρόνο κάθομαι αλλιώς στο συνεργείο.

Τώρα στο Mazda 6 ανέβηκα σε ποιότητα πάλι 10/40 λόγω καδένας. Παίζει ρόλο στην παράταση ζωής τής.

Έβαλα της Liqui Moly 40€ και 5€ το φίλτρο.

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Οσοι   αλλαζετε   λαδια   μονοι   σας   που   πετατε   τα   παλια?

έχει ένα ρεματάκι εδώ από κάτω από το σπίτι, το χω πνίξει στο λάδι :p

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Οσοι   αλλαζετε   λαδια   μονοι   σας   που   πετατε   τα   παλια?

Οσοι τηγανίζουμε στο σπίτι που πετάμε το τηγανισμένο? Το "ζουμί" από το φαγητό που περισσεύει που το πετάμε καθημερινά?

Μην νομίζετε ότι τα λάδια από το μαγειρεμένο φαγητό μας είναι ποιο "αθώο".

Επεξ/σία από jgeorgiou
Δημοσ.
10 ώρες πριν, papoys1 είπε

Σίγουρα υπάρχουν και εξαιρέσεις αλλά η λαδίλα που μυρίζω στο δρόμο από αυτοκίνητα τηγανιστήρια που κινούνται μπροστά μου δεν έχει τέλος.. 

Όσο για τα συνεργεία και η castrol (έχω πάψει εδώ και χρόνια και ταυτίζομαι με διαφημιστικά προιόντα) αν περίμεναν να πλουτίσουν από μένα θα είχαν βάλει λουκέτο...3,5 λίτρα λαδάκι 10/40 από lidl 10,5 ευρώ φίλτρο λαδιού 2,5 ευρώ σύνολο 13 και αλλάζω μόνος.Στίς 7.000 με 8.000 χιλιόμετρα τα αλλάζω αλλά και στις 4 και 5 χιλιάδες χιλιόμετρα να τα αλλάξω ακασίλα μου για το κόστος.

Από τις 130.000 χιλιόμετρα που το κάνω άντε να έχω κάνει 17-18 αλλαγές συνολικό κόστος περίπου 200 ευρώ όσα πληρώνουν μερικά για μία αλλαγή σε αντιπροσωπεία.:D 

Εάν το δικό σου πήγαινε για αλλαγή σε αντιπροσωπεία για πες μου τιμή αλλαγής να δούμε σε  ποιον κόστιζε λιγότερο;;;;;;;;;;;;:P

δεν εχουμε ολοι χρεπια ομως για να αλαζουμε λαδια με λαδια απο το lidl 

  • Confused 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...